Hulde aan dat achtergesteld, katholiek en vergrijsd kutdorp vol met onzekere papa's die dapper weerstand beiden tegen de geimporteerde janknegers met dr unieke 'ieder die blank is, is een racist!' en dr 'boehoehoe, ik ben zo zielig en heb last van een mijzelf aangepraat minderwaardigheiscomplex vanwege mn gekleurde huid '-dnaquote:Op maandag 18 november 2024 13:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier in Limburg ook veel roetveegpiet.
Heel Limburg? Nee.
Er zal vast nog wel ergens een achtergesteld katholiek vergrijsd kutdorp zijn vol met onzekere papa's die dapper weerstand bieden tegen de roetveegse bezetters.
Volgens mij zijn het vooral blanke mensen die er ook een probleem hebben. Opeens. Roetveeg piet.....okay. Maar pieten in kleuren van de regenboog slaat nergens op. Dat is meer carnaval.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:33 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hulde aan dat achtergesteld, katholiek en vergrijsd kutdorp vol met onzekere papa's die dapper weerstand beiden tegen de geimporteerde janknegers met dr unieke 'ieder die blank is, is een racist!' en dr 'boehoehoe, ik ben zo zielig en heb last van een mijzelf aangepraat minderwaardigheiscomplex vanwege mn gekleurde huid '-dna
Vooral mannen met eer en zelfrespect gaan daar niet heen.quote:Op maandag 18 november 2024 17:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Onzekere mannen durven niet eens naar de hoeren man. De saunaclubs lopen over van getrouwde mannen. Ga er gewoon eens heen.
Nee klopt, die gaan daar stiekem heen. Via de achterdeur.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral mannen met eer en zelfrespect gaan daar niet heen.
Ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee klopt, die gaan daar stiekem heen. Via de achterdeur.
Dit is totaal het topic niet hier voor, maar wat een bullshit wederom. Als hardwerkende single zonder relatiewens is het af en toe een leuke uitkomst, al loop je wel de kans dat het een dure uit de hand gelopen hobby wordt. Met zelfrespect en eigenwaarde heeft het met hoerenlopers weinig te maken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook niet.
Zelfrespect en eigenwaarde naast een afkeer van een industrie waar veel vrouwen noodgedwongen in verkeren zorgt er wel voor dat je als weldenkende man daar wegblijft.
Het zijn ook echt zeurpietenquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Zonder commentaar:
https://www.villamedia.nl(...)og-te-veel-roetvegen
Precies. Ik begrijp de drang van sommige mannen niet die bijv. paaldansbarren bezoeken. Veel mee te maken in Azie. Dan schaam ik me.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral mannen met eer en zelfrespect gaan daar niet heen.
Stijgt iets inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zit mobiel dus ik kan het bericht niet mooi kopieeren. Maar dit is wel mooi nieuws zo kort voor pakjesavond:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-piet-br~ae61de9d/
De populariteit van zwarte piet is weer aan het stijgen en dan stopt KOZP binnenkort ook nog!
Van de veegpiet. Echt zwzart worden ze wss niet meer. Of je moet van oorsprong zwart zijn. Dat maakt de discussie dan grappig moeilijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zit mobiel dus ik kan het bericht niet mooi kopieeren. Maar dit is wel mooi nieuws zo kort voor pakjesavond:
De populariteit van zwarte piet is weer aan het stijgen en dan stopt KOZP binnenkort ook nog!
Nou hoop ik vooral dat ze ook echt stoppen en dat daardoor gemeenten zich vrij voelen zwarte Piet weer te gebruiken aldaar. Laat ze in dat Sinterklaasjournaal, het mediacircus en Amsterdam roetvegerig doen, al wed ik dat ze ook daar evenals elders puur hebben toegegeven aan de druk van KOZP en de angst racistisch bevonden te worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dan vechten ze die sanctie maar aan. Vrijheid van expressie is nog altijd onderdeel van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Omroep ON had vandaag Sinterklaas met Zwarte Pieten in de uitzending, dat mag bij de NPO onder geen beding .
Bekijk deze YouTube-video
Dat wordt, ben ik bang weer een sanctie van Frederieke Leeflang.
Past natuurlijk prima bij die racistische club.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Omroep ON had vandaag Sinterklaas met Zwarte Pieten in de uitzending, dat mag bij de NPO onder geen beding .
Dat wordt, ben ik bang weer een sanctie van Frederieke Leeflang.
Dit ja, steeds vaker hoor je het argument dat het voor de kinderen niet uitmaakt. Die hebben het heel gauw in de gaten, onzichtbaarheid valt gewoon weg met zo'n roetveegpiet.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou hoop ik vooral dat ze ook echt stoppen en dat daardoor gemeenten zich vrij voelen zwarte Piet weer te gebruiken aldaar. Laat ze in dat Sinterklaasjournaal, het mediacircus en Amsterdam roetvegerig doen, al wed ik dat ze ook daar evenals elders puur hebben toegegeven aan de druk van KOZP en de angst racistisch bevonden te worden.
Ook mooi is het argument dat het de kinderen niet uitmaakt, niet als ze 3 of 4 zijn misschien, maar tot en met groep 4 (dan ben je geloof ik 8) geloven kinderen. Die zien echt wel dat het gewone mensen zijn die zich verkleed hebben, met een volledig geschminkte piet, ook al zijn ze egaal paars, heb je dat gewoon niet. Die hele magie is gewoon weg met zo een roetveegpiet.
Het lijkt ook weer de juiste kant op te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:09 schreef antweerkie het volgende:
[..]
Dit ja, steeds vaker hoor je het argument dat het voor de kinderen niet uitmaakt. Die hebben het heel gauw in de gaten, onzichtbaarheid valt gewoon weg met zo'n roetveegpiet.
Gewoon weer zwart, gitzwart. Niks mis mee.
Uiteindelijk is de roetveegpiet onnattuurlijk opgedrongen door een stel randfiguren, dat kan geen lang leven beschoren zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het lijkt ook weer de juiste kant op te gaan.
Maar ik verwacht dat het uit gaat draaien op een nieuwe patat/friet discussie. Daar waar die gaat over het verschil tussen boven en onder de rivieren, zal zwart/roetveeg gaan over het verschil tussen (met name) de Randstad/grote steden en de rest van Nederland.
En hopelijk laat dan iedereen de ander met rust. Laat iedereen het lekker op zijn eigen manier vieren.
Een schreeuwerige woke groep met een vals narratief, veel tamtam, subsidie en op handen gedragen door de media, kunnen een heel eind komen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:38 schreef DrDentz het volgende:
Ongeloof bij racismewaakhond: ‘Licentie ON! herzien’ na vernederende uitzending met Zwarte Piet
De licentie van de rechts-radicale omroep Ongehoord Nederland moet worden herzien na de uitzending van het opinieprogramma Ongehoord Nieuws, waarin donderdag enkele zwart geschminkte pieten in de studio verschenen. Dit stelt de Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme, die hierover in gesprek wil met mediaminister Eppo Bruins. ,,Genoeg is genoeg. De belastingbetaler moet dit soort openlijk racisme op tv niet langer subsidiëren.”
https://www.ad.nl/show/on(...)warte-piet~a2fa277c/
Vreemd hoe iets in 10 jaar tijd kan veranderen van geheel onschuldig naar totale fophef. De indoctrinatie werkt blijkbaar.
Vast wel. Alle Pieten zijn dan gewoon weer Zwart en niemand die er een probleem mee heeft.quote:Op maandag 18 november 2024 13:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik hoop sowieso dat met een paar jaar die discussie klaar is.
Heb weinig anders gezien dan roetveegpietenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vast wel. Alle Pieten zijn dan gewoon weer Zwart en niemand die er een probleem mee heeft.
Is een tijdelijke stuiptrekking. Als straks de Zeur Pieten weg zijn, verdwijnen de roetveegpieten ook weer. En dan kan iedereen weer Zwarte Piet zijn en niet alleen blanke mensen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Heb weinig anders gezien dan roetveegpieten
Als je woke weghaald zou dit een prima typering van ongehoord nederland zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:45 schreef antweerkie het volgende:
[..]
Een schreeuwerige woke groep met een vals narratief, veel tamtam, subsidie en op handen gedragen door de media, kunnen een heel eind komen.
Het is geheel in de tijdsgeest van de woke cultuur van het afgelopen decennium.
Texelquote:
Past natuurlijk perfect in een Sinterklaasjournaal met allerlei drama en plotwendingen. De stoomboot zal wel kapotgaan en de pakjes kunnen daardoor niet van het eiland af waardoor er allemaal rare capriolen uitgevoerd moeten worden om het feest toch door te kunnen laten gaan.quote:
Nah, die vinden wel iets.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Past natuurlijk perfect in een Sinterklaasjournaal met allerlei drama en plotwendingen. De stoomboot zal wel kapotgaan en de pakjes kunnen daardoor niet van het eiland af waardoor er allemaal rare capriolen uitgevoerd moeten worden om het feest toch door te kunnen laten gaan.
En met Texel voorkom je dat het afscheidsjaar van KOZP op een veldslag uitloopt, want een veerboot kan je moeilijk blokkeren en de meeste demonstranten zullen toch wel niet naar Texel willen om hun ongenoegen te uiten.
Hier is over nagedacht.
mee eensquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Past natuurlijk perfect in een Sinterklaasjournaal met allerlei drama en plotwendingen. De stoomboot zal wel kapotgaan en de pakjes kunnen daardoor niet van het eiland af waardoor er allemaal rare capriolen uitgevoerd moeten worden om het feest toch door te kunnen laten gaan.
En met Texel voorkom je dat het afscheidsjaar van KOZP op een veldslag uitloopt, want een veerboot kan je moeilijk blokkeren en de meeste demonstranten zullen toch wel niet naar Texel willen om hun ongenoegen te uiten.
Hier is over nagedacht.
Ehm, nee. Heb verder niets met ON.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je woke weghaald zou dit een prima typering van ongehoord nederland zijn.
quote:Makers film Bennie Stout willen met AI zwarte pieten vervangen
De makers van de succesvolle Nederlandse jeugdfilm Bennie Stout uit 2010 willen kunstmatige intelligentie gebruiken om de zwarte pieten in de film te vervangen door roetveegpieten. Regisseur Johan Nijenhuis heeft woensdag een bericht hierover van het Nederlands Dagblad bevestigd.
Nijenhuis en producent Klaas de Jong hebben contact gezocht met een Amerikaans techbedrijf dat kijkt of het mogelijk is alle zwarte pieten in de film met AI ‘om te toveren’ tot roetveegpiet. De film was in 2011 een bioscoophit. De familiefilm speelt in de jaren dertig van de vorige eeuw en gaat over een jongen die naar Spanje wil reizen omdat zijn vader daar woont. In de film zijn rollen weggelegd voor Hanna Verboom, Irene Moors en Plien van Bennekom.
,De film is heel tijdloos en nog steeds heel leuk”, stelt Nijenhuis. ,,Maar op dit moment wil geen enkele streamingdienst de film vertonen vanwege de zwarte pieten.” De makers overwogen ook om alle opnames met pieten opnieuw te draaien, maar dit zou volgens Nijenhuis te duur worden. Met AI de pieten ‘overkleuren’ zou sneller en goedkoper zijn.
https://www.ad.nl/show/ma(...)-vervangen~a511f99e/
wat een treurnis. Dat je nu een film maakt zonder zwarte pieten snap ik wel, maar dit gaat echt nergens over.quote:
Dit is van de Speld toch? Toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |