Oh ja sorry die was ik even vergetenquote:Op zondag 17 november 2024 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet na de revolutionaire aanpassing van afgelopen jaar?
Gelukkigquote:Op zondag 17 november 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry die was ik even vergeten
Nu is hij wel mooi
Ik wist niet dat Fitz Jim zo’n bos haar hadquote:Op zondag 17 november 2024 12:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet oprecht niet wie dat wel isquote:Op zondag 17 november 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Fitz Jim zo’n bos haar had
Het is een vrij lelijk logo inderdaad. Anatomisch klopt het ook voor geen meter.quote:Op zondag 17 november 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Van een afstandje lijkt het net op een inktvlek. Hier is geen designbureau aan te pas gekomen @:jr-style-93
Met de huidige selectie had je dit beter gewoon niet kunnen doen (of 4x Klaassen).quote:
JIJ BENT ERGER DAN LELYSTAD.quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu begin ik te begrijpen hoe dit topic altijd zo ontspoort.
Dit gaat te ver, maat.quote:Op zondag 17 november 2024 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
JIJ BENT ERGER DAN LELYSTAD.
ZO DIE ZIT.
Hier schrik ik vanquote:Op zondag 17 november 2024 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
JIJ BENT ERGER DAN LELYSTAD.
ZO DIE ZIT.
Is onze nieuwe linksbuiten, aangetrokken alvast.quote:Op zondag 17 november 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Fitz Jim zo’n bos haar had
Ik heb het krantje nog van de F-side waar opgeroepen werd om actie te gaan voeren.quote:Op zondag 17 november 2024 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Het heeft even geduurd, hiermee startte het allemaal in 2005...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet wat als je flink moet bezuinigen.quote:Op zondag 17 november 2024 11:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
beetje een doorzichtige actie om meer geld in het laatje te krijgen. Al die sukkels die weer nieuwe merch kopen met het nieuwe oude logo erop.
quote:Op zondag 17 november 2024 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Het heeft even geduurd, hiermee startte het allemaal in 2005...
[ afbeelding ]
Wout is al aan dansen rond het graf van zijn overgrootmoeder.quote:Op zondag 17 november 2024 08:36 schreef Bugno3 het volgende:
Het emo-gehalte bij supporters van middelbare leeftijd over een logo vind ik wel boeiend altijd. Benieuwd hoe @:Caland en @:PowerLoungen hierover denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |