SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterretjes worden geen onderdeel van het logo maar komen er wel boven op het shirt (aldus Menno Geelen).quote:Op zondag 17 november 2024 09:10 schreef Urquhart het volgende:
Mooi nieuws! Hopelijk houden ze ‘m ook lekker klassiek en laten ze die sterretjes erboven lekker weg
Dus eigenlijk veranderd netto alleen het logo.quote:Op zondag 17 november 2024 09:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sterretjes worden geen onderdeel van het logo maar komen er wel boven op het shirt (aldus Menno Geelen).
De sterren hebben toch verder ook niks met een logo te maken dus wel logisch dan ook lijkt mequote:Op zondag 17 november 2024 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk veranderd netto alleen het logo.
Op het shirt dan.
Nou ja het is een optelsom van al die jaren '90 veranderingen, van het logo, via de idioot onpersoonlijke Arena van het begin (met de rare kleuren van de stoeltjes en de gigantische grachten rondom) tot de beursgang. De club was de club niet meer. Dat heeft veel kwaad bloed gezet.quote:Op zondag 17 november 2024 08:36 schreef Bugno3 het volgende:
Het emo-gehalte bij supporters van middelbare leeftijd over een logo vind ik wel boeiend altijd. Benieuwd hoe @:Caland en @:PowerLoungen hierover denken.
Oh ja dit bedoel ik jaquote:Op zondag 17 november 2024 09:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja het is een optelsom van al die jaren '90 veranderingen, van het logo, via de idioot onpersoonlijke Arena van het begin (met de rare kleuren van de stoeltjes en de gigantische grachten rondom) tot de beursgang. De club was de club niet meer. Dat heeft veel kwaad bloed gezet.
Ik ben net niet oud genoeg om dit logo bewust meegemaakt te hebben, dus geen idee. Vind beide logo’s afgrijselijk eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 november 2024 08:36 schreef Bugno3 het volgende:
Het emo-gehalte bij supporters van middelbare leeftijd over een logo vind ik wel boeiend altijd. Benieuwd hoe @:Caland en @:PowerLoungen hierover denken.
Klopt. Maar een klein beetje nuance:quote:Op zondag 17 november 2024 09:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja het is een optelsom van al die jaren '90 veranderingen, van het logo, via de idioot onpersoonlijke Arena van het begin (met de rare kleuren van de stoeltjes en de gigantische grachten rondom) tot de beursgang. De club was de club niet meer. Dat heeft veel kwaad bloed gezet.
Oke kakkerlak.quote:Op zondag 17 november 2024 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een foeilelijk logo.
Van een afstandje lijkt het net op een inktvlek. Hier is geen designbureau aan te pas gekomen @JR-Style-93quote:Op zondag 17 november 2024 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een foeilelijk logo.
Laat een 3-jarige het huidige logo inkleuren met grijs en je krijgt dit.quote:Op zondag 17 november 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Van een afstandje lijkt het net op een inktvlek. Hier is geen designbureau aan te pas gekomen @:jr-style-93
Ook niet na de revolutionaire aanpassing van afgelopen jaar?quote:
Oh ja sorry die was ik even vergetenquote:Op zondag 17 november 2024 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet na de revolutionaire aanpassing van afgelopen jaar?
Gelukkigquote:Op zondag 17 november 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry die was ik even vergeten
Nu is hij wel mooi
Ik wist niet dat Fitz Jim zo’n bos haar hadquote:Op zondag 17 november 2024 12:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet oprecht niet wie dat wel isquote:Op zondag 17 november 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Fitz Jim zo’n bos haar had
Het is een vrij lelijk logo inderdaad. Anatomisch klopt het ook voor geen meter.quote:Op zondag 17 november 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Van een afstandje lijkt het net op een inktvlek. Hier is geen designbureau aan te pas gekomen @:jr-style-93
Met de huidige selectie had je dit beter gewoon niet kunnen doen (of 4x Klaassen).quote:
JIJ BENT ERGER DAN LELYSTAD.quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu begin ik te begrijpen hoe dit topic altijd zo ontspoort.
Dit gaat te ver, maat.quote:Op zondag 17 november 2024 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
JIJ BENT ERGER DAN LELYSTAD.
ZO DIE ZIT.
Hier schrik ik vanquote:Op zondag 17 november 2024 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
JIJ BENT ERGER DAN LELYSTAD.
ZO DIE ZIT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |