SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nee soms worden ze vergiftigdquote:Op maandag 18 november 2024 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Worden die kut honden daar nooit afgeschoten?
quote:Op maandag 18 november 2024 07:42 schreef datismijnmening het volgende:
YOU WANNA GUESS THE COLOUR OF MY UNDERWEAR![]()
![]()
zwart!quote:Op maandag 18 november 2024 07:43 schreef datismijnmening het volgende:
GUESS GUESS GUESS GUESS GUESS
Nee dat doe ik ook niet. Maar thai doen dat wel somsquote:Op maandag 18 november 2024 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is zielig, niet doen Bitterbal.
en daar draag jij geen onderbroekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ow het is maandagquote:Op maandag 18 november 2024 08:01 schreef gianni61 het volgende:
Dimmy, je bent opvallend vrolijk op deze maandag ochtend.
sorryquote:
Ach, ook deze maandag gaat vanzelf weer voorbijquote:Op maandag 18 november 2024 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow het is maandag![]()
*draait om*
Wel verstandig. Zou doodzonde zijn voor haar imago.quote:
Eeuhm, welk imago?quote:Op maandag 18 november 2024 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel verstandig. Zou doodzonde zijn voor haar imago.
Iedereen houdt van Ilse, dus jij ook, heb je dat begrepen?quote:
Nope.quote:Op maandag 18 november 2024 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Ilse, dus jij ook, heb je dat begrepen?
Jullie doen ook het raam los.quote:Op maandag 18 november 2024 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde even demonstreren dat we hier anders praten.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 18 november 2024 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze hep een boerse sjoelbak.
En zo'n karakter dat totaal flipt als de pleerol andersom hangt of als er een rare hap uit de kaas genomen is.quote:
Dat heeft ze in het westen opgedaan. Zo bint wie nich.quote:Op maandag 18 november 2024 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo'n karakter dat totaal flipt als de pleerol andersom hangt of als er een rare hap uit de kaas genomen is.
Op het raam kan dat toch ook gewoon met een doekje en gewoon water.quote:
Die Gambianen worden Engelse vrouwen van middelbare leeftijd beloofd.quote:Op maandag 18 november 2024 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Ondanks miljoenen aan anti-Europa reclame wil 7 op de 10 Gambianen naar Europa.
1. Ik wil dolgraag die anti-Europa reclame zien.
2. Waarom specifiek Gambianen?
Ditquote:Op maandag 18 november 2024 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Ilse, dus jij ook, heb je dat begrepen?
Ik zie slechts een vieze opa die denkt dat hij tegen elke boom aan moet pissen.quote:Op maandag 18 november 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat een wandelende meme is die man ook
Ja.quote:Op maandag 18 november 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Fok was even down of was het Ziggo?
Fok! denk ik want de serie bleef gewoon doorlopenquote:Op maandag 18 november 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Fok was even down of was het Ziggo?
is dit bij tyson tegen paul?quote:Op maandag 18 november 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat een wandelende meme is die man ook
quote:Op maandag 18 november 2024 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie slechts een vieze opa die denkt dat hij tegen elke boom aan moet pissen.
Ik droomde een tijd terug dat ik de architect was van de metro van Utrecht; vier lijnen, die ook meteen de Uithof goed zouden ontsluiten. Marco van Basten was bij de opening.quote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat te kijken voor parkeren in Utrecht voor komend weekend. In de buurt van de locatie waar ik moet zijn kost het 41 euro voor een dag.![]()
Een taxi is goedkoperquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat te kijken voor parkeren in Utrecht voor komend weekend. In de buurt van de locatie waar ik moet zijn kost het 41 euro voor een dag.![]()
als je die taxi met 4 anderen deelt zeker?quote:
Utrecht heeft vast wel een alternatief dat je aan de rand van de stad goedkoop kan parkeren en vervolgens voor een paar euro met het OV naar de plaats van bestemming kanquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weet niet waar @Luctor.et.Emergo heen moet, maar die enkele keer dat ik daar in het centrum moet zijn sta ik meestal bij P&R Westraven en neem ik vanaf daar de tram naar Centraal.quote:Op maandag 18 november 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Utrecht heeft vast wel een alternatief dat je aan de rand van de stad goedkoop kan parkeren en vervolgens voor een paar euro met het OV naar de plaats van bestemming kan
... receive stitchesquote:
Haar probleemquote:Op maandag 18 november 2024 10:47 schreef datismijnmening het volgende:
ZE WIL VROLIJK ZIJN MAAR HET LUKT HAAR NIET![]()
![]()
ZE HEEFT LILA LILA LIEFDESVERDRIET![]()
ik weet niet wat ik hier van moet vindenquote:
The 5th.quote:Op maandag 18 november 2024 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet niet waar @:luctor.et.emergo heen moet, maar die enkele keer dat ik daar in het centrum moet zijn sta ik meestal bij P&R Westraven en neem ik vanaf daar de tram naar Centraal.
Tenzij ik wil zuipen dan gehele traject met OV
Ik zette hem vroeger in Transwijk neer, maar zie dat dat nu ook betaald parkeren isquote:
Oh die hoek. P+Rquote:
Maar welke. Want het was allemaal meer dan een uur lopen.quote:
Ehm. In de bewoonde wereld is er prima OV in de steden he.quote:Op maandag 18 november 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar welke. Want het was allemaal meer dan een uur lopen.
Nou ja, maakt ook niet meer uit. Ik heb al afgezegd. Voor volgende keer eens beter onderzoeken.
Er rijden tramsquote:Op maandag 18 november 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar welke. Want het was allemaal meer dan een uur lopen.
Nou ja, maakt ook niet meer uit. Ik heb al afgezegd. Voor volgende keer eens beter onderzoeken.
Smerige meuk zou ik er van vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet vinden
Bankpas.quote:
Doe ik ook in de tram+busquote:Op maandag 18 november 2024 11:20 schreef Ama het volgende:
Althans dat zag ik @:koen66 ook doen tijdens de Scheveningen meet in de tram.
https://www.parkeren-utrecht.nl/prquote:Parkeren in de binnenstad van Utrecht is ronduit duur. De P+R's rond Utrecht zijn de goedkoopste mogelijkheden om te parkeren.
Een hele dag parkeren en met 5 personen met het openbaar vervoer naar het centrum van Utrecht kost slechts ¤ 7,-
Dan moet ik eerst contactloos betalen aanzetten zeker.quote:
Ik heb gelukkig een flex abonnement dus ik hoef nooit geld bij me te hebben als ik reis, ook wel chill.quote:
Jaquote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst contactloos betalen aanzetten zeker.
Ja, beetje moderniseren hoort er wel bij.quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welkom in 2024quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is eng hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beetje moderniseren hoort er wel bij.
Ik ook, maar ik krijg toch geen korting in de bus of tram. Met de pinpas wordt het meteen afgeschreven, zit ik niet eerst nog een maand te wachten en te denken 'o fuck dit gaat er allemaal nog af'.quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een flex abonnement dus ik hoef nooit geld bij me te hebben als ik reis, ook wel chill.
Gewoon dat doen, scheelt ook een stuk met de tram.quote:Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar je kán ook gewoon nog kaartjes kopen voor een euro meer.
Ja dit.quote:Op maandag 18 november 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik krijg toch geen korting in de bus of tram. Met de pinpas wordt het meteen afgeschreven, zit ik niet eerst nog een maand te wachten en te denken 'o fuck dit gaat er allemaal nog af'.
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 18 november 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik krijg toch geen korting in de bus of tram. Met de pinpas wordt het meteen afgeschreven, zit ik niet eerst nog een maand te wachten en te denken 'o fuck dit gaat er allemaal nog af'.
Ik doe gewoon alsof wij dat hier niet hebben in Emmen aangezien ze op zondag dicht zijn en alle andere dagen om 17:30 al ofzo.quote:Op maandag 18 november 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit.
Enige serieus suffe is dat m'n fiets stallen dus wél met OV kaart moet.
Dan heeft het nul nut inderdaad, de bewaakte stalling hier is gewoon open tot na de laatste trein.quote:Op maandag 18 november 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof wij dat hier niet hebben in Emmen aangezien ze op zondag dicht zijn en alle andere dagen om 17:30 al ofzo.
Op zaterdag heb je er helemaal geen kut aan:quote:Op maandag 18 november 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heeft het nul nut inderdaad, de bewaakte stalling hier is gewoon open tot na de laatste trein.
M'n ouders wilden ook weer eens met de trein. Moet m'n moeder eerst een nieuwe ov-chip aanvragen en daar een Flex-abonnement opzetten. nieuwe OV-chip was vorig jaar in elk geval 7,50. Plus maandabonnement van 5,60 per maand. Ben je al 12,60 verder en dan zit je nog niet eens in de trein.quote:Op maandag 18 november 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit.
Enige serieus suffe is dat m'n fiets stallen dus wél met OV kaart moet.
Hier ook, nog een eind later zelfs nog, ook op zondag.quote:Op maandag 18 november 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heeft het nul nut inderdaad, de bewaakte stalling hier is gewoon open tot na de laatste trein.
maandag 04:45 - 01:05quote:Op maandag 18 november 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zaterdag heb je er helemaal geen kut aan:
Maandag 7:45 - 17:30
Dinsdag 7:45 - 17:30
Woensdag 7:45 - 17:30
Donderdag 7:45 - 17:30
Vrijdag 7:45 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Onbekend
Ja hier heb je tenminste iets aan.quote:Op maandag 18 november 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
maandag 04:45 - 01:05
dinsdag 04:45 - 01:05
woensdag 04:45 - 02:15
donderdag 04:45 - 02:15
vrijdag 04:45 - 02:50
zaterdag 04:45 - 02:50
zondag 04:45 - 01:05
Het is voor incidentele reizigers gewoon écht niet interessant.quote:Op maandag 18 november 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders wilden ook weer eens met de trein. Moet m'n moeder eerst een nieuwe ov-chip aanvragen en daar een Flex-abonnement opzetten. nieuwe OV-chip was vorig jaar in elk geval 7,50. Plus maandabonnement van 5,60 per maand. Ben je al 12,60 verder en dan zit je nog niet eens in de trein.
Wil m'n vader meereizen met korting. Moeten ze lopen klooien met een code en dat hij het kaartje op z'n app moet zetten en met z'n telefoon moet betalen. Is ook gehannes. Willen ze naar het station. Met de fiets. Kan m'n vader de fiets niet in de stalling want hij heeft geen OV-kaart, moet ie omfietsen en de fiets bij de onbewaakte stalling neerzetten, maar hij heeft nogal een mooie fiets, dus liever niet.
Kortom, ze gingen met de auto.
Ik ben jaloers op jullie.quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Maandag 05:30 - 01:35
Dinsdag 05:30 - 01:35
Woensdag 05:30 - 01:35
Donderdag 05:30 - 01:35
Vrijdag 05:30 - 01:35
Zaterdag 06:05 - 02:10
Zondag 07:00 - 01:35
Daarom had ik dus ook. Ik pak de auto wel en loop wel.quote:Op maandag 18 november 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders wilden ook weer eens met de trein. Moet m'n moeder eerst een nieuwe ov-chip aanvragen en daar een Flex-abonnement opzetten. nieuwe OV-chip was vorig jaar in elk geval 7,50. Plus maandabonnement van 5,60 per maand. Ben je al 12,60 verder en dan zit je nog niet eens in de trein.
Wil m'n vader meereizen met korting. Moeten ze lopen klooien met een code en dat hij het kaartje op z'n app moet zetten en met z'n telefoon moet betalen. Is ook gehannes. Willen ze naar het station. Met de fiets. Kan m'n vader de fiets niet in de stalling want hij heeft geen OV-kaart, moet ie omfietsen en de fiets bij de onbewaakte stalling neerzetten, maar hij heeft nogal een mooie fiets, dus liever niet.
Kortom, ze gingen met de auto.
Je kunt bij de P+R een tramkaartje kopen voor een euro ofzo.quote:Op maandag 18 november 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom had ik dus ook. Ik pak de auto wel en loop wel.
Dan moet Luctor eerst z'n contactloos betalen aanzetten.quote:Op maandag 18 november 2024 11:38 schreef TaMieke het volgende:
Je kunt toch inchecken met je pinpas?
Tram en bus zit bij het parkeergeld inbegrepen zelfs.quote:Op maandag 18 november 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt bij de P+R een tramkaartje kopen voor een euro ofzo.
quote:P+R Westraven
Voor ¤ 4,30 reis je vanaf P+R Westraven met het OV naar de binnenstad van Utrecht;
Met maximaal vijf personen pak je eenvoudig de tram of bus 65, 74 of 77. Je hebt dan maar één U-OV P+R-kaart nodig;
Binnen een kwartier ben je in het centrum van Utrecht;
De P+R-kaart Utrecht koop je op het P+R-terrein Westraven in de U-OV kaartautomaat;
Check altijd met dit kaartje in en uit. Reis je met de bus, dan doe je dat in de bus zelf; reis je met de tram, dan check je in en uit op het perron.
Ga bij terugkomst uit het centrum naar de parkeerautomaat en ontvang korting op parkeren. Je betaalt dan maar ¤ 2,70.
Jezus. In welk tijdperk leeft ie nogquote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet Luctor eerst z'n contactloos betalen aanzetten.
Ja hequote:Op maandag 18 november 2024 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ziet er leuk uit, @:bitterbal
Ik heb het in Amsterdam weleens gedaan, dan zette je hem bij de Arena neer. Goedkoper dan met de trein.quote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Je zou bíjna denken dat ze die terreinen promoten.
Zelfs Duitsers kunnen dat tegenwoordig.quote:Op maandag 18 november 2024 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus. In welk tijdperk leeft ie nogWe zitten niet in Duitsland.
Scheelt wel dat het niet zoveel werk is.
Ik heb gewoon tactloos betaald in Duitsland vorige week. Misschien omdat er zoveel Nederlanders komen.quote:Op maandag 18 november 2024 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus. In welk tijdperk leeft ie nogWe zitten niet in Duitsland.
Scheelt wel dat het niet zoveel werk is.
Sowquote:Op maandag 18 november 2024 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs Duitsers kunnen dat tegenwoordig.
quote:Op maandag 18 november 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het in Amsterdam weleens gedaan, dan zette je hem bij de Arena neer. Goedkoper dan met de trein.
Dit klinkt wel als CL ja.quote:Op maandag 18 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tactloos betaald in Duitsland vorige week. Misschien omdat er zoveel Nederlanders komen.
De arena durf ik niet meer heen, al te vaak gestaan dat ie dicht was ivm evenementen. Had ik vast van te voren kunnen bekijken maar daar denk ik dan weer niet aanquote:Op maandag 18 november 2024 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het in Amsterdam weleens gedaan, dan zette je hem bij de Arena neer. Goedkoper dan met de trein.
Ja ik zoek dat van tevoren opquote:Op maandag 18 november 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De arena durf ik niet meer heen, al te vaak gestaan dat ie dicht was ivm evenementen. Had ik vast van te voren kunnen bekijken maar daar denk ik dan weer niet aanwel super handig inderdaad
Ja joh, die zijn in een mum van tijd over van op alles cash naar contactloos.quote:
Je zoekt dus niet alles van tevoren op.quote:Op maandag 18 november 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik was dus in Kleve en daar zit een Saturn, lees ik later dat ze daar Kindles verkopen. Had ik ze dus even kunnen testen
Nog een keer naar Duitsland dan maar?quote:Op maandag 18 november 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik was dus in Kleve en daar zit een Saturn, lees ik later dat ze daar Kindles verkopen. Had ik ze dus even kunnen testen
Er zijn grenzenquote:Op maandag 18 november 2024 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zoekt dus niet alles van tevoren op.
Er zit niets anders op.quote:Op maandag 18 november 2024 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog een keer naar Duitsland dan maar?
Ik moet nog keertje naar de DM daar. Ik wou in Berlijn gaan maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:
Ben je gecontroleerd toen je naar Kleve ging? Of toen je Nederland weer in wilde?quote:
Is gelukkig wel minder irritant dan die irritante vliegen die op je TV gaan zitten enz.quote:
Neuhquote:Op maandag 18 november 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je gecontroleerd toen je naar Kleve ging? Of toen je Nederland weer in wilde?
Toen ik 2 weken geleden naar Duitsland ging om boodschappen te doen toen stonden er wel allemaal mannetjes met dikke wapens bij de grens te controleren.quote:Op maandag 18 november 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Niet eens controles gezien eigenlijk. Je bent gewoon ineens in Duitsland.
Oh, dacht dat ze nu overal douane hadden staan. Hoewel ze hier niet eens altijd staan en die grenzen zijn eigenlijk permanent bewaakt.quote:Op maandag 18 november 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Niet eens controles gezien eigenlijk. Je bent gewoon ineens in Duitsland.
Hier waren ze ook weer bezig.quote:Op maandag 18 november 2024 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god, ze beginnen met boren hier.
Hier ook alweer af en toe van die vuurwerkbommen. Jeej.quote:Op maandag 18 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat rusten in vrede gaat dus niet met dat geboor.
Oh ja, rih dan.quote:Op maandag 18 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat rusten in vrede gaat dus niet met dat geboor.
Feest.quote:Op maandag 18 november 2024 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier ook alweer af en toe van die vuurwerkbommen. Jeej.
Ja, dat begint hier ook al weer een beetje. Gelukkig niet heel dichtbij tot nu toe.quote:Op maandag 18 november 2024 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uch dat is zo kut.quote:Op maandag 18 november 2024 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog honger na de phoquote:
Ik haat die dingen echt.quote:Op maandag 18 november 2024 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat begint hier ook al weer een beetje. Gelukkig niet heel dichtbij tot nu toe.
Ben je al bijgekomen?
Afgelopen weekend hier ook. Hond lag net lekker te pitten en dan ineens een idiote knal. Duurt dan weer hele tijd voordat die weer rustig is.quote:Op maandag 18 november 2024 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij was een tijdje een idioot met zo'n vuurwerkpistool die dat ding om 4 uur 's nachts soms een paar keer afschoot. Dan wordt je ook kut wakker. Heeft er ook een keer toe geleid dat ik een kop koffie over mezelf morste.quote:Op maandag 18 november 2024 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik haat die dingen echt.
Mwoah.
Als ze die nou onderscheppen bij de grens.quote:Op maandag 18 november 2024 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze regering een soort bonus geeft als je illegaal vuurwerk importeert. Ik denk dat die vuurwerkidioten allemaal PVV stemmen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze die nou onderscheppen bij de grens.
als Geertje de grenscontrole weer invoert misschienquote:Op maandag 18 november 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trippyquote:Op maandag 18 november 2024 12:40 schreef Recce het volgende:
Buienradar is aan de LSD:
[ afbeelding ]
Geen Ninja in ieder geval. Verder maakt het niet zo uit. Bedenk alleen wat je ermee wilt doen en of je een bak wil of gewoon platen. Ik heb er 1 met platen zodat het eigenlijk net een kleine oven is.quote:Op maandag 18 november 2024 12:48 schreef gianni61 het volgende:
aangezien dit toch de vreetboei sc is:
ik wil ene nieuwe airfryer. ga ik voor tefal, ninja, philips, andere suggesties?
Waarom geen Ninja?quote:Op maandag 18 november 2024 12:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen Ninja in ieder geval. Verder maakt het niet zo uit. Bedenk alleen wat je ermee wilt doen en of je een bak wil of gewoon platen. Ik heb er 1 met platen zodat het eigenlijk net een kleine oven is.
Ohja, waarom heb je voor platen gekozen ipv een bak? Ik zou niet weten wat fijner isquote:Op maandag 18 november 2024 12:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen Ninja in ieder geval. Verder maakt het niet zo uit. Bedenk alleen wat je ermee wilt doen en of je een bak wil of gewoon platen. Ik heb er 1 met platen zodat het eigenlijk net een kleine oven is.
De ninja heeft zover ik weet een lade met alleen een rooster onderin. Betekend dat je altijd moet scheppen dr uit, vind ik irritant. Ik zou dus gaan voor een los mandjequote:Op maandag 18 november 2024 12:48 schreef gianni61 het volgende:
aangezien dit toch de vreetboei sc is:
ik wil ene nieuwe airfryer. ga ik voor tefal, ninja, philips, andere suggesties?
Lolquote:Op maandag 18 november 2024 12:40 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw hun producten niet nadat een aantal zijn ontploft. Oa de blender, ijsmaker, snelkookpan, paar airfryers...quote:
holy shitjes.quote:Op maandag 18 november 2024 12:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vertrouw hun producten niet nadat een aantal zijn ontploft. Oa de blender, ijsmaker, snelkookpan, paar airfryers...
Ik hoef geen vet te gebruiken en het is makkelijker schoonmaken. En voor patat heb ik een apart molentje die ik erin kan zetten zodat ze crispy worden.quote:Op maandag 18 november 2024 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, waarom heb je voor platen gekozen ipv een bak? Ik zou niet weten wat fijner is
Ja matig is dat, ik schrik er ook altijd zo van.quote:Op maandag 18 november 2024 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen weekend hier ook. Hond lag net lekker te pitten en dan ineens een idiote knal. Duurt dan weer hele tijd voordat die weer rustig is.
Blij dat ik rond oud op nieuw ergens afgelegen zit.
Ook gezellig!quote:Op maandag 18 november 2024 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij was een tijdje een idioot met zo'n vuurwerkpistool die dat ding om 4 uur 's nachts soms een paar keer afschoot. Dan wordt je ook kut wakker. Heeft er ook een keer toe geleid dat ik een kop koffie over mezelf morste.
Komt vast weer goed!
quote:Op maandag 18 november 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar.quote:Op maandag 18 november 2024 12:40 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je bij een bakje wel vet gebruiken?quote:Op maandag 18 november 2024 13:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoef geen vet te gebruiken en het is makkelijker schoonmaken. En voor patat heb ik een apart molentje die ik erin kan zetten zodat ze crispy worden.
ik wil sowieso 1 met 2 bakjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een modelletje van tefal, maar philips en ninja hebben praktisch hetzelfde model voor ook praktisch dezelfde prijs. En aangezien mijn voorkeur eigenlijk nergens op gebaseerd is is het wel fijn om meningen van anderen te horen.quote:Op maandag 18 november 2024 12:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
wat had je hiervoor?quote:Op maandag 18 november 2024 12:57 schreef Puala het volgende:
[..]
De ninja heeft zover ik weet een lade met alleen een rooster onderin. Betekend dat je altijd moet scheppen dr uit, vind ik irritant. Ik zou dus gaan voor een los mandje![]()
Ben zeer tevreden met mn philips. Stukken beter dan dat ding wat ik dr voor had, sneller/stabieler warm. Tijden van zakjes kloppen met wat ik moet instellen op t ding.
hmm, ninja niet dusquote:Op maandag 18 november 2024 12:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vertrouw hun producten niet nadat een aantal zijn ontploft. Oa de blender, ijsmaker, snelkookpan, paar airfryers...
weet je zo welk model je hebt?quote:Op maandag 18 november 2024 13:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoef geen vet te gebruiken en het is makkelijker schoonmaken. En voor patat heb ik een apart molentje die ik erin kan zetten zodat ze crispy worden.
Soms. Loempia's en zo gaan beter als je ze eerst even in olie wrijft.quote:Op maandag 18 november 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je bij een bakje wel vet gebruiken?
Actionquote:Op maandag 18 november 2024 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil sowieso 1 met 2 bakjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een modelletje van tefal, maar philips en ninja hebben praktisch hetzelfde model voor ook praktisch dezelfde prijs. En aangezien mijn voorkeur eigenlijk nergens op gebaseerd is is het wel fijn om meningen van anderen te horen.
[..]
wat had je hiervoor?
[..]
hmm, ninja niet dus
ik heb nu ook een inventum, maar die heeft zijn beste tijd wel gehad. Ik verwacht dat ik binnenkort alleen het handvat in mn handen heb en de mand gewoon blijft zittenquote:Op maandag 18 november 2024 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een Inventum met een bak / mandje. Alweer bijna 8 jaar.
Alleen ik heb die bak een keer laten stuiteren dus nou is het iedere keer een beetje precies het punt zoeken dat hij nog aan wilKennelijk moet die bak binnenin dan een palletje raken of zo.
Ja ik doe hem weleens met soda en kokend water maar echt lekker schoon wordt het nooit meerquote:Op maandag 18 november 2024 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een airfryer met zo'n mandje dat lekker goor is.
Precies, met zo'n papje baking soda. Ik maakte hem in het begin na elk gebruik schoon maar het maakte geen zak uit.quote:Op maandag 18 november 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik doe hem weleens met soda en kokend water maar echt lekker schoon wordt het nooit meer
Bij mij is wel in het begin 1 van die schroefjes eruit gevallen ja. Sindsdien draai ik die periodiek even aan (elk jaar of zo). Speciaal een heel klein kort schroevedraaiertje voor gekochtquote:Op maandag 18 november 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu ook een inventum, maar die heeft zijn beste tijd wel gehad. Ik verwacht dat ik binnenkort alleen het handvat in mn handen heb en de mand gewoon blijft zitten
Vaatwasblokje wilt ook nog wel eens de truuk doenquote:Op maandag 18 november 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik doe hem weleens met soda en kokend water maar echt lekker schoon wordt het nooit meer
Ook al geprobeerdquote:Op maandag 18 november 2024 13:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaatwasblokje wilt ook nog wel eens de truuk doen
Van de ah is er een spray speciaal voor oven/airfryer, das echt topquote:Op maandag 18 november 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms. Loempia's en zo gaan beter als je ze eerst even in olie wrijft.
Wist niet eens dat er AF's met platen bestaan. Zit er dan ook een deurtje aan de voorkant of zo?
Ahh okquote:Op maandag 18 november 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms. Loempia's en zo gaan beter als je ze eerst even in olie wrijft.
Wist niet eens dat er AF's met platen bestaan. Zit er dan ook een deurtje aan de voorkant of zo?
quote:Op maandag 18 november 2024 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een Inventum met een bak / mandje. Alweer bijna 8 jaar.
Alleen ik heb die bak een keer laten stuiteren dus nou is het iedere keer een beetje precies het punt zoeken dat hij nog aan wilKennelijk moet die bak binnenin dan een palletje raken of zo.
oh ik doe dat wel, geen idee dat dat niet mocht johquote:Op maandag 18 november 2024 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag volgens mij geen vloeistoffen verwarmen in dat ding.
toen ik in het voorjaar zo veel heb over gewerkt, heb ik een potje "domme dingen" in mijn spaarrekening aangemaakt.quote:Op maandag 18 november 2024 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig en had helemaal geen plan om een AF te kopen
Ik knal er gewoon kokend water in. Hoef hem niet aan te zetten.quote:Op maandag 18 november 2024 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ik doe dat wel, geen idee dat dat niet mocht joh
Ja ach. Ik had hem toen gekocht omdat ik een coolblue bn van de baas voor kerst gekregen had. Dus ik heb er zelf niet veel aan betaald. Is wel weer eens tijd voor een nieuwe.quote:Op maandag 18 november 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]leuk zeg, zo'n puzzle voor het eten
Acht jaar is ook al best een poosquote:Op maandag 18 november 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ach. Ik had hem toen gekocht omdat ik een coolblue bn van de baas voor kerst gekregen had. Dus ik heb er zelf niet veel aan betaald. Is wel weer eens tijd voor een nieuwe.
Waarom ben ik de link tussen travis barker en blink 182 compleet vergetenquote:
Ja en hij doet het op zich nog best primaquote:
Wat voor burger en met wat erbij?quote:Op maandag 18 november 2024 13:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een burger gegeten en geen pho :p
Genieten.quote:Op maandag 18 november 2024 13:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben net met mijn gezicht door een spinnenweb gereden
NIks erbij. Er zat cheddar, bacon. jalapenos en saus op. Is er een erg smakelijke burger altijdquote:Op maandag 18 november 2024 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor burger en met wat erbij?
De hele dag die teringherrie van een bal tegen hekwerk komt je ook wel de strot uit.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
https://centraalplus.nl/2(...)m-nog-niet-weghalen/
Ben ik denige die dat gejank van mensen over overlast echt zat aan het worden is?
Domme dingen-potjesquote:Op maandag 18 november 2024 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik in het voorjaar zo veel heb over gewerkt, heb ik een potje "domme dingen" in mijn spaarrekening aangemaakt.
Aangezien dat potje er nu nog steeds staat ben ik wat dingen aan het zoeken die ik mijzelf voor kerst en sinterklaas ga geven
quote:Op maandag 18 november 2024 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIks erbij. Er zat cheddar, bacon. jalapenos en saus op. Is er een erg smakelijke burger altijd
Lekker doordreunen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele dag die teringherrie van een bal tegen hekwerk komt je ook wel de strot uit.
Ben je dit nu zelf aan het doen?quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik denige die dat gejank van mensen over overlast echt zat aan het worden is?
Dat soort dingen doe ik nietquote:Op maandag 18 november 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele dag die teringherrie van een bal tegen hekwerk komt je ook wel de strot uit.
ik bedenk me altijd dat ik ook best blij ben niet tegenover ondergrondse containers te wonen oidquote:Op maandag 18 november 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, alleen ben ik dus nu toch semi verstandige dingen aan het bekijken zoals airfryers en matras toppers, maar dat zijn dan uitgaven die eigenlijk niet noodzakelijk zijn, maar gewoon "nice to have" en daarnaast natuurlijk nog wat lego en zoquote:
Gefeliciteerd, je bent volwassen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen ben ik dus nu toch semi verstandige dingen aan het bekijken zoals airfryers en matras toppers, maar dat zijn dan uitgaven die eigenlijk niet noodzakelijk zijn, maar gewoon "nice to have" en daarnaast natuurlijk nog wat lego en zo
poahquote:Op maandag 18 november 2024 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIks erbij. Er zat cheddar, bacon. jalapenos en saus op. Is er een erg smakelijke burger altijd
jeetjequote:Op maandag 18 november 2024 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent volwassen.
wat voor dingen stonden/staan er op je domme lijstje?quote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen ben ik dus nu toch semi verstandige dingen aan het bekijken zoals airfryers en matras toppers, maar dat zijn dan uitgaven die eigenlijk niet noodzakelijk zijn, maar gewoon "nice to have" en daarnaast natuurlijk nog wat lego en zo
Die komen ze in de wijk altijd om een uur of 7/7:30 legen. Lekker als je daar tegenover woont.quote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedenk me altijd dat ik ook best blij ben niet tegenover ondergrondse containers te wonen oid
Als iemand hier begrip zou moeten hebben voor klagende mensen dan ben jij het wel.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor de winkel beneden gelukkig niet meer elke ochtendquote:Op maandag 18 november 2024 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die komen ze in de wijk altijd om een uur of 7/7:30 legen. Lekker als je daar tegenover woont.
op dit momentquote:Op maandag 18 november 2024 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor dingen stonden/staan er op je domme lijstje?
das wel echt irritantquote:Op maandag 18 november 2024 13:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb een buurman die zijn honden niet onder controle heeft. Elke ochtend rond half 7 blaffen die kuthondjes de hele straat wakker.Die beesten zouden het land uit moeten worden gezet. Ze zijn wel wit trouwens, dus het is geen racistische opmerking.
Dank voor deze erkenning.quote:
jeetjequote:Op maandag 18 november 2024 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ja mensen de papegaai van mijn oma is dus maar 46 geworden.![]()
Stel dat wij ook maar 46 worden![]()
Wow hoe dan.quote:Op maandag 18 november 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik de link tussen travis barker en blink 182 compleet vergeten![]()
oh, dan heb ik toch nog 5 jaarquote:Op maandag 18 november 2024 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ben je tenminste dood voor je echt lelijk en rimpelig wordt en al je vel pas echt gaat hangen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht juist dat papegaaien 90 konden worden.quote:Op maandag 18 november 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan heb ik toch nog 5 jaar
ik wist niet dat een vogel zo oud kon worden
wat irritant, wel fijn dat je weet wanneer het over isquote:Op maandag 18 november 2024 13:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb een buurman die zijn honden niet onder controle heeft. Elke ochtend rond half 7 blaffen die kuthondjes de hele straat wakker.Die beesten zouden het land uit moeten worden gezet. Ze zijn wel wit trouwens, dus het is geen racistische opmerking.
wat een slimme domme dingenquote:Op maandag 18 november 2024 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment
airfryer
matrastopper
lego
fietsonderdelen en eventueel een nieuwe zonnebril
een montagesteun voor de fiets
luxe dranken en voedsel voor de feestdagen
denk dat de montagesteun wel zal moeten afvallen, die gaat waarschijnlijk over het budget heen
ja, ik zag hem en dacht 'HUH hoort hij bij blink'quote:
Papegaaien kunnen makkelijk honderd wordenquote:Op maandag 18 november 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan heb ik toch nog 5 jaar
ik wist niet dat een vogel zo oud kon worden
quote:Op maandag 18 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat papegaaien 90 konden worden.
dat wist ik nietquote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Papegaaien kunnen makkelijk honderd worden
quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
ja, ik zag hem en dacht 'HUH hoort hij bij blink'
en toen dacht ik ... yo wtf??
ja tochquote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een slimme domme dingen
[..]
ja, ik zag hem en dacht 'HUH hoort hij bij blink'
en toen dacht ik ... yo wtf??
Ja jeetje dan kunnen we allemaal wel springenquote:Op maandag 18 november 2024 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je tenminste dood voor je echt lelijk en rimpelig wordt en al je vel pas echt gaat hangen.
Het zijn geen schildpadden.quote:Op maandag 18 november 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat papegaaien 90 konden worden.
quote:Een papegaai kan bij een goede verzorging en voeding zo'n 60 jaar oud worden, afhankelijk van de soort. Helaas halen veel papegaaien dit niet en ligt de gemiddelde leeftijd veel lager, rond de 20 jaar
Was ie ziekquote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
was die ziek?quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2024 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik belde van het weekend mijn buurman om te vragen of het alsjeblieft wat zachter kon. Zijn telefoon wordt tegenwoordig schijnbaar ook door die 'vriend' opgenomen. Mijn buurman zegt vervolgens niet dat het wat zachter moet, hij zegt 'de buurvrouw vraagt of het iets zachter kan'. Waarop die vriend mij begint uit te schelden en de buurman zo snel mogelijk de telefoon erop gooit.
Ik wil hier weg
Nee hoor, mij boeit dat allemaal niet zo dus laat die rimpels maar komen als ik ouder word.quote:Op maandag 18 november 2024 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jeetje dan kunnen we allemaal wel springen
Het is echt super frusterend, maarja.quote:
Misschien verschilt het per soort?quote:Op maandag 18 november 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn geen schildpadden.
[..]
quote:
Eenzaam denk ik. Mijn opa zorgde vooral voor haar en die is al een paar jaar dood die vogel kwam ook niet meer heel veel uit de kooiquote:
ohquote:Op maandag 18 november 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Eenzaam denk ik. Mijn opa zorgde vooral voor haar en die is al een paar jaar dood die vogel kwam ook niet meer heel veel uit de kooi
Dat klinkt wel waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 18 november 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Eenzaam denk ik. Mijn opa zorgde vooral voor haar en die is al een paar jaar dood die vogel kwam ook niet meer heel veel uit de kooi
aahwwwquote:Op maandag 18 november 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ff een seance organiseren om die vraag beantwoord te krijgen.quote:
Aww. Moet je ze ook niet per setje houden?quote:Op maandag 18 november 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Linkin Park toch?quote:Op maandag 18 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
DONT KNOW WHY IM HOPING FOR WHAT I WONT RECEIVE
FALLING FOR THE PROMISE OF THE EMPTINESS MACHINEEEE
![]()
![]()
Zit daar eten bij?quote:Op maandag 18 november 2024 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een seance organiseren om die vraag beantwoord te krijgen.
Hier hadden ze er twee in de dierenwinkel en die zaten bij het knaagdiervoer enzo, die zaten gewoon los. Ik was als de dood voor die beesten, vertrouwde ze voor geen meterquote:Op maandag 18 november 2024 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Een waakse, loslopende ara is wel hels trouwens. Bij een schoolvriendinnetje hadden ze er zo één en die had het op voeten voorzien.
quote:Op maandag 18 november 2024 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hadden ze er twee in de dierenwinkel en die zaten bij het knaagdiervoer enzo, die zaten gewoon los. Ik was als de dood voor die beesten, vertrouwde ze voor geen meterZe zijn echt enorm. Van die groengele waren dat. Maar die zijn nu met pensioen geloof ik.
We kunnen de papegaai in de airfryer stoppen en consumeren?quote:
ik eet geen vleesquote:Op maandag 18 november 2024 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen de papegaai in de airfryer stoppen en consumeren?
Beest blijft beest.quote:Op maandag 18 november 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beestje is niet specifiek geslacht geloof ik.
quote:Op maandag 18 november 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat gekrijs, schrok me kapot steeds.
Krijg jij het overgebleven papegaaienvoer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |