SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
de laatste jaquote:Op maandag 18 november 2024 23:57 schreef Crack_ het volgende:
was dit ook nog de studentenkaart die altijd en overal geldig was? Jaloers de gouden tijden!
Ja dat ze wat te zien heeft als ze wakker wordtquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de laatste jaheb dat laatste weekend nog een rondje langs alle provinciehoofdsteden van Nederland gemaakt
![]()
Ver voor digifoto's dus geen travelsnack
zeker weten dat zij dat ook leuk vindt jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat ze wat te zien heeft als ze wakker wordt
goodnight!quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren gebroken nacht en nu niet kunnen slapen
Geen idee wat dit is.quote:Op maandag 18 november 2024 23:25 schreef Flory- het volgende:
Hebben jullie Belgravia gezien? @:cherrylips
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
Hier is het ook vies weer, even een ontbijtje en duik ik ook mijn bed weer in
[ afbeelding ]
Ja gaat wel weer goed.quote:Op maandag 18 november 2024 23:21 schreef Flory- het volgende:
Heb niet ALLES gelezen, maar wel benieuwd hoe de tussenstand bij @:Liesje1979 is.
Dat kan ik dus echt niet, ontbijten en dan terug naar bedquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
Hier is het ook vies weer, even een ontbijtje en duik ik ook mijn bed weer in
[ afbeelding ]
Als ik moet werken douche ik ook eerst. Maar als ik vrij ben ga ik vaak nog even terugquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, ontbijten en dan terug naar bedEerst douchen, dan ontbijten, en dan begint de dag
Welke sneeuw?quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:45 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder weertje wel, hier is het 12 graden en in het noorden sneeuwt het
Groningen en zulk soort uithoekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke sneeuw?
Ik zie geen sneeuw.
Ok, Friesland is geen uithoekquote:
Andere kant van de wereld bijnaquote:
Ja ook, maar daar is het nog niet koud genoegquote:
Gelukkig ben ik te oud om nog opgeroepen te worden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:27 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Zweden en Finland vragen inwoners om zich voor te bereiden op mogelijke oorlog.
dus elfstedentocht zit er weer niet in.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook, maar daar is het nog niet koud genoeg
It giet net oanquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus elfstedentocht zit er weer niet in.
Dat is sowieso iets uit vervlogen tijdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus elfstedentocht zit er weer niet in.
Die gaat sowieso nog eens gereden worden maar geregeld zal dat niet zijn neequote:Op dinsdag 19 november 2024 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso iets uit vervlogen tijden
Als ie ooit wordt gereden dan kijk lekker via de tv ipv dat ik bij de startplek ga kijken. (daar woon ik niet zover vanaf.)quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gaat sowieso nog eens gereden worden maar geregeld zal dat niet zijn nee
Nietes, jij verhuurt gewoon je huisje voor duizend euro per nacht aan één of andere gekke Japanner.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ie ooit wordt gereden dan kijk lekker via de tv ipv dat ik bij de startplek ga kijken. (daar woon ik niet zover vanaf.)
Ik mag niet eens verhurenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nietes, jij verhuurt gewoon je huisje voor duizend euro per nacht aan één of andere gekke Japanner.
Oma wil je gewoon een schuldgevoel aanpratenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Oma: ik zit altijd zķ te wachten op de telefoontjes van m'n kinderen en kleinkinderen. Het is zo eenzaam als niemand in de buurt woont.
Bel je oma: Oh wat leuk dat je belt! Ja wacht even, Nel komt zo op de koffie, kan ik je daarna even terugbellen? Oh nee wacht, dan moet ik nog naar de winkel om bloemen te halen want Truus viert vanmiddag haar verjaardag. Ja dat is een groot feest hoor, dat wordt me wat.
Het is niet omdat iets niet mag het niet gedaan mag worden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag niet eens verhuren
Die Japanner kan makkelijk een kamer boeken in het naburige hotel
Daarom sluiten we ook de provincie Friesland hermetisch afquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is niet omdat iets niet mag het niet gedaan mag worden.
Tijdens de tocht der tochten gelden er daarnaast andere wetten
Waarom bel je oma dan precies op de momenten dat ze allemaal plannen heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Oma: ik zit altijd zķ te wachten op de telefoontjes van m'n kinderen en kleinkinderen. Het is zo eenzaam als niemand in de buurt woont.
Bel je oma: Oh wat leuk dat je belt! Ja wacht even, Nel komt zo op de koffie, kan ik je daarna even terugbellen? Oh nee wacht, dan moet ik nog naar de winkel om bloemen te halen want Truus viert vanmiddag haar verjaardag. Ja dat is een groot feest hoor, dat wordt me wat.
Dat zekers.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met drones en al is een elfstedentocht natuulijk wel een stuk mooier in beeld te brengen nu.
Dat wolvenhek toch?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom sluiten we ook de provincie Friesland hermetisch af
Dat was met 1,5/2 miljoen bezoekers in 1997 niet andersquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zekers.
Maar wel meer niet Friezen dan Friezen in de provincie. Hopelijk hebben ze wel een plan om de drukte te kunnen managen.
Yup.quote:
Dat had mijn ene oma ook, die had zes kinderen "en je ziet ze nooit" zei ze tegen haar buurvrouw.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef kwiwi het volgende:
En je oma maar denken, wie zijn toch steeds die mensen die iedere middag en avond langskomen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had mijn ene oma ook, die had zes kinderen "en je ziet ze nooit" zei ze tegen haar buurvrouw.
Elke middag en avond kwam er een kind of kleinkind langs. Dus twee keer per dag
quote:
Ga je nooit uit eten?quote:
Komende vrijdag, zaterdag en zondag zal je toch eerder wakker moeten worden.quote:
Zeer zelden.quote:
Hahahahaha neequote:Op dinsdag 19 november 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komende vrijdag, zaterdag en zondag zal je toch eerder wakker moeten worden.
Een karaf is een vaas om te zuipen in plaats van wat bloemen in te steken. EN ZEKER GEEN WATERKANquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeer zelden.
Mar Google leerde mij dat het een waterkan is. Ik noem dat dus gewoon een waterkan, nog nooit de term karaf daarbij gehoord.
Ok, dan laat ik chevy en abid hun gang laten gaan.quote:
Doe je nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik chevy en abid hun gang laten gaan.
Je bent nu op je nagels getraptquote:
Je hebt ook een karaf wijn in sommige restaurantsquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeer zelden.
Mar Google leerde mij dat het een waterkan is. Ik noem dat dus gewoon een waterkan, nog nooit de term karaf daarbij gehoord.
Ik zie dwars door je bluf heenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent nu op je nagels getrapt
Vast niet in de restaurants waar ik kom.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt ook een karaf wijn in sommige restaurants
Ja, bureaulamp staat hier ook gewoon aan.quote:
Sommige mensen komen wel buiten hun durp.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast niet in de restaurants waar ik kom.
Nee, dit is ook zo'n moderne frats. Op dagen waarbij je weinig natuurlijk licht ziet, kan dat malle dingen met je hoofd uithalen. Ik merk dat als ik m'n daglichtpaneeltje aanzet op zulke dagen, ik veel beter in slaap val.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bureaulamp staat hier ook gewoon aan.
Decanteer toch?quote:
Truus heeft wel altijd lekkere vlaai.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Oh, dat heb ik hier niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit is ook zo'n moderne frats. Op dagen waarbij je weinig natuurlijk licht ziet, kan dat malle dingen met je hoofd uithalen. Ik merk dat als ik m'n daglichtpaneeltje aanzet op zulke dagen, ik veel beter in slaap val.
luxeleefquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toen ik in september was uit eten bij een restaurant heb ik gewoon een karaf water besteld.
Half uurtje aan in de ochtend om jezelf het sein "WAKKER" te geven en dat was 't.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik hier niet.
tybvaudquote:
Stuur eens wat van dat witte poeder deze kant opquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:55 schreef Nizno het volgende:
ik vermoed dat de overburen een nieuwe afspraak zullen krijgen voor de dakkapel.
T sneeuwt hier
t is kletsnatte sneeuwquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stuur eens wat van dat witte poeder deze kant op
nopequote:
Gewoon vergaderen vanuit bedquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met die vergadering. Ik wil mijn bed weer in
Thuiswerkgenotquote:Drukste ochtendspits van het jaar, veel ongelukken
Het is de drukste ochtendspits van het jaar, melden de ANWB en Rijkswaterstaat. Iets voor 08.00 uur stond er volgens eerstgenoemde organisatie ruim 1100 kilometer file op de snelwegen en provinciale wegen. De spits van vanochtend overtreft die van dinsdag 1 oktober, toen er 1087 kilometer file stond op de Nederlandse wegen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ongelukken~a8b405cc/
quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor de schelpjes @:budapestenaar
Zo begint het altijd he. Kan me nog een sneeuwstorm herinneren. Die dag is er een meter sneeuw gevallen. Het bleef na de eerste 40cm echter pas liggenquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
t is kletsnatte sneeuw
alleen in de lucht ziet het er wit uit. zodra het ergens op terecht komt is het nat
Echt, hoe verliezen mensen het vermogen om normaal te rijden als het eens wat minder mooi weer isquote:
Bijna 1.5 u over 45 kmquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, hoe verliezen mensen het vermogen om normaal te rijden als het eens wat minder mooi weer is
Was je op je fatbike gegaan?quote:
Was denk ik sneller geweest.quote:
ha, mogen. Op de snelweg mag je nu ook maar 100km/h, zijn er ook genoeg die dat niet doen.quote:
Iedereen gedraagt zich gewoon voorbeeldig op fatbikesquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ha, mogen. Op de snelweg mag je nu ook maar 100km/h, zijn er ook genoeg die dat niet doen.
Musegodenquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)r-pinkpop-komen.html
Ik wil niet naar Pinkpop.
Net kwam er een Qashqai uit een zijweg zetten terwijl ik op de voorrangsweg reed. Paste wel, maar mevrouw maakte die bocht zo allejezus ruim dat ik in de ankers konquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, hoe verliezen mensen het vermogen om normaal te rijden als het eens wat minder mooi weer is
Pinkpop is sowieso te ver weg voor mij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Alles is te ver weg voor jou.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pinkpop is sowieso te ver weg voor mij.
Paar uur treinen en je bent erquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pinkpop is sowieso te ver weg voor mij.
Trein. Brotha eww.quote:
Als ik kaarten bemachtig sowieso trein. Vraag is alleen of er eerst nog een vliegtuig aan vooraf gaatquote:
tijd om je helemaal ziek te eten nu aan suiker.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat ik ongeschonden bij die tandarts vandaan kom![]()
Tijd voor pepernoten.
Jij snapt 'm.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tijd om je helemaal ziek te eten nu aan suiker.
Ik wel, want de zaterdag wordt linkin park genoemd als headlinerquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Alles goed?quote:
Gewoon de zak pepernoten onderweg naar de uitgang al uit je tas trekkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat ik ongeschonden bij die tandarts vandaan kom![]()
Tijd voor pepernoten.
heb hier gisterochtend een kilo zak chocolade kruidnoten neer gelegd. tot nu toe heeft nog niemand het aangedurfd om hem open te makenquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon de zak pepernoten onderweg naar de uitgang al uit je tas trekken
Dat is altijd een grens die iemand over moet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb hier gisterochtend een kilo zak chocolade kruidnoten neer gelegd. tot nu toe heeft nog niemand het aangedurfd om hem open te maken
zodra die open is vreet ook gewoon iedereen er aan meequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd een grens die iemand over moet.
Ja, dat wel. Dan gaat het altijd snel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra die open is vreet ook gewoon iedereen er aan mee
Alles prima! Lang niet hier geweest zeg..quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles goed?
wat brengt jou hier op een miezerige dinsdagochtend?
Hier lagen vanmorgen kleine zakjes met kruidnoten bij iedereen op het bureau, gekregen van het projectteam.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb hier gisterochtend een kilo zak chocolade kruidnoten neer gelegd. tot nu toe heeft nog niemand het aangedurfd om hem open te maken
Toet toet!quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Alles prima! Lang niet hier geweest zeg..
Ik ben aan het wachten tot de garage belt dat ik m'n toet toet weer op kan halen
als ik naar je PoHi kijk, ben je niet heel veel meer op fokquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Alles prima! Lang niet hier geweest zeg..
Ik ben aan het wachten tot de garage belt dat ik m'n toet toet weer op kan halen
Nee klopt. Veel dingen gebeurd hahaquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar je PoHi kijk, ben je niet heel veel meer op fok
Braafquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gisteren een kilozak kruidnoten gekocht en een kilozak chocoladekruidnoten.
Had er ook eentje meegenomen, was binnen 5 seconden openquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuwe broeken kopenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n broeken zitten al strakIk wilde dit jaar 10 kilo afvallen, nog 15 te gaan.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond de drop wel al geopend.quote:
Broek uit!quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag banketstaven gekocht bij de Hema, maar die smaken iets minder dan van de bakker die een week daarvoor had gehaald.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag dat die gevulde speculaasstaven huehue in de aanbieding zijn bij de Hema
Begin ik toch wel aan te twijfelen nu.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg vitamientjes?
Mijn broeken zitten weer net ietsje te ruimquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
en gaan wij daar dan de hele dag last van hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Of was het weer zo een moment en trek je dat nu de rest van de dag door?
Ik ben al een paar dagen afschuwelijk moe, was het maar een momentquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een harde werkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en gaan wij daar dan de hele dag last van hebben?
Lekker Rittersportenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Het is raceweek en dan is hij in zo'n bui.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Met de hand geīllustreerd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat is beter:
- Handmatig geīllustreerd
- Met de hand geīllustreerd
Om aan te geven dat iets niet met AI is gemaakt?
ik stem voor handmatigquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat is beter:
Met de hand.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat is beter:
meh!quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen afschuwelijk moe, was het maar een moment
Het is zelfs kampioenschapsweek!quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is raceweek en dan is hij in zo'n bui.
Een andere vertaler heeft er 'handmatig geīllustreerd' van gemaakt en ik vind dat intens lelijk, maar ik wil ook niet 'die persoon' zijn die loopt te nuilen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de hand.
Gooi je alles in chatGPT en redigeer je het een beetje?
Met de hand!quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat is beter:
Sta je wel iedere morgen even met je blote voetjes in het gras om te gronden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen afschuwelijk moe, was het maar een moment
CherryGPTquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een andere vertaler heeft er 'handmatig geīllustreerd' van gemaakt en ik vind dat intens lelijk, maar ik wil ook niet 'die persoon' zijn die loopt te nuilen.
je loopt te nuilen!quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een andere vertaler heeft er 'handmatig geīllustreerd' van gemaakt en ik vind dat intens lelijk, maar ik wil ook niet 'die persoon' zijn die loopt te nuilen.
Iedereen en hun voorouders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er wat van gezegd, even kijken wie ik beledigd heb.
stoppen met rokenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
Nou zoals voorspeld is er met mijn longen niks aan de hand.
Mijn longen klinken schoon en zien er ook goed uit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
mijn gehoest is vrijwel verdwenen sinds ik niet meer rook
ja maar je hoest toch?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg net dat mijn longen in orde zijn?
ja maar je had toch zon last van hoesten zei je?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn longen klinken schoon en zien er ook goed uit.
Ja dat blijft eeuwig zo. Ze hebben je longen ook uit je lijf gehaald en bestudeerd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn longen klinken schoon en zien er ook goed uit.
Dat kan helaas niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat blijft eeuwig zo. Ze hebben je longen ook uit je lijf gehaald en bestudeerd.
Ja maar komt vanuit mijn keel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je had toch zon last van hoesten zei je?
Ja en zo blijft dat ook het geval.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg net dat mijn longen in orde zijn?
Je verwacht het niet, maar slijmvliezen en keel hebben ķķk enorm te lijden onder roken/blowen.quote:
Is dat toevallig ook sinds je in een ander klimaat woont?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
mijn gehoest is vrijwel verdwenen sinds ik niet meer rook
Buiten Rotterdam bedoel je?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat toevallig ook sinds je in een ander klimaat woont?
Neem ook aan dat er geen ontsteking in de longen zit; dat zegt nog niet zoveel over andere schade en irritaties.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je hoest toch?
Sowieso roken en longen in orde zou ik niet in een zin zeggen. Alles wat je nu rookt beschadigt je longen
Nee neequote:Op dinsdag 19 november 2024 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat toevallig ook sinds je in een ander klimaat woont?
nja, dat mis ik toch nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:45 schreef bitterbal het volgende:
toen ik rookte was ik constant aan het hoesten
Extra crispy pork kan daar ook tegen helpen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nee![]()
nu heb ik af en toe wat last van mijn keel, vermoed de airco dus die zet ik nu minder koud. dat lijkt te helpen
ooh, dat ben ik wel gewoon nog vaak genoegquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee en altijd verkouden. Ben ik echt al een hele tijd niet meer geweest ook
Ja? hoe lang rook je nu niet meer?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ooh, dat ben ik wel gewoon nog vaak genoeg
ja die helpen weer niet met de zwembandjesquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra crispy pork kan daar ook tegen helpen.
korfballen? Doen ze dat buiten nederland en belgie?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga zo weer korfballen. Tijdens het dagelijks buffet van de muggen dus heb mij helemaal ingesmeerd met deet![]()
moet daar een wat gezonder alternatief voor vinden maar geloof dat deet toch het meest effectief is
2016 eigenlijk, al zijn er daarna natuurlijk nog wel "foutjes" geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? hoe lang rook je nu niet meer?
ja denk dat dat het is. Engels is het netballquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korfballen? Doen ze dat buiten nederland en belgie?
[..]
2016 eigenlijk, al zijn er daarna natuurlijk nog wel "foutjes" geweest.
oh das wel langquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korfballen? Doen ze dat buiten nederland en belgie?
[..]
2016 eigenlijk, al zijn er daarna natuurlijk nog wel "foutjes" geweest.
ja, als ik er zo over denk is dat al best een tijdje geledenquote:
Hier is het 1 graden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:00 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur keldert hier opeens, in een uurtje van 11 naar 4 graden
Olivia Rodrigo lijkt me eigenlijk wel leuk als headliner.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor de schelpjes @:budapestenaar
Zelfs als je niet van hun muziek houdt zijn ze live heel goed.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olivia Rodrigo lijkt me eigenlijk wel leuk als headliner.
De zondag ziet er ook wel aardig uit, alleen heb ik dan weer niks met muse
nja, waarschijnlijk is het wel leuk om dan ergens achterop het veld met een biertje te staanquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs als je niet van hun muziek houdt zijn ze live heel goed.
Zal wel voornamelijk een "OEH DAN ZIJN ZE TOCH IN DE BUURT" gerucht zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:18 schreef gianni61 het volgende:
hmm, gisteren werd gespeculeerd dat linkin park op pinkpop zou komen, maar ze zitten niet bij de namen die vandaag bekend zijn gemaakt
Ga je niet kaarten fiksen voor Arnhem?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:18 schreef gianni61 het volgende:
hmm, gisteren werd gespeculeerd dat linkin park op pinkpop zou komen, maar ze zitten niet bij de namen die vandaag bekend zijn gemaakt
Ik kan het binnen gewoon voelenquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:00 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur keldert hier opeens, in een uurtje van 11 naar 4 graden
nou ja, het was wel makkelijker geweest als ze naar pinkpop kwamen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je niet kaarten fiksen voor Arnhem?
Hmm het is gelukkig pas over half jaartje he.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, het was wel makkelijker geweest als ze naar pinkpop kwamen.
Ik heb wel een vriend die mee wil, maar weet nog niet of dat met werk en kinderen en zo allemaal wel te doen is.
nee, dat vind ik juist het irritante van zulke concerten. Hoe moet ik nou weten wat ik over een half jaar op donderdagavond te doen hebquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm het is gelukkig pas over half jaartje he.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat vind ik juist het irritante van zulke concerten. Hoe moet ik nou weten wat ik over een half jaar op donderdagavond te doen heb
Niks waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat vind ik juist het irritante van zulke concerten. Hoe moet ik nou weten wat ik over een half jaar op donderdagavond te doen heb
Naar dat concert gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik maak gewoon tijdquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en voor mij is het dan nog relatief makkelijk, want ik moet gewoon 2 dagen vrij pakken op het werk. Maar hij moet dan ook nog met zn bitch ex iets over de kinderen regelen en zoquote:
die kans is aanwezigquote:
Ik heb net in mijn werksysteem gekeken en ik heb volgend jaar best veel vakantie urenquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en voor mij is het dan nog relatief makkelijk, want ik moet gewoon 2 dagen vrij pakken op het werk. Maar hij moet dan ook nog met zn bitch ex iets over de kinderen regelen en zo
[..]
die kans is aanwezig
good for youquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn werksysteem gekeken en ik heb volgend jaar best veel vakantie uren
Dat wordt kijken op Ticketswap tegen die tijd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
good for you
ik wil liever gewoon een week van te voren kunnen beslissen of ik ergens zin in heb en niet 8 maanden van te voren
Ach, troost je, waarschijnlijk is er toch wel een zodanige run op kaarten dat je er naast grijpt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
good for you
ik wil liever gewoon een week van te voren kunnen beslissen of ik ergens zin in heb en niet 8 maanden van te voren
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, troost je, waarschijnlijk is er toch wel een zodanige run op kaarten dat je er naast grijpt.
Die kans zit er ook wel dik in.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, troost je, waarschijnlijk is er toch wel een zodanige run op kaarten dat je er naast grijpt.
Cattle Decapitation.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:32 schreef rival het volgende:
En als er dan wat anders op je pad komt dan kan je zeggen, nee die dag niet dan ga ik naar een concert.
Ze staan wel op Werchter. Dikke kans dat ze nog ff wachten met bekend maken zodat eerst het concert in Arnhem kan uitverkopen en daarna Pinkpop kan profiteren om ze als headliner bekend te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Welke dag zouden ze dan headlinen, zaterdag?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze staan wel op Werchter. Dikke kans dat ze nog ff wachten met bekend maken zodat eerst het concert in Arnhem kan uitverkopen en daarna Pinkpop kan profiteren om ze als headliner bekend te maken.
Er zijn verder geen data in België toch? Dat zal ook wel wat schelen, net als dat het na de "normale" tourdata zit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze staan wel op Werchter. Dikke kans dat ze nog ff wachten met bekend maken zodat eerst het concert in Arnhem kan uitverkopen en daarna Pinkpop kan profiteren om ze als headliner bekend te maken.
Er komt al jaren niks echt fatsoenlijks meer op Pinkpop? Dacht ik.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Pure speculatie van mijn kant.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke dag zouden ze dan headlinen, zaterdag?
lijkt me sterk, pinkpop heeft zn headliners als bekend gemaakt en voor minder zullen ze niet komen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn ze nog headlinerwaardig met de nieuwe zangeres? Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me sterk, pinkpop heeft zn headliners als bekend gemaakt en voor minder zullen ze niet komen.
en de vrijdag staan ze in zwitserland en dinsdag in italie
Olivia Dinges is wel een goeie artiestennaamquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Met Justin, Olivia dinges en Muse?
Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn ze nog headlinerwaardig met de nieuwe zangeres? Geen idee eigenlijk.
Ik ken d'r ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Olivia Dinges is wel een goeie artiestennaam
Een afspraak maken, die vergeten, wachten op de herinneringssms een dag van tevoren en dan gestresst allerlei shit verzetten want morgen tandarts?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doe je dat dan met de tandarts
Oma Dinges?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken d'r ook niet/omavertelt
Gelukkig krijg ik een week van tevoren al een mail.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een afspraak maken, die vergeten, wachten op de herinneringssms een dag van tevoren en dan gestresst allerlei shit verzetten want morgen tandarts?
Ja, da's dezelfde line up jonge.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Rock am Ring, moet je zijn.
The prodigy, Slipknot, RATM
Dezelfde als Pinkpop? Nee toch?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's dezelfde line up jonge.
Sorry maar wat een shit bands en Justin Timmermeer?quote:Vrijdag 20 juni: Justin Timberlake, Oscar and the Wolf, Weezer, Bad Nerves, Confidence Man, Flogging Molly, Kid Kapichi, Mika, Personal Trainer, Shaboozey en Janet Livv.
Zaterdag 21 juni: Olivia Rodrigo, The Last Dinner Party, Mark Ambor, Joost, Amyl and the Sniffers, Claude, Cypress Hill, HARDY en SOFT PLAY.
Zondag 22 juni: Muse, KoRn, girl in red, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs, Krezip, Purple Disco Machine en The Warning.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dezelfde als Pinkpop? Nee toch?
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Iets als Rock im Park lijkt een eerdere "verdachte".
Je bent zelf met de hand geīllustreerd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze gaan toch voor 'met de hand geīllustreerd'
Een keertje maar, heel eventjes.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent zelf met de hand geīllustreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |