Goede TT en geen gezeik!quote:Op maandag 18 november 2024 14:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Zoooo! En weer verder!
BEAGLE HONDJE FOR LIFE!![]()
![]()
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja.Wat ik vooral bedoel is: hopelijk trekt Stig het een beetje. Er komt altijd meer bij zo'n verhuizing kijken dan je denkt. Dus hopelijk komt 't snel klaar. Dan kan zijn vriendin ook komen. En wordt het in huize Stig extra gezellig.
Moest lachen in mijn helm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo is dat!quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede TT en geen gezeik!
quote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja.Wat ik vooral bedoel is: hopelijk trekt Stig het een beetje. Er komt altijd meer bij zo'n verhuizing kijken dan je denkt. Dus hopelijk komt 't snel klaar. Dan kan zijn vriendin ook komen. En wordt het in huize Stig extra gezellig.
Hihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Viesterd!quote:Op maandag 18 november 2024 15:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat!
Zeiken doen ze maar ergens anders.
[..]
Hihihi.![]()
Ja zeg, mag ik ook es een keer?quote:
Vooruit danquote:Op maandag 18 november 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg, mag ik ook es een keer?
Mogguh Stigersky!quote:
Lordbro!quote:
Ik ga zo een sneeuwpop maken.quote:
Ouwe Winterpenerquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga zo een sneeuwpop maken.
Die steek ik er niet in hoor.quote:
Dat had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die steek ik er niet in hoor.
Wortels heb ik ook niet. Die heeft het paard van Sinterklaas al opgegeten.quote:
Ik wist niet dat je daar nog in geloofdequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wortels heb ik ook niet. Die heeft het paard van Sinterklaas al opgegeten.
Ja, anders krijg ik geen cadeautje dit jaar!quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar nog in geloofde
Oh jeequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik geen cadeautje dit jaar!
Die krijgt de komende tijd al genoeg van mij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tante Lenny lief aankijken misschien?![]()
![]()
Winterpener?quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die krijgt de komende tijd al genoeg van mij.
Nee, cadeautjes.quote:
De winterpener is voor de sneeuwpop.quote:
Aaaahaaaa nu vat ik emquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De winterpener is voor de sneeuwpop.
Kan dat daar?quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga zo een sneeuwpop maken.
Ja, tis niet altijd smerigheid eh.quote:
Helaas, de sneeuw is alweer weg.quote:
Nu niet meer.quote:
Nee togquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, tis niet altijd smerigheid eh.
[..]
Helaas, de sneeuw is alweer weg.![]()
Gelukkig heb ik de pener nog.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee tog![]()
Geen sneeuwpop met winterpener voor jou
Ja je eigen pener zekerquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de pener nog.
Ja, die laat ik niet koud worden.quote:
Snapik pik hihiquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die laat ik niet koud worden.
Keer rollen tussen je handenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die laat ik niet koud worden.
Doe ik weleens bij de winter dag.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keer rollen tussen je handen
Winterpeneur.quote:
Bij voorkeur leren handschoenen.quote:
Net zulke handschoentjes als in mijn UIquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij voorkeur leren handschoenen.
Zijn die zacht?quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net zulke handschoentjes als in mijn UI
Whehehe, moet kunnen togh?quote:
Cute.quote:
Ja toch?quote:
Ach ja, zij heeft geluk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier is het koud en wordt het donker
Is er iets dan?quote:
Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traag in periodesquote:
Gaat prima hier.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als het traag gaat, dan kun jij er wel extra lang van genieten.
Geen idee wat je zegt, ik ga Starship kijkenquote:
Goedemorgen, Stig!quote:
Groepsemorgen!quote:Op woensdag 20 november 2024 08:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen, Stig!
Goedemorgen, Lord!
Goedemorgen, Sally!
Goedemorgen, Luuntje!
Goedemorgen, Puzzie!
Goedemorgen, iedereen die ik vergeten ben op te noemen!
Helleu!quote:Op woensdag 20 november 2024 08:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen, Stig!
Goedemorgen, Lord!
Goedemorgen, Sally!
Goedemorgen, Luuntje!
Goedemorgen, Puzzie!
Goedemorgen, iedereen die ik vergeten ben op te noemen!
Nein.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Toll! Weet je al een beetje waar je naar op zoek bent?
Einfach durch die Stadt umherschlendern auf die Suche nach alles und nichts zugleich. Meestal kom ik dan thuis met een rugzak vol. 😉quote:Op woensdag 20 november 2024 08:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nein.
Neben die Einkaufen... Gewoon gezellig doen
Sallyquote:Op woensdag 20 november 2024 08:23 schreef Sally het volgende:
Mogguh.![]()
Zo maar onder de douche springen en achterlijk vroeg voor mijn doen opstaan.
Maar wel leuke dag voor de boeg!
Shoppen in Duitsland
Verleden week deed Fok het hier ook traag. Bleek aan KPN te liggen.quote:
Ik heb KPN , dan was dat hetquote:Op woensdag 20 november 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verleden week deed Fok het hier ook traag. Bleek aan KPN te liggen.
Geniet ervan!quote:
Je zit toch bij Ziggon?quote:Op woensdag 20 november 2024 09:33 schreef Puzzie het volgende:
Laatste tijd vaker , maar dan zal dat ook wel door KPN komen
Niet nodig ,maar ben altijd goed geholpen bij hunquote:
Nou, ik had ze wel opgebeld. Razend en tierend! En dan kunnen ze zeggen: " Makker, staakt uw wild geraas!' Heel hard lachen samen! Zo leuk.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet nodig ,maar ben altijd goed geholpen bij hun![]()
Ik lees alleen nooit hun sms over evt werkzaamheden![]()
Maar gisteren had ik meer gedoe met internet , dit verklaard het wel. Alles doet het nu weer goed
Rare jongens die boerenquote:Op woensdag 20 november 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ik had ze wel opgebeld. Razend en tierend! En dan kunnen ze zeggen: " Makker, staakt uw wild geraas!' Heel hard lachen samen! Zo leuk.![]()
![]()
Vertel.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Maar lachen is sowieso altijd leuk , vorige keer ook enorm gelachen toen ik geen internet had en ze toen wel moest bellen
Nee ik was serieusquote:
Losse kabels is nog veel erger.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik was serieusLaatste keer kon ik niet anders dan bellen en uiteindelijk bleek er een kabel in het huisje los te hebben gehangen
Geen wonder dat je dan geen internet meer hebt, maar ik heb wel goede ervaringen met KPN
Die man liet een foto van de losse kabel zien , dat was mijn eerste keer dat ik zo'n huisje van binnen zag: allemaal kabelsquote:Op woensdag 20 november 2024 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Losse kabels is nog veel erger.
Duidelijk opzet.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die man liet een foto van de losse kabel zien , dat was mijn eerste keer dat ik zo'n huisje van binnen zag: allemaal kabelsen die losse van mij
Zag er best leuk uit
Lord!quote:
Ja en stigmata.quote:
Verklaard een hoop bij Saint Stig.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verklaard een hoop bij Saint Stig.
Denk dat de zomer nu wel voorbij is.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 20 november 2024 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk dat de zomer nu wel voorbij is.
@Lenny77 , een medestander!quote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja![]()
Maar vanaf eind december gaan we naar langer licht, en meer warmte. Nu al zin in
Snap ikquote:Op woensdag 20 november 2024 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 , een medestander!
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:
Puzz Piet!quote:
Moi!quote:
Je moet toch wat te meppen hebben eh?quote:
Lekker petzenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je moet toch wat te meppen hebben eh?
Op stoute billen.quote:
quote:
Doe het zelf.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geef Stig maar een paar tikken.
ZEGquote:Op donderdag 21 november 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geef Stig maar een paar tikken.
Jij hebt de roe.quote:
Kwetsbare billetjes?quote:
Nietesquote:Op donderdag 21 november 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij hebt de roe.
[..]
Kwetsbare billetjes?
Jij hebt geen kwetsbare billetjes?quote:
Die kunnen wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij hebt geen kwetsbare billetjes?
Ik ook niet.quote:
Ligt eraan wat ermee gebeurt.quote:
Je zal maar smeltenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ermee gebeurt.
Zit niet lekker.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zal maar smelten![]()
Lijkt mij niet handig
Een gesmolten kont.quote:
Verboden terreinquote:Op donderdag 21 november 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij hebt de roe.
[..]
Kwetsbare billetjes?
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh sow ja!!
Lijkt me niet handig nee
Nah!quote:
Ja kijk kijk kijk , wie heeft hier de roe?????!!!quote:
Jah!quote:
Ik niet. Zoiets doe ik nooit.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja kijk kijk kijk , wie heeft hier de roe?????!!!
Nee neequote:Op donderdag 21 november 2024 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik niet. Zoiets doe ik nooit.
Nee, te kinky.quote:
Nee, die is te oud.quote:
Ach, dat ben ik zelf ook.quote:
Jij te oud?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, dat ben ik zelf ook.Te oud dan eh.
Je bent zeer wss jonger dan ik , misschien geeft dat enige troostquote:
Mwah, misschien. Ik ben 25.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent zeer wss jonger dan ik , misschien geeft dat enige troost
Je snapt vast wel dat ik dat niet geloofquote:Op donderdag 21 november 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah, misschien. Ik ben 25.
26 dan.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je snapt vast wel dat ik dat niet geloof![]()
x2?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah, misschien. Ik ben 25.
Tsss...quote:
quote:
Die schijnen het lekkerst te fietsenquote:Op donderdag 21 november 2024 23:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Om een ouwe fiets moet je het leren. Toch?
Lord!quote:
Wassup dog?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yoow LoL , heeft het bij jou gesneeuwd?
Mwah, vind sneeuw leuk om naar te kijken. Als kind zijnde ging ik dan op de bank liggen en kijken naar de vallende vlokken. Net veertjes.quote:
Als kind vond ik het ook geweldigquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah, vind sneeuw leuk om naar te kijken. Als kind zijnde ging ik dan op de bank liggen en kijken naar de vallende vlokken. Net veertjes.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook een wijze les geleerd dat je nooit je tong tegen een lantaarnpaal moet houden![]()
Misschien is het de volgende keer minder pijnlijk.quote:
Euhmmmmm .... Er komt geen volgende keerquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien is het de volgende keer minder pijnlijk.
Saaaaaiiii!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Euhmmmmm .... Er komt geen volgende keer![]()
Ja daaaaaaaggquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik tegenwoordig andere domme dingen![]()
Hier posten bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen![]()
Slechte voorbeeldfunctie
quote:
Niks mis met zo nu en dan ff flink op je bek gaanquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geeft niets. Doen we iedere dag iets doms.
Meh, dat kost mij teveel tanden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis met zo nu en dan ff flink op je bek gaan![]()
Op de letterlijke manier wel jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meh, dat kost mij teveel tanden.
Heb ze nog langer nodig.quote:
Nu ja, ik mis er al 3.quote:
Jawel, raakte er 1 kwijt door vallen met de fiets. Een kies is er uitgeslagen door een boos iemand en een andere kies pleegde harakiri ofzo.quote:
Whutttt??!quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, raakte er 1 kwijt door vallen met de fiets. Een kies is er uitgeslagen door een boos iemand en een andere kies pleegde harakiri ofzo.
Ja, zo rollen wij in Drenthe.quote:
Is alweer lang geleden heur.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Ik lach je niet uit hoorMaar damn! dat is wel nasty
Hmmmmzzzz kweeniequote:Op vrijdag 22 november 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, zo rollen wij in Drenthe.
Vergeten en vergeven - kies zoiets?quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is alweer lang geleden heur.
Mwah.. vergeven.... Het was wel mijn lievelingskies.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven - kies zoiets?
Mja lastigquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah.. vergeven.... Het was wel mijn lievelingskies.
Er valt mee te leven.quote:
Ahh niets aan de hand dusquote:
Daarom. De kies leeft voort in mijn hart en gedachten.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahh niets aan de hand dus![]()
Wel kut natuurlijk maar goed dat je het verlies hebt omarmd![]()
Aww dat is mooiquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom. De kies leeft voort in mijn hart en gedachten.
Zeker, zeker.quote:
Lord!quote:
Rustig he.quote:
Ja, waar is iedereen?!quote:
Onder mijn wielenquote:
Oh noeeessss!!!quote:
Hmmmzz FOK! ligt aan de beademing dus we moeten het ermee doenquote:
Veel plezier met je winterpenor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hmmmzz FOK! ligt aan de beademing dus we moeten het ermee doen
Hm. Diep.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je niet weet je mist dan mis je niets
Nou het was weer gezellig vanavond, dank daarvoorquote:
Ga je weg?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou het was weer gezellig vanavond, dank daarvoor
Wow ff mijn brilglazen poetsen om deze zin goed te kunnen lezenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Nogmaarevenverdermetdiewinterpenerdanmaar
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow ff mijn brilglazen poetsen om deze zin goed te kunnen lezen
Hebben we toch weer bijna dit topic vol gekladderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |