Dat Papa Can You Hear Me verpest het beeld nogal. De meest van Barbra zijn prima te doen.quote:
TS leg weer te slapequote:Op dinsdag 19 november 2024 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kemp en Smits staan nog steeds in de OP, jeetje.
Mwah dat gekweel met Celine en Bryan vind ik ook ronduit afschuwelijk. Ik weet dat jij Tell Him mooi vindt maar daarin ben je alleen in dit topic vrees ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Papa Can You Hear Me verpest het beeld nogal. De meest van Barbra zijn prima te doen.
Nee hoor, Ook liefhebber van Tell Him hierquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat gekweel met Celine en Bryan vind ik ook ronduit afschuwelijk. Ik weet dat jij Tell Him mooi vindt maar daarin ben je alleen in dit topic vrees ik
Oh, dit verrast me.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee hoor, Ook liefhebber van Tell Him hier
Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat gekweel met Celine en Bryan vind ik ook ronduit afschuwelijk. Ik weet dat jij Tell Him mooi vindt maar daarin ben je alleen in dit topic vrees ik
Wel een soft spot voor Barbra hier. Zal nooit op Tell Him stemmen, maar kan t prima hebben. Woman in Love idemquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dit verrast me.
Nee, Tell Him en ik zullen nooit wat worden. Dat is echt bottom 50 in de Top 2000. Al vind ik die met Bryan net zo erg.
Woman in Love is wel even heel iets anders dan alle andere genoemde.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een soft spot voor Barbra hier. Zal nooit op Tell Him stemmen, maar kan t prima hebben. Woman in Love idem
Euhm, er staat in de OP ook nog het hele verhaal over 2022 en bijbehorende uitzendtijdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Die linkjes naar de lijst gingen nog naar de lijst van 2022, dus daar wordt niet zo heel vaak op geklikt
Wordt wel tijd dat er voor de Top 2000 een nieuwe openingspost komt, hoeft denk ik dit jaar niet veel aan veranderd te worden denk ik? Aangezien er weinig verandert, behalve geen bubbling under meerquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:24 schreef Fred_B het volgende:
De OP is weer wat meer up-to-date. Nu die van de Top 2000 nog.
Dat had blijkbaar vorig jaar ook niemand opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Euhm, er staat in de OP ook nog het hele verhaal over 2022 en bijbehorende uitzendtijden
Ik heb geleerd om dat gewauwel van die kerel weg te filterenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:31 schreef Tussle266 het volgende:
Waar heeft die dakdekker het nou allemaal steeds over? Welke doorbraak?
Kan t beter bij Ajax houdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om dat gewauwel van die kerel weg te filteren
Alone uit 1997 ook, helaasquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:37 schreef Tussle266 het volgende:
Even opgezocht welke ook alweer die ene uit de 21e was. This is where I came in. Die is totaal vergeten hè?
Die heeft zelfs de hitlijst gehaald zie ik nu. Dacht dat voor This is where I came in ook gold, maar niet dus. Dan is vergeten ook niet zo gek.quote:
Die roos staat wel al lang in bloeiquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vind ik nou zo’n echte evergreen
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een plaatje van die kwal van Roddelpraat?
Ik bedoelde Bob, dit was wel logisch.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar stond ze helemaal niet in de lijst.
Dat liep niet synchroon, het stemmen was al klaar voordat Quincy naar level 2 ging. Veel van wat vorig jaar weggestemd werd komt nu weer terug, daar zal eerder een verband te vinden zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal er wel weer in staan omdat Quincy Jones is omgevallen.
Er zijn wel wat pijnlijke potentiele uitvallers te noteren. Kees, Almost Cut My Hair, Hello Josephine, Rose Garden zitten bij de nummers die ik wel ga missen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat liep niet synchroon, het stemmen was al klaar voordat Quincy naar level 2 ging. Veel van wat vorig jaar weggestemd werd komt nu weer terug, daar zal eerder een verband te vinden zijn.
Ik heb de lijst niet paraat, maar van eentje van dit rijtje weet ik dat je vrees niet nodig is. Maar ik zal in het midden laten welke. Het kan best zijn dat het er meer dan 1 is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel wat pijnlijke potentiele uitvallers te noteren. Kees, Almost Cut My Hair, Hello Josephine, Rose Garden zitten bij de nummers die ik wel ga missen.
Ik heb deze ook maar leren kennen via de Top 2000.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze ken ik helemaal niet.
Dat is prettig. Ook Bird of Paradise, Milord en That's Amore ga ik mogelijk wel missen. De rest hoor je ofwel vaak zat ofwel is niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb de lijst niet paraat, maar van eentje van dit rijtje weet ik dat je vrees niet nodig is. Maar ik zal in het midden laten welke. Het kan best zijn dat het er meer dan 1 is.
Maar Queen is bij mij niet zo populair.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat wel gewoon op een van de populairste, zo niet de populairste, platen van Queen.
Misschien leest Gerard ook wel gewoon een Wikipedia Encyclopedie pagina voor. We weten het niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel beter dan De ballade van Jannes van der Wal.
Ik via muziekles op de middelbare school, dit zongen we daarquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb deze ook maar leren kennen via de Top 2000.
Hier wordt luidkeels door ons beiden meegezongen. Udoquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit leuk trouwens. Jullie mogen niet slaan.
En die levert al jaren geen lijstjes in.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms heb ik het idee dat alleen @:Doedezemaar een stemlijstje heeft ingeleverd.
Jawel, van Witte Donderdag tochquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Last Dinner Party genoemd op Radio 5, alsof er vaste luisteraars zijn die dat kennen
Voor een moordenaar en een ter dood veroordeelde welquote:
Hoe weet je dat er zoveel stemmen nodig waren?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:24 schreef Tussle266 het volgende:
raar eigenlijk dat zo'n plaat dan jaren afdaalt tot verdwijnen toe en dan ineens weer ergens 11.780 votes kon vinden.
Dat weet ik niet, dat was een hele flauwe Donald Trump grap.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er zoveel stemmen nodig waren?
Het is gewoon zijn Grote Baas die dat regeltquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:27 schreef Tussle266 het volgende:
Wel echt fijn dit zeg. Die Henk heeft steekpenningen neergelegd voor zijn uurtjes hoor, kan niet anders.
Gelukkig komt mijn nummer 1000 komend uur ter compensatie. Maar dan kan ik zelf gelukkig even niet luisteren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan wel eens het beste uur uit een lijstje zijn dit jaar.
Komt Johnny Jordaan ja?quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn nummer 1000 komend uur ter compensatie. Maar dan kan ik zelf gelukkig even niet luisteren.
Ik denk dat ik er een stuk of 6 erger vind.quote:
Ehm..maar daar was de ene dinsdagmiddag de andere nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:06 schreef Tussle266 het volgende:
Lekker dat de DC9 gewoon op dinsdagmiddag komt. Dat was in de gloriedagen van week 53 ook zo. Fijn hoor.
Nee dat is waar. Maar die associatie heb ik er heel erg mee. Weet ook niet precies welk jaar het was.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehm..maar daar was de ene dinsdagmiddag de andere niet
Bedankt Hansquote:
Deze is ook wel heel erg gestegenquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmja, hoger dan het origineel had nou ook weer niet gehoeven
Dat zeg je ook alleen maar omdat het familie is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is volgens mij een nummer waar niemand echt een hekel aan kan hebben
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat het familie is.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warm bad. Hopelijk worden we niet meer gestoord dit uur, want deze blokjes zijn heerlijk.
Bij Hazes bedoel je? Ja die heeft wel erger dan dit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
Beetje zoals eerder bij Rowwen, ik vind dit niet de ergste, maar het had ook zonder gekund. Denk ook dat ik deze niet de ergste vind vanwege het origineel. Die komt zeker niet deze week?
Deze hoeft van mij niet zo, maar Classics, Petula en Koot&Bie gaan er prima in. Dat is juist waar deze lijst voor bedoeld is, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vond dat uurtje vanmiddag wel fijn, nu weer n flinke spruitjesgeur rond de nrs
zou kunnen, de lijm loopt nog langs haar benenquote:
HET IS NOG MAAR DINSDAG!11quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo Babs en Barry wel fijn als binnenkomer na werkborrel
Bij Van der Valk is het elke doordeweekse avond drinkavondquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
HET IS NOG MAAR DINSDAG!11
Werk jij bij vdv?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij Van der Valk is het elke doordeweekse avond drinkavond
Nee maar wel gevestigd naast kantoor in Kanaleneiland Utrechtquote:
ach so natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee maar wel gevestigd naast kantoor in Kanaleneiland Utrecht
Viel me gister ook al op toen ik even keek op NPO1 Extra ja. Misschien last van zware nachtenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Simone Walraven heeft de tand des tijds maar matig doorstaan
Dat zal niet meer van jong kroost zijn denk ik?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Viel me gister ook al op toen ik even keek op NPO1 Extra ja. Misschien last van zware nachten
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zal niet meer van jong kroost zijn denk ik?
Troost je, hij heeft ook niet t eeuwige leven. Die krijgt wel een Bowie-like oplevingquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Bob ook hier nog maar 4 noteringen heeft en dit dan nog relatief laag staat, vind ik een slecht teken
Maar bowie had daarvoor nog flink wat meer nrs in de lijst dan Bob nu nog in de T2K heeft bijv.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Troost je, hij heeft ook niet t eeuwige leven. Die krijgt wel een Bowie-like opleving
Die waren dan ook minder oud, dat scheelt ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar bowie had daarvoor nog flink wat meer nrs in de lijst dan Bob nu nog in de T2K heeft bijv.
T punt is ook: ik vind zelf ook dat de beste nummers van Dylan er helemaal niet in staan, dus stem er ook niet al te veel op.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die waren dan ook minder oud, dat scheelt ook
Dat kun je over de hele top 1000 zeggen als je andere noteringen had gewild?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:10 schreef Tussle266 het volgende:
Als dit een ander lied was zou het beter zijn geweest.
Nôh heejquote:
Nôh heej, toid niet zienquote:
Ik probeerde mijn inner Dean Gorre te vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kun je over de hele top 1000 zeggen als je andere noteringen had gewild?
"Weet je wat Almere City nodig heeft? Een overwinning"quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn inner Dean Gorre te vinden.
Hij schiet hem nou op de paal, maar schiet hij m erin, dan is het een goal.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Weet je wat Almere City nodig heeft? Een overwinning"
Bohhhh stond haar zo goed ja. Princess Leia vibesquote:
Ben bang dat dat bericht sneller gaat komen dan we misschien denkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Als u dit leest ben ik inmiddels niet meer in leven"
Maar t bericht over haar Parkinson is toch ook alweer jaren oud?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben bang dat dat bericht sneller gaat komen dan we misschien denken
Leeft al zo'n 7 jaar met die schijtziekte jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar t bericht over haar Parkinson is toch ook alweer jaren oud?
Rob de Nijs kan ook nog wel even door danquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Leeft al zo'n 7 jaar met die schijtziekte ja
Nah. Echt te belegen voor de T2K.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Top 2000 zou best weer een paar Everly's mogen hebben
Ruilen met Suus en Freek qua aantal noteringenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Top 2000 zou best weer een paar Everly's mogen hebben
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Och man..Dolly's mooiste ook nog
De opties hier wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nah. Echt te belegen voor de T2K.
The First Cut Is The Deepestquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De tand des tijds is voor PP wel beter geweest
[ afbeelding ]
Everbangquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken komt nog?
Hele goeie psychedelische song, maar geen evergreenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoezo staat Eight Miles High eigenlijk niet in de lijst. Kan toch niet
Tja moeiteloos een stuk tijdlozer dan dat stukje bijbel van net wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hele goeie psychedelische song, maar geen evergreen
Mwa, weet ik niet. EMH zou wel in week 53 passen, maar niet in deze advocaatje-met-slagroom hitlijst.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tja moeiteloos een stuk tijdlozer dan dat stukje bijbel van net wat mij betreft
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is een overbodige queen in elke lijst imo
Beste nummer van Innuendoquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is een overbodige queen in elke lijst imo
Innuendo > Show Must Go Onquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beste nummer van Innuendo
Houdt na 3 nummers wel zo'n beetje opquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
prima PH-nummertje.
Dit uur valt me nog niet eens zo tegen
Veel Cats?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Houdt na 3 nummers wel zo'n beetje op
Geen. Wel Reesema,Krezip en Nikitaquote:
Baaibaai manquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, mooi geweest voor vandaag. Oant moarn!
Carpoolen met Chris Rea, dan krijg je datquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef TLC het volgende:
Die is echt tyfuslang onderweg zeg, das n flinke afstand blijkbaar
Top2000 stemplaatquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Carpoolen met Chris Rea, dan krijg je dat
Ik ken dit nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |