En vol!!!quote:Op maandag 25 november 2024 17:42 schreef zeeland6 het volgende:
Slimme marketing van ccf deze mededeling. Springt gelijk een ton omhoog.
Minder slim is dat er geen sanctie staat op te laat aflossen. Das dan weer slechte marketing naar investeerders. Dat doet SIG wel weer beter, gelijk het dubbele.
Ccf is er wat dat betreft niet voor investeerders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vaag verhaal. Feitelijk is het een verzoek om extra uitstel van 3 maanden zonder concrete onderbouwing.
Terwijl de lening, als het goed is, al is opgezegd, in juli.Pecunia non olet
Ze moe(s)ten ook ergens van leven...dus dat inlopen kan best wel een tijdje gaan duren...quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:29 schreef Red_arrow het volgende:
Die meneer van Just die had volgens mij een tijdje in het ziekenhuis gelegen en daardoor geen inkomsten meer als ZZP-er, volgens zijn linkedin is meneer weer aan het werk en zou dus vanuit die inkomsten weer moeten kunnen inlopen. Bij zo'n onvoorziene situatie hoef je ook niet gelijk zo'n familie het faillissement in te trekken.
De recensies van Just zijn goed.
Deze zes termijnen zijn wel gebaseerd op het gegeven dat de ondernemers jaarlijks 10% boetevrij mogen aflossen. Zo blijft er niet heel veel boeterente over, maar toch fijn dat de lening is afgelost. Zeker omdat het bedrijf waarvoor de lening ooit was aangevraagd al een tijd geleden is gestaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef boriq het volgende:
CCF WY*NSHOP (38958) zojuist vervroegd afgelost, incl zes extra rentetermijnen
Je kan bij je achterburen een beha tje halen. https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:07 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe 12 maanden SiG projectfinanciering:
Liebergerweg 54-56 LIVE 28 nov 15.30 uur
Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Liebergerweg 54-56 in Hilversum. Je kunt vanaf 28 november 2024 om 15.30 uur investeringen toezeggen. De looptijd bedraagt 12 maanden. De LTV van het pand is 90% van ¤ 1.220.000 van de verhuurde staat waarde na verbouwing.
Rentevergoedingen residentieel tarief:
Rentevergoeding schijf 1A 6,25% ¤ 610.000
Rentevergoeding schijf 1B 7,70% ¤ 244.000
Rente vergoeding schijf 2 8,25% ¤ 183.000
Rente vergoeding schijf 3 8,50% ¤ 61.000
https://investeren.sameni(...)m-liebergerweg-54-56
Het betreft een zakelijke aanvrager.
Wordt morgen betaald, Of dit uit depot is of niet wordt vaag gehouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.update. Is een normale betaling.
[ Bericht 1% gewijzigd door zeeland6 op 26-11-2024 16:28:43 ]
schijf 1A voor 5,59% na kosten. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:07 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe 12 maanden SiG projectfinanciering:
Liebergerweg 54-56 LIVE 28 nov 15.30 uur
Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Liebergerweg 54-56 in Hilversum. Je kunt vanaf 28 november 2024 om 15.30 uur investeringen toezeggen. De looptijd bedraagt 12 maanden. De LTV van het pand is 90% van ¤ 1.220.000 van de verhuurde staat waarde na verbouwing.
Rentevergoedingen residentieel tarief:
Rentevergoeding schijf 1A 6,25% ¤ 610.000
Rentevergoeding schijf 1B 7,70% ¤ 244.000
Rente vergoeding schijf 2 8,25% ¤ 183.000
Rente vergoeding schijf 3 8,50% ¤ 61.000
https://investeren.sameni(...)m-liebergerweg-54-56
Het betreft een zakelijke aanvrager.
Moet je wel opschietenquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Je kan bij je achterburen een beha tje halen. https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
quote:Gelegen naast het Hünkemöller-terrein, dat herontwikkeld gaat worden naar het Liebergpark.
Daar bij nog een hoog bla-bla-bla gehalte.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:30 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
schijf 1A voor 5,59% na kosten. Doe maar niet.
Die man heeft straks nog de helft van al het onroerend goed achter de IJssel in handen. De miljoenen vliegen om de oren. Ik heb bij deze leningnemer soms het gevoel dat ik als crowdfunder gebruikt wordt, om - gelokt met mooie rentepercentages - het hoogste risico te lopen. Er zijn zoveel banken bij zijn vastgoedonderneming betrokken, en toch heeft hij ons nodig voor het (kortdurend) financieren van de meest uiteenlopende projecten, van stadions tot en met vakantieparken. Op de eerste paar financieringen die hij bij CCF aanvroeg na, zijn het geen reguliere woningen. Die kan hij wel elders financieren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:31 schreef boertje2024 het volgende:
nieuwe investering. Heeft al wel veel leningen lopen, maar is aardig bezig.
https://www.collincrowdfu(...)92c32da96ea55fc3aa31
Ik zit al in andere investeringen, dus sla deze denk ik even over.
Ik heb er ook een paar van hem, maar neem deze toch wel basis mee. Het project ziet er solide uit en de organisatie van Len**f is natuurlijk zeer professioneel.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:31 schreef boertje2024 het volgende:
nieuwe investering. Heeft al wel veel leningen lopen, maar is aardig bezig.
https://www.collincrowdfu(...)92c32da96ea55fc3aa31
Ik zit al in andere investeringen, dus sla deze denk ik even over.
Die IT'er, is een Knabbel&Babbel project. Niet dat dat het kansloos maakt maar het zijn wel altijd projecten met een verhoogde kans op stemrondes.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:56 schreef Jaco078 het volgende:
• Het festival: mooie zekerheden
• l*nferink: eens met DJTiesto
• dan de IT-er die denk ik straks om 11 uur opengaat. Ik snap niks van het werk wat hij doet en het enige positieve is zijn overwaarde.
Maar een een magistraal mooi plekje zeg: https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Professioneel, maar weinig conservatief. Dat kan heel lang goed gaan en heel snel afgelopen zijn. Ik vind het persoonlijk te riskant.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef obligataire het volgende:
Len**f is natuurlijk zeer professioneel
Natuurlijk ieder bedrijf kan vroeg of laat kapot, maar Lenf*** had de laatste keer dat ik keek nog 300 miljoen aan balanstotaal en met een aanzienlijk werknemersaantal. Dus dan durf ik het wel aan, ik heb er van hem nu 3 lopen (inclusief deze) dat is te overzien.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:03 schreef Bobby100 het volgende:
[..]
Professioneel, maar weinig conservatief. Dat kan heel lang goed gaan en heel snel afgelopen zijn. Ik vind het persoonlijk te riskant.
Kijk voor de gein eens (een van de Duitse) documentaires over de Oostenrijkse Rene Benko.
Los van de track record van de intermediairs is de kans natuurlijk groot dat zo’n nieuw product het niet haalt. Een product verkopen is ook iets heel anders dan jezelf uitverhuren. Maar hij kan wel iets en zal zijn plekje waarschijnlijk wel koesteren, dus ik heb hem meegenomen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:00 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die IT'er, is een Knabbel&Babbel project. Niet dat dat het kansloos maakt maar het zijn wel altijd projecten met een verhoogde kans op stemrondes.
Heeft iemand misschien een lijstje van de projecten die hij momenteel heeft lopen bij CCF? Dat zou het voor mij wat makkelijker maken om te checken hoeveel projecten ik al van hem hebquote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar van hem, maar neem deze toch wel basis mee. Het project ziet er solide uit en de organisatie van Len**f is natuurlijk zeer professioneel.
Hij kiest er voor om voor dit soort projecten een flexibele projectfinanciering op te starten. Ik denk dat via Collin snel en soepel loopt, zonder een groot deel van de bureaucratie die de banken opwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |