SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
de laatste jaquote:Op maandag 18 november 2024 23:57 schreef Crack_ het volgende:
was dit ook nog de studentenkaart die altijd en overal geldig was? Jaloers de gouden tijden!
Ja dat ze wat te zien heeft als ze wakker wordtquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de laatste jaheb dat laatste weekend nog een rondje langs alle provinciehoofdsteden van Nederland gemaakt
![]()
Ver voor digifoto's dus geen travelsnack
zeker weten dat zij dat ook leuk vindt jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat ze wat te zien heeft als ze wakker wordt
goodnight!quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren gebroken nacht en nu niet kunnen slapen
Geen idee wat dit is.quote:Op maandag 18 november 2024 23:25 schreef Flory- het volgende:
Hebben jullie Belgravia gezien? @:cherrylips
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
Hier is het ook vies weer, even een ontbijtje en duik ik ook mijn bed weer in
[ afbeelding ]
Ja gaat wel weer goed.quote:Op maandag 18 november 2024 23:21 schreef Flory- het volgende:
Heb niet ALLES gelezen, maar wel benieuwd hoe de tussenstand bij @:Liesje1979 is.
Dat kan ik dus echt niet, ontbijten en dan terug naar bedquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
Hier is het ook vies weer, even een ontbijtje en duik ik ook mijn bed weer in
[ afbeelding ]
Als ik moet werken douche ik ook eerst. Maar als ik vrij ben ga ik vaak nog even terugquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, ontbijten en dan terug naar bedEerst douchen, dan ontbijten, en dan begint de dag
Welke sneeuw?quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:45 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder weertje wel, hier is het 12 graden en in het noorden sneeuwt het
Groningen en zulk soort uithoekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke sneeuw?
Ik zie geen sneeuw.
Ok, Friesland is geen uithoekquote:
Andere kant van de wereld bijnaquote:
Ja ook, maar daar is het nog niet koud genoegquote:
Gelukkig ben ik te oud om nog opgeroepen te worden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:27 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Zweden en Finland vragen inwoners om zich voor te bereiden op mogelijke oorlog.
dus elfstedentocht zit er weer niet in.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook, maar daar is het nog niet koud genoeg
It giet net oanquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus elfstedentocht zit er weer niet in.
Dat is sowieso iets uit vervlogen tijdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus elfstedentocht zit er weer niet in.
Die gaat sowieso nog eens gereden worden maar geregeld zal dat niet zijn neequote:Op dinsdag 19 november 2024 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso iets uit vervlogen tijden
Als ie ooit wordt gereden dan kijk lekker via de tv ipv dat ik bij de startplek ga kijken. (daar woon ik niet zover vanaf.)quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gaat sowieso nog eens gereden worden maar geregeld zal dat niet zijn nee
Nietes, jij verhuurt gewoon je huisje voor duizend euro per nacht aan één of andere gekke Japanner.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ie ooit wordt gereden dan kijk lekker via de tv ipv dat ik bij de startplek ga kijken. (daar woon ik niet zover vanaf.)
Ik mag niet eens verhurenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nietes, jij verhuurt gewoon je huisje voor duizend euro per nacht aan één of andere gekke Japanner.
Oma wil je gewoon een schuldgevoel aanpratenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Oma: ik zit altijd zó te wachten op de telefoontjes van m'n kinderen en kleinkinderen. Het is zo eenzaam als niemand in de buurt woont.
Bel je oma: Oh wat leuk dat je belt! Ja wacht even, Nel komt zo op de koffie, kan ik je daarna even terugbellen? Oh nee wacht, dan moet ik nog naar de winkel om bloemen te halen want Truus viert vanmiddag haar verjaardag. Ja dat is een groot feest hoor, dat wordt me wat.
Het is niet omdat iets niet mag het niet gedaan mag worden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag niet eens verhuren
Die Japanner kan makkelijk een kamer boeken in het naburige hotel
Daarom sluiten we ook de provincie Friesland hermetisch afquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is niet omdat iets niet mag het niet gedaan mag worden.
Tijdens de tocht der tochten gelden er daarnaast andere wetten
Waarom bel je oma dan precies op de momenten dat ze allemaal plannen heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Oma: ik zit altijd zó te wachten op de telefoontjes van m'n kinderen en kleinkinderen. Het is zo eenzaam als niemand in de buurt woont.
Bel je oma: Oh wat leuk dat je belt! Ja wacht even, Nel komt zo op de koffie, kan ik je daarna even terugbellen? Oh nee wacht, dan moet ik nog naar de winkel om bloemen te halen want Truus viert vanmiddag haar verjaardag. Ja dat is een groot feest hoor, dat wordt me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |