SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keertje maar, heel eventjes.
Ben je 40 sta je nog je puberfrustraties eruit te zingen.quote:Iets meer dan dertig jaar nadat Weezer het nerd-zijn cool maakte, staat de legendarische band voor het eerst op Pinkpop! Frontman Rivers Cuomo zong op The Blue Album uit 1994 alle puberfrustraties van zich af in steengoeie alternatieve rocksongs, en vond gelijk een miljoenenpubliek. Terwijl de halve wereld danste op Buddy Holly besloot hij weer te gaan studeren, maar daar kwam de rocker gelukkig op terug. Weezer maakte vijftien albums vol collegerock hits als Island In The Sun, Bevery Hills en Hash Pipe en scoorde zelfs met een cover van Toto’s Africa. Brildragers weten dat ze hier vooraan moeten staan!
Dat mag hij weten.quote:
Denk dat je er wel meer herkent hoor.quote:
Jij gooit het eruit op een forum.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Weezer, die ken ik nog van vroegah.
[..]
Ben je 40 sta je nog je puberfrustraties eruit te zingen.
Beter er nog wat aan verdienen ja.quote:
Nou, vertelquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er staan alweer wat leuke dingetjes in m'n nieuwe agenda.
Sorry voor deze hersenscheet.
Atsuko Okatsuka als ik het goed schrijf en Sarah Millican en Robbie Williamsquote:
Ja schijnt dat ze dat elders wel vaker doen, avondeten als lunchquote:
Niet de hele dag door grazenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schijnt dat ze dat elders wel vaker doen, avondeten als lunch
Wij deden dat vroeger altijd thuis op zondagmiddag.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn er ook die dat iedere dat op een forum doen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gekke jongens, die Zwitsers.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hier is warme lunch de standaard
Ja maar jij woont in Emmen, dat telt als eldersquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij deden dat vroeger altijd thuis op zondagmiddag.
Wowquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in Emmen, dat telt als elders
Niet dan?quote:
Jij en Airwin en ik al dus!quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er ook die dat iedere dat op een forum doen.
Of gewoon 's middags en 's avonds warm voerquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omgquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Net stokbroodje met warme beenham kippetjes voor de lunch
Wij gaan op dinsdag met lunch altijd naar de snackbar, dan eet ik 's avonds vaak gewoon een broodje ei oid.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon 's middags en 's avonds warm voer
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Met wat?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Spuit 11.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er ook die dat iedere dat op een forum doen.
Is dat niet genoeg danquote:
Wacht maar tot je kinderen puberfrustraties krijgennquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Al heb ik geen puberfrustraties maar meer gewone frustraties.
Broccoli con carnequote:Op dinsdag 19 november 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eten, broccoli of chili con carne?
Ik was echt een verschrikkelijke puber. Ben ergens wel blij dat ik geen kinderen heb, kunnen ze ook niet op me lijkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kinderen puberfrustraties krijgenn
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eten, broccoli of chili con carne?
Geefquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik was wel een prima puber volgens mij. Ik was er laat in en snel weer uit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was echt een verschrikkelijke puber. Ben ergens wel blij dat ik geen kinderen heb, kunnen ze ook niet op me lijken
Zit al in mijn buikquote:
Warm lunchen is voor arbeidersquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:47 schreef Karzai het volgende:
in welke europese landen is een warme lunch gebruikelijk
In verschillende Europese landen is een warme lunch heel gebruikelijk. Hier zijn enkele voorbeelden:
Spanje: De lunch, of "comida," is vaak de grootste maaltijd van de dag en bestaat meestal uit meerdere gangen.
Italië: De lunch, of "pranzo," is vaak een warme maaltijd met pasta, vlees of vis, en groenten.
Frankrijk: De lunch, of "déjeuner," kan een warme maaltijd zijn, vaak met meerdere gangen, vooral in het zuiden van het land.
Portugal: De lunch, of "almoįo," is meestal een warme maaltijd met soep, vlees of vis, en groenten.
Griekenland: De lunch, of "mesimeriano," is vaak een warme maaltijd met gerechten zoals moussaka, souvlaki, en andere traditionele gerechten.
In veel van deze landen is de lunch een belangrijk sociaal moment en wordt er uitgebreid de tijd voor genomen. Heb je plannen om een van deze landen te bezoeken, of ben je gewoon nieuwsgierig naar hun culinaire gewoonten?
Copilot een bericht sturen
huehuequote:Op dinsdag 19 november 2024 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was wel een prima puber volgens mij. Ik was er laat in en snel weer uit.
Weerzer, ja!quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ow nee nu zijn er twee film die ik niet wil zienquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
Oh die nieuwe Wicked film is pas deel 1 van de 2 lees ik ergens?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
O
[..]
ow nee nu zijn er twee film die ik niet wil zien
Ho ho, die tweede is er voorlopig nog niet, dus "zijn" is niet het juiste woord.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
O
[..]
Oh dus het klopt wel?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, die tweede is er voorlopig nog niet, dus "zijn" is niet het juiste woord.
Ik dacht dat het 1 film was.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
Oh die nieuwe Wicked film is pas deel 1 van de 2 lees ik ergens?
Ja dat dacht ik eerst ook tot ik iemand zag zeggen oh deze film duurt bijna 3 uur en dan hebben we nog een deel 2.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 1 film was.
Ik wil hem wel kijken ook al heb ik een hekel aan Ariane Grande met haar bambi face.
Uitmelkgenotquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
Oh ik zie het. Die moet volgend jaar in de bios komen schijnbaar.
Eén van die twee heb ik live gezien. En dat is een aanrader.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Wie ik echt nog wel eens live zou willen zien zijn The Posies. Was toch wel een van mijn lievelingsbands vroeger. Of Eels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Had zaterdag een gebakken vis en 5 haringen op.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:51 schreef Karzai het volgende:
Dit is mijn lunch vandaag
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik dit ga kijken. Of misschien beetje op de achtergrond als die online staat ergens maar ga er niet goed voor zitten iig.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van die twee heb ik live gezien. En dat is een aanrader.Eels heb ik ook wel positieve dingen over gehoord ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen The Posies überhaupt nog wat?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van die twee heb ik live gezien. En dat is een aanrader.Ik ook! En toen heb ik zelf iets gekregen. Welke tour was jij? Ik was bij Elektro shock blues maar die was toen net uit dus speelde ze veel van beautiful freak en dat was toch wel echt mijn plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je favoriete fascistische showtje?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
Even naar Forum Inside kijken
Lekker man. Niks vis mee.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had zaterdag een gebakken vis en 5 haringen op.
Nee. Ik kijk meestal nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je favoriete fascistische showtje?
5 haringen krijg ik niet weg hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vriend gaat mee naar ECquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Ze zijn nu bij de boven buurvrouw bezig in huis, met wie ik naar EC ga, en ze zegt dat het echt teringkoud is daar in huis. 😭
5 haringen? Na één of twee ben ik er zelf al wel weer klaar meequote:Op dinsdag 19 november 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh gezellig!quote:
Oh inderdaad dan kan het niet je favoriete fascistische showtje zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk meestal niet
Was een mooi staaltje antireclame jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
O
[..]
Ik zaterdag.quote:
Ik las CE.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Ze zijn nu bij de boven buurvrouw bezig in huis, met wie ik naar EC ga, en ze zegt dat het echt teringkoud is daar in huis. 😭
We kunnen alsnog meeten daarquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh gezellig!Had haar ook nog gevraagd en ze zei nog dat je gezellig bij ons mocht staan als je niemand had.
Goed man.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
Jongens we mogen bijna weer ons top 2000 lijstje inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |