SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik doe de geluidseffecten hierquote:Op zondag 17 november 2024 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat geluid maakt hij idd wel eens ja
♡♡♡♡![]()
Doe je goedquote:Op zondag 17 november 2024 17:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doe de geluidseffecten hier![]()
![]()
Dank u voor deze toevoeging aan de OP, ik was al iets aan het zoekenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als het goed is ligt er in de brievenbus een boekTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe is het, al weer opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mwoah mwoah. Morgen griepprik halen bij de huisarts. Ben ineens doelgroep sinds dit jaarquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
O nu pas, heb hem al wekenquote:Op zondag 17 november 2024 17:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Morgen griepprik halen bij de huisarts. Ben ineens doelgroep sinds dit jaar
Hoe komt dat je ineens een doelgroep bent dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ga ik straks met al mijn tijd doen als mijn huis af is?
Trotste mama van Ambar
Bolken?quote:Op zondag 17 november 2024 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik straks met al mijn tijd doen als mijn huis af is?![]()
Hoe moet ik dat weten? Mss omdat er geregistreerd is dat ik tot nu toe elke booster ronde een covid vaccinatie heb gehaald? Omdat diverse mensen in mijn omgeving tot de hoog risico groep behoren? Al sla je me doodquote:Op zondag 17 november 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nu pas, heb hem al weken
Hoe komt dat je ineens een doelgroep bent dan?
Nieuw huisquote:Op zondag 17 november 2024 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik straks met al mijn tijd doen als mijn huis af is?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh dat is fijn om te horenquote:Op zondag 17 november 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach jawel.
Bezig geweest met wat klussen en huishouden.
Geen negatief dagje in ieder geval.![]()
![]()
Nou zover wil ik nu ook niet gaanquote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Mss omdat er geregistreerd is dat ik tot nu toe elke booster ronde een covid vaccinatie heb gehaald? Omdat diverse mensen in mijn omgeving tot de hoog risico groep behoren? Al sla je me dood
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien behoor je door de AVM nu zelf tot een hoog risicogroep?quote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Mss omdat er geregistreerd is dat ik tot nu toe elke booster ronde een covid vaccinatie heb gehaald? Omdat diverse mensen in mijn omgeving tot de hoog risico groep behoren? Al sla je me dood
Mn broer wilde een griepvaccinatie om er zelf minder last van te hebben en vanwege de kleinere kans mn ouders aan te steken, maar daar wilde de huisarts niet aan meewerken. Als je niet tot een risicogroep behoort, krijg je geen griepprik, was haar standpunt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De wattuh?quote:Op zondag 17 november 2024 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien behoor je door de AVM nu zelf tot een hoog risicogroep?
Mn broer wilde een griepvaccinatie om er zelf minder last van te hebben en vanwege de kleinere kans mn ouders aan te steken, maar daar wilde de huisarts niet aan meewerken. Als je niet tot een risicogroep behoort, krijg je geen griepprik, was haar standpunt.
Ik ben voor het laatst ziek geweest twee weken voor corona uitbrak. En daarna die spoedoperatie in december vorig jaar, maar dat had geen flikker met griep of covid te maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Jawel had even snel wat gehaald bij de snackbar.. was vanmiddag op een verjaardag dus niet veel trekquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow had je ook al taart op?quote:Op zondag 17 november 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel had even snel wat gehaald bij de snackbar.. was vanmiddag op een verjaardag dus niet veel trek![]()
![]()
Je hebt toch zo'n puffer gekregen laatst, las ik hier? Dat is reden voor de uitnodiging waarschijnlijk. Dat zijn 'astma'-medicijnen en die groep die dat gebruikt krijgt een uitnodiging voor een griepprik.quote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 17-11-2024 18:14:02 ]![]()
Oh, dacht dat jij arterioveneuze malformatie had.quote:Op zondag 17 november 2024 17:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
De wattuh?
Ik ben voor het laatst ziek geweest twee weken voor corona uitbrak. En daarna die spoedoperatie in december vorig jaar, maar dat had geen flikker met griep of covid te maken.
Mja geen idee dan, maar een gratis vaccinatie is altijd mooi meegenomen
Rustig weer hier zeg.. of kom ik elke keer op verkeerde tijden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gisteren en vandaag overdag is het erg rustigquote:Op zondag 17 november 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
Rustig weer hier zeg.. of kom ik elke keer op verkeerde tijden![]()
Maar het is nu avondquote:Op zondag 17 november 2024 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag overdag is het erg rustig
Als ik weer weg ben denk ikquote:Op zondag 17 november 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik had verwacht dat het wel iets drukker zou zijn. Misschien straks
Zie je ik wist het welquote:Op zondag 17 november 2024 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan komt iedereen weer tevoorschijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gegrilde ovengroente, aardappelschijfjes en een kipcornquote:
Smikkelen straksquote:Op zondag 17 november 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gegrilde ovengroente, aardappelschijfjes en een kipcorn
Kipcorn heb ik al een heel lang niet meer gehad trouwens.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook niet, maar zag ze liggen en geschikt voor de airfryer, dus dacht waarom ook nietquote:Op zondag 17 november 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
Kipcorn heb ik al een heel lang niet meer gehad trouwens..(ja, omdat het een vette snack is, maar ja, het is zondag)
Ga ik zo ook maar eens weer halen..quote:Op zondag 17 november 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag ze liggen en geschikt voor de airfryer, dus dacht waarom ook niet(ja, omdat het een vette snack is, maar ja, het is zondag)
Vroeger had je de kipknots die waren lekker.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar andere zeggen ook soms zulke dingenquote:Op zondag 17 november 2024 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
En jij vraagt je af waarom het zo rustig is als jij er bent![]()
Dat Kaatje een ei is?!?quote:Op zondag 17 november 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar andere zeggen ook soms zulke dingen![]()
![]()
Joh!quote:Op zondag 17 november 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar wel dat ze zeggen: Jij bent zelluf![]()
![]()
Ohja, je bent zelluf een ei!quote:Op zondag 17 november 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar wel dat ze zeggen: Jij bent zelluf![]()
![]()
![]()
Yeah!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yeah!HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar dat lijkt me niks met risico op griep te maken hebben. En ik ben altijd ver weggebleven van normale griep vaccins, maar sinds corona?quote:Op zondag 17 november 2024 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij arterioveneuze malformatie had.
Mja geen idee dan, maar een gratis vaccinatie is altijd mooi meegenomen
Ze maken het stuk tv wel makkelijk in die most wanted.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is dat weer iets nieuws van stuk tv?quote:Op zondag 17 november 2024 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze maken het stuk tv wel makkelijk in die most wanted."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die mogen door heel het land opsplitsenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oooh, ik volg het eigenlijk nietquote:Op zondag 17 november 2024 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mogen door heel het land opsplitsen![]()
Is ook niet te volgenquote:Op zondag 17 november 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik volg dit gesprek ook niet. Komt wel erg dichtbij zo![]()
Lekker vooruitzichtquote:Op zondag 17 november 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
Maar goed, nog 1 weekje werken en dan concert van Jelly Roll en week vakantie![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had afgelopen nacht een kontcert
Met een blaasinstrument?quote:Op zondag 17 november 2024 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had afgelopen nacht een kontcert![]()
Kloontje.quote:Op zondag 17 november 2024 19:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
In principe kan dat niet meer als je eenmaal op anoniem staat![]()
![]()
Ik moest even een vergiet leeg gooien in de groeneTrotste mama van Ambar
Ik moet mijn winterjas maar eens even gaan zoeken danTrotste mama van Ambar
Goed planquote:Op zondag 17 november 2024 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn winterjas maar eens even gaan zoeken dan![]()
![]()
ow heb je die nog niet gedragen de laatste paar weken?quote:Op zondag 17 november 2024 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn winterjas maar eens even gaan zoeken dan
Smile, it's free therapy.![]()
Nee warme trui en water en winddichte jas was ruim voldoendequote:Op zondag 17 november 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow heb je die nog niet gedragen de laatste paar weken?Trotste mama van Ambar
Muis heeft het dan blijkbaar niet koud met een dunne jas aanquote:Op zondag 17 november 2024 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ookverbaasd om te lezen dat muis het nog niet doet.
Ja op videoland moeten ze in een week 15 boeven pakken tegelijkertijdquote:Op zondag 17 november 2024 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat weer iets nieuws van stuk tv?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb een uurtje terug een hert aangeredenWeg zonder verlichting in Duitsland.
Politie bij geweest, hoop dat zij het beestje nog vinden.. (zag het niet meer.. kon niet stoppen.. zat op een 100 km/u weg met veel verkeer).
Veel schade aan de auto morgen kijken wat de verzekering zegt.Smile, it's free therapy.![]()
Paar dagen natte sneeuw voorspeld..quote:Op zondag 17 november 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
Volgende week wordt het zelfs nog koudervind ik niks
quote:Op zondag 17 november 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Politie bij geweest, hoop dat zij het beestje nog vinden.. (zag het niet meer.. kon niet stoppen.. zat op een 100 km/u weg met veel verkeer).
Veel schade aan de auto morgen kijken wat de verzekering zegt.Kuuuuuut zeg!
![]()
![]()
Ik kende Jelly Roll alleen van zn samenwerking met Viking Barbie, maar eigenlijk best wel leuke muziek.quote:Op zondag 17 november 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
Maar goed, nog 1 weekje werken en dan concert van Jelly Roll en week vakantie
Deze bedoelde ik
Bekijk deze YouTube-videoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Veel schade aan de auto morgen kijken wat de verzekering zegt.![]()
![]()
Dat moest ff schrikken zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn wel veel zeg..quote:Op zondag 17 november 2024 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja op videoland moeten ze in een week 15 boeven pakken tegelijkertijd
Heb alleen geen videoland"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bah gladheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kende Jelly Roll alleen van zn samenwerking met Viking Barbie, maar eigenlijk best wel leuke muziek.
Deze bedoelde ik
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
ja... was echt een enorme knal... nog nooit eerder meegemaakt (gelukkig).quote:
Kon niet stoppen.. eerste mogelijkheid gestopt.. zag ik dat een lamp weg is, ijzer verbogen / ontzet, veel plastic kapot.
maar zo zielig voor het dier.. agent zei dat de herten vaak weggaan.. onvoorspelbaar. (was ook geen bloed, wel haartjes te zien) maar met die snelheid.. pffSmile, it's free therapy.![]()
Dat is wel schrikken zeg..quote:Op zondag 17 november 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Veel schade aan de auto morgen kijken wat de verzekering zegt.![]()
![]()
Anders misschien iemand anders wel morgenvroeg..
Ja bizar.....quote:Op zondag 17 november 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja... was echt een enorme knal... nog nooit eerder meegemaakt (gelukkig).
Kon niet stoppen.. eerste mogelijkheid gestopt.. zag ik dat een lamp weg is, ijzer verbogen / ontzet, veel plastic kapot.
maar zo zielig voor het dier.. agent zei dat de herten vaak weggaan.. onvoorspelbaar. (was ook geen bloed, wel haartjes te zien) maar met die snelheid.. pff![]()
![]()
Dat is schrikken.quote:Op zondag 17 november 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Veel schade aan de auto morgen kijken wat de verzekering zegt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
We gaan het zien..quote:Op zondag 17 november 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paar dagen natte sneeuw voorspeld..vind ik niks
![]()
Ik heb aan: topje, shirt lange mouwen, dikke trui en dan een wind en waterdichte jas. Warm genoeg voor die 5 min naar werkTrotste mama van Ambar
ja.. wel flink geschrokken.... 2 x de weg op en af gereden maar irriteerde mensen achter me (snap ik ook..) drukke doorgaande weg.. daarna ergens geparkeerd en politie gebeld.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Veel schade aan de auto morgen kijken wat de verzekering zegt.oef. Hopelijk ben je oke.
Trotste mama van Ambar
Maar het vriest nog niet eens!quote:Op zondag 17 november 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
Volgende week wordt het zelfs nog kouder
Kan nog veel kouder
Op naar de -17quote:Op zondag 17 november 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het vriest nog niet eens!
Kan nog veel kouder![]()
![]()
Het lijkt een beetje op hunted.quote:Op zondag 17 november 2024 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn wel veel zeg..
Heb alleen geen videoland
15 boeven 5 dagen op de vlucht en van 10:00 tot 19:00 moeten ze vluchten na 19:00 moeten ze een slaapplaats vinden en het gesponsorde is er een beetje uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Dat dier vind je niet meer terug. Sneu, maar je doet er niets aan. Ze steken gewoon over.quote:Op zondag 17 november 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. wel flink geschrokken.... 2 x de weg op en af gereden maar irriteerde mensen achter me (snap ik ook..) drukke doorgaande weg.. daarna ergens geparkeerd en politie gebeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja zelf helemaal niks, zoon ook niet (zat naast me) alleen flink geschrokken allebei.quote:
En rot gevoel omdat je weet dat er een gewond dier is.Smile, it's free therapy.![]()
Gelukkig niet alhoewel het dan meestal overdag wel beter en droog weer hebtquote:Op zondag 17 november 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het vriest nog niet eens!
Kan nog veel kouder"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Staat ook op yt zie ik net.. zal morgen ff checkenquote:Op zondag 17 november 2024 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op hunted.
15 boeven 5 dagen op de vlucht en van 10:00 tot 19:00 moeten ze vluchten na 19:00 moeten ze een slaapplaats vinden en het gesponsorde is er een beetje uit."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
To soon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja eerste aflevering kloptquote:Op zondag 17 november 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat ook op yt zie ik net.. zal morgen ff checkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 19:25 schreef JustinK het volgende:
To soon?moet er wel mee smilen maar vind het zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ook weer geen id/ rijbewijs bij me![]()
deden ze gelukkig niet moeilijk over
Ja is ook zielig idd... maar dit soort dingen gebeuren helaas. Het gaat zo snel, je kan er weinig aan doen...quote:Op zondag 17 november 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet er wel mee smilen maar vind het zielig.
deden ze gelukkig niet moeilijk over![]()
Oh echt zou de tweede keer zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat moet schrikken geweest zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja... was echt een enorme knal... nog nooit eerder meegemaakt (gelukkig).
maar zo zielig voor het dier.. agent zei dat de herten vaak weggaan.. onvoorspelbaar. (was ook geen bloed, wel haartjes te zien) maar met die snelheid.. pff
Sneu voor het hert, maar soms kun je gewoon niet ontwijken of remmen.
Hopelijk geen problemen ook met de verzekering.
En geen gezondheidsklachten voor jou, anders dan de schrik, zal ook wel een harde klap geweest zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nu nog een verzekeringskwestie. Het zal eerst wel van het eigen risico afgaan.quote:Op zondag 17 november 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet er wel mee smilen maar vind het zielig.
deden ze gelukkig niet moeilijk overAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja ging echt heel snel.. in een flits..quote:Op zondag 17 november 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja is ook zielig idd... maar dit soort dingen gebeuren helaas. Het gaat zo snel, je kan er weinig aan doen...
eerste mogelijkheid waar ik kon stoppen , gestopt.
Stond een bus.. die had achter me gereden , hert was ook tegen zijn bus gekomen.Smile, it's free therapy.![]()
Oh echt zou de tweede keer zijn.quote:hij is al eerder als aloa op anoniem gegaan toen heeft een ander die gebruikersnaam geregistreerd was ie nog zo kwaad over en vervolgens kreeg hij hem toch weer.quote:Op zondag 17 november 2024 19:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
In principe kan dat niet meer als je eenmaal op anoniem staatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, zonnig en vrieskou, of echt vriezen en sneeuw is mn favoriete winterweer.quote:Op zondag 17 november 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig niet alhoewel het dan meestal overdag wel beter en droog weer hebtNiet guur en regen en wind
met die naam kan het maar 1x zijn.quote:
eenmaal op anoniem mag je niet meer terug met die naam
maar goed, hij post hier met andere namen ookSmile, it's free therapy.![]()
Nee alleen geschrokken.quote:Op zondag 17 november 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat moet schrikken geweest zijn.
Sneu voor het hert, maar soms kun je gewoon niet ontwijken of remmen.
Hopelijk geen problemen ook met de verzekering.
En geen gezondheidsklachten voor jou, anders dan de schrik, zal ook wel een harde klap geweest zijn.
Zag dat je met een volledig casco verzekering ( heb ik )voor overstekend wild verzekerd bent .
Vermoed dat de schade zo rond de 1000 euries zal zijn.Smile, it's free therapy.![]()
Nja het zou best kunnen..quote:Op zondag 17 november 2024 19:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is mijn vermoeden, ik weet het niet zeker natuurlijk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nee niet met het aanrijden van wild.quote:Op zondag 17 november 2024 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu nog een verzekeringskwestie. Het zal eerst wel van het eigen risico afgaan.Smile, it's free therapy.![]()
Komt een username niet gewoon weer vrij?quote:Op zondag 17 november 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met die naam kan het maar 1x zijn.
eenmaal op anoniem mag je niet meer terug met die naam
maar goed, hij post hier met andere namen ook
Er zit hier af en toe ook een charmed angel maar is niet de originele die op anoniem ging.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ruim een week geleden stond ie ook even op anoniem... en toch weer terugquote:Op zondag 17 november 2024 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh echt zou de tweede keer zijn.
[..]
hij is al eerder als aloa op anoniem gegaan toen heeft een ander die gebruikersnaam geregistreerd was ie nog zo kwaad over en vervolgens kreeg hij hem toch weer.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh echt zou de tweede keer zijn.
[..]
hij is al eerder als aloa op anoniem gegaan toen heeft een ander die gebruikersnaam geregistreerd was ie nog zo kwaad over en vervolgens kreeg hij hem toch weer.oh dat is apart
danny heeft recent nog ergens geschreven dat dat niet mag....
Vandaag was het eerst zonnig en begin van de middag bewolkt en regen bah..quote:Op zondag 17 november 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zonnig en vrieskou, of echt vriezen en sneeuw is mn favoriete winterweer.Niet guur en regen en wind
ja die naam is nu weer vrij voor iedereen om te gebruiken.quote:Op zondag 17 november 2024 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt een username niet gewoon weer vrij?
Er zit hier af en toe ook een charmed angel maar is niet de originele die op anoniem ging.Smile, it's free therapy.![]()
Strangequote:Op zondag 17 november 2024 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ruim een week geleden stond ie ook even op anoniem... en toch weer terug
stranger things
from.. from komt vandaag weer een deel van uit![]()
![]()
Hier heeft het even heel hard geregend en gehageld.. met zonquote:Op zondag 17 november 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaag was het eerst zonnig en begin van de middag bewolkt en regen bah..Mooie regenboog gezien
quote:Op zondag 17 november 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh dat is apart
danny heeft recent nog ergens geschreven dat dat niet mag....quote:Als je anoniem gaat wordt je account effectief verwijderd. De username komt dan beschikbaar voor registratie. Dat mag je NIET zelf doen (want je wilde immers die naam juist verwijderd hebben).![]()
Dan is het vanmiddag gebeurdquote:Op zondag 17 november 2024 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aloa was hier vanochtend nog?![]()
![]()
Ja klopt, er werd lekker gebolkt.quote:Op zondag 17 november 2024 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aloa was hier vanochtend nog?![]()
![]()
ja en ergens legde hij uit laatst waarom hij dat niet wil/ niet mag (terugkomen met die naam)quote:Smile, it's free therapy.![]()
Ah okquote:Op zondag 17 november 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ergens legde hij uit laatst waarom hij dat niet wil/ niet mag (terugkomen met die naam)![]()
![]()
Jij wel weerquote:Op zondag 17 november 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier heeft het even heel hard geregend en gehageld.. met zonMooie regenboog gezien
Ik zie op marktplaats zowel een mannentrimmer als een epileeraparaat aangeboden staan. Dat zijn toch dingen die je niet 2e hands wilt kopen?Trotste mama van Ambar
Gelukkig dat het meevalt, misschien dat je morgen nog wel wat spierpijn hebt.quote:Op zondag 17 november 2024 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee alleen geschrokken.
Zag dat je met een volledig casco verzekering ( heb ik )voor overstekend wild verzekerd bent .
Vermoed dat de schade zo rond de 1000 euries zal zijn.
Hopelijk doet de verzekering niet moeilijk, ook al wordt het vergoed, toch altijd een gedoe. Ook met naar de garage gaan en het schademannetje erbij halen. Zul je zien dat je precies met het vieze weer nu geen auto hebt
Ligt er aan, als er nog aarsspleethaar in zit, is-ie wel meer waard natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie op marktplaats zowel een mannentrimmer als een epileeraparaat aangeboden staan. Dat zijn toch dingen die je niet 2e hands wilt kopen?![]()
Ik moet mijn verlanglijstje van boeken even bijwerkenTrotste mama van Ambar
Staan er ook satisfyers op?quote:Op zondag 17 november 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie op marktplaats zowel een mannentrimmer als een epileeraparaat aangeboden staan. Dat zijn toch dingen die je niet 2e hands wilt kopen?![]()
![]()
Staat From seizoen 2 ergens op?quote:Op zondag 17 november 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Strange
stranger things
from.. from komt vandaag weer een deel van uit![]()
![]()
![]()
na vanochtend 10:30.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ieuw neequote:Op zondag 17 november 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie op marktplaats zowel een mannentrimmer als een epileeraparaat aangeboden staan. Dat zijn toch dingen die je niet 2e hands wilt kopen?
smerigSmile, it's free therapy.![]()
Ik ga niet zoeken, maar hoop van niet.quote:Trotste mama van Ambar
Ja met een kapotte lamp mag je niet rijden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan een lekkere 2e hands bestellen?quote:Op zondag 17 november 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, nu ga ik googlen op mannentrimmer![]()
![]()
Het gaat tegelijk over verzekeringen en epileerapparaten en mannentrimmers
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooie combiquote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat tegelijk over verzekeringen en epileerapparaten en mannentrimmers![]()
![]()
ja dat wel.. gedoe weerquote:Op zondag 17 november 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt, misschien dat je morgen nog wel wat spierpijn hebt.
Hopelijk doet de verzekering niet moeilijk, ook al wordt het vergoed, toch altijd een gedoe. Ook met naar de garage gaan en het schademannetje erbij halen. Zul je zien dat je precies met het vieze weer nu geen auto hebt
heb wel een hele fijne garagekomt wel goed, alleen gedoe
quote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah het is wat ik dacht.
Leuk merk wel dit
[ afbeelding ]![]()
![]()
jup al gezienquote:
3 alleen nog aflevering 9 en 10 en dan is dat ook klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
In Duitsland had je ook koffietent-keten die Balzac heette. Dat is toch wel een beetje apartquote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah het is wat ik dacht.
Leuk merk wel dit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook koffie gedronken daar?quote:Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
In Duitsland had je ook koffietent-keten die Balzac heette. Dat is toch wel een beetje apartAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 17 november 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup al gezien
3 alleen nog aflevering 9 en 10 en dan is dat ook klaar
Ik wacht met smartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja het is het lampje wat onder in zit .. mag dat ook niet ???quote:Op zondag 17 november 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja met een kapotte lamp mag je niet rijden.Smile, it's free therapy.![]()
Hadden ze er ook thee?quote:Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
In Duitsland had je ook koffietent-keten die Balzac heette. Dat is toch wel een beetje apart
quote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat tegelijk over verzekeringen en epileerapparaten en mannentrimmers![]()
Het stadslichtje? Nou die valt niet op. Als je dimlicht maar niet stuk is.quote:Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het is het lampje wat onder in zit .. mag dat ook niet ???Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ja ...quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja ben er ook dol opquote:Op zondag 17 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, dat vind ik wel de lekkerste thee![]()
![]()
Het is binnen 'slechts' 20,5 graden. Ik ben de deur uitgevlucht om af te koelen
Je lijkt Mini-ToT wel!quote:Op zondag 17 november 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
Het is binnen 'slechts' 20,5 graden. Ik ben de deur uitgevlucht om af te koelen![]()
![]()
Die heeft Mini 's nachts wel eens aan staan, ook met deze temperaturen!quote:Ook op zijn zolderkamertje!
![]()
![]()
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 17 november 2024 19:47 schreef M_0_0_N het volgende:
aan de schijt, aan de schijt oh wat heb k toch een spijt
![]()
![]()
Geen koukleum in ieder gevalquote:Op zondag 17 november 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft Mini 's nachts wel eens aan staan, ook met deze temperaturen!Ook op zijn zolderkamertje!
![]()
![]()
Misschien is dat recent veranderd misschien wel vanwege Aloa dan.quote:Op zondag 17 november 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oh dat is apart
danny heeft recent nog ergens geschreven dat dat niet mag....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb lekkers in m'n mondje nuquote:![]()
bon bon bloc advocaat![]()
![]()
had ik nog eens zin in
Aan warmte in huis wen je. En ook aan kou trouwens.Trotste mama van Ambar
overgangquote:Op zondag 17 november 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
Het is binnen 'slechts' 20,5 graden. Ik ben de deur uitgevlucht om af te koelen![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 19:47 schreef M_0_0_N het volgende:
aan de schijt, aan de schijt oh wat heb k toch een spijt
lekker moon
fijn dat we dat weten![]()
![]()
Dan ben ik al iets van 2 jaar geleden begonnen ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Ik dacht van zal ik die opmerking maken....quote:
Maar Justin maakt m gewoon
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 17 november 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb lekkers in m'n mondje nu![]()
![]()
had ik nog eens zin in![]()
Maar geniet ervan![]()
![]()
Geen echte Lindt?quote:Op zondag 17 november 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb lekkers in m'n mondje nu![]()
![]()
had ik nog eens zin inAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe ik graag voor je, kan jij het netjes houdenquote:Op zondag 17 november 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht van zal ik die opmerking maken....
Maar Justin maakt m gewoon![]()
![]()
Daar schijn je het heel warm van te krijgen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 17 november 2024 19:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken![]()
Maar geniet ervandeze vind ik mmmm en cote d'or met hele hazelnoot.
maar heb ook de Lindt adventskalender in huis![]()
Ja tochquote:Op zondag 17 november 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lekker moon
fijn dat we dat weten![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: