Kwam dit tegenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:46 schreef borisz het volgende:
Is er al een maandschema?De patat van vandaag is niet zo boeiend.
lol "Crispy Chicken" neerzetten ipv Chili Chickenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kwam dit tegen
https://www.allesvoorniks.nl/mcdonalds-december-kalender-2024
Weet ik niet meer, 7 euro ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:23 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ziet er idd klein uit, wat kost ie?
Welke is dat? De original stacker? Ik ben niet zo up to date qua KFCquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Afgelopen weekend heel veel gegeten bij KFC. Dacht dat doe ik niet meer tot na Oud & Nieuw, hebben ze mijn favo (grootste) burger nu in de aanbieding gezet. Dus ik ga dit weekend weer hoor, bedankt KFC
Fire Zinger Stacker met medium friet voor 6 euro.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:41 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Welke is dat? De original stacker? Ik ben niet zo up to date qua KFC
En wat is de original stacker dan? Ik zie die niet op de website. Is dat dan de Colonel stacker? En de fire zinger is heter/pittiger?quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fire Zinger Stacker met medium friet voor 6 euro.
De burger alleen kost 8 euro los.
Original bestaat maar is nu geen aanbieding, ook 8 euro los.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:22 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
En wat is de original stacker dan? Ik zie die niet op de website. Is dat dan de Colonel stacker? En de fire zinger is heter/pittiger?
Die is wel top, maar dat herhalen nietquote:
Yep idd Twister fries ook.... ben opzich wel benieuwd hoe ze zijn tov die van de BK / Smullers.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
En Twister friet (of heeft NL dat nog niet gehad?)
Gelukkig weer een burger met honingmosterd sausquote:
Is ook vrij dom dat je iets als een plakkie kaas niet gewoon voor een meerprijs kan toevoegen zoals bij BK.quote:
Het 'tweaken' van je burger kan volgens mij relatief eenvoudig zelfs omdat alle producten nu sowieso al op bestelling worden gemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is ook vrij dom dat je iets als een plakkie kaas niet gewoon voor een meerprijs kan toevoegen zoals bij BK.
Die McFlurry's zitten er al sinds de herfstquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:34 schreef VelitoX het volgende:
iig nieuw wat ik net zag bij de mac:
Tijdelijk
- Chicken Sensation (6,95 oof) (met ofc vega variant)
- McCrispy Old Amsterdam
- Very Cheesy Cheese (basicly Cheeseburger met kaassaus, App exclusive)
- Twister Fries (met evt. paprika shaker kruiden, voor normale frietjes ook optie)
- Sriracha Mayo
- Mozzarella Sticks (3/6)
- McFlurry KitKat Chunky
- McFlurry Stroopwafel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |