SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar dan anders!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:44 schreef devzero het volgende:
Kreecoin is een soort Doge meme coin?![]()
Ik zag het idd, toen ik het aankliktequote:Op dinsdag 19 november 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, gewoon van deze website: https://www.forumsmileys.nl/smileys_feestdagen.php"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zonder hype van Musk.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Teveel pepernoten gegeten?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zelfbolk
I'm surrounded by morons!
Kwartet
Hee, kree heeft mijn kwartet verpest
Mijn eigen smileys zet ik op imgur.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zag het idd, toen ik het aanklikte![]()
![]()
Neem net de paar laatste uit de 5kg zakquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhh nog niet op. Nu wel trek in![]()
![]()
zou toch echt inzetten op kreecoin?quote:
sky is limit enzo. ok omdat het vrij is dit, dan gaat iedereen op hetzelfde moment eruit en heeft geld van rest. scam is het he?Do what you love, love what you do!![]()
ben je een joost fanboy?quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eigen smileys zet ik op imgur. [ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ga ze zo zelf maken denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neem net de paar laatste uit de 5kg zak![]()
![]()
Kree's Ponzicoin!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou toch echt inzetten op kreecoin?
sky is limit enzo. ok omdat het vrij is dit, dan gaat iedereen op hetzelfde moment eruit en heeft geld van rest. scam is het he?I'm surrounded by morons!
Oeh, ook lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ze zo zelf maken denk ik![]()
![]()
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef kree het volgende:
maargoed ik maak wel een kreecoin enzo. al is het voor de lol
Ik zie de ICO wel verschijnen.I'm surrounded by morons!
Bijna 2 uur alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sneeuw houdt wel aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geen sneeuw meer hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
heb alle smileys al eens gebruikt behalve die joostsmileyquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
nou ik wil geen iemand scammem, maar zo gaat het met die coinsquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.
Ik zie de ICO wel verschijnen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Voor de liefhebbers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zojuist wilde je het nog wel? Make up your mind.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wil geen iemand scammem, maar zo gaat het met die coinsI'm surrounded by morons!
Als ik in Duitsland ben ga ik liever naar een imbiss voor een goede curryworst of naar een eethuisje voor een goede schnitzel oidUw ADH vitamine Worst
Of een Dönerquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in Duitsland ben ga ik liever naar een imbiss voor een goede curryworst of naar een eethuisje voor een goede schnitzel oid![]()
![]()
Ben niet zo fan van Rosti.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
het ziet er zo beter uit als dat je krijgt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja en het zou kunnen dat is de ellende van dit want niet gereguleerd nog.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zojuist wilde je het nog wel? Make up your mind.
maargoed als jullie me willen sponsoren doe maar via dmDo what you love, love what you do!![]()
Ik gooi mijn geld nog liever in de slootquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja en het zou kunnen dat is de ellende van dit want niet gereguleerd nog.
maargoed als jullie me willen sponsoren doe maar via dm
[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2024 14:09:33 ]![]()
Dan zie je nog kringetjesquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot![]()
![]()
zoals veel dede, daarom hebben hoop er ook dikke winst over uit gehaaldquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik gooi mijn geld nog liever in de slootDo what you love, love what you do!![]()
Dus je wil al mensen gaan scammen zonder een kreecoin?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja en het zou kunnen dat is de ellende van dit want niet gereguleerd nog.
maargoed als jullie me willen sponsoren doe maar via dmI'm surrounded by morons!
Je kreecoin is er nog niet eens, maar toch hebben er een hoop dikke winst erover gehaaldquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
zoals veel dede, daarom hebben hoop er ook dikke winst over uit gehaald![]()
neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 november 2024 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus je wil al mensen gaan scammen zonder een kreecoin?
daarom doe ik het niet, wil wel zeggen zo makkelijk is het wel om te maken een coin.Do what you love, love what you do!![]()
Met die sneeuw verkeerde dag uitgekozen om naar de bioscoop te gaan eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, probeer eens echt om een coin te maken en die eregns op een shady beurs te krijgen als het allemaal zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee
daarom doe ik het niet, wil wel zeggen zo makkelijk is het wel om te maken een coin.I'm surrounded by morons!
Geen rare nasmaak?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
Heb toiletblokjes met bessengeur wel lekker![]()
ander verhaal, ik betaal nooit wat aan kerk. want vind dat ik genoeg ervoor doe.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik concludeer hieruit dat je hele kerkdonatie-gedoe ook een scam is.Do what you love, love what you do!![]()
Of op eten..quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geld nog liever in de sloot
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zoveel sneeuw daar bij jou?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met die sneeuw verkeerde dag uitgekozen om naar de bioscoop te gaan eigenlijk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nee heb het slechts met mn neusgaten geconsumeerd in gasvormquote:
Uw ADH vitamine Worst
dit is veel makkelijker als je denkt in geval van shit coins?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, probeer eens echt om een coin te maken en die eregns op een shady beurs te krijgen als het allemaal zo makkelijk is.
ik heb me hierover ingelezen nl en daarom doe ik het neit meer. ING doet 15% p/j over het algemeen, en veel simpelerDo what you love, love what you do!![]()
Ja gaat behoorlijk al een uur of twee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh jaloersquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gaat behoorlijk al een uur of twee.
Hier vanmorgen een beetje sneeuw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het is toch vervelend dat ik de kudde schaapjes hierover moet inlichten.
maar zo gaat dat, niet aan beginnen als je niet weet hoe het in elkaar zit.Do what you love, love what you do!![]()
Jij beweert dingen, ik niet. Maargoed, je trekt je keutel alweer in begrijp ik...quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
dit is veel makkelijker als je denkt in geval van shit coins?
ik heb me hierover ingelezen nl en daarom doe ik het neit meer. ING doet 15% p/j over het algemeen, en veel simpeler
Iets met daadbij woord voegen, maar da's blijkbaar teveel gevraagd, zelfs voor zoiets simpels (jouw woorden) als een coin maken.I'm surrounded by morons!
Als mijn leidinggevende voortaan iets aan mij vraagt, dan zal ik dit antwoorden:quote:dit is veel makkelijker als je denkt?
ik heb me hierover ingelezen nl en daarom doe ik het neit meer![]()
ik Heb niks gezegd met dat niet kon enzo?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij beweert dingen, ik niet. Maargoed, je trekt je keutel alweer in begrijp ik...
Iets met daadbij woord voegen, maar da's blijkbaar teveel gevraagd, zelfs voor zoiets simpels (jouw woorden) als een coin maken.
jij beweert kan niet zo? ik zeg het kan wel. iig op de beurs met shit coins.Do what you love, love what you do!![]()
Voeg daad bij woord en dan kunnen we daarna over dit onderwerp verder pratenquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik Heb niks gezegd met dat niet kon enzo?
jij beweert kan niet zo? ik zeg het kan wel. iig op de beurs met shit coins.
en ik had het niet geloofd. maar iemand hier die ik ken multimiljonair mee geworden met Sheba ofzo. ook een shit coinDo what you love, love what you do!![]()
Hoop wel dat het vanavond een beetje weg is allemaal.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh jaloers
Hier vanmorgen een beetje sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zou het nog bijna doen ook en zet ik er 100 euro in, weet wel als jullie erin zitten stijgt ie. en dan is het makkelijk om groepje te maken die er nog meer inzet, op een gegeven moment alles gelijk verkopen en is de rest die er niet van weet zijn geld kwijtquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voeg daad bij woord en dan kunnen we daarna over dit onderwerp verder praten
zo werkt die markt nlDo what you love, love what you do!![]()
Doe het dan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou het nog bijna doen ook en zet ik er 100 euro in, weet wel als jullie erin zitten stijgt ie. en dan is het makkelijk om groepje te maken die er nog meer inzet, op een gegeven moment alles gelijk verkopen en is de rest die er niet van weet zijn geld kwijt
zo werkt die markt nlI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: