Dat is helemaal niet zo moeilijk voor ze. Ze zien de kabinetten Rutte al als extreemlinks.quote:Op maandag 18 november 2024 13:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat nogal moeilijk is omdat het laatste linkse beleid 20 jaar of langer geleden is geweest
Snap ik wel, een eerlijk samenleving gebaseerd op gelijkwaardigheid enzo is ook erg links.quote:Op maandag 18 november 2024 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de rechtsstaat en de grondwet, dat zijn ook linkse hobby's.
Boos zijn en verlangen naar een verleden dat je niet kent behalve uit je dromen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel, een eerlijk samenleving gebaseerd op gelijkwaardigheid enzo is ook erg links.
Ik ben wel benieuwd wat rechtse hobby's zijn ondertussen.
Asielzoekers overal de schuld van geven.quote:Op maandag 18 november 2024 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel, een eerlijk samenleving gebaseerd op gelijkwaardigheid enzo is ook erg links.
En 130 rijdenquote:Op maandag 18 november 2024 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Asielzoekers overal de schuld van geven.
Het eigen risico afschaffen?quote:Op maandag 18 november 2024 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vlees eten, vroemvroem met de auto gaan, ouderwetse Nederlandse gezelligheid, ondernemen en beleggen, protesteren (behalve op de snelwegen, dan is het een linkse hobby) en heel veel ruzie maken.quote:Op maandag 18 november 2024 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En benoemen. Laatst thuis nog een lamp kapotgenoemd.quote:
Vakantie vieren is een linkse hobby. Werken moet je. Werken voor je geld.quote:Op maandag 18 november 2024 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil hier dan even benoemen dat ik te weinig vakantie heb.
In een sportschool praten over passieve inkomens is ook een rechtse hobby.quote:Op maandag 18 november 2024 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vakantie vieren is een linkse hobby. Werken moet je. Werken voor je geld.
Die NPO=links mening stamt nog uit tijden dat Kopspijkers en DWDD de leukste en best bekeken programma's waren die je op de publieke omroep had. Het landschap qua populariteit is nu veel diverser.quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef nostra het volgende:
Error in mijn hoofd met al die "PO is extreem-links" (op grond van een Joop) en "NOS is de vaandeldrager van de VVD" meninkjes. Als je toch zo gehecht bent aan de maatschappelijke functie van een publieke omroep is pluriformiteit juist een randvoorwaarde.
Er is geen sprake van pluriformiteit meer. Is er is geen linkse tegenhanger van WNL op Zondag, Cafe Kockhalsmann (Jeroen Pauw nodigt doodleuk allemaal rechtse houwdegens uit als zgn. neutrale expert - Jan van de Beek) of Goedemorgen Nederland. De enige twee op papier linkse omroepen (VPRO en VARA) maken geen Ongehoord Nederland of iets soortgelijks.quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef nostra het volgende:
Error in mijn hoofd met al die "PO is extreem-links" (op grond van een Joop) en "NOS is de vaandeldrager van de VVD" meninkjes. Als je toch zo gehecht bent aan de maatschappelijke functie van een publieke omroep is pluriformiteit juist een randvoorwaarde.
Bovendien negeert Wilders al jaren alle uitnodigingen van de 'linkse' NPO.quote:Op maandag 18 november 2024 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou de NPO is tegenwoordig alles behalve links
Het is sowieso strategie om altijd de druk erop te houden en het steeds verder naar rechts te laten afbuigen. Hebben de graaizieke racistische smeerlappen geleerd van de Tories.quote:Op maandag 18 november 2024 14:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die NPO=links mening stamt nog uit tijden dat Kopspijkers en DWDD de leukste en best bekeken programma's waren die je op de publieke omroep had. Het landschap qua populariteit is nu veel diverser.
eerder het beloven om het eigen risico af te schaffen zou ik dan zeggen. en dan je vervolgens je belofte vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |