Vertel.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Maar lachen is sowieso altijd leuk , vorige keer ook enorm gelachen toen ik geen internet had en ze toen wel moest bellen
Nee ik was serieusquote:
Losse kabels is nog veel erger.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik was serieusLaatste keer kon ik niet anders dan bellen en uiteindelijk bleek er een kabel in het huisje los te hebben gehangen
Geen wonder dat je dan geen internet meer hebt, maar ik heb wel goede ervaringen met KPN
Die man liet een foto van de losse kabel zien , dat was mijn eerste keer dat ik zo'n huisje van binnen zag: allemaal kabelsquote:Op woensdag 20 november 2024 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Losse kabels is nog veel erger.
Duidelijk opzet.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die man liet een foto van de losse kabel zien , dat was mijn eerste keer dat ik zo'n huisje van binnen zag: allemaal kabelsen die losse van mij
Zag er best leuk uit
Lord!quote:
Ja en stigmata.quote:
Verklaard een hoop bij Saint Stig.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verklaard een hoop bij Saint Stig.
Denk dat de zomer nu wel voorbij is.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 20 november 2024 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk dat de zomer nu wel voorbij is.
@Lenny77 , een medestander!quote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja![]()
Maar vanaf eind december gaan we naar langer licht, en meer warmte. Nu al zin in
Snap ikquote:Op woensdag 20 november 2024 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 , een medestander!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |