SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Is deze echt in Amerika gebruikt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef MadMaster het volgende:
De samples van Two Tribes komen uit deze info video:
Bekijk deze YouTube-video
Nooit geweten. Zal ik later eens terugkijken/-luisterenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef MadMaster het volgende:
De samples van Two Tribes komen uit deze info video:
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Kate Bush - Babooshka
Stond ook nog in mijn mapje van de Golden Oldies-inval-uitzendingGaat lekker zo
Ik las het, ik hou mijn hart vast…quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef DJ11 het volgende:
In related news: Trevor Horn heeft een speciale mix gemaakt van Band Aid - Do They Know It's Christmas. Met daarop allerlei artiesten die bij de vorige 4 (?) versies meezongen. Komt geloof ik over twee weken op single uit.
Engeland…quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Is deze echt in Amerika gebruikt?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las het, ik hou mijn hart vast…
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Cock Robin - Just Around The Corner
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Bananarama - Robert de Niro's Waiting
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Billy Ocean - When The Going Gets Tough enz.
Welterusten Mad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank Melting!
Trustenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank Melting!
Begint al slecht. De eerste de beste weet ik nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:15 schreef Melting het volgende:
Je hebt nu de kans om uit te lopen op livelink, DJ11.
Doe je best......
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit weleens gehoord, maar ik weet niet wie het is
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:20 schreef DJ11 het volgende:
Tja, hoe heet dit nummer...
Frank Boeijen Groep - Eén Miljoen Sterren
Ja, maar ik hoop dat livelink een leuke avond heeft met haar ouders, zodat dat de pijn wat verzacht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had het goed, mét uitroepteken
Weer 0 punten. Het gaat snel nu.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Bronski Beat - Hit That Perfect Beat Tell Me Why
Dat hoop ik sowieso ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop dat livelink een leuke avond heeft met haar ouders, zodat dat de pijn wat verzacht.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:35 schreef DJ11 het volgende:
En Prince werkte dan weer samen met deze saxofoniste:
Candy Dulfer & Dave Stewart - Lily Was Here
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Jeugdsentiment. Stond op het eerste cassettebandje dat ik ooit opnam van de radio:
Status Quo - In The Army Now
Welk nummer was er eerst?quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Blijft een fantastisch nummer. Eigenlijk veel beter dan Take On Me....
quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:18 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat trouwens stevig is geremixt voor de single-versie (die je nu hoort). De albumversie klinkt heel anders.
Tevens de enige Pet Shop Boys-single die in Nederland hoger heeft gestaan dan in Engeland. Tenzij je She's Madonna van Robbie Williams (en de Pet Shop Boys) ook meetelt.
quote:
Goedenavond.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom Shii.
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond.![]()
Ik zie dat ik al veel mooie nummers heb misgelopen net. Maar ik pik het staartje mee.
Proost!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Proost!
Laat het smaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik houd het bescheiden. Eerst een Texels Skuumkoppen. Straks misschien nog een Weizenbock; ook erg lekker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is laat. Ik zit al aan mijn laatste biertje:
[ afbeelding ]
11%, maar oh zo lekker!
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:31 schreef Melting het volgende:
Vandaag wederom jaren 80 muziek, mochten Shii en zorro het nog niet weten.
Ik vind het helemaal primaquote:Op zaterdag 16 november 2024 23:31 schreef Melting het volgende:
Vandaag wederom jaren 80 muziek, mochten Shii en zorro het nog niet weten.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik 10-11 was, vond ik dit leuk. Tegenwoordig denk ik: echt al die nummers van ze lijken op elkaar. Dit is trouwens nog wel steeds de beste.Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul
Komt uit 1981quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:40 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit meer een jaren 70 plaat overigens.
Kwam toch pas in 1982 in de top 40.quote:
Mee eens. Heeft hele mooie nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor, altijd fijn om naar zijn stem te luisteren.
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Uiteindelijk wel. Maar heb er wel de hele dag tegenop gezien. Je moet eigenlijk niet aan mij vragen om een avondje uit voor 10 personen te regelen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, livelink.
Leuke avond gehad?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Kijk.... nu wordt de concurrentie moordend.
Gelukkig heb ik inmiddels al 0 punten verzameld
Hè, jammer.... wilde ik je net vragen of je dat voor me kon regelen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar heb er wel de hele dag tegenop gezien. Je moet eigenlijk niet aan mij vragen om een avondje uit voor 10 personen te regelen.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè, jammer.... wilde ik je net vragen of je dat voor me kon regelen.
quote:Op zondag 17 november 2024 00:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze hebben stoelendans gedaan en het is duidelijk wie gewonnen heeft.
quote:Op zondag 17 november 2024 00:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze hebben stoelendans gedaan en het is duidelijk wie gewonnen heeft.
Net binnen en je loopt meteen in.quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 00:14 schreef livelink het volgende:
Het Goede Doel - Vriendschap is een illusie
Zeker mooi.quote:Op zondag 17 november 2024 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch een mooi nummer.
1980..... mooie oude plaat dan.quote:
Voor mij wel, maar ik denk dat iedereen dat vindt van het decennium van zijn of haar tienerjaren/puberteit.quote:Op zondag 17 november 2024 00:28 schreef Melting het volgende:
Blijft toch wel het decennia met de meest mooie muziek, denk ik.
Ik nietquote:Op zondag 17 november 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar ik denk dat iedereen dat vindt van het decennium van zijn of haar tienerjaren/puberteit.
Ah, het was ook maar een gok van me inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 17 november 2024 14:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ok uitgespeeld voor vandaag
Begon me een beetje te vervelen aan het eindHoi Raf, zondag is geen ideale tijd om te draaien, zoals je ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hey Melting, dat was ook geen probleem hoor, en zo had ik de kans om weer eens wat Nederlandstaligs te luisteren, dat komt ook bijna nooit voorquote:Op zondag 17 november 2024 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Raf, zondag is geen ideale tijd om te draaien, zoals je ziet.
Ik was zondagmiddag niet thuis, dus het is me ontgaan, helaas.quote:Op maandag 18 november 2024 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hey Melting, dat was ook geen probleem hoor, en zo had ik de kans om weer eens wat Nederlandstaligs te luisteren, dat komt ook bijna nooit voor
We zitten dan nog bij de Evergreenlijst en daarna voetbal, dus helaas -2 luisteraarsquote:Op maandag 18 november 2024 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Over uitzendingen gesproken: ik heb een weekje vrij, dus alle tijd. Daarom knikker ik er morgen een (extra) uitzending in. Ik heb nog meer dan genoeg muziek in mapjes klaarstaan, dus er komt vanzelf wel een invulling.
Aanvang 19:00 uur
Ik zend juist uit om die voetbal te mijdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zitten dan nog bij de Evergreenlijst en daarna voetbal, dus helaas -2 luisteraars
Tijdstip vooraf-track: kort na 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Trust To Luck
Ik ben vanavond ook niet aanwezig…quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zend juist uit om die voetbal te mijdenHet is niet anders, volgende keer beter
Ik kijk vanavond wel of er animo is (cq. of er luisteraars zijn), anders stop ik voortijdig. We zien het wel.
Ik ben er wel. Zal en kan ook wel meeluisteren, maar weet natuurlijk niet of je het dan liever wil uitstellen dat je meer luisteraars hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:00 schreef DJ11 het volgende:
Op hoop van zegen...
[..]
Tijdstip vooraf-track volgt nog
Het komt mij vanavond beter uit. Er is een onbelangrijke voetbalwedstrijd die ik geen bal aan vind.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Zal en kan ook wel meeluisteren, maar weet natuurlijk niet of je het dan liever wil uitstellen dat je meer luisteraars hebt.
Heel fijn!quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
We beginnen met een nummer dat nog in het Oldies-mapje stond en gelukkig niet door @:Melting voor mijn neus is weggekaapt![]()
Cameo - Word Up! (extended version)
Vind ik ook helemaal niet erg als die zaterdag ook nog in het mapje van Melting zit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
We beginnen met een nummer dat nog in het Oldies-mapje stond en gelukkig niet door @:Melting voor mijn neus is weggekaapt![]()
Cameo - Word Up! (extended version)
Fijn nummer.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel het herfst is, hebben we hier toch een Stoffig Lenteveld in de aanbieding:Dusty Springfield - In Private
Ik vind het doordreunen hier wel echt irritanter dan bij het vorige nummer. Bij het vorige nummer had het een functie, hier leidt het af van de schoonheid van de rest van het nummer.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond helemaal niet gepland, maar de bassdrum sluit verrassend goed aan op het vorige nummer. Terug naar 1997:Natalie Imbruglia - Smoke
Hierna je verzoekje, Livelink
Ik vind het een ondergewaardeerd nummer, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het doordreunen hier wel echt irritanter dan bij het vorige nummer. Bij het vorige nummer had het een functie, hier leidt het af van de schoonheid van de rest van het nummer.
Niet? Toch wel een grote hit geweest, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit hele nummer niet, maar dat geeft niet![]()
Justin Timberlake - Mirrors (radio edit)
Hoewel... het refrein klinkt toch vaag bekend
Niks mis met dit nummerquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet? Toch wel een grote hit geweest, volgens mij.
Ik ben wel een beetje fan van Justin Timberlake.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Welke twee nummers we zojuist hoorden? Erasure heeft het antwoord...Erasure - Smoke And Mirrors
Ik ben ook wel blij dat je niet Royals draait. Dat heb ik echt te vaak gehoord.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:33 schreef DJ11 het volgende:
De titeltrack van EP die de wereldhit Royals bevatte. Eigenlijk heb ik dit nummer altijd beter gevonden:Lorde - The Love Club
Moet ik het nog DM'en? Ik ben er niet zo zeker van.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb verderop in de uitzending niet minder dan drie nieuwe Duitstalige nummers klaarstaan.
Ik zit eraan te denken om ze straks maar gewoon achter elkaar aan te draaien. Uiteraard mag er altijd nog een leuk Duitstalig nummer als verzoekje bij
Niks moet hoor. En het mag vanavond ook gewoon in het topicquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik het nog DM'en? Ik ben er niet zo zeker van.
Deze is leuk, ja.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb wat YouTube-filmpjes met minder bekende, ondergewaardeerde liedjes bekeken. Daar heb ik de nodige leuke dingetjes uitgevist, zoals deze:Ian Dury & The Blockheads - Sueperman's Big Sister
Uit een filmpje met nummers die de Engelse Top 40 niet hebben gehaald. Waarin ook schrikbarend veel nummers van Talk Talk. Stond ik echt van te kijken.quote:
Ja, ik hoorde het laatst ook al op Veronica. Bij Stenders, geloof ik.quote:
Een nummer dat ik zelf ook regelmatig wel draai.quote:
Ik wist het ook niet. Simply Red heeft er ook niet heel veel aan gewijzigd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht altijd dat dit gewoon origineel van Simply Red was. Niet dusThe Valentine Brothers - Money's Too Tight To Mention (radio original)
Had dit onder de '00's geschat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Weer eentje uit het Oldies-mapje die ik afstreep:Meja - All 'Bout The Money
Ik twijfelde zelf eerst ook, maar het komt uit 1998quote:
Heel mooi nummer, fijne stem. Maar ik hoor Herbert er niet in.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Deze jonge zanger heeft een stem die veel lijkt op die van Herbert Grönemeyer. Eerder draaide ik al eens de balled Emilia, maar deze track mag er ook zijn:Skuth - Nordpol
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel mooi nummer, fijne stem. Maar ik hoor Herbert er niet in.
Ook heel mooi en fijne stem.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar even een bekende tussendoor. De echte Herbert, niet zijn stiefzoonHerbert Grönemeyer - Der Weg
De moderne Heintjequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
Baby, ich bau dir ein schloss. Heintje nog steeds niet groter geworden.
De herkenning moet bij mij van heel ver weg komen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Mixed Emotions - You Want Love (Maria, Maria)
Toch echt een #1-hit geweest in Nederland...quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
De herkenning moet bij mij van heel ver weg komen.
Dank voor het luisteren, fijne avond nogquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef zorro28 het volgende:
Voor mij is weer tijd om af te sluiten, bedankt 11!
Fijne avond verder nog, zorroquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef zorro28 het volgende:
Voor mij is weer tijd om af te sluiten, bedankt 11!
Oh, echt?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch echt een #1-hit geweest in Nederland...
Ze moeten nog wel aan hun Franse uitspraak werken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Sparks haalden hun inspiratie dan weer uit het vorige nummer:Sparks - Edith Piaf (Said It Better Than Me)
Vond ik ook, vandaar dat ik had bedacht om die er dan achteraan te draaien.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vond ik ook, vandaar dat ik had bedacht om die er dan achteraan te draaien.Wat ik bij deze doe
Ik blijf dit zo mooi vindenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik sluit af met een liedje waarvan ik zeker weet dat ik 100% van de luisteraars een plezier doe, inclusief mezelf:Adam French - Slow Dancing
Fijne avond verder nog. En geniet van je vrije week!quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisterenen voor de input.
Tot de volgende keer, wellicht komende zaterdag voorafgaand aan Melting. Ik laat het weten in het topic.
Ik was niet thuis gisteren, vandaar dat ik niet kon luisteren. Verrassende platen wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Trust To Luck
01 Cameo - Word Up! (extended version)
02 Karen Young - Hot Shot (vocal short version)
03 Sophie Ellis-Bextor - If I Can't Dance
04 Dusty Springfield - In Private
05 Miso Extra feat. Metronomy - Good Kisses
06 Natalie Imbruglia - Smoke
07 Justin Timberlake - Mirrors (radio edit)
08 Erasure - Smoke And Mirrors
09 Lorde - The Love Club
10 Tears For Fears - Mad World
11 Ian Dury & The Blockheads - Sueperman's Big Sister
12 Rondò Veneziano - La Serenissima
13 Sven Hammond - Come Closer
14 T. Rex - Get It On
15 Vienna Vienna - Sex Drugs Whatever
16 Eric Clapton - Forever Man
17 The Valentine Brothers - Money's Too Tight To Mention (radio original)
18 Meja - All 'Bout The Money
19 Jason Walker - Brave Soul
20 Crosby, Stills & Nash - Our House
21 Madness - Our House
22 Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
23 Skuth - Nordpol
24 Marlo Grosshardt - Mut
25 Herbert Grönemeyer - Der Weg
26 LEVKA - Schloss Aus Diamanten
27 Lighthouse Family - High
28 Mixed Emotions - You Want Love (Maria, Maria)
29 Maria McKee - Show Me Heaven
30 Édith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien
31 Sparks - Edith Piaf (Said It Better Than Me)
32 Pet Shop Boys - The Secret Of Happiness
33 Adam French - Slow Dancing
Hebben we gisteren ook volop gehad hier. Werd is niet vrolijk van, want zat toen op het werk.quote:
Hier sneeuwt het niet. Ik kan helaas niet bij je uitzending zijn, Melting. Ik heb het laatste kaartje gescoord voor de film 'Een schitterend gebrek' (op de voorste rij). Dus daar ga ik maar naartoe.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben we gisteren ook volop gehad hier. Werd is niet vrolijk van, want zat toen op het werk.
Dat zou zomaar eens kunnen, ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zou vanmiddag vroeg thuis zijn. Ik gok dat hij al uren in een file staat ofzo
Veel plezier!quote:Op donderdag 21 november 2024 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het niet. Ik kan helaas niet bij je uitzending zijn, Melting. Ik heb het laatste kaartje gescoord voor de film 'Een schitterend gebrek' (op de voorste rij). Dus daar ga ik maar naartoe.
Dat is wel vervelend voor zowel jou, als je vader als je moeder.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:54 schreef livelink het volgende:
Ik was gisterenavond bij mijn ouders. Mijn vader was in paniek omdat hij een gebedsdienst die hij had geschreven en uitgeprint niet meer terug kon vinden op zijn pc. En hij moest hem nog bewerken en doormailen naar de drukker (om er een boekje van te maken voor de kerkgangers).
Wij konden het document ook niet meer vinden. Hij heeft het vermoedelijk wel geprint, maar niet opgeslagen. Dus had ik aangeboden om het opnieuw uit te typen aan de hand van de prints en te mailen. Dat gebeurde bij zijn vorige gebedsdienst in september overigens ook, dus ik ben het wel gewend.
Hij had de pagina's niet genummerd en niet op de juiste volgorde aan me gegeven. Dus naast een typeklus werd het voor mij ook nog een hele puzzel met betrekking tot de volgorde. Ik heb zelfs helemaal moeten googelen naar de juiste volgorde van een kerkdienst. Maar goed, dat vond ik nog wel grappig om te doen. Uiteindelijk klaar en gemaild. Konden ze de mail natuurlijk niet vinden. Nog twee keer gemaild en nu hebben ze eindelijk de mail gevonden.
Het kan niet meer; hij kan niet meer met de computer omgaan en hij raakt compleet in paniek als er iets fout gaat en hij sleept mijn moeder daar in mee. Hij wordt boos als je ook maar durft te suggereren dat hij wellicht iets fouts heeft gedaan. En dan toch....die tekst zelf was echt heel erg goed. Dat maakt het extra triest. Iets in zijn hoofd gaat dus nog helemaal prima, maar hij kan het niet meer omzetten naar praktische vaardigheden.
Geen probleem. Als er niemand aanhaakt de komende 3 platen, ga ik ook gewoon wat anders doen.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vrees voor weinig luisteraars vanavond Melting, de Evergreen top1000 is deze week. Volgende keer zijn we er weer bij hoor
Welkom Mad.quote:
Dan zijn alle punten bij voorbaat voor mij…quote:Op donderdag 21 november 2024 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Mad.
Je bent de enige luisteraar vanavond, denk ik.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zijn alle punten bij voorbaat voor mij…
Rozalla - Are You Ready To Fly
Ik vind jaren 90 muziek wel leuk.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:15 schreef MadMaster het volgende:
En als je geen zin hebt om 2 uur te vullen, dan ben je uiteraard vrij om te stoppen wanneer je wilt.
Trek je maar niets van mij aan…
Ik heb een haat/liefde verhouding met de 90's qua muziek.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind jaren 90 muziek wel leuk.
De rest weet gewoon niet wat ze missen.
Maar je kent de platen nog wel bijna allemaal, volgens mij.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een haat/liefde verhouding met de 90's qua muziek.
Het was de periode dat ik stopte met alles als single aan te schaffen…
Jawel, begin 2000 haakte ik echt af bij de Top 40…quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je kent de platen nog wel bijna allemaal, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |