Dat Papa Can You Hear Me verpest het beeld nogal. De meest van Barbra zijn prima te doen.quote:
TS leg weer te slapequote:Op dinsdag 19 november 2024 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kemp en Smits staan nog steeds in de OP, jeetje.
Mwah dat gekweel met Celine en Bryan vind ik ook ronduit afschuwelijk. Ik weet dat jij Tell Him mooi vindt maar daarin ben je alleen in dit topic vrees ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Papa Can You Hear Me verpest het beeld nogal. De meest van Barbra zijn prima te doen.
Nee hoor, Ook liefhebber van Tell Him hierquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat gekweel met Celine en Bryan vind ik ook ronduit afschuwelijk. Ik weet dat jij Tell Him mooi vindt maar daarin ben je alleen in dit topic vrees ik
Oh, dit verrast me.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee hoor, Ook liefhebber van Tell Him hier
Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat gekweel met Celine en Bryan vind ik ook ronduit afschuwelijk. Ik weet dat jij Tell Him mooi vindt maar daarin ben je alleen in dit topic vrees ik
Wel een soft spot voor Barbra hier. Zal nooit op Tell Him stemmen, maar kan t prima hebben. Woman in Love idemquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dit verrast me.
Nee, Tell Him en ik zullen nooit wat worden. Dat is echt bottom 50 in de Top 2000. Al vind ik die met Bryan net zo erg.
Woman in Love is wel even heel iets anders dan alle andere genoemde.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een soft spot voor Barbra hier. Zal nooit op Tell Him stemmen, maar kan t prima hebben. Woman in Love idem
Euhm, er staat in de OP ook nog het hele verhaal over 2022 en bijbehorende uitzendtijdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:24 schreef Fred_B het volgende:
Die linkjes naar de lijst gingen nog naar de lijst van 2022, dus daar wordt niet zo heel vaak op geklikt
Wordt wel tijd dat er voor de Top 2000 een nieuwe openingspost komt, hoeft denk ik dit jaar niet veel aan veranderd te worden denk ik? Aangezien er weinig verandert, behalve geen bubbling under meerquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:24 schreef Fred_B het volgende:
De OP is weer wat meer up-to-date. Nu die van de Top 2000 nog.
Dat had blijkbaar vorig jaar ook niemand opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Euhm, er staat in de OP ook nog het hele verhaal over 2022 en bijbehorende uitzendtijden
Ik heb geleerd om dat gewauwel van die kerel weg te filterenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:31 schreef Tussle266 het volgende:
Waar heeft die dakdekker het nou allemaal steeds over? Welke doorbraak?
Kan t beter bij Ajax houdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om dat gewauwel van die kerel weg te filteren
Alone uit 1997 ook, helaasquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:37 schreef Tussle266 het volgende:
Even opgezocht welke ook alweer die ene uit de 21e was. This is where I came in. Die is totaal vergeten hè?
Die heeft zelfs de hitlijst gehaald zie ik nu. Dacht dat voor This is where I came in ook gold, maar niet dus. Dan is vergeten ook niet zo gek.quote:
Die roos staat wel al lang in bloeiquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vind ik nou zo’n echte evergreen
quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een plaatje van die kwal van Roddelpraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |