Ik heb zelf deze:quote:Op woensdag 27 november 2024 11:32 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Heeft iemand misschien een lijstje van de projecten die hij momenteel heeft lopen bij CCF? Dat zou het voor mij wat makkelijker maken om te checken hoeveel projecten ik al van hem heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zijn respectievelijk de volgende leningovereenkomsten:
Leningovereenkomst 00050000
Leningovereenkomst 00049448
Leningovereenkomst 00049003
Leningovereenkomst 46332
Leningovereenkomst 45246
Leningovereenkomst 45093
Leningovereenkomst 44032
[Leningovereenkomst 39801]
[Leningovereenkomst 44816]
[Leningovereenkomst 45803]
die tussen haakjes zijn afgelost.
Dit zijn de leningnemers respectievelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij hier iets mee?
Ik dénk dat ik in (bijna) alle zit van de laatste tijd van deze LENF group. Dan zouden er dus nog 8 lopen
Met zóveel projecten zou ik even wachten tot er wat oudere projecten wegvallen. Áls het mis gaat, gaat het dan ook gelijk goed mis natuurlijk, even los van de zekerheden die er natuurlijk ook zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:44 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Kun jij hier iets mee?
Ik dénk dat ik in (bijna) alle zit van de laatste tijd van deze LENF group. Dan zouden er dus nog 8 lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jaco078 op 27-11-2024 13:17:41 ]
Ik snap dat je je festival moet voorfinancieren, so far so good. Maar dat je 23 maanden moet lenen (en dan bullet aflost) snap ik niet. Alle opbrengsten van dat festival zijn cash (equivalent), dus festival voorbij en afronden lijkt me. En gezien de balans zijn we nu het verlies van vorig jaar aan het financieren, in ieder geval deels.quote:
Ik durf m mee te nemen, niet o.g.v. de cijfers, maar wel o.g.v. zekerheden.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:38 schreef boertje2024 het volgende:
Hier nog een linkje, heb hier wel eerder in geinvesteerd, dat ging prima. Vind nu de cijfers echter niet echt positief, wel voldoende zekerheid.
https://www.collincrowdfu(...)20c59c54ab3f0f9215d7
Ze konden waarschijnlijk kiezen tussen Collin en een vracht aan deurwaarders.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik snap dat je je festival moet voorfinancieren, so far so good. Maar dat je 23 maanden moet lenen (en dan bullet aflost) snap ik niet. Alle opbrengsten van dat festival zijn cash (equivalent), dus festival voorbij en afronden lijkt me. En gezien de balans zijn we nu het verlies van vorig jaar aan het financieren, in ieder geval deels.
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:59 schreef Jaco078 het volgende:
10-maands lening van de gebroeders op collin:Vader & zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 november 2024 12:30 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ze konden waarschijnlijk kiezen tussen Collin en een vracht aan deurwaarders.
Laten we niet allemaal prive filmpjes gaan posten.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat is een simpele keuze.
Voor die rente zijn er mooiere (vastgoed)projecten. In plaats van teren op een failliete boedel waarin je straks kan wachten op het uitwinnen van de hypotheek, met zo'n balans blijf ik er toch ver van weg.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik snap dat je je festival moet voorfinancieren, so far so good. Maar dat je 23 maanden moet lenen (en dan bullet aflost) snap ik niet. Alle opbrengsten van dat festival zijn cash (equivalent), dus festival voorbij en afronden lijkt me. En gezien de balans zijn we nu het verlies van vorig jaar aan het financieren, in ieder geval deels.
Beetje raadselachtig. In mijn administratie is geen achterstand bekend. Of zouden ze bedoelen dat ze in het algemeen van enkele projecten te late betalingen ontvangen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veranderd is naarDaar zal binnenkort dan wel een mailtje over komen?quote:80 - Minnelijke schuldsanering
De Pier op Scheveningen, snel naar de volgende.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:23 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Weer een grote bij NLI: RE:BORN De Pier
3.5 M¤, 36 mnd (waarschijnlijk 18 mnd), 10.25%, aflossingsvrij
Waar ken ik die naam RE:BORN van? Volgens mijn e-mailarchief eerder projecten gehad bij Collin (2020) en OPC (2021).
De exploitatie van de Pier van Schevingen is eigenlijk nooit echt rendabel geweest. Als het erop aankomt vindt iedereen dat het iconisch en gezichtsbepalend is en moet blijven maar niemand heeft er echt ¤ voor over.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef nostra het volgende:
[..]
De Pier op Scheveningen, snel naar de volgende.
Als alles volgens plan verloopt is het inderdaad na 18 mnd klaar maar hoewel ik als geboren en getogen Hagenaar sympathie heb voor de Pier acht ik het geheel dermate gecompliceerd dat het eerder langer dan 36 maanden zal gaan duren dan korterquote:Op woensdag 27 november 2024 18:23 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Weer een grote bij NLI: RE:BORN De Pier
3.5 M¤, 36 mnd (waarschijnlijk 18 mnd), 10.25%, aflossingsvrij
Waar ken ik die naam RE:BORN van? Volgens mijn e-mailarchief eerder projecten gehad bij Collin (2020) en OPC (2021).
Dat is het moment dat zo'n debiteur denkt, 'laten we nu Knabbel & Babbel van Collin eens bellen'.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat is een simpele keuze.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:13 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
GVE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje raadselachtig. In mijn administratie is geen achterstand bekend. Of zouden ze bedoelen dat ze in het algemeen van enkele projecten te late betalingen ontvangen hebben?
Verder zie ik dat de Flanderijn status voorLijkt een extra aflossing die iets heeft getriggerd. Als je naar het betaalschema kijkt zie je op datum 25-11 ineens een groot bedrag terug. Ik maak mij geen zorgen, als het al mis zou zijn zit er een dikke 1e hypotheek op, maar volgens mij is het een foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veranderd is naar
[..]
Daar zal binnenkort dan wel een mailtje over komen?
Dit is juist de financiering tot aan de bouw. Stoppen er behoorlijk veel eigen vermogen en achtergestelde lening in.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:00 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Als alles volgens plan verloopt is het inderdaad na 18 mnd klaar maar hoewel ik als geboren en getogen Hagenaar sympathie heb voor de Pier acht ik het geheel dermate gecompliceerd dat het eerder langer dan 36 maanden zal gaan duren dan korter
quote:Als gevolg van een aanpassing in ons systeem is per ongeluk de incasso van bovenstaand project niet op tijd uitgevoerd. Hierdoor zult u zien, dat de betaling van dit project niet bij de maandelijkse uitbetaling aan u zit. De betaling komt echter nog deze maand wel binnen.
De bedoeling was dat dit project deze maand in zijn geheel zou worden afgelost. Hierover sturen we u ook deze week nog een bericht over de status daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:34 schreef crowdfundingnederlan het volgende:
Linkje ccf: Of*o & Co Kpprs 2
Leuk projectje, heb ik wel vertrouwen in met die cijfers en een relatief kleine lening.Ik ook wel, haar balans ziet er gezond uit, geen overdreven schulden en een positief eigen vermogen, en op de hypotheek privé hebben ze ook al aardig afgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |