Goede TT en geen gezeik!quote:Op maandag 18 november 2024 14:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Zoooo! En weer verder!
BEAGLE HONDJE FOR LIFE!![]()
![]()
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja.Wat ik vooral bedoel is: hopelijk trekt Stig het een beetje. Er komt altijd meer bij zo'n verhuizing kijken dan je denkt. Dus hopelijk komt 't snel klaar. Dan kan zijn vriendin ook komen. En wordt het in huize Stig extra gezellig.
Moest lachen in mijn helm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo is dat!quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede TT en geen gezeik!
quote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja.Wat ik vooral bedoel is: hopelijk trekt Stig het een beetje. Er komt altijd meer bij zo'n verhuizing kijken dan je denkt. Dus hopelijk komt 't snel klaar. Dan kan zijn vriendin ook komen. En wordt het in huize Stig extra gezellig.
Hihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Viesterd!quote:Op maandag 18 november 2024 15:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat!
Zeiken doen ze maar ergens anders.
[..]
Hihihi.![]()
Ja zeg, mag ik ook es een keer?quote:
Vooruit danquote:Op maandag 18 november 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg, mag ik ook es een keer?
Mogguh Stigersky!quote:
Lordbro!quote:
Ik ga zo een sneeuwpop maken.quote:
Ouwe Winterpenerquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga zo een sneeuwpop maken.
Die steek ik er niet in hoor.quote:
Dat had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die steek ik er niet in hoor.
Wortels heb ik ook niet. Die heeft het paard van Sinterklaas al opgegeten.quote:
Ik wist niet dat je daar nog in geloofdequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wortels heb ik ook niet. Die heeft het paard van Sinterklaas al opgegeten.
Ja, anders krijg ik geen cadeautje dit jaar!quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar nog in geloofde
Oh jeequote:Op dinsdag 19 november 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik geen cadeautje dit jaar!
Die krijgt de komende tijd al genoeg van mij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tante Lenny lief aankijken misschien?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |