SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik doe de geluidseffecten hierquote:Op zondag 17 november 2024 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat geluid maakt hij idd wel eens ja
♡♡♡♡![]()
Doe je goedquote:Op zondag 17 november 2024 17:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doe de geluidseffecten hier![]()
![]()
Dank u voor deze toevoeging aan de OP, ik was al iets aan het zoekenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als het goed is ligt er in de brievenbus een boekTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe is het, al weer opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mwoah mwoah. Morgen griepprik halen bij de huisarts. Ben ineens doelgroep sinds dit jaarquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
O nu pas, heb hem al wekenquote:Op zondag 17 november 2024 17:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Morgen griepprik halen bij de huisarts. Ben ineens doelgroep sinds dit jaar
Hoe komt dat je ineens een doelgroep bent dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ga ik straks met al mijn tijd doen als mijn huis af is?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bolken?quote:Op zondag 17 november 2024 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik straks met al mijn tijd doen als mijn huis af is?![]()
Hoe moet ik dat weten? Mss omdat er geregistreerd is dat ik tot nu toe elke booster ronde een covid vaccinatie heb gehaald? Omdat diverse mensen in mijn omgeving tot de hoog risico groep behoren? Al sla je me doodquote:Op zondag 17 november 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nu pas, heb hem al weken
Hoe komt dat je ineens een doelgroep bent dan?
Nieuw huisquote:Op zondag 17 november 2024 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik straks met al mijn tijd doen als mijn huis af is?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh dat is fijn om te horenquote:Op zondag 17 november 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach jawel.
Bezig geweest met wat klussen en huishouden.
Geen negatief dagje in ieder geval.![]()
![]()
Nou zover wil ik nu ook niet gaanquote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Mss omdat er geregistreerd is dat ik tot nu toe elke booster ronde een covid vaccinatie heb gehaald? Omdat diverse mensen in mijn omgeving tot de hoog risico groep behoren? Al sla je me dood
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien behoor je door de AVM nu zelf tot een hoog risicogroep?quote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Mss omdat er geregistreerd is dat ik tot nu toe elke booster ronde een covid vaccinatie heb gehaald? Omdat diverse mensen in mijn omgeving tot de hoog risico groep behoren? Al sla je me dood
Mn broer wilde een griepvaccinatie om er zelf minder last van te hebben en vanwege de kleinere kans mn ouders aan te steken, maar daar wilde de huisarts niet aan meewerken. Als je niet tot een risicogroep behoort, krijg je geen griepprik, was haar standpunt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De wattuh?quote:Op zondag 17 november 2024 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien behoor je door de AVM nu zelf tot een hoog risicogroep?
Mn broer wilde een griepvaccinatie om er zelf minder last van te hebben en vanwege de kleinere kans mn ouders aan te steken, maar daar wilde de huisarts niet aan meewerken. Als je niet tot een risicogroep behoort, krijg je geen griepprik, was haar standpunt.
Ik ben voor het laatst ziek geweest twee weken voor corona uitbrak. En daarna die spoedoperatie in december vorig jaar, maar dat had geen flikker met griep of covid te maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Jawel had even snel wat gehaald bij de snackbar.. was vanmiddag op een verjaardag dus niet veel trekquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow had je ook al taart op?quote:Op zondag 17 november 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel had even snel wat gehaald bij de snackbar.. was vanmiddag op een verjaardag dus niet veel trek![]()
![]()
Je hebt toch zo'n puffer gekregen laatst, las ik hier? Dat is reden voor de uitnodiging waarschijnlijk. Dat zijn 'astma'-medicijnen en die groep die dat gebruikt krijgt een uitnodiging voor een griepprik.quote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 17-11-2024 18:14:02 ]![]()
Oh, dacht dat jij arterioveneuze malformatie had.quote:Op zondag 17 november 2024 17:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
De wattuh?
Ik ben voor het laatst ziek geweest twee weken voor corona uitbrak. En daarna die spoedoperatie in december vorig jaar, maar dat had geen flikker met griep of covid te maken.
Mja geen idee dan, maar een gratis vaccinatie is altijd mooi meegenomen
Rustig weer hier zeg.. of kom ik elke keer op verkeerde tijden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gisteren en vandaag overdag is het erg rustigquote:Op zondag 17 november 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
Rustig weer hier zeg.. of kom ik elke keer op verkeerde tijden![]()
Maar het is nu avondquote:Op zondag 17 november 2024 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag overdag is het erg rustig
Als ik weer weg ben denk ikquote:Op zondag 17 november 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik had verwacht dat het wel iets drukker zou zijn. Misschien straks
Zie je ik wist het welquote:Op zondag 17 november 2024 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan komt iedereen weer tevoorschijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gegrilde ovengroente, aardappelschijfjes en een kipcornquote:
Smikkelen straksquote:Op zondag 17 november 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gegrilde ovengroente, aardappelschijfjes en een kipcorn
Kipcorn heb ik al een heel lang niet meer gehad trouwens.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook niet, maar zag ze liggen en geschikt voor de airfryer, dus dacht waarom ook nietquote:Op zondag 17 november 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
Kipcorn heb ik al een heel lang niet meer gehad trouwens..(ja, omdat het een vette snack is, maar ja, het is zondag)
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: