SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nee soms worden ze vergiftigdquote:Op maandag 18 november 2024 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Worden die kut honden daar nooit afgeschoten?
quote:Op maandag 18 november 2024 07:42 schreef datismijnmening het volgende:
YOU WANNA GUESS THE COLOUR OF MY UNDERWEAR![]()
![]()
zwart!quote:Op maandag 18 november 2024 07:43 schreef datismijnmening het volgende:
GUESS GUESS GUESS GUESS GUESS
Nee dat doe ik ook niet. Maar thai doen dat wel somsquote:Op maandag 18 november 2024 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is zielig, niet doen Bitterbal.
en daar draag jij geen onderbroekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ow het is maandagquote:Op maandag 18 november 2024 08:01 schreef gianni61 het volgende:
Dimmy, je bent opvallend vrolijk op deze maandag ochtend.
sorryquote:
Ach, ook deze maandag gaat vanzelf weer voorbijquote:Op maandag 18 november 2024 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow het is maandag![]()
*draait om*
Wel verstandig. Zou doodzonde zijn voor haar imago.quote:
Eeuhm, welk imago?quote:Op maandag 18 november 2024 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel verstandig. Zou doodzonde zijn voor haar imago.
Iedereen houdt van Ilse, dus jij ook, heb je dat begrepen?quote:
Nope.quote:Op maandag 18 november 2024 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Ilse, dus jij ook, heb je dat begrepen?
Jullie doen ook het raam los.quote:Op maandag 18 november 2024 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde even demonstreren dat we hier anders praten.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 18 november 2024 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze hep een boerse sjoelbak.
En zo'n karakter dat totaal flipt als de pleerol andersom hangt of als er een rare hap uit de kaas genomen is.quote:
Dat heeft ze in het westen opgedaan. Zo bint wie nich.quote:Op maandag 18 november 2024 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo'n karakter dat totaal flipt als de pleerol andersom hangt of als er een rare hap uit de kaas genomen is.
Op het raam kan dat toch ook gewoon met een doekje en gewoon water.quote:
Die Gambianen worden Engelse vrouwen van middelbare leeftijd beloofd.quote:Op maandag 18 november 2024 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Ondanks miljoenen aan anti-Europa reclame wil 7 op de 10 Gambianen naar Europa.
1. Ik wil dolgraag die anti-Europa reclame zien.
2. Waarom specifiek Gambianen?
Ditquote:Op maandag 18 november 2024 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Ilse, dus jij ook, heb je dat begrepen?
Ik zie slechts een vieze opa die denkt dat hij tegen elke boom aan moet pissen.quote:Op maandag 18 november 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat een wandelende meme is die man ook
Ja.quote:Op maandag 18 november 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Fok was even down of was het Ziggo?
Fok! denk ik want de serie bleef gewoon doorlopenquote:Op maandag 18 november 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Fok was even down of was het Ziggo?
is dit bij tyson tegen paul?quote:Op maandag 18 november 2024 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat een wandelende meme is die man ook
quote:Op maandag 18 november 2024 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie slechts een vieze opa die denkt dat hij tegen elke boom aan moet pissen.
Ik droomde een tijd terug dat ik de architect was van de metro van Utrecht; vier lijnen, die ook meteen de Uithof goed zouden ontsluiten. Marco van Basten was bij de opening.quote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat te kijken voor parkeren in Utrecht voor komend weekend. In de buurt van de locatie waar ik moet zijn kost het 41 euro voor een dag.![]()
Een taxi is goedkoperquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat te kijken voor parkeren in Utrecht voor komend weekend. In de buurt van de locatie waar ik moet zijn kost het 41 euro voor een dag.![]()
als je die taxi met 4 anderen deelt zeker?quote:
Utrecht heeft vast wel een alternatief dat je aan de rand van de stad goedkoop kan parkeren en vervolgens voor een paar euro met het OV naar de plaats van bestemming kanquote:Op maandag 18 november 2024 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weet niet waar @Luctor.et.Emergo heen moet, maar die enkele keer dat ik daar in het centrum moet zijn sta ik meestal bij P&R Westraven en neem ik vanaf daar de tram naar Centraal.quote:Op maandag 18 november 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Utrecht heeft vast wel een alternatief dat je aan de rand van de stad goedkoop kan parkeren en vervolgens voor een paar euro met het OV naar de plaats van bestemming kan
... receive stitchesquote:
Haar probleemquote:Op maandag 18 november 2024 10:47 schreef datismijnmening het volgende:
ZE WIL VROLIJK ZIJN MAAR HET LUKT HAAR NIET![]()
![]()
ZE HEEFT LILA LILA LIEFDESVERDRIET![]()
ik weet niet wat ik hier van moet vindenquote:
The 5th.quote:Op maandag 18 november 2024 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet niet waar @:luctor.et.emergo heen moet, maar die enkele keer dat ik daar in het centrum moet zijn sta ik meestal bij P&R Westraven en neem ik vanaf daar de tram naar Centraal.
Tenzij ik wil zuipen dan gehele traject met OV
Ik zette hem vroeger in Transwijk neer, maar zie dat dat nu ook betaald parkeren isquote:
Oh die hoek. P+Rquote:
Maar welke. Want het was allemaal meer dan een uur lopen.quote:
Ehm. In de bewoonde wereld is er prima OV in de steden he.quote:Op maandag 18 november 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar welke. Want het was allemaal meer dan een uur lopen.
Nou ja, maakt ook niet meer uit. Ik heb al afgezegd. Voor volgende keer eens beter onderzoeken.
Er rijden tramsquote:Op maandag 18 november 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar welke. Want het was allemaal meer dan een uur lopen.
Nou ja, maakt ook niet meer uit. Ik heb al afgezegd. Voor volgende keer eens beter onderzoeken.
Smerige meuk zou ik er van vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet vinden
Bankpas.quote:
Doe ik ook in de tram+busquote:Op maandag 18 november 2024 11:20 schreef Ama het volgende:
Althans dat zag ik @:koen66 ook doen tijdens de Scheveningen meet in de tram.
https://www.parkeren-utrecht.nl/prquote:Parkeren in de binnenstad van Utrecht is ronduit duur. De P+R's rond Utrecht zijn de goedkoopste mogelijkheden om te parkeren.
Een hele dag parkeren en met 5 personen met het openbaar vervoer naar het centrum van Utrecht kost slechts ¤ 7,-
Dan moet ik eerst contactloos betalen aanzetten zeker.quote:
Ik heb gelukkig een flex abonnement dus ik hoef nooit geld bij me te hebben als ik reis, ook wel chill.quote:
Jaquote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst contactloos betalen aanzetten zeker.
Ja, beetje moderniseren hoort er wel bij.quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welkom in 2024quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is eng hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beetje moderniseren hoort er wel bij.
Ik ook, maar ik krijg toch geen korting in de bus of tram. Met de pinpas wordt het meteen afgeschreven, zit ik niet eerst nog een maand te wachten en te denken 'o fuck dit gaat er allemaal nog af'.quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een flex abonnement dus ik hoef nooit geld bij me te hebben als ik reis, ook wel chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |