Wat verdrietigquote:Op donderdag 21 november 2024 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Was vandaag even m’n moederLiep bij de Aldi en kwam een moeder met 2 kleine kinderen tegen, jochie (ca 4) wilde iets van chocolade maar mocht niet (er ligt nog genoeg thuis zei ze), eerst stopt hij het in het karretje, moeder leg het terug en loopt door. Snotaap: “mama kom hier ik wil dit”. Ik heb naar m’n gekeken en zei “zo he”. Blik was duidelijk blijkbaar want hij liep door en ging me steeds uit de weg
![]()
Normaal wanneer ik thuiskom staat Elin bij de voordeur maar nu bleef ze liggen, keek niet eens op toen ik naar haar toeliep. Gelukkig gaat vriendin morgen mee. Haar man was ook prima geweest, ze waren er beiden bij toen Nika ingeslapen werd, maar heb toch haar het liefst erbij als het foute boel blijkt te zijn
Ik hoop ook nog dat het iets kleins is. Maar ze is nu al jaren aan het ziekig zijn en zoals nu, zo vlak, heb ik haar, zelfs met hele hoge koorts, of zware diarree, niet eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat verdrietig![]()
Ik blijf toch duimen. 1,5 jaar geleden dacht ik ook echt dat het klaar was met onze Grizzly maar kijk nu
🤞🏻quote:Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog dat het iets kleins is. Maar ze is nu al jaren aan het ziekig zijn en zoals nu, zo vlak, heb ik haar, zelfs met hele hoge koorts, of zware diarree, niet eerder meegemaakt.
Awwwquote:Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog dat het iets kleins is. Maar ze is nu al jaren aan het ziekig zijn en zoals nu, zo vlak, heb ik haar, zelfs met hele hoge koorts, of zware diarree, niet eerder meegemaakt.
Ouders bellen! Die repareren m welquote:Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie nog een beetje opgevrolijkt moet worden: Mijn printer is vast in kerst-modus![]()
Bekijk deze YouTube-video
Sterkequote:Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
"Ja nu knippert de I! En de X! Samen! En dan dat bladzijtje gaat van roze naar groen! Ook! Tegelijk! En die blauwe golfjes, zal wel straling zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ouders bellen! Die repareren m wel
Heb ik een tip voor je via @Lienekien Epson Ecotank 2870quote:Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie nog een beetje opgevrolijkt moet worden: Mijn printer is vast in kerst-modus![]()
Bekijk deze YouTube-video
HOTEL OOK NOG KUT WEEEEEE MIJJJJquote:Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Och schattepatatje toch. Wee jou en de gigantische ellende die je met je mee moet dragen
Nauwelijks pijnquote:Op donderdag 21 november 2024 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje zeg, wat een gedoeGeen pijn? (Kan ik me ook niet herinneren). Lekker veel niets doen de komende tijd
Ik heb toen voor mezelf iedere dag een foto gemaakt, geen idee waar opgeslagen
Wat zullen de harige medebewoners genieten. 24/7 het mens voorhandenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nauwelijks pijnNauwelijks zwelling (nu). Beetje trekkerig, lijkt wel op zonnebrand.
Komende dagen elk uur 10 minuten koelen is me aangeraden. Ik ga er vannacht niet de wekker voor zetten.
Ik dacht in de wachtkamer gelukkig nog aan een voor foto! Eerste na foto is gemaakt en dat wil ik wel elke dag blijven doen ja.
Tot woensdag nul afspraken![]()
Eerste ‘echte’ afspraak is vrijdag, dan meteen een etentje.
Tegen 14.00 uur begon ik ook te twijfelenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cat, ik ben vooral verbaasd dat je echt op de planning stond voor vandaag.
Het klinkt alsof je alles onder controle hebt
Ze weten niet wat hun overkomtquote:Op donderdag 21 november 2024 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat zullen de harige medebewoners genieten. 24/7 het mens voorhanden
Ze lijkt wat beter. Heeft net goed gegeten (maar valt met de dag af), heeft net een tijdje spinnend op schoot gezeten en al een paar uur zie/hoor ik haar niet meer kokhalzen. En dat spinnen deed ze de afgelopen dagen niet meer en dat doet ze normaal heel luid. Dus ik heb een beetje meer hoop dan 2-3 uur geledenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:42 schreef Blues het volgende:
Sterkte icecat!![]()
En ook nog eens voor Kaatje met Elin. Hoe is ze nu?
Twee doorzichtige schelpen (als ik de pleisters slim erop doe), in de nacht (als ik toch slaap) is geen grote handicap.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:48 schreef AnneX het volgende:
Wat eng Cat! Twee!? afgeplakte ogen…
Voorspoedig herstel! Je kunt in ieder geval ook posten als de schelpen van de ogen zijn gevallen…😎
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |