abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 30 maart 2025 @ 19:30:32 #201
842 Zorro
Z
pi_217235738
Veijer gaat Zonta nog inhalen als het zo doorgaat _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:32:24 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217235762
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik háát ‘grote prijs’. Dat is altijd zo’n ‘ik probeer niet steeds in herhaling te vallen en zoek snel een synoniem of een andersoortige term’-term.
Terwijl ik het vreemd genoeg in andere talen juist niet zo erg vind. Großer Preis von Deutschland of Grande Premio do Brasil ofzo vind ik heel normaal klinken, maar 'grote prijs' (of 'big prize' als het Engels niet 'Grand Prix' geadopteerd had) klinkt dan weer heel gek. Misschien zijn we ook gewoon een stel autisten met z'n allen, geen idee :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:33:24 #203
284411 crew  heywoodu
pi_217235783
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:30 schreef Zorro het volgende:
Veijer gaat Zonta nog inhalen als het zo doorgaat _O-
Zonta lijkt wellicht iets van een probleem te hebben, blijkbaar was dat er vrijdag ook al met de remmen..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:33:43 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217235790
Oh en het zal wel aan mij liggen maar ‘pits’ in de tijdlijsten neerzetten (en daar laten staan) als iemand is gecrasht, vind ik zo fucking irritant. Zet er gewoon, zoals vorig jaar toen alle graphics ook nog top waren, achter ‘CRASH’ en enkel ‘PIT’ als er bijvoorbeeld iemand uit zichzelf naar binnen is gereden want technical oid.

Pits doet me daarnaast te veel denken aan F1, maar dat terzijde.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:36:27 #205
284411 crew  heywoodu
pi_217235833
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en het zal wel aan mij liggen maar ‘pits’ in de tijdlijsten neerzetten (en daar laten staan) als iemand is gecrasht, vind ik zo fucking irritant. Zet er gewoon, zoals vorig jaar toen alle graphics ook nog top waren, achter ‘CRASH’ en enkel ‘PIT’ als er bijvoorbeeld iemand uit zichzelf naar binnen is gereden want technical oid.

Pits doet me daarnaast te veel denken aan F1, maar dat terzijde.
Gewoon 'Out' als iemand uit de race ligt, ongeacht de reden. 'Pit' is prima tijdens kwalificaties (of eventueel als er tijdens de race bandenstops gemaakt worden, wat uiteraard zeldzaam is), maar bij een reguliere uitvalbeurt inderdaad irritant. Het geeft me vooral de suggestie dat iemand ook weer naar buiten komt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:39:44 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217235874
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon 'Out' als iemand uit de race ligt, ongeacht de reden. 'Pit' is prima tijdens kwalificaties (of eventueel als er tijdens de race bandenstops gemaakt worden, wat uiteraard zeldzaam is), maar bij een reguliere uitvalbeurt inderdaad irritant. Het geeft me vooral de suggestie dat iemand ook weer naar buiten komt.
F1 dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik vind Crash wel fijn bij een crash in plaats van Out voor alles.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:39:50 #207
284411 crew  heywoodu
pi_217235877
Wel altijd leuk als mensen gokken op slicks bij dit soort omstandigheden. Ok, achteraf dom en kansloos, maar wel dapper.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:41:23 #208
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217235907
Regenraces, _O_.
Flag-to-flag, _O_ _O_.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:41:43 #209
284411 crew  heywoodu
pi_217235918
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
F1 dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe wil je het dan noemen? Het is toch gewoon een pit lane, in zo ongeveer elke racesport op twee en vier wielen? Ik zat Superbikes van een tijdje terug te kijken en daar hadden ze het ook gewoon over 'mandatory pit stop', dat is niet bepaald een F1-specifieke term ofzo :P

Sommige dingen mogen ze gewoon in elke sport op basis van logica gelijk hebben: uit de race is 'out' of 'DNF' in de graphics en uitslagen, of het nou F1, Moto3 of langlaufen is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:41:52 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217235922
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:39 schreef heywoodu het volgende:
Wel altijd leuk als mensen gokken op slicks bij dit soort omstandigheden. Ok, achteraf dom en kansloos, maar wel dapper.
Nouuuuu, laten we Jack Miller niet vergeten.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:42:07 #211
284411 crew  heywoodu
pi_217235929
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nouuuuu, laten we Jack Miller niet vergeten.
Ik bedoel specifiek vandaag, nu werkt het niet echt lekker :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:43:37 #212
284411 crew  heywoodu
pi_217235965
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Regenraces, _O_.
Flag-to-flag, _O_ _O_.
Over een hekel aan termen hebben gesproken :D

Ik kan niet goed tegen totáál onlogische termen. Letterlijk élke race is namelijk een flag-to-flag, ook als het de hele dag gortdroog is. Een regenrace flag-to-flag noemen is echt zo'n ontzettend raar verzinsel dat volgens mij vooral uit de motorsport komt, dan moeten ze stoppen met de vlaggen op de grid bij de start (ongeacht het weer) :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:45:02 #213
284411 crew  heywoodu
pi_217235988
Ondertussen ligt Veijer op P12, drie plekken voor Zonta. Hij is echt lekker bezig vandaag zeg, bijna teamgenootje Öncü te pakken die toch al wel mooie dingen heeft laten zien door de jaren heen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:45:28 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217236003
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar hoe wil je het dan noemen? Het is toch gewoon een pit lane, in zo ongeveer elke racesport op twee en vier wielen? Ik zat Superbikes van een tijdje terug te kijken en daar hadden ze het ook gewoon over 'mandatory pit stop', dat is niet bepaald een F1-specifieke term ofzo :P

Sommige dingen mogen ze gewoon in elke sport op basis van logica gelijk hebben: uit de race is 'out' of 'DNF' in de graphics en uitslagen, of het nou F1, Moto3 of langlaufen is.
Er stond altijd PIT en Pits doet mij veel meer denken aan autosport. MotoGP gebruikt qua termen in principe standaard pit lane en niet pits of afwisselend. Pits is echt F1/autosport imho.

DNF e.d. zie je mij ook niet over klagen toch, :+? Slechts over ‘Pits’ zonder enige verdere info. Als er Crash staat (wat altijd zo was) weet je tenminste waarom iemand niet meer in de tijdlijsten voorkomt (als in: niet beweegt) of wat er is gebeurd itt enkel ‘pits’.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:46:44 #215
284411 crew  heywoodu
pi_217236025
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Er stond altijd PIT en Pits doet mij veel meer denken aan autosport. MotoGP gebruikt qua termen in principe standaard pit lane en niet pits of afwisselend. Pits is echt F1/autosport imho.

DNF e.d. zie je mij ook niet over klagen toch, :+? Slechts over ‘Pits’ zonder enige verdere info. Als er Crash staat (wat altijd zo was) weet je tenminste waarom iemand niet meer in de tijdlijsten voorkomt (als in: niet beweegt) of wat er is gebeurd itt enkel ‘pits’.
Ik zou zeggen dat we daar commentatoren voor hebben, maar goed, Hepie en Hepie zijn ook niet de meest waardevolle bron van informatie.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:48:37 #216
284411 crew  heywoodu
pi_217236050
Oooh dat ging hard... :o

Zou me niks verbazen als dat rood wordt. Öncü eraf.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:49:33 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217236069
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Over een hekel aan termen hebben gesproken :D

Ik kan niet goed tegen totáál onlogische termen. Letterlijk élke race is namelijk een flag-to-flag, ook als het de hele dag gortdroog is. Een regenrace flag-to-flag noemen is echt zo'n ontzettend raar verzinsel dat volgens mij vooral uit de motorsport komt, dan moeten ze stoppen met de vlaggen op de grid bij de start (ongeacht het weer) :+
Ik heb de term ook niet altijd begrepen, maar heb het ooit opgezocht en toen maakte het *iets* meer sense.

Overigens zet je een flag-to-flag nu gelijk aan een regenrace en dat klopt natuurlijk niet helemaal.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:49:35 #218
284411 crew  heywoodu
pi_217236070
Öncü gelukkig redelijk in orde, maar die air fence lijkt kapot en in de kwalificatie betekende dat rood.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:51:47 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217236106
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat we daar commentatoren voor hebben, maar goed, Hepie en Hepie zijn ook niet de meest waardevolle bron van informatie.
Wij wel.

En commentatoren zijn er niet voor het bedenken van de termen in de graphics.

Als je halverwege de uitzending aan komt lopen, of als iedereen en z’n moeder neergaat (wat wel eens gebeurd) dan is het fijn dat je even snel kan loeren wie ook alweer crashte en wie er met een technische fout naar binnen is gekomen (of simpelweg opgaf).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:52:28 #220
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217236114
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Öncü gelukkig redelijk in orde, maar die air fence lijkt kapot en in de kwalificatie betekende dat rood.
Ik meende dat dat inderdaad altijd rood betekent. Vreemd dat dat nog niet is gewapperd dan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:53:46 #221
284411 crew  heywoodu
pi_217236131
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wij wel.

En commentatoren zijn er niet voor het bedenken van de termen in de graphics.

Als je halverwege de uitzending aan komt lopen, of als iedereen en z’n moeder neergaat (wat wel eens gebeurd) dan is het fijn dat je even snel kan loeren wie ook alweer crashte en wie er met een technische fout naar binnen is gekomen (of simpelweg opgaf).
Wel positief: ik zag tijdens de kwalificaties weer de gekleurde balkjes (voor de sectoren) bij alle rijders in de 'toren', zoals het hoort. Niet permanent, maar in elk geval beter dan niks.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:54:14 #222
284411 crew  heywoodu
pi_217236142
Vietti onderuit, overeind, onderuit. Lekker gewerkt, pik.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:54:36 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217236148
Mogen we het dikkemannenwoord ‘knuppel’ ook verbieden, nu ik toch aan het klagen ben, :7.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2025 @ 19:55:04 #224
284411 crew  heywoodu
pi_217236154
quote:
17s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Mogen we het dikkemannenwoord ‘knuppel’ ook verbieden, nu ik toch aan het klagen ben, :7.
Ik voel mij nu dik.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 maart 2025 @ 19:55:20 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217236157
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 19:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wel positief: ik zag tijdens de kwalificaties weer de gekleurde balkjes (voor de sectoren) bij alle rijders in de 'toren', zoals het hoort. Niet permanent, maar in elk geval beter dan niks.
Mooi zo. Nu nog vaker de gaps laten zien in de tijdlijst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')