Bovendien is daar sprake van een sterke censuur. Voordat je een reactie kunt plaatsen, bepaalt de moderatie of de reactie mag worden geplaatst. Berichten van mij verschijnen nooit op de website.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het begon ooit als linkse tegenhanger van Geenstijl. Ergens onderweg zijn ze extremistischer geworden dan geenstijl ooit geweest is. Met name als je islamitisch bent mag je alles en iedereen helemaal verrot schelden en politiek geweld is ook best gerechtvaardigd. Allemaal onder de vlag van de NPO. Schiet mij maar lek.
Met tandeloze dieren bedoel ik uiteraard dieren die mensen nooit zouden aanvallen en bijten. Is het nu een beetje begrijpelijker?quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Koeien hebben wel tanden. Heb je uberhaupt wel eens zo'n dier in het echt gezien?
Je hebt een schaduw ban. Ik ook!quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Bovendien is daar sprake van een sterke censuur. Voordat je een reactie kunt plaatsen, bepaalt de moderatie of de reactie mag worden geplaatst. Berichten van mij verschijnen nooit op de website.
Wat ik al zei, alle extreme clubjes vinden elkaar uiteindelijk in jodenhaat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke is hier de "NGOs" die deze brief hebben ondertekend:
[..]
Naast het feit dat het merendeel van deze organisaties uitgesproken pro-Palestijnse sentimenten omarmd, is het de vraag wat Extinction Rebellion en Fossielvrij NL hier in hemelsnaam mee te maken hebben?
Sterker nog, de echte slachtoffers hè, dat waren de daders, de Duitsers. Vandaar dat de Joodse burgers werden verplicht tot het betalen van een schadevergoeding voor Kristallnacht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Wat ik al zei, alle extreme clubjes vinden elkaar uiteindelijk in jodenhaat.
Het ultieme antisemitisme is niet alleen het jagen op joden, maar ook vervolgens die joden de schuld ervan te geven. Het is een twee-traps raket.
...
Ja interessante geschiedenis. Antisemitisme kent meerdere lagen: het is niet alleen de vernietiging van het jodendom, maar ook het vernederen en continu beschuldigen van joden. Ook worden joden getarget met 'singling out'. Dus ALLEEN joden worden in de beklaagdenbank gezet. Dat zie je bijvoorbeeld bij de VN en hun resoluties. Meer dan 95% van de resoluties zijn tegen Israël, al jarenlang. Ook de bizarre eenzijdige focus op Israël/Gaza, andere conflicten hoor je gewoon niks over. Ik noem een Koerdistan, Burkina Faso, Yemen, en ga maar door.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sterker nog, de echte slachtoffers hè, dat waren de daders, de Duitsers. Vandaar dat de Joodse burgers werden verplicht tot het betalen van een schadevergoeding voor Kristallnacht.
Moet je je voorstellen dat we dezelfde kwantiteit van berichtgeving over bijvoorbeeld Soedan zouden krijgen hier. Vanmiddag opende het journaal op de radio met de staat van de humanitaire hulpverlening in Gaza. Heel erg natuurlijk, maar het valt in het niet bij de staat der dingen in El Fasher of Jemen of noem maar op.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:10 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja interessante geschiedenis. Antisemitisme kent meerdere lagen: het is niet alleen de vernietiging van het jodendom, maar ook het vernederen en continu beschuldigen van joden. Ook worden joden getarget met 'singling out'. Dus ALLEEN joden worden in de beklaagdenbank gezet. Dat zie je bijvoorbeeld bij de VN en hun resoluties. Meer dan 95% van de resoluties zijn tegen Israël, al jarenlang. Ook de bizarre eenzijdige focus op Israël/Gaza, andere conflicten hoor je gewoon niks over. Ik noem een Koerdistan, Burkina Faso, Yemen, en ga maar door.
Het is een hypnotiserende propaganda heden ten dage.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat we dezelfde kwantiteit van berichtgeving over bijvoorbeeld Soedan zouden krijgen hier. Vanmiddag opende het journaal op de radio met de staat van de humanitaire hulpverlening in Gaza. Heel erg natuurlijk, maar het valt in het niet bij de staat der dingen in El Fasher of Jemen of noem maar op.
Desondanks wordt elke scheet van Israël (dat echt wel stinkt) dramatisch uitvergroot en worden Hamas-leiders omschreven als verbinders in het nieuws.
Half verhaal. De resolutie was er niet omdat Israël iemand oppakte.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:14 schreef Homey het volgende:
Om even een concreet voorbeeld te noemen hoe ver terug die extreme anti-Israël bias al bij de VN ingebakken is:
https://x.com/JewsFightBack/status/1860005125089296639
Ook mooie quotesquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:41 schreef Homey het volgende:
https://x.com/EYakoby/status/1860137592265801773
Hier gaat het echt om: de religieuze profetie van het uitroeien van het jodendom. "the final solution". De persoon in de video zegt het letterlijk. In WOII kwam die uit christelijke hoek, met hulp van moslims in het M-O. Sinds 7 oktober is dit omgekeerd. Het komt uit de islamitische hoek, met hulp van ontkerkelijkte helper whiteys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft tijd nodig maar dat komt echt wel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:33 schreef CarbonC het volgende:
Het gaat nog niet echt lekker met het oppakken van verdachten.
Een Uzi. Is ook nog eens Israëlisch.quote:De vraag die ik aan de driehoek zou stellen is:
Nu gebleken is dat de politie het anti-semitische scootertuig niet aankan, moet ik zelf wapens aan gaan schaffen en welke wapens kan ik dan het beste kopen?
Dat ook. Daarrnaast roepen ze vaak in koor "boeh!"tegen je. Er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:09 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik vind koeien ook echt heel vaak zwart-wit.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat ook. Daarrnaast roepen ze vaak in koor "boeh!"tegen je. Er zijn grenzen.
En we hebben na ruim een jaar nog geen enkel argument gezien wat de selectieve verontwaardiging weet uit te leggen of onderbouwen. Het is er gewoon niet. De realiteit is dan ook dat het niets meer dan een obsessieve haat en afkeer van Israël is, die men zelf ook niet kan uitleggen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat we dezelfde kwantiteit van berichtgeving over bijvoorbeeld Soedan zouden krijgen hier. Vanmiddag opende het journaal op de radio met de staat van de humanitaire hulpverlening in Gaza. Heel erg natuurlijk, maar het valt in het niet bij de staat der dingen in El Fasher of Jemen of noem maar op.
Desondanks wordt elke scheet van Israël (dat echt wel stinkt) dramatisch uitvergroot en worden Hamas-leiders omschreven als verbinders in het nieuws.
Ik zag dat de NOS inmiddels zelfs journalisten in dienst heeft van het extreemlinkse OneWorld. Dat is natuurlijk veelzeggend.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef Homey het volgende:
[..]
Het is een hypnotiserende propaganda heden ten dage.
Letterlijk ELKE DAG een item over Gaza. En nogal eenzijdig belicht.
Dit zijn de twee kernelementen waar propaganda op rust:
1) extreme herhaling
2) extreme eenzijdigheid
Voor de lezers; monitor eens een site als nu.nl of nos.nl. De twee sites die de publieke opinie bepalen. Ga eens turven hoe vaak een anti-Israël artikel verschijnt.
Je zal al snel een nieuw kladblokje en potlood nodig hebben.
Natuurlijk de schuld van de NOS dat Israël luchtaanvallen uitvoert op Beiroet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef Homey het volgende:
[..]
Het is een hypnotiserende propaganda heden ten dage.
Letterlijk ELKE DAG een item over Gaza. En nogal eenzijdig belicht.
Dit zijn de twee kernelementen waar propaganda op rust:
1) extreme herhaling
2) extreme eenzijdigheid
Voor de lezers; monitor eens een site als nu.nl of nos.nl. De twee sites die de publieke opinie bepalen. Ga eens turven hoe vaak een anti-Israël artikel verschijnt.
Je zal al snel een nieuw kladblokje en potlood nodig hebben.
No jews no news he.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Turkije voert ook luchtaanvallen uit in Koerdistan, is niet op eenzelfde manier aandacht voor. Hezbollah vuurt ook geregeld raketten af op Israël, lezen we ook niet altijd iets over. Het is alleen wanneer Israël iets doet dat dit voorpagina nieuws is. En niet alleen dat vermeld, maar dat er meteen ook obsessief oog is voor slachtoffers die dan hun verhaal komen door.quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk de schuld van de NOS dat Israël luchtaanvallen uitvoert op Beiroet.
Ze hebben waarschijnlijk ook voldoende mensen in dienst met een islamitische (of extreem-linkse) achtergrond.quote:Op zondag 24 november 2024 11:21 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zag dat de NOS inmiddels zelfs journalisten in dienst heeft van het extreemlinkse OneWorld. Dat is natuurlijk veelzeggend.
Was inderdaad wel oorverdovende stilte bij de media na 7 oktober.quote:Op zondag 24 november 2024 11:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Turkije voert ook luchtaanvallen uit in Koerdistan, is niet op eenzelfde manier aandacht voor. Hezbollah vuurt ook geregeld raketten af op Israël, lezen we ook niet altijd iets over. Het is alleen wanneer Israël iets doet dat dit voorpagina nieuws is. En niet alleen dat vermeld, maar dat er meteen ook obsessief oog is voor slachtoffers die dan hun verhaal komen door.
Hetzelfde met de conflicten op de Westelijke Jordaanoever. Vallen Arabieren Joden aan? Dan is er vaak een oorverdovende stilte bij de media. Vallen Joden Arabieren aan? Voorpaginanieuws met weer aandacht voor de slachtoffers.
Dit absoluut, vaak zie je op zulke redacties een mix van hoogopgeleide Westerse mensen met een achtergrond in de sociale of geesteswetenschappen (de takken van de wetenschap die uitgesproken progressief en links zijn) aangevuld met mensen met een migratieachtergrond. Je krijgt op zulke redacties dus een broeinest van progressief links en Islamitisch activisme.quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk ook voldoende mensen in dienst met een islamitische (of extreem-linkse) achtergrond.
Weet nog dat een jaar geleden bij artikels over Gaza er af en toe een naam (van de schrijver) stond bij een online artikel, maar daar zijn ze volgens mij grotendeels vanaf gestapt. Laten we zeggen dat die schrijver niet Kees als roepnaam had (in het artikel dat ik las).
Deze situatie toont wel aan dat (bepaalde) mensen toch wel eenvoudig zijn te overtuigen. Je moet vooral iemand hebben met overtuigingskracht die het het vuurtje weet aan te wakkeren (zie bepaalde subforums hier).
Ken ook zo iemand op het werk, al is die vrij gelovig (dus dan sta je al wat punten achter).
Het ging welgeteld 48 uur over Israël, daarna veranderde het narratief al snel en waren de Palestijnen niet de aanstichters en daders, maar de vermeende slachtoffers en moest Israël een halt worden toegroepen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was inderdaad wel oorverdovende stilte bij de media na 7 oktober.
Alleen Hollandse Kees kan het wereldnieuws duiden, daar hebben we niemand voor nodig met een moeilijke naam.quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk ook voldoende mensen in dienst met een islamitische (of extreem-linkse) achtergrond.
Weet nog dat een jaar geleden bij artikels over Gaza er af en toe een naam (van de schrijver) stond bij een online artikel, maar daar zijn ze volgens mij grotendeels vanaf gestapt. Laten we zeggen dat die schrijver niet Kees als roepnaam had (in het artikel dat ik las).
Deze situatie toont wel aan dat (bepaalde) mensen toch wel eenvoudig zijn te overtuigen. Je moet vooral iemand hebben met overtuigingskracht die het het vuurtje weet aan te wakkeren (zie bepaalde subforums hier).
Ken ook zo iemand op het werk, al is die vrij gelovig (dus dan sta je al wat punten achter).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |