SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Assiequote:
Hoezo PC neergestort?quote:
Heb je hem laten vallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
STOCKHOLM - Zweden is maandag begonnen met het versturen van zo’n vijf miljoen brochures naar inwoners, om hen te vragen zich voor te bereiden op een mogelijke oorlog.
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-mogelijke-oorlogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is mooi kudt in de wereldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat het helemaal spannend gaat worden nu Biden Oekraine toestamming geeft afstandsrakketten te mogen gebruiken die tot diep in Rusland kunnen komen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rusland is de laatste tijd ook weer flink bezig met bombardementen en ook nog eens inzet van Noord Koreanen. Dit kunnen ze beiden dan ook weer gebruiken als ze gaan onderhandelen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal spannend gaat worden nu Biden Oekraine toestamming geeft afstandsrakketten te mogen gebruiken die tot diep in Rusland kunnen komen.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3165 / +112 / +30 / 7040 / 7826
2. Dr.Mikey / 1016 / +62 / +29 / 992 / 1430
3. KillemWieft / 876 / +28 / +71 / 323 / 634
4. ToT / 572 / +19 / +0 / 2592 / 2936
5. AardappelSchotel / 551 / +25 / +1 / 2025 / 2379
6. Rob / 443 / +13 / +0 / 334 / 442
7. Lovely / 406 / +20 / +0 / 2006 / 2302
8. Pinnenmutske / 376 / +17 / +0 / 1127 / 1454
9. mario390 / 366 / +8 / +14 / 159 / 292
10. hemarookworst / 340 / +51 / +2 / 765 / 992
11. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
12. HappyCharly / 325 / +17 / +9 / 904 / 1087
13. kree / 312 / +1 / +129 / 510 / 673
14. loveyoulongtime / 297 / +11 / +0 / 1130 / 1306
15. devzero / 291 / +75 / +1 / 461 / 593
16. Bally-b / 229 / +53 / +0 / 59 / 92
17. gebrokenglas / 217 / +13 / +6 / 1273 / 1469
18. sp3c / 200 / +1 / +15 / 362 / 465
19. MizzezAmy / 190 / +6 / +0 / 1328 / 1524
20. mascara-klodder / 184 / +12 / +0 / 305 / 404SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik wil het eerst zien, en hoop het beste, maar het ziet er niet best uit allemaalquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rusland is de laatste tijd ook weer flink bezig met bombardementen en ook nog eens inzet van Noord Koreanen. Dit kunnen ze beiden dan ook weer gebruiken als ze gaan onderhandelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mailyquote:
Ah Trump gaat het in één dag oplossenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil het eerst zien, en hoop het beste, maar het ziet er niet best uit allemaal![]()
![]()
Ja in zijn dromenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah Trump gaat het in één dag oplossen
Hij heeft het meerdere malen beweerd, dus dan zal het wel zo zijn.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het meerdere malen beweerd, dus dan zal het wel zo zijn.![]()
ggg![]()
![]()
Ja hij denkt alles te kunnen, maar voor een keer hoop ik dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het meerdere malen beweerd, dus dan zal het wel zo zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke, Justin Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh meneer Bolk
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De wereld is een kruidvat momenteel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij denkt alles te kunnen, maar voor een keer hoop ik dat hij gelijk heeftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Steeds verrassend altijd voordelig?quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wereld is een kruidvat momenteel.![]()
![]()
Ja er zijn steeds meer landen die hun burgers al waarschuwen voor een oorlog.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wereld is een kruidvat momenteel.
Het begint wel enger te worden voor veel landen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zweden deed dat ook al in 2018 en nog een paar keer daarvoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn steeds meer landen die hun burgers al waarschuwen voor een oorlog.
Het begint wel enger te worden voor veel landen.![]()
Het is nu niet alleen zweden, las laatst ook al een land die het deed. Weet zo niet meer welk landquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zweden deed dat ook al in 2018 en nog een paar keer daarvoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop met je meequote:
Daar werkt je wifi niet, kun je niet bolken!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Polen misschien?quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nu niet alleen zweden, las laatst ook al een land die het deed. Weet zo niet meer welk landAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Durf het niet meer met zekerheid te zeggen, dacht ook Polen maar weet niet meer zeker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker op de data bolken danquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar werkt je wifi niet, kun je niet bolken!![]()
![]()
Bolken op toilet is niet goed voor je blaas en darmenquote:
Mits je rechtop blijft zitten en niet met je ellebogen op je benen zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit altijd met m'n armen omhoog en m'n benen in m'n nekquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolken op toilet is niet goed voor je blaas en darmen
Mits je rechtop blijft zitten en niet met je ellebogen op je benen zit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zit altijd met m'n armen omhoog en m'n benen in m'n nek
![]()
![]()
O lag FOk! eruit dan niets van gemerktquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef kree het volgende:
owh fok werkt weer? had toch ff een dipje gister.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel even maar last van gehadquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lag FOk! eruit dan niets van gemerkt![]()
deed niks bij mij en rest wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lag FOk! eruit dan niets van gemerkt
maargoed zeg maar nu dan wat jullie willen vragen of zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Ben je vrij?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
deed niks bij mij en rest wel.
maargoed zeg maar nu dan wat jullie willen vragen of zeggen?![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ziekjes voor 1 dagje nog want hoewel ik me niet goed. voel ,morgen weer aan het werk. hele dag nog ff tijd dusquote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh beterschap manquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
ziekjes voor 1 dagje nog want hoewel ik me niet goed. voel ,morgen weer aan het werk. hele dag nog ff tijd dus![]()
ff een deurtje verder dan kijken? KLB?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:27 schreef kree het volgende:
heb echt geen zin in onzin trouwens, maarja ok.![]()
mja nee want ben er niet zo heftig in. maar hoop net als ik dat jullie t mooie altijd zien ipv klagen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff een deurtje verder dan kijken? KLB?Do what you love, love what you do!![]()
Ok.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:27 schreef kree het volgende:
heb echt geen zin in onzin trouwens, maarja ok.
DoeiF.K.A. SuperwormJim![]()
Hoezo zouden we dat willen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
O niets van gemerkt, was ik er zeker nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo als jullie wat willen vragen of zeggen zeg het dan nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
omdat ik het ook niet eens ben met moderatie erop?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoezo zouden we dat willen?
maarja laat gaan. zolang t gezellig is vind ik t best.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben meer van lief doen en merk er is anders tijdje al. nouja ik vind t niet leuk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niets van gemerkt, was ik er zeker niet![]()
Hoezo als jullie wat willen vragen of zeggen zeg het dan nu?Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat het nu ineens weer over?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik het ook niet eens ben met moderatie erop?
maarja laat gaan. zolang t gezellig is vind ik t best.![]()
geen zin in om helemaal terug te halen, maar denk dat soms de moderatie ook wel te veel eigen mening heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar gaat het nu ineens weer over?
waardoor er meer of juist minder uit gehaald wordt.Do what you love, love what you do!![]()
lol straks krijg ik nog een ban om dit alleen al te zeggen..... t mag best vrijer fok wmb weer.Do what you love, love what you do!![]()
Letterlijk niemand had het erover.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in om helemaal terug te halen, maar denk dat soms de moderatie ook wel te veel eigen mening heeft.
waardoor er meer of juist minder uit gehaald wordt.
Je moet eens onthouden dat dit niet de Grote Kree-show is waar het alleen over jou gaat.![]()
Huhquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
blij dat je het me eens bent enzo door ok te zeggen![]()
![]()
ja dit is te makkelijk he?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Letterlijk niemand had het erover.
Je moet eens onthouden dat dit niet de Grote Kree-show is waar het alleen over jou gaat.
ik zeg gewoon wat ik ervan vind? blij dat ik vooral OK krijg?
nouja. eens met mij dus.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:27 schreef kree het volgende:
heb echt geen zin in onzin trouwens, maarja ok.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
mja nee want ben er niet zo heftig in. maar hoop net als ik dat jullie t mooie altijd zien ipv klagen.Ik snap er geen ruk vanquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:31 schreef kree het volgende:
[..]
denk wel, maar]rgoed kijk het ff aan werWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder enige aanleiding je mening over de moderatie droppen. Iedereen verbaasd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit is te makkelijk he?
ik zeg gewoon wat ik ervan vind? blij dat ik vooral OK krijg?
nouja. eens met mij dus.
F.K.A. SuperwormJim![]()
het probleem is dat ik paar keer ok krijg op wat ik zeg.quote:
Ok ga ik al vanuit dat dat neit zo is,,, maar ok
OK met mij happy daysDo what you love, love what you do!![]()
Ik doe altijd liefquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben meer van lief doen en merk er is anders tijdje al. nouja ik vind t niet leuk.![]()
VOlgens mij heb ik het een en ander gemist want geen idee waar dit allemaal over gaat
Maar even iets anders?
Hoevoel je je ben je al weer helemaal opgeknapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief![]()
VOlgens mij heb ik het een en ander gemist want geen idee waar dit allemaal over gaat
Maar even iets anders?
Hoevoel je je ben je al weer helemaal opgeknapt?Do what you love, love what you do!![]()
O dat is gewoon een bolk post, niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is dat ik paar keer ok krijg op wat ik zeg.
Ok ga ik al vanuit dat dat neit zo is,,, maar ok
OK met mij happy days
Soms heel soms, en dan zeg ik het nog netjes kan je ook wel heel lang doorgaan over iets. En dan zijn mensen het zat en bolken ze met oke (denk ik dan)
Post gewoon lekker door joh en trek je niet alles aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie?quote:
Zo weer het eerste overleg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan gaat hte de goede kant weer op, als je weer aan het werk gaatquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:55 schreef kree het volgende:
wss morgen werk ik wel weer. maaaaaaar wat
Ik heb vanavond een belangrijke bijeenkomst. Maar heb zo de pest in de avondenquote:
Op een of andere manier neem ik dan de dingen wat moeilijker op. Ben dan vaak ook kapot en gesloopt in de avond.
Maar goed, soms is het even niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tuurlijk, dat is het probleem niet. btw trouwens wel dat nat buurbrouw overleden dat ze soort van boorhamers hier door het huis zetten lijkt t...... wtfquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaat hte de goede kant weer op, als je weer aan het werk gaatDo what you love, love what you do!![]()
weet nu al het kan alleen maar kutterr worden als eerder. hmmmmmmmDo what you love, love what you do!![]()
Je buurvrouw nat overleden, hoe kwam het dat ze nat wasquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, dat is het probleem niet. btw trouwens wel dat nat buurbrouw overleden dat ze soort van boorhamers hier door het huis zetten lijkt t...... wtf
Heb je wel geslapen vannacht? Je bent op de moppertoerquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:58 schreef kree het volgende:
weet nu al het kan alleen maar kutterr worden als eerder. hmmmmmmm
niet grappen over maken, tis natuurlijk paar weken terug al, maar dit blijft sociale woningbouw.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je buurvrouw nat overleden, hoe kwam het dat ze nat was
dus kappen ze op en heb ik al aan de andere kant gehad en daar woont Somalische familie. wat er aan de andere kant komt geen idee nog.Do what you love, love what you do!![]()
Kree je vergeet letters en je typt letters verkeerd. Daardoor krijg je onbegrijpelijke zinnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik hoop voor kree dat er oerhollandse tokkies naast hem komen te wonenTrotste mama van Ambar
Muisquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop voor kree dat er oerhollandse tokkies naast hem komen te wonen![]()
![]()
nou hoewel ik geen probleem heb met mijn Somalische buur?quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon alle Somaliërs naar Katwijk
leuke vrijgezelle meid zal wel leuk zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet wat ze hebben gedaan met Citrix maar het is zo waar een verbetering
Trotste mama van Ambar
Ik denk niet dat ze die naast jou zullen plaatsen ivm veiligheidquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoewel ik geen probleem heb met mijn Somalische buur?
leuke vrijgezelle meid zal wel leuk zijn?![]()
hoe moet ik dit begrijpen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop voor kree dat er oerhollandse tokkies naast hem komen te wonenDo what you love, love what you do!![]()
Je wilt geen buitenlandse overlastgevers dus ik dacht misschien wil je Nederlandse overlastgevers. Hoef je in ieder geval geen zorgen te maken dat als je klaagt over je buren dat je discrimineert.quote:
Ik denk even met je mee.Trotste mama van Ambar
nou ik denk het dus wel, maarja maakt niet uit duurde 10+ iaar voor ik maar kans had enzo op deze woning.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die naast jou zullen plaatsen ivm veiligheid
en toen nog met geluk, dus verbaasd me niks als er een willekeurig assielzoeker gezien. komt, no hard feelings trouwens want zal nog aardig zijn, maar helemaal ok vind ik t niet.Do what you love, love what you do!![]()
beide niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt geen buitenlandse overlastgevers dus ik dacht misschien wil je Nederlandse overlastgevers. Hoef je in ieder geval geen zorgen te maken dat als je klaagt over je buren dat je discrimineert.
Ik denk even met je mee.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dus je wil gewoon geen overlastgevers. Zeg dat dan.Trotste mama van Ambar
dat zeg ik, maar wil het niet in bevolkingsgroepen trekken. omdat dat dus niet zo is, die aan andere kant is helemaal prima.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh dus je wil gewoon geen overlastgevers. Zeg dat dan.Do what you love, love what you do!![]()
zou wel liegen als ik me niet beetje zorgen maakt wie nu mijn andere buur gaat worden......Do what you love, love what you do!![]()
afgezien daarvan. is het vooral teringherrie nu. maar dat komt door woningbouw en opknappen van.Do what you love, love what you do!![]()
heeeeej laten wee het positief inzien,,,, mss komt er meid wonen die nog leuk is. ok kind ofzo neem ik nog wel bij dan.Do what you love, love what you do!![]()
ik sluit dat niet meer uit he iemand met kinderen? ,maar moet ze wel leuk zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie de krantenkoppen al voor mij: Katwijk - Vrouw op eerste dag in nieuwe woning al lastiggevallen door buurman. Woningbouw wil geen nieuwe woning toewijzenTrotste mama van Ambar
nee joh zo erg ben ik echt niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al voor mij: Katwijk - Vrouw op eerste dag in nieuwe woning al lastiggevallen door buurman. Woningbouw wil geen nieuwe woning toewijzen
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
Oeh @:Lovely wanneer gaan we?Morgen vind ik wel een leuke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook, anders vergeet ik het en sta je daar helemaal alleenquote:
Ik zou als ik jou was even goed op je woorden letten.quote:Trotste mama van Ambar
Nee dat moet nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, anders vergeet ik het en sta je daar helemaal alleen![]()
![]()
Het sneeuwt hier trouwens, en het blijft ook een beetje liggen tenminste op het gras en de daken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zou me knap ongemakkelijk voelen met een buurman zoals kree, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was even goed op je woorden letten.
Tevens goedemorgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik gewoon pakken hier op werk![]()
![]()
Hey buurvrouwquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou me knap ongemakkelijk voelen met een buurman zoals kree, geloof ik.
Tevens goedemorgen![]()
![]()
![]()
Doe maar niet neequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens... Nee ik doe het niet
Ik vind heb in dit topic al wel eens plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou me knap ongemakkelijk voelen met een buurman zoals kree, geloof ik.
Tevens goedemorgenTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens... Nee ik doe het niet![]()
![]()
Vandaag zijn er grote temperatuurverschillen tussen Noord- en Zuid-Nederland. In de noordelijke helft van het land is kans op winterse neerslag, terwijl het in het zuiden regent. Later vandaag bereikt de koudere lucht ook Limburg.
Vanochtend is er veel bewolking en valt af en toe regen. Voornamelijk in het noorden en noordoosten van het land is het koud genoeg voor natte sneeuw die vooral op het gras en de struiken even kan blijven liggen. De temperatuurverschillen zijn groot met ongeveer 2 graden in het noorden van het land tot 12 graden in Zeeland. In het midden van het land ligt de temperatuur tussen de 5 en 7 graden. In de loop van de ochtend wordt het op meerdere plaatsen in het noorden en midden ook steeds vaker droog. Er waait een matige oosten tot zuidoostenwind, maar in het zuiden komt de wind uit het zuidwesten en kan daar aan de kust soms (vrij) krachtig zijn.
Vanmiddag valt voornamelijk in de zuidelijke helft van Nederland af en toe regen. In de rest van het land wordt het iets droger met af en toe zon. De temperatuur ligt in het noorden en midden van het land tussen de 4 en 6 graden en ook in het zuiden van het land daalt de temperatuur vanmiddag. De wind draait overal naar een noordelijke richting en is soms matig boven land tot (vrij) krachtig vlak aan zee.
Vanavond krijgen de kustgebieden te maken met buien vanuit het noordwesten. De buien trekken in de loop van de nacht ook over de rest van het land. Bij buien kunnen hagel en onweer voorkomen met in de nachtelijke uren landinwaarts kans op (natte) sneeuw. Door winterse neerslag zou het kortstondig wit en glad kunnen worden bij temperaturen die landinwaarts kunnen dalen tot rond of iets onder het vriespunt. De wind zoekt vanavond de noordwesthoek op en kan aan zee later krachtig of hard waaien met bij buien ook kans op zware windstoten.
Morgen trekken talrijke winterse buien over ons land met kans op hagel, onweer en soms ook (natte) sneeuw. Door de buien is lokaal kans kortstondige gladheid. Plaatselijk kan het dus ook even wit gaan kleuren, zeker als meerdere winterse buien achter elkaar overtrekken. De temperatuur komt in de middag uit op ongeveer 5 graden, maar ligt in felle winterse buien een heel stuk lager. Er waait een stevige noordwestenwind die in het (zuid)westelijk kustgebied hard tot stormachtig kan zijn met een windkracht 7 tot 8 en komen vooral daar ook zware windstoten voor tot rond 90 km/uur.
De dagen erna vallen nog geregeld winterse buien met tussendoor ruimte voor de zon. De middagtemperatuur haalt soms met moeite de 5 graden en tijdens de nachten is, bij voldoende opklaringen, kans op lichte vorst. In het weekend verdwijnt de winterse neerslag door de komst van zachte lucht. De temperatuur loopt op en de zuidwestenwind wakkert flink aan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
de rozen zijn rood de lucht is blauw,
heb tien vingers.... twee voor jou.Do what you love, love what you do!![]()
Danku weervrouw Lovely!quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
Vandaag zijn er grote temperatuurverschillen tussen Noord- en Zuid-Nederland. In de noordelijke helft van het land is kans op winterse neerslag, terwijl het in het zuiden regent. Later vandaag bereikt de koudere lucht ook Limburg.
Vanochtend is er veel bewolking en valt af en toe regen. Voornamelijk in het noorden en noordoosten van het land is het koud genoeg voor natte sneeuw die vooral op het gras en de struiken even kan blijven liggen. De temperatuurverschillen zijn groot met ongeveer 2 graden in het noorden van het land tot 12 graden in Zeeland. In het midden van het land ligt de temperatuur tussen de 5 en 7 graden. In de loop van de ochtend wordt het op meerdere plaatsen in het noorden en midden ook steeds vaker droog. Er waait een matige oosten tot zuidoostenwind, maar in het zuiden komt de wind uit het zuidwesten en kan daar aan de kust soms (vrij) krachtig zijn.
Vanmiddag valt voornamelijk in de zuidelijke helft van Nederland af en toe regen. In de rest van het land wordt het iets droger met af en toe zon. De temperatuur ligt in het noorden en midden van het land tussen de 4 en 6 graden en ook in het zuiden van het land daalt de temperatuur vanmiddag. De wind draait overal naar een noordelijke richting en is soms matig boven land tot (vrij) krachtig vlak aan zee.
Vanavond krijgen de kustgebieden te maken met buien vanuit het noordwesten. De buien trekken in de loop van de nacht ook over de rest van het land. Bij buien kunnen hagel en onweer voorkomen met in de nachtelijke uren landinwaarts kans op (natte) sneeuw. Door winterse neerslag zou het kortstondig wit en glad kunnen worden bij temperaturen die landinwaarts kunnen dalen tot rond of iets onder het vriespunt. De wind zoekt vanavond de noordwesthoek op en kan aan zee later krachtig of hard waaien met bij buien ook kans op zware windstoten.
Morgen trekken talrijke winterse buien over ons land met kans op hagel, onweer en soms ook (natte) sneeuw. Door de buien is lokaal kans kortstondige gladheid. Plaatselijk kan het dus ook even wit gaan kleuren, zeker als meerdere winterse buien achter elkaar overtrekken. De temperatuur komt in de middag uit op ongeveer 5 graden, maar ligt in felle winterse buien een heel stuk lager. Er waait een stevige noordwestenwind die in het (zuid)westelijk kustgebied hard tot stormachtig kan zijn met een windkracht 7 tot 8 en komen vooral daar ook zware windstoten voor tot rond 90 km/uur.
De dagen erna vallen nog geregeld winterse buien met tussendoor ruimte voor de zon. De middagtemperatuur haalt soms met moeite de 5 graden en tijdens de nachten is, bij voldoende opklaringen, kans op lichte vorst. In het weekend verdwijnt de winterse neerslag door de komst van zachte lucht. De temperatuur loopt op en de zuidwestenwind wakkert flink aan.![]()
![]()
Deel je koekjes uit op werk vraagt iedereen waarom? Ja gewoon omdat ik graag mijn eten deel?Trotste mama van Ambar
Maar jij deelt toch helemaal niet graag je eten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Deel je koekjes uit op werk vraagt iedereen waarom? Ja gewoon omdat ik graag mijn eten deel?
Shared dining
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zou ook mijn twijfels hebben als jij een koekje aan mij geeftquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Deel je koekjes uit op werk vraagt iedereen waarom? Ja gewoon omdat ik graag mijn eten deel?![]()
Maar ik deel wel graag voedsel uitquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij deelt toch helemaal niet graag je eten?
Shared diningTrotste mama van Ambar
Ja, ik zag al wat sneeuwbeelden langskomen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Droog hier nu, net wel fijne sneeuw
Hier giet het
Ah ja, dat kanquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik deel wel graag voedsel uit
Wat voor koekjes zijn het?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Speculaas en dan de iets duurdere sinterklaaseditiequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat kan
Wat voor koekjes zijn het?Trotste mama van Ambar
Oh jammer wel..quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zag al wat sneeuwbeelden langskomen.
Hier giet het"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik denk nog iemand moet mijn lasagne proberen, expert in daarin nl.Do what you love, love what you do!![]()
Hmm dat zijn wel normale koekjes om uit te delenquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Speculaas en dan de iets duurdere sinterklaaseditie
Niet zoals roze koeken, daarbij zou ik ook naar de reden vragen
roze koeken is lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat zijn wel normale koekjes om uit te delen
Niet zoals roze koeken, daarbij zou ik ook naar de reden vragenDo what you love, love what you do!![]()
Volgende week maak ik wel taart om te vieren dat een deel van het project af isTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende week maak ik wel taart om te vieren dat een deel van het project af is![]()
![]()
![]()
![]()
owja dat was er nog DTS meet gelijk?quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende week maak ik wel taart om te vieren dat een deel van het project af isDo what you love, love what you do!![]()
Taart is altijd goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende week maak ik wel taart om te vieren dat een deel van het project af is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is vragen om meer smileys!quote:
Maar ik moet even iets anders doen, je hebt geluk
Ahhh das minder. Beterschapquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Nog steeds zo misselijk als een kip hier.![]()
![]()
ToTquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Oeh dat is niet fijn.. beterschap
quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Nog steeds zo misselijk als een kip hier.
ToTtie![]()
![]()
ToTtiequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Rauwe kip gegeten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahhh das minder. BeterschapThanks!quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
ToT![]()
Oeh dat is niet fijn.. beterschapKerel!quote:![]()
![]()
moet piemel in, kan niet anders, neuk die smlies er wel uit. ````````lol. moet eruit heiwoon. je neukt t eruit.Do what you love, love what you do!![]()
Ahhhh....wat?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:02 schreef kree het volgende:
moet piemel in, kan niet anders, neuk die smlies er wel uit. ````````lol. moet eruit heiwoon. je neukt t eruit.![]()
![]()
Ai, zwaar klote manquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!
Buikgriepje denk ik.
Gisteren 2x zitten kotsen in de auto.![]()
![]()
Ah lief zegquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ala jij de koffie zet, dan drink ik het wel
Burrito gegeten, zitten lekker veel bonen en linzen in![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik krijg opeens een hele lading spam die niet in spambox terecht komt en ook zonder afzender
Uw ADH vitamine Worst
Gaat het over het vergroten van je worst?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg opeens een hele lading spam die niet in spambox terecht komt en ook zonder afzender![]()
![]()
Nee over van allesquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat het over het vergroten van je worst?Uw ADH vitamine Worst
Voor sommige dingen op werk heb ik gewoon geen woorden meer
Trotste mama van Ambar
Zo, de kapotte vaatwasser is er eindelijk uit.
Ding stond op een verrotte plank en een pootje achter zat er volledig in gegraven waardoor hij niet meer voor- of achteruit wilde.
Uiteraard verrot zo'n plank niet zomaar spontaan uit z'n eigen vrije wil; daar is vocht voor nodig en de keuken is dan ook erg vochtig, wat er voor gezorgd heeft dat de keukenkastjes flink opgezet zijn waardoor de vaatwasser, behalve met het pootje, ook tussen de kastjes mokerklem is komen te zitten.
Verrotte plank helemaal naar z'n moeder gezaagd met een multitool voor zover ik er bij kon en verder met lomp geweld en sjorbanden enzo de vaatwasser er uit getrokken.
Handen kapot, maar hij is er uit!
Ben spontaan m'n misselijkheid vergeten!![]()
![]()
Dit weekend wordt de warmtepompboiler aangesloten waarna ik de radiatoren kan verwijderen en infraroodpanelen kan plaatsen, volgende week wordt de trap bekleed, en ik moet nog kijken wanneer ik met een kameraad de oude cv-ketel kan verwijderen, de badmeubel boven kan vervangen en het fonteintje kan plaatsen zodat ik aan jullie kan denken als ik aan het kakken ben!Ook wil ik met hem de keukenkastjes ff verwijderen om te zien of daar achter problemen te zien zijn qua vocht en schimmel enzo.
Oh en ik heb wat "kunstgras" (dun groen kleedje) bij Leenbakker gekocht voor 5 tientjes om de opengebroken vloer van de schuur tijdelijk te bedekken tot ik daar ooit een keer mee aan de slag ga.
En over een klein maandje pas komt mijn nieuwe kledingkast binnen.
En dan moet ik nog een keer kijken wat ik met de loslatende stuc-laag in het halletje bij de voordeur ga doen. Ik denk gewoon iets er voor schroeven.
En in het voorjaar dus trespa platen tegen de lekkende muren van de aanbouw aan schroeven.![]()
Kolerequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:23 schreef kree het volgende:
heeeeej laten wee het positief inzien,,,, mss komt er meid wonen die nog leuk is. ok kind ofzo neem ik nog wel bij dan.![]()
![]()
![]()
Hij heeft geen energielabel, maar als het een label zou hebben zou het een F zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is je huis zo goed geïsoleerd dan, dat je met een warmtepomp aan de bak gaat?
Maar met een warmtepompboiler maakt dat niet zo uit, je hebt ook split units waarbij je het 2e deel buiten aan de muur kunt hangen en dat werkt 's winters ook nog gewoon.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: