SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar dan anders!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:44 schreef devzero het volgende:
Kreecoin is een soort Doge meme coin?![]()
Ik zag het idd, toen ik het aankliktequote:Op dinsdag 19 november 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, gewoon van deze website: https://www.forumsmileys.nl/smileys_feestdagen.php"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zonder hype van Musk.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Teveel pepernoten gegeten?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zelfbolk
I'm surrounded by morons!
Kwartet
Hee, kree heeft mijn kwartet verpest
Mijn eigen smileys zet ik op imgur.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zag het idd, toen ik het aanklikte![]()
![]()
Neem net de paar laatste uit de 5kg zakquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhh nog niet op. Nu wel trek in![]()
![]()
zou toch echt inzetten op kreecoin?quote:
sky is limit enzo. ok omdat het vrij is dit, dan gaat iedereen op hetzelfde moment eruit en heeft geld van rest. scam is het he?Do what you love, love what you do!![]()
ben je een joost fanboy?quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eigen smileys zet ik op imgur. [ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ga ze zo zelf maken denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neem net de paar laatste uit de 5kg zak![]()
![]()
Kree's Ponzicoin!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou toch echt inzetten op kreecoin?
sky is limit enzo. ok omdat het vrij is dit, dan gaat iedereen op hetzelfde moment eruit en heeft geld van rest. scam is het he?I'm surrounded by morons!
Oeh, ook lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ze zo zelf maken denk ik![]()
![]()
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef kree het volgende:
maargoed ik maak wel een kreecoin enzo. al is het voor de lol
Ik zie de ICO wel verschijnen.I'm surrounded by morons!
Bijna 2 uur alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sneeuw houdt wel aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geen sneeuw meer hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
heb alle smileys al eens gebruikt behalve die joostsmileyquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou ik wil geen iemand scammem, maar zo gaat het met die coinsquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.
Ik zie de ICO wel verschijnen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Voor de liefhebbers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: