SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Sally
op 5 minuten afstand van de lindt fabriek zit een Aldi waar je gemakkelijk kunt parkerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tssssss niet eens een Lindt TT
en @JustinK het is daar goedkoper dan in de winkel jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb het vorige topic niet eens geopend. Ik wilde zo snel mogelijk hallo kunnen zeggen
Trotste mama van Ambar
Misschien kan je het ergens anders nog voor gebruikenquote:Op maandag 18 november 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
Ah, ik krijg een vervangend exemplaar voor de defecte rolgordijn opgestuurd en het defecte exemplaar mag ik houden om mee te bolken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit maar weer eens met coolblue aan de lijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Nog niks
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sneeuw moet er komen
Neenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Reserve-onderdelen, aangezien bij die ene die nu hangt er een kogellagertje uit gevallen is?quote:Op maandag 18 november 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kan je het ergens anders nog voor gebruiken![]()
![]()
Waar heb jij ze gekocht dan?quote:Op maandag 18 november 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Reserve-onderdelen, aangezien bij die ene die nu hangt er een kogellagertje uit gevallen is?Trotste mama van Ambar
Mijn kookplaat 24-10 vanwege een foutmelding aangeven voor reparatie kwam die 4-11 weer terug hadden ze de stekker eraf gehaald en ook zo terug gestuurd 5-11 weer laten ophalen door coolblue bus ligt nu al sinds 10-11 stil daar op het depotquote:
En ik kan ondertussen thuis maar niet koken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
aiquote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn kookplaat 24-10 vanwege een foutmelding aangeven voor reparatie kwam die 4-11 weer terug hadden ze de stekker eraf gehaald en ook zo terug gestuurd 5-11 weer laten ophalen door coolblue bus ligt nu al sinds 10-11 stil daar op het depot
En ik kan ondertussen thuis maar niet koken.
bellen!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Coolblue moet zelf ook eerst een elektricien in huren en die zijn schaars.quote:Op maandag 18 november 2024 10:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn kookplaat 24-10 vanwege een foutmelding aangeven voor reparatie kwam die 4-11 weer terug hadden ze de stekker eraf gehaald en ook zo terug gestuurd 5-11 weer laten ophalen door coolblue bus ligt nu al sinds 10-11 stil daar op het depot
En ik kan ondertussen thuis maar niet koken.Trotste mama van Ambar
Net weer gedaan komt weer vaart achter zei ze.quote:Ze hadden hem de eerste keer getest alleen de keuze om hem zonder stekker eraan weer op te sturen terwijl het product normaal wordt verkocht met stekker eraan vast begrijp ik niet had veel gescheeld.quote:Op maandag 18 november 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Coolblue moet zelf ook eerst een elektricien in huren en die zijn schaars.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorryquote:Op maandag 18 november 2024 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt geklust hiernaast zo kan ik niet werken
Trotste mama van Ambar
bol.comquote:Op maandag 18 november 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar heb jij ze gekocht dan?![]()
![]()
Ja sorry, ik stop wel weer ff.quote:Op maandag 18 november 2024 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt geklust hiernaast zo kan ik niet werken
Was weer met de trap bezig.![]()
Oordopjes in doen?quote:Op maandag 18 november 2024 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt geklust hiernaast zo kan ik niet werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nog steedsquote:Op maandag 18 november 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry, ik stop wel weer ff.
Was weer met de trap bezig.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schiet het een beetje op?quote:Op maandag 18 november 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry, ik stop wel weer ff.
Was weer met de trap bezig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee!quote:
Voor het oog lijken de treden wel aardig goed, maar ze zijn bij lange na nog niet glad genoeg om te schilderen, en de stootborden en zijkanten en alles moeten zeer grondig aangepakt worden. (alle verf er af, denk ik.)![]()
je zou het ook kunnen uitvlakkenquote:Op maandag 18 november 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee!
Voor het oog lijken de treden wel aardig goed, maar ze zijn bij lange na nog niet glad genoeg om te schilderen, en de stootborden en zijkanten en alles moeten zeer grondig aangepakt worden. (alle verf er af, denk ik.)
of misschien kiezen voor overzettredes?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja is een hoop werk zo trap glad maken, hier ook wel een tijdje bezig geweest. En dan was het nog een opentrap ook dus minder schuurwerk dan een dichte trapquote:Op maandag 18 november 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee!
Voor het oog lijken de treden wel aardig goed, maar ze zijn bij lange na nog niet glad genoeg om te schilderen, en de stootborden en zijkanten en alles moeten zeer grondig aangepakt worden. (alle verf er af, denk ik.)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uitvlakken?quote:Op maandag 18 november 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou het ook kunnen uitvlakken
of misschien kiezen voor overzettredes?
Overzettredes lijken me het beste, maar da's ook weer een investering.![]()
met plamuurquote:Op maandag 18 november 2024 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitvlakken?
Overzettredes lijken me het beste, maar da's ook weer een investering.
zo glad mogelijk makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow ik zag vanmorgen trouwens ook dat het stucwerk in het halletje bij de voordeur in een nog slechtere staat is als achter!Daar kan ik misschien wel 2 vierkante meter zo met een plamuurmesje van af laten brokkelen!
Is zo'n ouderwets kalkmuurtje met structuur, dus dat strijk je als amateurtje ook niet zomaar bij.
Ik zit er aan te denken er gewoon een plaat tegenaan te zetten zodat je het gewoon niet meer ziet.![]()
De meeste van die callcenter medewerkers zijn wel vriendelijke.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig heb ik vandaag geen werkzaamheden waar je echt hele goede concentratie nodig hebtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb ik over zitten denken, maar daar ben ik bij lange na niet handig genoeg voor.quote:Op maandag 18 november 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
met plamuur
zo glad mogelijk maken
Ik ga de komende weken gewoon steeds beetje bij beetje wat verf branden en schuren enzo.
Voor ¤1000 kan ik het ook wel helemaal mooi laten bekleden, maar dan moet je dat wel net toevallig ff beschikbaar hebben natuurlijk.![]()
![]()
https://homingxl.nl/blog/wat-kost-een-traprenovatiequote:Op maandag 18 november 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
Ow ik zag vanmorgen trouwens ook dat het stucwerk in het halletje bij de voordeur in een nog slechtere staat is als achter!Daar kan ik misschien wel 2 vierkante meter zo met een plamuurmesje van af laten brokkelen!
Is zo'n ouderwets kalkmuurtje met structuur, dus dat strijk je als amateurtje ook niet zomaar bij.
Ik zit er aan te denken er gewoon een plaat tegenaan te zetten zodat je het gewoon niet meer ziet.
deze site geen idee hoor of het wat is
en als je er een gipswandje over wilt plaatsen zorg dat je wel houvast hebt om te plaatsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1000!!!! dafuq met gewoon vloerbedekking bedoel je??quote:Op maandag 18 november 2024 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik over zitten denken, maar daar ben ik bij lange na niet handig genoeg voor.
Ik ga de komende weken gewoon steeds beetje bij beetje wat verf branden en schuren enzo.
Voor ¤1000 kan ik het ook wel helemaal mooi laten bekleden, maar dan moet je dat wel net toevallig ff beschikbaar hebben natuurlijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, anders zat je ook niet hierquote:Op maandag 18 november 2024 11:09 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag geen werkzaamheden waar je echt hele goede concentratie nodig hebt
Ja die meneer die ik laatst aan de telefoon had die beweerde van mijn bank te zijn kwam erg keurig over!quote:Op maandag 18 november 2024 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
De meeste van die callcenter medewerkers zijn wel vriendelijke.
Jammer genoeg had zijn voorganger een paar maand geleden mijn argwaan gewekt!![]()
![]()
Ja bij Kwantum, inclusief de zijkanten van de trap.quote:Op maandag 18 november 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
1000!!!! dafuq met gewoon vloerbedekking bedoel je??![]()
Een hoop gels allemaal heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik stuur je even een berichtquote:Op maandag 18 november 2024 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij Kwantum, inclusief de zijkanten van de trap.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geld bedoelde ikquote:Op maandag 18 november 2024 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen gel in huis hier; ik scheer m'n kop kaal.Waarom scheer je je kop kaal dan?
Ow geld!quote:Op maandag 18 november 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geld bedoelde ikWaarom scheer je je kop kaal dan?
Ja anders heb ik zo'n vleespet en zie ik er een stuk ouder en duffer uit.![]()
Scheelt gelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vleespetquote:Op maandag 18 november 2024 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow geld!
Ja anders heb ik zo'n vleespet en zie ik er een stuk ouder en duffer uit.
![]()
![]()
Volgende week weer wat warmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is bijna winter, gaat alleeen maar kouder wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een mooi pak sneeuw mag van mij wel vallen dit jaar.quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
het is bijna winter, gaat alleeen maar kouder wordenYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 11:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een mooi pak sneeuw mag van mij wel vallen dit jaar.![]()
![]()
Zondag 15 graden.quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
het is bijna winter, gaat alleeen maar kouder wordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Schommel. Ik kan het ook niet afwachten. Hopelijk meer dan de afgelopen jarenquote:Op maandag 18 november 2024 11:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een mooi pak sneeuw mag van mij wel vallen dit jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeggen ze nu, maar het is nog geen zondag.quote:
Het zo vorig weekens ook mooi en zonnige zijn maar hoe dichter het bij het weekend kwam hoe minder zonnig het werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is op te ruimen voor je deurquote:Op maandag 18 november 2024 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
sneeuw geeft alleen maar rotzooi hier
De stoepen en de wegen zijn vaak wel schoongemaaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van de gemiddelde Fok!Ker is die niet groter dan een zolderkamer lees ik wel eens h ier
groter dan de stoep voor de deurquote:Op maandag 18 november 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot jij je wereld maakt
Uw ADH vitamine Worst
ik denk dat er wel enige evolutie heeft plaats gevonden onder de FOK! usersquote:Op maandag 18 november 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Van de gemiddelde Fok!Ker is die niet groter dan een zolderkamer lees ik wel eens h ierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb geen idee, lees toch nog veel die niet graag onder de mensen zijn en mensen maar eng vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er wel enige evolutie heeft plaats gevonden onder de FOK! usersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En donderdag natte sneeuwquote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze nu, maar het is nog geen zondag.
Het zo vorig weekens ook mooi en zonnige zijn maar hoe dichter het bij het weekend kwam hoe minder zonnig het werkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk dat dit sowieso inherent is aan een online communityquote:Op maandag 18 november 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, lees toch nog veel die niet graag onder de mensen zijn en mensen maar eng vinden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Al die haat richting sneeuw ook altijd![]()
Probeer er eens van te genieten, de witte omgeving, frisse lucht, mensen die elkaar helpen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Daar vind ik dus geen reet aan, het moet gewoon echte sneeuw zijn die blijft liggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk, in je jaren dat ik nog goed kon lopen was het eerste wat ik deed als er sneeuw viel was de schoenen aantrekken en gaan wandelen, de wereld is dan zo helder en groot. Vooral als er nog niet gestrooid was en er nog geen auto's over gereden hadden.quote:Op maandag 18 november 2024 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
Probeer er eens van te genieten, de witte omgeving, frisse lucht, mensen die elkaar helpen.
Ik vond het altijd héérlijk om dan buiten te lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit ja.quote:Op maandag 18 november 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen reet aan, het moet gewoon echte sneeuw zijn die blijft liggen
En dat aangename geluid van je schoenen die door de verse sneeuw persen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Greesiequote:Op maandag 18 november 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat dit sowieso inherent is aan een online community![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opeens drie kwartier langer doen om naar werk te komen meer auto ongelukken treinen die niet rijden gladheid waardoor je met de fiets onderuit valt of de remmen van je auto het niet goed doen.quote:Op maandag 18 november 2024 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
Probeer er eens van te genieten, de witte omgeving, frisse lucht, mensen die elkaar helpen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Och Och een beetje oponthoud in het 'alles moet snel snel snel en strak gepland zijn' in Nederland.quote:Op maandag 18 november 2024 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opeens drie kwartier langer doen om naar werk te komen meer auto ongelukken treinen die niet rijden gladheid waardoor je met de fiets onderuit valt of de remmen van je auto het niet goed doen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ja mooi juist.quote:Op maandag 18 november 2024 11:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit ja.
En dat aangename geluid van je schoenen die door de verse sneeuw persen.
Ik doe het nu ook nog wel met de scoot, maar zodra men geveegd heeft kan ik het laten. Want ze vegen alles van de stoep naar de rand van de weg en dan kan ik de stoepen niet meer af. Zit dan meestal vast
Ook niet echt boeiend die poep verhalen
was minder dan gebruikelijk moet ik eerlijk toegevenquote:Uw ADH vitamine Worst
Eet nooit gele of bruine sneeuw.quote:Op maandag 18 november 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Ook niet echt boeiend die poep verhalen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Het trein verkeer heeft gelijk problemen met een beetje sneeuwquote:Op maandag 18 november 2024 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Och Och een beetje oponthoud in het 'alles moet snel snel snel en strak gepland zijn' in Nederland.
je gezondheid wordt merendeels in je darmen bepaaldquote:Op maandag 18 november 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Ook niet echt boeiend die poep verhalenUw ADH vitamine Worst
Nee, daar moet je wel mee uitkijkenquote:Op maandag 18 november 2024 12:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eet nooit gele of bruine sneeuw.
![]()
Hey daar issie onze Assie
Hey Mutskequote:
Waarvan akteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze bolk wordt mede mogelijk gemaakt door hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Wat is dat voor mager aantalquote:Op maandag 18 november 2024 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
22 mm neerslag voor morgen voorspeld
38 hierTrotste mama van Ambar
kinderen die willenquote:
krijgen voor hun billenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
kinderen die willen
krijgen voor hun billen
Trotste mama van Ambar
En wie zeurt krijgt een beurtquote:Op maandag 18 november 2024 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
kinderen die willen
krijgen voor hun billen
Lekker gezonde worteltjes
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ico-worteltjes-ecoli
Voor de tweede keer in korte tijd zijn in de Verenigde Staten tientallen mensen besmet geraakt met E.coli, ook wel de poepbacterie genoemd. Laatst bleken besmette uien in burgers van McDonald's de boosdoener, dit keer gaat het om worteltjes die in 18 staten in de supermarkt liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, die duurt maar 2 miunten, geniet liever iets langerquote:
hoe dan!quote:Op maandag 18 november 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Lekker gezonde worteltjes
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ico-worteltjes-ecoli
Voor de tweede keer in korte tijd zijn in de Verenigde Staten tientallen mensen besmet geraakt met E.coli, ook wel de poepbacterie genoemd. Laatst bleken besmette uien in burgers van McDonald's de boosdoener, dit keer gaat het om worteltjes die in 18 staten in de supermarkt liggen.
heeft iemand er overheen gescheten ofzo
Geen idee, of er mee gewerkt en de handen niet gewassen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe dan!
heeft iemand er overheen gescheten ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Handen niet gewassen? Lekkage ergens?quote:Op maandag 18 november 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe dan!
heeft iemand er overheen gescheten ofzoTrotste mama van Ambar
quote:
nananananaaaaaaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vaak wordt dat soort dingen allemaal machinaal gedaanquote:Op maandag 18 november 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, of er mee gewerkt en de handen niet gewassen.
maar ach
only in america
wij hebben gewoon e coli in ons drink water zo nu en dan
Maar ze worden door mensen handen in de winkel gelegdquote:Op maandag 18 november 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak wordt dat soort dingen allemaal machinaal gedaan
maar ach
only in america
wij hebben gewoon e coli in ons drink water zo nu en danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Robinnnnnnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan zou er niet zoveel besmet rakenquote:Op maandag 18 november 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze worden door mensen handen in de winkel gelegd
Ik denk dat het ook in dit geval in het water waarmee de wortels worden gewassen zit.quote:Op maandag 18 november 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze worden door mensen handen in de winkel gelegdTrotste mama van Ambar
Dan geen idee, we gaan het vast nog wel horenquote:Op maandag 18 november 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou er niet zoveel besmet rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zouden denk ik meer groentes besmet moeten zijn?quote:Op maandag 18 november 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook in dit geval in het water waarmee de wortels worden gewassen zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet wat ze nog meer bij die teler doen? Misschien is het alleen een worteltelerquote:Op maandag 18 november 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zouden denk ik meer groentes besmet moeten zijn?Trotste mama van Ambar
We gaan het vanzelf wel lezen neem ik aanquote:Op maandag 18 november 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze nog meer bij die teler doen? Misschien is het alleen een worteltelerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas bolkt greysbonesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je kan beter een lekkere biefstuk nemenquote:
broodjes rosbief net opquote:Op maandag 18 november 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter een lekkere biefstuk nemen
Ook lekkerquote:
quote:Op maandag 18 november 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
@:homijn of @:derrabbit heeft die worteltjes natuurlijk in z'n reet gestoken!![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
@:homijn of @:derrabbit heeft die worteltjes natuurlijk in z'n reet gestoken!![]()
Bolk dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
hatsikeflatsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
G.Bolk
OhooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdie, de schrik alweer te boven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AL gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Dott! Ja dat wel.quote:Op maandag 18 november 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie, de schrik alweer te boven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
"Heeft het hert zijn contactgegevens bij u achtergelaten? En ging het daadwerkelijk om een hert of was het een hinde?
Was het dier in kwestie reeds in de lokale sociëteit gevoerd?"![]()
PoepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott! Ja dat wel.O jee en is het lastig te bewijzen dat het een hert was? Iemand iets gezien of sporen op je auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 18 november 2024 13:33 schreef ToT het volgende:
"Heeft het hert zijn contactgegevens bij u achtergelaten? En ging het daadwerkelijk om een hert of was het een hinde?"![]()
![]()
bij dader staat: rohwild
Smile, it's free therapy.![]()
Lekker spankenquote:Op maandag 18 november 2024 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
kinderen die willen
krijgen voor hun billen![]()
Hoho, verdachte he!quote:
Heb je wel een duidelijk signalement kunnen doorgeven?Inclusief balkje voor de ogen enzo?
![]()
Gelukkig heb ik de politie erbij laten komenquote:Op maandag 18 november 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee en is het lastig te bewijzen dat het een hert was? Iemand iets gezien of sporen op je auto?![]()
Ze begon haar verhaal dat het lastig te bewijzen is.. en ze echt bewijs willen zien blabla..
gezegd: politie erbij geweest ,vastgesteld dat er genoeg haren op de auto zitten ook
ja er was ook een getuige, heb een foto van zijn bus
quote:Op maandag 18 november 2024 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoho, verdachte he!
Heb je wel een duidelijk signalement kunnen doorgeven?Inclusief balkje voor de ogen enzo?
![]()
Wat kan het anders geweest zijn dat zulke schade levert?Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 18 november 2024 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de politie erbij laten komen![]()
Ze begon haar verhaal dat het lastig te bewijzen is.. en ze echt bewijs willen zien blabla..
gezegd: politie erbij geweest ,vastgesteld dat er genoeg haren op de auto zitten ook
ja er was ook een getuige, heb een foto van zijn busBeter!
![]()
Wild zwijn?quote:Op maandag 18 november 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kan het anders geweest zijn dat zulke schade levert?![]()
![]()
Mike Tyson die na zijn verlies uit schaamte zijn land verlaten had en daar in de bossen wilde gaan leven als kluizenaar?![]()
Dat je zelf iets geraakt hebt (paaltje of iets? ) en dan zegt dat het een hert was..quote:Op maandag 18 november 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kan het anders geweest zijn dat zulke schade levert?
maar er is 0 lakschade.. en veel haartjes her en der.Smile, it's free therapy.![]()
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die overstekende rotsblokken ook altijdquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2024 13:39:01 ]![]()
Groeten aan MiniToTGodquote:Op maandag 18 november 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
Maar goed, koter ophalen en richting zwemles slingeren!![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 18 november 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
Maar goed, koter ophalen en richting zwemles slingeren!
Je hebt bambi vermoordquote:Op maandag 18 november 2024 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat je zelf iets geraakt hebt (paaltje of iets? ) en dan zegt dat het een hert was..
maar er is 0 lakschade.. en veel haartjes her en der.![]()
![]()
![]()
en heel goed
bij aanrijding met wild altijd de politie erbij halen
anders krijg je inderdaad niets van de verzekeringThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt bambi vermoord![]()
![]()
![]()
en heel goed
bij aanrijding met wild altijd de politie erbij halen
anders krijg je inderdaad niets van de verzekering
![]()
![]()
Google zegt project management office of preventief medisch onderzoek. Wereld van verschil.quote:Trotste mama van Ambar
![]()
Dat laatstequote:Op maandag 18 november 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Google zegt project management office of preventief medisch onderzoek. Wereld van verschil.![]()
![]()
Hopelijk ben je nog zo kwiek als een jong vogeltjequote:Trotste mama van Ambar
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te vroegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, bijna.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3081 / +184 / +58 / 6916 / 7671
2. Dr.Mikey / 973 / +27 / +48 / 941 / 1362
3. KillemWieft / 805 / +15 / +28 / 316 / 610
4. ToT / 568 / +34 / +15 / 2544 / 2882
5. AardappelSchotel / 538 / +11 / +13 / 2012 / 2359
6. Rob / 443 / +0 / +13 / 334 / 442
7. Lovely / 386 / +18 / +0 / 1945 / 2222
8. Pinnenmutske / 372 / +27 / +13 / 1122 / 1447
9. mario390 / 352 / +29 / +8 / 155 / 282
10. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
11. hemarookworst / 323 / +35 / +36 / 722 / 939
12. HappyCharly / 305 / +26 / +6 / 866 / 1040
13. loveyoulongtime / 286 / +21 / +0 / 1074 / 1245
14. devzero / 285 / +6 / +70 / 454 / 583
15. Bally-b / 229 / +0 / +53 / 59 / 92
16. gebrokenglas / 202 / +15 / +4 / 1205 / 1387
17. MizzezAmy / 186 / +21 / +2 / 1312 / 1505
18. sp3c / 184 / +11 / +0 / 320 / 405
19. mascara-klodder / 182 / +0 / +10 / 273 / 371
20. kree / 182 / +0 / +0 / 469 / 596SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik mag nog wat langer meequote:Op maandag 18 november 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk ben je nog zo kwiek als een jong vogeltje![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik mag nog wat langer mee
Trotste mama van Ambar
yesquote:Op maandag 18 november 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
NatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had niet anders verwacht van zo'n uberfitboy als jijquote:Op maandag 18 november 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik mag nog wat langer meeUw ADH vitamine Worst
Zeggen ze:quote:Op maandag 18 november 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
"Nou, die man is zo fit, die kan er nog wel wat bij doen. We geven hem de functie van <vulmaarin> erbij"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iehl heb ik zowaar net termen in een plan gegooid.Trotste mama van Ambar
Hey Lovelyquote:
Ik heb liever met een project management office te maken dan met een preventief medisch onderzoek
Trotste mama van Ambar
ik gooi liever wat in een panquote:Op maandag 18 november 2024 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Iehl heb ik zowaar net termen in een plan gegooid.
Uw ADH vitamine Worst
Buren nog steeds herrie?quote:Op maandag 18 november 2024 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
even de subwoofer omhoog draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn pure chocolade kruidnoten smaken naar koffie
Trotste mama van Ambar
O dacht dat je daarom de subwoover omhoog wilde draaienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn koffie smaakt naar pure chocolade kruidnotenquote:Op maandag 18 november 2024 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn pure chocolade kruidnoten smaken naar koffieUw ADH vitamine Worst
Zo nog maar even een wandeling maken, nu het nog droog en zonnig is
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O hoe kan dat, een koffie met een smaakjequote:Op maandag 18 november 2024 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn koffie smaakt naar pure chocolade kruidnotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hebt koffie die van nature een wat meer cacao achtige of specerijen smaak hebben of fruitige smaak etcquote:Op maandag 18 november 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe kan dat, een koffie met een smaakjeUw ADH vitamine Worst
Ik gebruikte must-haves and should-have in mijn planhet einde is nabij
Trotste mama van Ambar
"Onze koffiebonen worden verwerkt in een fabriek waar ook ieniminimuis' kruidnoten worden gemaakt"quote:Op maandag 18 november 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe kan dat, een koffie met een smaakjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook het woord deadline?quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik over need to know en nice to knowquote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Als het team-effort maar hoog genoeg is, zodat de deliverables maar kunnen worden gerealiseerd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow, lovely weggejaagd?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, ik drink koffie liever alleen met een koffie smaak.quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt koffie die van nature een wat meer cacao achtige of specerijen smaak hebben of fruitige smaak etc
Ben nooit zo van de smaakjes geweest in koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan haal ik daar geen koffie in ieder gevalquote:Op maandag 18 november 2024 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Onze koffiebonen worden verwerkt in een fabriek waar ook ieniminimuis' kruidnoten worden gemaakt"
lees eens nog een keer mijn postquote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik drink koffie liever alleen met een koffie smaak.
Ben nooit zo van de smaakjes geweest in koffieUw ADH vitamine Worst
Liever koffie met een lichte kruidnotensmaak dan geen koffie.quote:Op maandag 18 november 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan haal ik daar geen koffie in ieder geval
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lezen is moeilijk. Sommige bonen hebben inderdaad van nature een beetje cacao smaakjequote:Op maandag 18 november 2024 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lees eens nog een keer mijn post![]()
sommige mensen worden ook om alles woestboosquote:Op maandag 18 november 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
De keuringsarts was ziedend omdat ik koffie op had vanochtend![]()
woestboos was 'ie?quote:Op maandag 18 november 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
De keuringsarts was ziedend omdat ik koffie op had vanochtendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
omdat je nuchter moet zijn voor bloed en urinetest ofzo?quote:Op maandag 18 november 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
De keuringsarts was ziedend omdat ik koffie op had vanochtendUw ADH vitamine Worst
Waarschijnlijk. Ik heb meestal een thermoskan met koffie en een broodje in de auto voor na dat soort tests.quote:Op maandag 18 november 2024 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat je nuchter moet zijn voor bloed en urinetest ofzo?![]()
Ja ik had het gelezen, geen toevoegde smaken maar van naturequote:Op maandag 18 november 2024 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lees eens nog een keer mijn post
Ik ken die smaken niet ook al zijn ze natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dank u, dan liever geen koffiequote:Op maandag 18 november 2024 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever koffie met een lichte kruidnotensmaak dan geen koffie.
Ze maken tegenwoordig zoveel met kruidnotensmaak ik hou niet zo van kruidnotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom mag je geen koffie drinken voor een keuring,quote:Op maandag 18 november 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
De keuringsarts was ziedend omdat ik koffie op had vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, omdat schijnbaar je bloed dan slechter stoltquote:Op maandag 18 november 2024 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat je nuchter moet zijn voor bloed en urinetest ofzo?![]()
![]()
ik drank en drugsquote:Op maandag 18 november 2024 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ik heb meestal een thermoskan met koffie en een broodje in de auto voor na dat soort tests.Uw ADH vitamine Worst
komende dagen is perfect weer om thuis te blijven en wat riblappen te laten pruttelen![]()
Uw ADH vitamine Worst
O echt, heb ik nog nooit gehoord. Vlak voor een operatie mag je nl wel zwarte koffie drinken.quote:Op maandag 18 november 2024 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, omdat schijnbaar je bloed dan slechter stoltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je toen ruzie gehad met de chirurg?quote:Op maandag 18 november 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb ik nog nooit gehoord. Vlak voor een operatie mag je nl wel zwarte koffie drinken.![]()
Nee hoor, ik mag als ik b loed moet prikken ook altijd zwarte koffie drinkenquote:Op maandag 18 november 2024 15:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je toen ruzie gehad met de chirurg?
Ik ga eens googlen ben wel benieuwd waarom dat dat dan niet magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het eerste wat ik lees is dit
Voor nuchter bloedprikken geldt vaak dat je vanaf een bepaalde tijd voor het onderzoek alleen water mag drinken. Dus geen koffie of thee. Eén van de redenen is dat koffie de bloeddruk kan verhogen. Sommige onderzoekscentra zijn minder streng en vinden koffie en thee voor een onderzoek geen probleem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, maar ben dan altijd wel nieuwsgierig waarom het niet mag.quote:
Heb jij last van een hoge bloeddruk?
Las ook dat je 24 uur van te voren geen alcohol mag drinken als je nuchter bloed moet prikken
Nooit geweten, dronk toen ik nog wijn dronk altijd gewoon een wijntje hoor, ook de avond voor ik bloed moest prikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alcohol verdunt het bloed een beetje en hoge bloeddruk kan idd bij dragen aan het slecht stollen enzoTrotste mama van Ambar
Hoef je ook niet meer te kokenquote:Op maandag 18 november 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
en daarmee bedoel ik
klaar voor vandaag
aaaah das liefquote:Op maandag 18 november 2024 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je mag bij mij komen eten hoor![]()
![]()
Ik heb vandaag kliekje van zaterdag en morgen kliekje van zondagquote:
ik heb een verspakket
pasta
dus heel veel werk is het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KAA / Backpacken in Azië
@ToT
@loveyoulongtime
@AardappelSchotel
Hier hadden jullie pas een discussie over![]()
Lekker grijsquote:Op maandag 18 november 2024 15:27 schreef greysbones het volgende:
ik heb een verspakket
pasta
dus heel veel werk is het niet![]()
![]()
Mag ik ook?quote:Op maandag 18 november 2024 15:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je mag bij mij komen eten hoorTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: