SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zeker en vast!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral hun spreekwoorden en uitdrukkingen zijn net even anders.
En de zinsopbouw, waardoor ik soms niet weet of ze het serieus bedoeld of dat ze een grapje maakt. Andersom begrijpt ze mijn recht-voor-z'n-raap uitspraken ook vaak niet…
Zeker...... dat doe ik tussen de soep en de pattatten.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij de uitdrukking 'Tussen de soep en de patatten'?
Iets van te groot voor servet, te klein voor tafellaken?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik gedraaid in 1994 of 1995 in een restaurant op Curacao, de eerste keer dat we daar waren.
Ze begrepen er helemaal niets van…
Tussen de soep en de patatten zat hij zich met de Duvel te bezattenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat spreekwoord ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets van te groot voor servet, te klein voor tafellaken?
Daar vinden ze het duidelijk niet zwaar om baby te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik gedraaid in 1994 of 1995 in een restaurant op Curacao, de eerste keer dat we daar waren.
Ze begrepen er helemaal niets van…
Ze zei het steeds, ik kende het niet en toen heb ik haar maar gevraagd of ze me uit eten wilde nemen. Blozen tot en met, maar wel lachen…quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker...... dat doe ik tussen de soep en de pattatten.
Oftewel.... tussen de soep en de aardappelen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zei het steeds, ik kende het niet en toen heb ik haar maar gevraagd of ze me uit eten wilde nemen. Blozen tot en met, maar wel lachen…
Het betekent zoiets als 'tussendoor'…quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets van te groot voor servet, te klein voor tafellaken?
[..]
Ze zei het steeds, ik kende het niet en toen heb ik haar maar gevraagd of ze me uit eten wilde nemen. Blozen tot en met, maar wel lachen…
[..]
Geen kind meer, maar ook nog geen volwassenequote:Op donderdag 14 november 2024 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat spreekwoord ken ik dan weer niet.
Meisjes van 13quote:Op donderdag 14 november 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen kind meer, maar ook nog geen volwassene
Druk in de bus?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik moest vandaag naar kantoor. Ik wist ook meteen weer waarom ik op donderdag normaal niet naar kantoor wil.
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader al bijna 25 jaar niet meer gezien…
Ik moest onlangs naar Nieuwegein, bijna 1,5 uur met de auto onderweg geweest.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar vooral druk op de weg. Overal stond het vast. Heel Utrecht sowieso, maar ook toen ik Utrecht uit was bleef het heel druk. Heb er echt lang over gedaan om thuis te komen.
Was dat vanwege de protesten? Of gewoon vanwege de drukte?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar vooral druk op de weg. Overal stond het vast. Heel Utrecht sowieso, maar ook toen ik Utrecht uit was bleef het heel druk. Heb er echt lang over gedaan om thuis te komen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader al bijna 25 jaar niet meer gezien…
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest onlangs naar Nieuwegein, bijna 1,5 uur met de auto onderweg geweest.
Wat een puinhoop daar op de A12…
Ik weet niet waarom het in Utrecht zelf zo vast stond, maar daarna kwam ik inderdaad in de file-ontwijkers van de A12 terecht.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat vanwege de protesten? Of gewoon vanwege de drukte?
De A27 had een ongeluk en was afgeslotenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het in Utrecht zelf zo vast stond, maar daarna kwam ik inderdaad in de file-ontwijkers van de A12 terecht.
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even honkbal kijken, Nederland - Venezuela.
Dank en tot de volgende ronde…
Dat Nederland Venezuela maar helemaal vernedert. Dat verdient die dictator daar wel.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat echt wel gedateerd overkomt, ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu de Love boat afgelopen is op ONS hebben we 1 aflevering Dynasty gekeken, maar dat boeit toch niet genoeg om te blijven kijken.
Dat is nu allemaal erg gedateerd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu de Love boat afgelopen is op ONS hebben we 1 aflevering Dynasty gekeken, maar dat boeit toch niet genoeg om te blijven kijken.
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Matthias Reim Verdammt ich lieb’dich
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Mattias Reim - Verdammt, ich lieb dich
Have funquote:Op donderdag 14 november 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Robbie williams let me entertain you
Wie?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:24 schreef Melting het volgende:
Hoorde vandaag dat Emma Heesters baarmoederhalskanker heeft.
Toch heftig, vooral op die leeftijd al.
Was dat niet Dallas met die schietpartij? Ik kan me inderdaad ook alleen Krystle en Alexis herinneren en de kapsels en outfits. Heb helemaal geen herinnering meer aan de verhaallijn. Ik denk dat Alexis de ex-vrouw was en Krystle de huidige vrouw? Verder kom ik niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit wel iets van Dynasty gezien, maar ik was er te jong voor. Ik kan me nog de bruiloft met schietpartij herinneren en dat je dan tot het volgende seizoen moest wachten om te zien wie dat overleefd had.
De schouders en het kapsel van Krystle, de outfits, het is even leuk om te zien, maar het verhaal pakte me niet
Ik las het ook, maar heb echt geen clou wie Emma Heesters is. Ik dacht eerst dat het die zangeres was van Voila bij André Rieu. Maar die is het volgens mij niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:24 schreef Melting het volgende:
Hoorde vandaag dat Emma Heesters baarmoederhalskanker heeft.
Toch heftig, vooral op die leeftijd al.
Nee, ken ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Emma_Heesters
Dit dus https://people.com/tv/dyn(...)nger-30-years-later/quote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat niet Dallas met die schietpartij? Ik kan me inderdaad ook alleen Krystle en Alexis herinneren en de kapsels en outfits. Heb helemaal geen herinnering meer aan de verhaallijn. Ik denk dat Alexis de ex-vrouw was en Krystle de huidige vrouw? Verder kom ik niet.
Nee, dat heb ik allemaal nooit gezien. Dallas heb ik ook nauwelijks gezien overigens. Ik ken de series meer van naam dan dat ik daadwerkelijk keek.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit dus https://people.com/tv/dyn(...)nger-30-years-later/
Nee, dat is Emma Kokquote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las het ook, maar heb echt geen clou wie Emma Heesters is. Ik dacht eerst dat het die zangeres was van Voila bij André Rieu. Maar die is het volgens mij niet.
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Nick Cave en Kylie - where the wild roses grow
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:35 schreef livelink het volgende:
Tijd voor de klassieke noot van de uitzending
Ja, en zelfs dan blijft het wel mooi.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Canon in D in een nogal belabberde uitvoering
Stiekem toch wel. Ik betrap mezelf erop dat ik me concentreer op de Canon inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en zelfs dan blijft het wel mooi.
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
The Offspring - Pretty fly for a white guy
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
The Offspring Pretty fly for a white guy
quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond is er, voorafgaand aan @:Melting, weer een reguliere DJ11-uitzending. Die begint sowieso niet later dan 19:00 uur. Misschien wat eerder, afhankelijk van hoe de middag loopt. Meer info volgt
Ik zal er niet bij zijn vanavond. Ik pak alleen misschien een staartje mee van de show van Melting.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:38 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond is er, voorafgaand aan @:Melting, weer een reguliere DJ11-uitzending. Die begint sowieso niet later dan 19:00 uur. Misschien wat eerder, afhankelijk van hoe de middag loopt. Meer info volgt
Vooraf-track rond 18:56 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Something Else
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, welkomquote:
Oeiquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou erg van Marc Almond, maar dit vinnik niet zo goed eigenlijk
Goedenavondquote:
Dat was wel een subtiele overgang. Ook wel mooi dit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
En weer een kleine 50 jaar vooruit, naar 2024:C Duncan - It's Only A Love Song
Het heeft een sterke 70s vibes, dus het past wel achter de vorigequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel een subtiele overgang. Ook wel mooi dit.
Is DDM ook aanwezig of haakt ze straks aan? (Dit in verband met een eventueel DDMomentje, straks)quote:
Ze luistert ook meequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is DDM ook aanwezig of haakt ze straks aan? (Dit in verband met een eventueel DDMomentje, straks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:39 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned, maar last van bufferingproblemen.WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk heb je een goede vlucht
En gelukkig is Annie al geweest vanavond![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:39 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned, maar last van bufferingproblemen.Wat vervelend weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond
Juin uit Eigen Tuin!
Thanks! Ja, lig/hang gewoon lekker in mijn stoel. Net twee uur geslapen. Nu radio en wat lezen en verder gewoon relaxen. Heb het goed naar mijn zin, zoals eigenlijk altijd wel in een vliegtuigquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomHopelijk heb je een goede vlucht
En gelukkig is Annie al geweest vanavond
Dit doet me ergens aan denken, maar ik kan het even geen naam gevenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn favoriete nummers van dit najaar:Villagers - Mountain Out Of A Molehill
Verderop in de uitzending komen nog twee gloednieuwe liedjes langs. Dat zijn er weleens meer geweest, maar het was geen topweek helaas.
Zegt me helemaal niks…quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Eentje uit het thuisland van Fogel. In 2017 zeer hoog in mijn jaarlijst:The Fjords - Lost
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sterker nog: dit *is* een bruggetje
Pianoman?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoiets.
Piano, wat voor piano?
Nou een….
Whehe, mijn laatste vier ‘drankjes’ waren water.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]Je denkt dat Fogel al zo ver heen is?
Whisky met bevroren water?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, mijn laatste vier ‘drankjes’ waten water.
Wel een whisky zonder bevroren water op zo’n drie uur geleden.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef Fogel het volgende:
Mijn gin tonic aan het begin van de vlucht had wel H2O croutons
Dit zit echt zo goed in elkaarquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Ah, nu herken ik het inderdaadDuurde even. Vet nummer hoor.
Absoluut. Erg gaaf.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zit echt zo goed in elkaar
Vlieg jij altijd business class?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef Fogel het volgende:
Mijn gin tonic aan het begin van de vlucht had wel H2O croutons
Nicequote:Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Door al deze piano-virtuositeit (is dat een woord?) moest ik ineens aan deze artiest denken: Ethan Bortnick, ook een pianovirtuoos bij uitstek.
Dit zijn eigenlijk twee nummers, maar ze horen *zo* bij elkaar dat ik ze als één geheel draai. En ze zouden ook weleens samen in een bepaald lijstje kunnen opduiken dat eind december op deze zender is te horen...Ethan Bortnick - REM / Sprites
Helaas niet. Zit nu in premium economy. Goed genoeg voor een vlucht overdag.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Vlieg jij altijd business class?
Ik heb de Rex The Dog remix weleens gedraaid. Deze originele versie nog nooit. Wellicht denk je aan die remixquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ook dit doet me ergens aan denken…
Nee, het doet me denken dat een ander muziekstuk…quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb de Rex The Dog remix weleens gedraaid. Deze originele versie nog nooit. Wellicht denk je aan die remix
Zit jij in Atlanta nu? Want anders vlieg ik niet naar je toequote:Op zaterdag 16 november 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Keane is een band die (net als de Pet Shop Boys) er verdomd goed in slaagt om sommige van hun beste nummers niet als single uit te brengen, niet op albums te zetten, maar uit te brengen als b-kanten/bonustracks:Keane - Fly To Me
Helaas. Verdorie, had ik "Atlantic" van Keane moeten draaien. Ook een prachtplaat.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit jij in Atlanta nu? Want anders vlieg ik niet naar je toe
Dat deed je zekerquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt er een vlucht-nummertje voor Fogel, waarmee ik Symph ook een plezier hoop te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:33 schreef Fogel het volgende:
Heb je iets met ‘bumpy ride’ of ‘roller coaster’ in de aanbieding @:dj11 ?
Past wel bij de huidige modus van het vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Past wel bij de huidige modus van het vliegtuig.Klinkt niet goed. Hopelijk valt het mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nummer hierna gaat namelijk over de ruimtevaart. Ik hoop niet dat je vliegtuig zo ver uit z'n spoor raakt![]()
Past wel bij de huidige modus van het vliegtuig.Heb dat ooit ook een keer meegemaakt ter hoogte van waar jij nu bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook een flinke smak in een luchtzak. Wel iemand helemaal onder de tomatensap omdat het karretje met drinken gelanceerd werd uit de vergrendeling.Juin uit Eigen Tuin!
Dat hoop ik nooit mee te maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb dat ooit ook een keer meegemaakt ter hoogte van waar jij nu bent.
Dat was ook een flinke smak in een luchtzak. Wel iemand helemaal onder de tomatensap omdat het karretje met drinken gelanceerd werd uit de vergrendeling.
Ik vind turbulentie eigenlijk altijd wel leuk. En in een storm landen.quote:
Ik vond het achteraf een stuk minder eng dan de doorstart op Lissabon vanwege crosswind.quote:
Dat kan ik me ook voorstellen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het achteraf een stuk minder eng dan de doorstart op Lissabon vanwege crosswind.
Dat was tot 2 keer toe een hele nare landing
Turbulentie vind ik ook niet erg.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind turbulentie eigenlijk altijd wel leuk. En in een storm landen.
Sterkte.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt tot zover, we gaan eens een poging doen om voetbal te kijken
Dank voor de (veelal onbekende) fijne muziekjes, DJ11.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Something Else
01 Robyn feat. Röyksopp - None Of Dem
02 Ralph Myerz feat. Annie - Take A Look At The World
03 Future Breeze - Why Don't You Dance With Me? (radio mix)
04 Soft Cell - The Night
05 Savage Garden - Affirmation
06 Sparks - I Wanna Hold Your Hand
07 C Duncan - It's Only A Love Song
08 Moby - In This World
09 Grandaddy - A.M. 180
10 Blur - Tender
11 Villagers - Mountain Out Of A Molehill
12 The Fjords - Lost
13 Diana Ross - My Old Piano
14 The Mark & Clark Band - Worn Down Piano
15 Ethan Bortnick - REM / Sprites
16 The Knife - Marble House (radio edit)
17 Thorbjørn Risager & The Black Tornado - Inner Light
18 Charlie Winston - A Light (Day)
19 Keane - Fly To Me
20 UB40 - 1 In 10
21 Freddie Mercury - Love Kills
22 Dusted - Always Remember To Respect And Hour Your Mother (Part One) (Euphoric mix edit)
23 JEREMIAS - Sag Mir Was Ich Nicht Weiß
24 Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
25 Beirut - Caspian Tiger
26 Electronic - Getting Away With It
27 Radiohead - Exit Music (For A Film)
28 Kevin Garrett - Refuse
Dank uquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Melting
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
Welkom allemaal.
En zoals altijd is nu ook de eerste weer een cadeautje:
[ afbeelding ]
Zware dag gehad, of bij aan het komen van de week?quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik val nu al bijna in slaap, dus eens kijken hoe lang ik het vol houd…
Vergeleken met normaal was het relatief pittig en vandaag moest mw. MM vroeg op pad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Zware dag gehad, of bij aan het komen van de week?
Uitkijken dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeleken met normaal was het relatief pittig en vandaag moest mw. MM vroeg op pad.
Ik heb haar weggebracht en sliep zowat achter het stuur…
Ze is al sinds 17.00u weer thuis, ik heb haar wel weer opgehaald.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Uitkijken dan.
Moet je haar ook nog ophalen?
Mooi vooruitzicht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is al sinds 17.00u weer thuis, ik heb haar wel weer opgehaald.
Toen ging het wel, maar nu stort ik licht in.
Nog 2 weken en dan vakantie…
Het is leuk als je het hoort, maar ik ken niemand die lid is van de fanclub…quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik had het hier gisteren met een collega over: prima muziek, Hall & Oates. Maar geen enkel nummer stoot door naar de Top 2000 en dat soort lijsten. Ik denk dat ze te veel uit beeld zijn als mensen hun stemlijstjes invullen.
Precies. Niks mis mee, maar ook niet geniaal of onvergetelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is leuk als je het hoort, maar ik ken niemand die lid is van de fanclub…
Ik heb 1 dag voor mijn vakantie een personeelsuitje…quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb komende week vakantie, al moet ik donderdagochtend nog wel even naar kantoor. En die avond is er een personeelsuitje.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Meisjes op het fotorolletje van Duran Duran
Als deze foto in scene gezet is, is dat wel goed gedaan.quote:
Het is of een heel oude foto of niet in Amsterdam.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Als deze foto in scene gezet is, is dat wel goed gedaan.
Ik ben nog bij dezequote:
Daar komt de liftquote:
Dan loop je precies 1 nummer achter.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Ah gaaf: Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
Hopelijk hapert de film niet. Goede reis verderquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:44 schreef Fogel het volgende:
Nou, de stream is niet meer te doen hier, de hele tijd de hik![]()
Ik ga maar een film kijken…
Sjaak afhaak zegt bedankt voor de tunes @:melting
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me herinneren aan een bezoek aan een bar in Beale Streetbin New Orleans waar een totaal onbekende band, met allemaal oude mannetjes, dit ten gehore brachten…
FGTH - Two Tribes…
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Begin je weer Melting?
Deze plaat ging ik dus vanavond draaien - stond klaar in de lange versie - maar heb ik doorgeschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |