abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 november 2024 @ 09:54:48 #151
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215641005
Wanneer wordt deze echokamer eigenlijk opgeheven? #37, serieus? o|O
  donderdag 21 november 2024 @ 09:56:26 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215641015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 09:54 schreef Perox het volgende:
Het zwartepiet-topic zit op 201, we kunnen nog wel even door toch.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215641054
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 09:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het zwartepiet-topic zit op 201, we kunnen nog wel even door toch.
Die topicreeks wel, maar er zijn eerdere reeksen geweest. Het zou me niet verbazen als we m.b.t. het ZP-topic al op 800 zitten of zo, dus ja, we kunnen nog wel even door.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215641057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 17:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Joop is een parallel universum.
De gehele NPO en RTL is een ander universum.

Je ziet alleen maar Marokkanen die het woord voeren, en enkel hun tribale slachtoffer gedachtegoed oreren. Geheel feitenvrij, en zonder kritische wedervragen. Zo rolt de "onafhankelijke vrije" pers in Nederland.

Talrijke groepen die je NOOIT in beeld ziet:

- hindoestanen
- joden
- japanners
- chinezen
- indiërs
- etc

Toch redelijk grote groepen in Nederland. Alleen daar heeft men geen last van, en zij spelen geen slachtofferrol.

Overigens zie je dit ook in reclames: als het gaat om diversiteit zie je alleen zwarte mannen, en soms een moslima met hoofddoek. De andere groepen bestaan niet.
pi_215641061
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Jezus, ze worden met de dag dommer hier. Het is niet eens meer om te lachen. :{
Met deze post kan niemand iets. Probeer dit eens op een goede manier te onderbouwen? Wat zou er precies 'dom' zijn?
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 09:54 schreef Perox het volgende:
Hmm, echokamer? Als je dat echt vindt staat het je gewoon vrij om met andere perspectieven te komen natuurlijk. Juist leuk zelfs als dit op een goed onderbouwde manier gebeurd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215641128
Wauw! Wie zijn toch die mensen die op de SP of PvdD stemmen?

twitter

En ik dacht nog wel dat de PvdD tegen de jacht was. Schijnbaar geldt dat alleen voor dieren en niet voor mensen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215641170
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:21 schreef Montagui het volgende:
Volgend jaar krijgen de Jodenjagers een lintje als het aan Joop BNN/Vara ligt. 8)7
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)an-wat-beweerd-wordt

En dan vooral 'terecht geweld gebruikten'.

In wat voor parallelle wereld leeft de schrijfster, Fati Benkaddour?
Dit is wel een mooi voorbeeld van waar het probleem zit. Deze column is van een hoogopgeleide vrouw. Maar als het puntje bij paaltje komt zijn zelfs veel gematigde mensen binnen de Islamtische en Arabische gemeenschap bereid om het op te nemen voor hun radicale geloofsgenoten, die overgaan tot antisemitisch geweld.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 10:10 schreef Montagui het volgende:
Wauw! Wie zijn toch die mensen die op de SP of PvdD stemmen?

[ x ]
Tja, de PvdD is als partij een wolf in schaapskleren. Het is simpelweg een hele radicaal links en progressieve partij, die wel overlap heeft met een partij als BIJ1, en op dit soort thema's komt dat er dan ook uit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 10:42:30 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215641481
quote:
Volgend jaar krijgen de Jodenjagers een lintje als het aan Joop BNN/Vara ligt. 8)7
[..]

Oei

Ik snap dat het Joop is en ze de linkse versie van GeenStijl ofzo moeten voorstellen maar dit is wel echt heel heel slecht

Weet niet waar ik moet beginnen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215641528
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2024 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is wel een mooi voorbeeld van waar het probleem zit. Deze column is van een hoogopgeleide vrouw. Maar als het puntje bij paaltje komt zijn zelfs veel gematigde mensen binnen de Islamtische en Arabische gemeenschap bereid om het op te nemen voor hun radicale geloofsgenoten, die overgaan tot antisemitisch geweld.
[..]
Tja, de PvdD is als partij een wolf in schaapskleren. Het is simpelweg een hele radicaal links en progressieve partij, die wel overlap heeft met een partij als BIJ1, en op dit soort thema's komt dat er dan ook uit.
Wat je bij een PvdD ziet zie je wel vaker bij die extreme clubs die down the rabbit hole gaan. Het einde is vrijwel altijd loepzuivere jodenhaat, ongeacht het thema waar het initieel om ging. Of dat nou klimaat is, of welvaart, of een ziekte, of whatever. Is eeuwen oud.

Anders gezegd, elke complottheorie eindigt met "de joden hebben het gedaan". En daarin blijven ze dan steken.

Die radicalisering zie je bij Esther Ouwehand. Wellicht ooit oprecht betrokken met klimaatverandering, dierenrechten en milieu dit en dat. Nu een rabiate antisemiet geworden.
pi_215641564
quote:
[..]

Waaw....

En is betaald met belastinggeld.
Hoe dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 21 november 2024 @ 11:40:37 #161
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215641985
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2024 10:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Met deze post kan niemand iets. Probeer dit eens op een goede manier te onderbouwen? Wat zou er precies 'dom' zijn?
[..]
Hmm, echokamer? Als je dat echt vindt staat het je gewoon vrij om met andere perspectieven te komen natuurlijk. Juist leuk zelfs als dit op een goed onderbouwde manier gebeurd.
Heeft geen zin om uit te leggen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_215642020
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2024 09:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Amsterdammers. Marokkanen wonen in Marokko.
Dus Amsterdammers zijn allemaal racisten en niet de Marokkanen?
pi_215642080
quote:
[..]

En dan dit stukje...

quote:
Dat Marokkanen opkomen voor de Palestijnen die dag in dag uit worden uitgemoord, terwijl Nederland de oorlog tegen onschuldige (minderjarige) Palestijnen vergoelijkt, heeft alles met verzet te maken en niets met antisemitisme.
Nog steeds geloven dat die "scooterjongeren" voor de palestijnen opkomen....
:')
  donderdag 21 november 2024 @ 11:55:47 #164
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215642121
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2024 11:43 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Dus Amsterdammers zijn allemaal racisten en niet de Marokkanen?
Interessante conclusie. Heb je daar bewijs voor?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 12:04:35 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215642177
Het hele stuk is raar en ik geloof niet dat iemand uit juist de Marokkaanse gemeenschap eigen rechter spelen zou moeten duiden met terecht geweld

100.000 Marokkanen vochten tegen de nazi's terwijl Nederland collaboreerde

Nederland collaboreerde niet, het werd bezet en bestuurd vanuit Engeland

Daarnaast kwamen er naar schatting 1600 militairen om het leven, Nederland zat daar na 5 dagen oorlog in mei al overheen en is tot VE dag blijven vechten

Daarnaast moest je die Goumiers ook echt aan het front houden want anders verkrachtte ze alles wat los en vast zat en als het een in het dna zit verankerd dan het ander toch zeker ook

Schien registreer ik me daar vanavond voor de lolz

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 21-11-2024 12:46:19 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin donderdag 21 november 2024 @ 12:07:53 #166
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215642206
quote:
[..]

Tering zeg :X
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 21 november 2024 @ 12:10:29 #167
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_215642214
'De jongeren die de Maccabi-fans In Amsterdam hebben gedeactiveerd en in het gareel hebben weten te houden waren niet gewelddadig maar goed georganiseerd, snel, slim en heldhaftig. Ze hebben Amsterdam en haar inwoners, inclusief Joodse burgers, beschermd tegen nog meer vandalisme, agressie, fysiek en verbaal geweld. Het waren jonge mannen die, met gevaar voor eigen leven, terecht geweld gebruikten als adequate boodschap sinds de Maccabi-fans van de autoriteiten vrij spel kregen in Amsterdam om hun superioriteitscomplex met moord en woord te uiten. Waarschijnlijk hebben deze jongeren dus veel leed voorkomen.'

OMG, wat een bizarre conclusie.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_215642220
Joop BNN/Vara lijkt steeds extremistischer te worden. De omdraaïng die ze nu maken is buitengewoon bizar en eng.
  Forum Admin donderdag 21 november 2024 @ 12:11:48 #169
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215642224
Ik vermoed maar zo dat hier kamervragen vragen gaan komen. Dit kan toch niet _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215642241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vermoed maar zo dat hier kamervragen vragen gaan komen. Dit kan toch niet _O-
Ik had dezelfde gedachte. Dit gaat wel via gemeenschapsgeld.
pi_215642242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 11:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Interessante conclusie. Heb je daar bewijs voor?
Wie waren dan volgens jou verantwoordelijk voor de vervolging van joden in Amsterdam deze maand? Wat voor mensen? Van welk oorspronkelijk continent, welk ras, welke religie? Of zijn al die foto's en bewegende beelden fake? Waren het maanmannetjes?

Wat wil jij ons nu eigenlijk wijs maken?
  donderdag 21 november 2024 @ 12:26:56 #172
3542 Gia
User under construction
pi_215642339
Ik dacht serieus dat Joop vergelijkbaar was met Nieuwspaal! :@
pi_215642420
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:26 schreef Gia het volgende:
Ik dacht serieus dat Joop vergelijkbaar was met Nieuwspaal! :@
Ik snap serieus niet dat BNNVARA nog hun logo boven die site heeft staan. De meest dubieuze dingen posten ze.
pi_215642445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:10 schreef Dutchguy het volgende:
Joop BNN/Vara lijkt steeds extremistischer te worden. De omdraaïng die ze nu maken is buitengewoon bizar en eng.
Het begon ooit als linkse tegenhanger van Geenstijl. Ergens onderweg zijn ze extremistischer geworden dan geenstijl ooit geweest is. Met name als je islamitisch bent mag je alles en iedereen helemaal verrot schelden en politiek geweld is ook best gerechtvaardigd. Allemaal onder de vlag van de NPO. Schiet mij maar lek.
pi_215642634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:15 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Wie waren dan volgens jou verantwoordelijk voor de vervolging van joden in Amsterdam deze maand? Wat voor mensen? Van welk oorspronkelijk continent, welk ras, welke religie? Of zijn al die foto's en bewegende beelden fake? Waren het maanmannetjes?

Wat wil jij ons nu eigenlijk wijs maken?
Ras Amsterdammers, duh :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')