SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
ff opnieuw danquote:Op maandag 18 november 2024 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Er is blijkbaar (ik kwam er vandaag pas achter) een nieuwe scifi rpg in ontwikkeling door een nieuwe studio waar een aantal oudgedienden van Bioware zitten, die meegewerkt hebben aan Dragon Age, Baldur's Gate 1 en 2, KOTOR, en Mass Effect.
Exodus heet de game.
Heeft mijn interesse nu
Bekijk deze YouTube-video
44 euro inclusief alle DLC plus het eerste deelquote:Op maandag 18 november 2024 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. Alan Wake 2 nu in de aanbieding bij MM en Bol. 45-49 eur.
Maar nog niet aan toe om te gaan spelen. Wachten op black friday, wachten tot ik t daadwerkelijk kan spelen? Dilemma's!
Alle DLC en het eerste deel zitten erbij, dus de Deluxe Edition.quote:Op maandag 18 november 2024 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is best duur. Ik zou hem niet voor meer dan 30¤ kopen. Spel speel je 1x en nooit meer
r/Bloodborne on suicide watchquote:Op zondag 17 november 2024 23:54 schreef FlippingCoin het volgende:
DS3 remaster![]()
![]()
https://tech4gamers.com/dark-souls-3-remaster-report/
quote:
Echt veel te duur. Moet ook 1 nog spelen op de ps5 dus kan wachtenquote:Op maandag 18 november 2024 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. Alan Wake 2 nu in de aanbieding bij MM en Bol. 45-49 eur.
Maar nog niet aan toe om te gaan spelen. Wachten op black friday, wachten tot ik t daadwerkelijk kan spelen? Dilemma's!
Grappig, die heb ik van de week nog gedownload voor een nieuwe playthrough binnenkortquote:Op maandag 18 november 2024 18:15 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Blijkbaar ook 4K![]()
AC IV Black Flag en Unity ook graag.
HET IS ALSOF ZE GEEN GELD WILLENquote:
Blijkbaar ook 4K, dus morgen gaan we het meemaken.quote:Op maandag 18 november 2024 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grappig, die heb ik van de week nog gedownload voor een nieuwe playthrough binnenkort
Mooie timing
Maar als zelfs deze oeroude games een 60fps petsj krijgen, dan blijf ik hoop houden dat Ghost Recon Wildlands dat ook ooit krijgt.
Mijn keuze zou zijn Astro Bot en anders FF VII Rebirthquote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Het Westen is de weg kwijtquote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Black Myth Wukonquote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Stellar Blade ipv Wukong en Like a Dragon Infinite Wealth ipv Elden Ring DLC had ik logischer gevonden though.quote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Jij hield toch niet van Soulsborne games?quote:Op maandag 18 november 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja als er de console versie gewoon helemaal goed is.
Ik lach wel even verder ja.quote:Op maandag 18 november 2024 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van Soulsborne games?
Als dat niet je ding is, is Black Myth Wukon niks voor jou.
Vooralsnog alleen digitaal te koop, maar de disc versie schijnt niet lang meer te duren.
Kun je hem iig doorverkopen als ie niet bevalt.
vind het wel een toplijstje eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Bij Atlus altijd tenzij remake zoals Shin Megami Tensei III: Nocturne en Persona 3 Reload (al kreeg deze wel DLC die gewoon inbegrepen was bij Persona 3 FES, rare keuze om het nu weer apart te verkopen maar goed men hapt het als zoete koek).quote:Op maandag 18 november 2024 20:41 schreef DKUp het volgende:
Metaphor PS5 39,99 euro. Komt daar nog een speciale alles in één versie van?
Ik heb met de launch een maand Ubisoft+ genomen a 17,99 euro voor deze game en ik vond hem ondanks alle tekortkomingen best leuk, als Star Wars fan.quote:
Pas geleden voor 2 tientjes gekochtquote:Op maandag 18 november 2024 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb met de launch een maand Ubisoft+ genomen a 17,99 euro voor deze game en ik vond hem ondanks alle tekortkomingen best leuk, als Star Wars fan.
Maar zeker geen full price waard.
3 Tientjes of zo is een mooie prijs voor deze game.
Astrobot gaat toch alles winnenquote:Op maandag 18 november 2024 19:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stellar Blade ipv Wukong en Like a Dragon Infinite Wealth ipv Elden Ring DLC had ik logischer gevonden though.
Lekker bikinis uitzoeken met tifa gotyquote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Ik heb met de launch een maand Ubisoft+ genomen a 17,99 euro voor deze game en ik vond hem ondanks alle tekortkomingen best leuk, als Star Wars fan.quote:
Voor dat geld kun je je geen buil vallen.quote:Op maandag 18 november 2024 21:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pas geleden voor 2 tientjes gekochtzat te wachten op dit eigenlijk.
2x fifa 24 bij cex ingeruild toen die nog inruilwaarde boven de 30 euro had
Metaphorquote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Probleem is dat ie er nog nooit onder is gezakt.quote:Op maandag 18 november 2024 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is best duur. Ik zou hem niet voor meer dan 30¤ kopen. Spel speel je 1x en nooit meer
O, dat is lang geleden dat ik dacht "Neuh... echt geeneen krijgt mijn stem".quote:Op maandag 18 november 2024 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
5x azie en een kutindie
Ja dat krijg je met zo'n kut publisherquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probleem is dat ie er nog nooit onder is gezakt.
Ding blijft duur. Net als GOW2.
Mooi om ook de andere kant te lezen! Je raakt al snel trapped in een anti-woke bubbel die snippits posten om hun gelijk te bewijzen.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren eindelijk m'n vriendin gesproken die uit haar Dragon Age grot is gekropen (10 dagen fulltime spelen zoiets, completionist). Ze vond hem geweldig. Super veel lore, super veel vragen uit voorgaande delen en boeken die beantwoord worden, emotionele sidequests, leuke characters. Ja de dialogen zijn wat corny, maar "dat zijn ze toch altijd in Dragon Age"? Ze had weinig negatiefs te melden.
Voor haar game of the year.
Maar ja, dan spreekt er ook een mega fan
Dat is raar ja. Ongeacht gender even (wat dat gaat natuurlijk weer nergens over), dan is het toch raar dat fans op het internet vinden dat het een verloedering van de dragon age legacy is, en dat het belabberd is en een schande op deze reeks..... en nu heb ik een mega fan die een enorme purist is, de hele lore van buiten kent.... en zegt dat dit absoluut een mooi vervolg daarvan is en enorm aansluit op lore punten uit het verleden (zowel grote als hele kleine voor de echte puristen en fans) en dat op een erg mooie manier doet.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
Raar dat andere 'mega fans' inclusief vrouwen er heel anders instaan en het echt heel matig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Wat is een coomer nou weer? Ik word echt oud...quote:Op woensdag 20 november 2024 10:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is toch wel de grootste coomer game ooit.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Coomerquote:Op woensdag 20 november 2024 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is een coomer nou weer? Ik word echt oud...
Ik dacht echt hetzelfdequote:Op woensdag 20 november 2024 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is een coomer nou weer? Ik word echt oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |