SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Assiequote:
Hoezo PC neergestort?quote:
Heb je hem laten vallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
STOCKHOLM - Zweden is maandag begonnen met het versturen van zo’n vijf miljoen brochures naar inwoners, om hen te vragen zich voor te bereiden op een mogelijke oorlog.
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-mogelijke-oorlogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is mooi kudt in de wereldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat het helemaal spannend gaat worden nu Biden Oekraine toestamming geeft afstandsrakketten te mogen gebruiken die tot diep in Rusland kunnen komen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rusland is de laatste tijd ook weer flink bezig met bombardementen en ook nog eens inzet van Noord Koreanen. Dit kunnen ze beiden dan ook weer gebruiken als ze gaan onderhandelen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal spannend gaat worden nu Biden Oekraine toestamming geeft afstandsrakketten te mogen gebruiken die tot diep in Rusland kunnen komen.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3165 / +112 / +30 / 7040 / 7826
2. Dr.Mikey / 1016 / +62 / +29 / 992 / 1430
3. KillemWieft / 876 / +28 / +71 / 323 / 634
4. ToT / 572 / +19 / +0 / 2592 / 2936
5. AardappelSchotel / 551 / +25 / +1 / 2025 / 2379
6. Rob / 443 / +13 / +0 / 334 / 442
7. Lovely / 406 / +20 / +0 / 2006 / 2302
8. Pinnenmutske / 376 / +17 / +0 / 1127 / 1454
9. mario390 / 366 / +8 / +14 / 159 / 292
10. hemarookworst / 340 / +51 / +2 / 765 / 992
11. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
12. HappyCharly / 325 / +17 / +9 / 904 / 1087
13. kree / 312 / +1 / +129 / 510 / 673
14. loveyoulongtime / 297 / +11 / +0 / 1130 / 1306
15. devzero / 291 / +75 / +1 / 461 / 593
16. Bally-b / 229 / +53 / +0 / 59 / 92
17. gebrokenglas / 217 / +13 / +6 / 1273 / 1469
18. sp3c / 200 / +1 / +15 / 362 / 465
19. MizzezAmy / 190 / +6 / +0 / 1328 / 1524
20. mascara-klodder / 184 / +12 / +0 / 305 / 404SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik wil het eerst zien, en hoop het beste, maar het ziet er niet best uit allemaalquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rusland is de laatste tijd ook weer flink bezig met bombardementen en ook nog eens inzet van Noord Koreanen. Dit kunnen ze beiden dan ook weer gebruiken als ze gaan onderhandelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mailyquote:
Ah Trump gaat het in één dag oplossenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil het eerst zien, en hoop het beste, maar het ziet er niet best uit allemaal![]()
![]()
Ja in zijn dromenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah Trump gaat het in één dag oplossen
Hij heeft het meerdere malen beweerd, dus dan zal het wel zo zijn.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het meerdere malen beweerd, dus dan zal het wel zo zijn.![]()
ggg![]()
![]()
Ja hij denkt alles te kunnen, maar voor een keer hoop ik dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft het meerdere malen beweerd, dus dan zal het wel zo zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke, Justin Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh meneer Bolk
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De wereld is een kruidvat momenteel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij denkt alles te kunnen, maar voor een keer hoop ik dat hij gelijk heeftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Steeds verrassend altijd voordelig?quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wereld is een kruidvat momenteel.![]()
![]()
Ja er zijn steeds meer landen die hun burgers al waarschuwen voor een oorlog.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wereld is een kruidvat momenteel.
Het begint wel enger te worden voor veel landen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zweden deed dat ook al in 2018 en nog een paar keer daarvoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn steeds meer landen die hun burgers al waarschuwen voor een oorlog.
Het begint wel enger te worden voor veel landen.![]()
Het is nu niet alleen zweden, las laatst ook al een land die het deed. Weet zo niet meer welk landquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zweden deed dat ook al in 2018 en nog een paar keer daarvoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop met je meequote:
Daar werkt je wifi niet, kun je niet bolken!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Polen misschien?quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nu niet alleen zweden, las laatst ook al een land die het deed. Weet zo niet meer welk landAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Durf het niet meer met zekerheid te zeggen, dacht ook Polen maar weet niet meer zeker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker op de data bolken danquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar werkt je wifi niet, kun je niet bolken!![]()
![]()
Bolken op toilet is niet goed voor je blaas en darmenquote:
Mits je rechtop blijft zitten en niet met je ellebogen op je benen zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit altijd met m'n armen omhoog en m'n benen in m'n nekquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolken op toilet is niet goed voor je blaas en darmen
Mits je rechtop blijft zitten en niet met je ellebogen op je benen zit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zit altijd met m'n armen omhoog en m'n benen in m'n nek
![]()
![]()
O lag FOk! eruit dan niets van gemerktquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef kree het volgende:
owh fok werkt weer? had toch ff een dipje gister.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel even maar last van gehadquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lag FOk! eruit dan niets van gemerkt![]()
deed niks bij mij en rest wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lag FOk! eruit dan niets van gemerkt
maargoed zeg maar nu dan wat jullie willen vragen of zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Ben je vrij?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
deed niks bij mij en rest wel.
maargoed zeg maar nu dan wat jullie willen vragen of zeggen?![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ziekjes voor 1 dagje nog want hoewel ik me niet goed. voel ,morgen weer aan het werk. hele dag nog ff tijd dusquote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh beterschap manquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
ziekjes voor 1 dagje nog want hoewel ik me niet goed. voel ,morgen weer aan het werk. hele dag nog ff tijd dus![]()
ff een deurtje verder dan kijken? KLB?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:27 schreef kree het volgende:
heb echt geen zin in onzin trouwens, maarja ok.![]()
mja nee want ben er niet zo heftig in. maar hoop net als ik dat jullie t mooie altijd zien ipv klagen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff een deurtje verder dan kijken? KLB?Do what you love, love what you do!![]()
Ok.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:27 schreef kree het volgende:
heb echt geen zin in onzin trouwens, maarja ok.
DoeiF.K.A. SuperwormJim![]()
Hoezo zouden we dat willen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
O niets van gemerkt, was ik er zeker nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo als jullie wat willen vragen of zeggen zeg het dan nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
omdat ik het ook niet eens ben met moderatie erop?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoezo zouden we dat willen?
maarja laat gaan. zolang t gezellig is vind ik t best.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben meer van lief doen en merk er is anders tijdje al. nouja ik vind t niet leuk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niets van gemerkt, was ik er zeker niet![]()
Hoezo als jullie wat willen vragen of zeggen zeg het dan nu?Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat het nu ineens weer over?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik het ook niet eens ben met moderatie erop?
maarja laat gaan. zolang t gezellig is vind ik t best.![]()
geen zin in om helemaal terug te halen, maar denk dat soms de moderatie ook wel te veel eigen mening heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar gaat het nu ineens weer over?
waardoor er meer of juist minder uit gehaald wordt.Do what you love, love what you do!![]()
lol straks krijg ik nog een ban om dit alleen al te zeggen..... t mag best vrijer fok wmb weer.Do what you love, love what you do!![]()
Letterlijk niemand had het erover.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in om helemaal terug te halen, maar denk dat soms de moderatie ook wel te veel eigen mening heeft.
waardoor er meer of juist minder uit gehaald wordt.
Je moet eens onthouden dat dit niet de Grote Kree-show is waar het alleen over jou gaat.![]()
Huhquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
blij dat je het me eens bent enzo door ok te zeggen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: