SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En net wanneer ik weer na terug komquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgeschrikt door mijn bolk-artillerie natuurlijk!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah ok dat kan, ze hebben ook een thin and crispy bodem is wel iets lekkerderquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
He bah postte ik ook omdat je moe was![]()
En een of twee stukken vind ik dan wel lekker ... meer niet ..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vivo per leiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die mooie bolk verdiende het om in de OP te komen
en![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet nog wel ontiegelijk veel extra meuk installeren voor Photoshop zoals brushes, fonts, filters enz.![]()
Maar dan heb je ook wat!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
Ik moet nog wel ontiegelijk veel extra meuk installeren voor Photoshop zoals brushes, fonts, filters enz.![]()
Toevalligquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
aangezien het toch weer nergens over gaat?
ik wil het even over "welke" kleur jullie hebben volgens jezelf?Do what you love, love what you do!![]()
Snotgroenquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef kree het volgende:
ik wil het even over "welke" kleur jullie hebben volgens jezelf?![]()
ik eigenlijk in blauw?quote:
het is verbazingswekkende trouwens hoe dit gewoon allemaal ok wordt gevonden met halve dag training enzo. LOL. puur uit management komt dat eigenlijk.
nouja met bakje koffie erbij en zolang ik maar geen presentatie hoef te doen, wmb ok. moes wel btw maar in groepje afgewimpeld naar andere die dat wel leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Kleur?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef kree het volgende:
ik wil het even over "welke" kleur jullie hebben volgens jezelf?♡♡♡♡![]()
jaaaaa? kijk ff naar het plaatje. er zit wat meer achter maargoed is vooral money-maker voor externe bedrijven die dit doen. .....quote:
managers geilen hierop wel trouwens en allemaal doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet welke kleur ik ben.. hoe moet ik dat weten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Testquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet welke kleur ik ben.. hoe moet ik dat weten♡♡♡♡![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef kree het volgende:
die training volgen enzo. hahahaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet welke kleur ik ben.. hoe moet ik dat weten
maar over het algemeen dit werd gevraagd aan technische mensen vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij moet ik een flinke jonko smoken om hier iets van te kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik eigenlijk in blauw?
het is verbazingswekkende trouwens hoe dit gewoon allemaal ok wordt gevonden met halve dag training enzo. LOL. puur uit management komt dat eigenlijk.
nouja met bakje koffie erbij en zolang ik maar geen presentatie hoef te doen, wmb ok. moes wel btw maar in groepje afgewimpeld naar andere die dat wel leuk vinden.![]()
kijk naar disc plaatje ?quote:
het idee was trouwens dat we dan beter met elkaar zouden communiceren.Do what you love, love what you do!![]()
Disc theorie wordt in alle soorten bedrijven gebruikt. Niet specifiek bedoeld v technischequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
die training volgen enzo. hahaha
maar over het algemeen dit werd gevraagd aan technische mensen vooral.♡♡♡♡![]()
Ahhhh dat plaatje! Ja zeg dat dan ook meteen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa? kijk ff naar het plaatje. er zit wat meer achter maargoed is vooral money-maker voor externe bedrijven die dit doen. .....
managers geilen hierop wel trouwens en allemaal doen.![]()
![]()
Welk plaatje?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
kijk naar disc plaatje ?
het idee was trouwens dat we dan beter met elkaar zouden communiceren.![]()
manager taal dit dan ook, tip. hier over beginnen is pro altijd?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik een flinke jonko smoken om hier iets van te kunnen maken.
het gaat niet om wat je kunt maar meer wie je kent enzo
Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat laatste sowiesoquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
manager taal dit dan ook, tip. hier over beginnen is pro altijd?
het gaat niet om wat je kunt maar meer wie je kent enzo![]()
waar maar ik vond het grappig btw en bedrijf die dat organiseerde deed het leuk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Disc theorie wordt in alle soorten bedrijven gebruikt. Niet specifiek bedoeld v technischeDo what you love, love what you do!![]()
volgens theorie begreep ik. tegenover elkaar hebben het meest gezellig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja quadrupels tegenover elkaar drinken is idd gezellig!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
volgens theorie begreep ik. tegenover elkaar hebben het meest gezellig.![]()
![]()
ben prive toch anders wel denk. meer geel/groenquote:
in werk blauwDo what you love, love what you do!![]()
Ja over de disc theoriequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee!Maar HC weet blijkbaar waar het over gaat.
Zie plaatje♡♡♡♡![]()
Ja? Ben je een pietje precies?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
ben prive toch anders wel denk. meer geel/groen
in werk blauw♡♡♡♡![]()
Ja die is nu net door een ander geplaatst, en daarna heeft hij een keer een linkje geplaatst!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja over de disc theorie
Zie plaatje![]()
![]()
die dat kwamen doen deden het btw wel leuk met toneelstukjes enzo moet ik zeggen.
niet iedereen zat er btw op te wachten.Do what you love, love what you do!![]()
I know.. was garpjequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is nu net door een ander geplaatst, en daarna heeft hij een keer een linkje geplaatst!
♡♡♡♡![]()
Snap ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:59 schreef kree het volgende:
die dat kwamen doen deden het btw wel leuk met toneelstukjes enzo moet ik zeggen.
niet iedereen zat er btw op te wachten.♡♡♡♡![]()
Ik heb het boek Omringd door idioten bijna uit inmiddels. Herken er toch wel wat dingen in
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
gehehehequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb het boek Omringd door idioten bijna uit inmiddels. Herken er toch wel wat dingen in
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Doet me aan dat "Koffie?" - "Ja, lekker!" plaatje van laatst hier denken!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
moet wel zeggen dan geel als vrouwtje erin is. niet echt inclusief enzo.
opvallend dan wel dat management of vrouw dat dan vooral zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Gele vrouwtjes zijn lekker hoor!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:02 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen dan geel als vrouwtje erin is. niet echt inclusief enzo.
opvallend dan wel dat management of vrouw dat dan vooral zijn.![]()
![]()
Het verschilt per situatie en omgeving enzo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
ben je toch blauw wel wss? net als ik trouwens.![]()
maarre is goed dat we ff DISC hebben besproken, had lijstje namelijk met hoe je met anderen van andere kleur dan om moet gaan
Ik zie mezelf als op de ruggen van olifanten liggend die op een schildpad staan die door de ruimte zwemt.![]()
dan moet je fan zijn van Docter Seuss enzo. hahahaha gedaan musical, en later film gekeken maar snapte het toen nog niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
Ik zie mezelf als op de ruggen van olifanten liggend die op een schildpad staan die door de ruimte zwemt.
Bekijk deze YouTube-video
muzikale uitdaging dat wel iig.
wel nagezocht trouwens veel later, want voor spelen maakt niet uit met deze want bladmuziek enzo en spelen
maar verhaal achter wat wel grappig was, Usa vooral dat.Do what you love, love what you do!![]()
vind het wel grappig in muziek spelen enzo kan ik het altijd gelijk goed vinden met mensen.
verder ben ik wss sociaal onwijs onhandig. hahahahaha tenzij mensen me beetje kennen, daarom heb wingman nodig.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik ben weer wakker.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb wel wingdings!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:19 schreef kree het volgende:
vind het wel grappig in muziek spelen enzo kan ik het altijd gelijk goed vinden met mensen.
verder ben ik wss sociaal onwijs onhandig. hahahahaha tenzij mensen me beetje kennen, daarom heb wingman nodig.![]()
Lekker op dn trekker?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
jajaja dat zoek je op op xhamster ofzo?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik maar een trekker hier!
Jaartje of 25, blond haar, dikke jetsers....
hahahahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Die edit maakt veel duidelijk!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja dat zoek je op op xhamster ofzo?
hahahahaha.
Ik dacht al: ik heb cavia's jonguh!![]()
![]()
hahahaha ja ik typte dat wel in gelijk, maarja auto correctie is wss beetje kuiziger als ik dan ben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Die edit maakt veel duidelijk!
Ik dacht al: ik heb cavia's jonguh!
anders trouwens, zo onwijs raar vond ik t nooit, maarja kijk ook wel eens>?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ja ik typte dat wel in gelijk, maarja auto correctie is wss beetje kuiziger als ik dan ben.
anders trouwens, zo onwijs raar vond ik t nooit, maarja kijk ook wel eens>?Weinig negroïde lesbische lilliputters te vinden daar die een paling naar binnen jensen.
![]()
whahahaha ToTquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]Weinig negroïde lesbische lilliputters te vinden daar die een paling naar binnen jensen.
is soms ff zoeken idd
Ja meestal zijn ze niet lesbisch, en als ze dat wel zijn komt er geen paling bij aan te pas.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
whahahaha ToT
is soms ff zoeken idd
Soms wel een octopus, maar da's toch net niet helemaal het zelfde.![]()
![]()
nee ja dat klopt wel idd?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja meestal zijn ze niet lesbisch, en als ze dat wel zijn komt er geen paling bij aan te pas.
Soms wel een octopus, maar da's toch net niet helemaal het zelfde.
vraag me zo af hoe de hier vrouwen over denken dat we dit posten?
niet dat het me boeit maarja kan me voorstellen wss
Vertelquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:10 schreef kree het volgende:
maarre is goed dat we ff DISC hebben besproken, had lijstje namelijk met hoe je met anderen van andere kleur dan om moet gaan♡♡♡♡![]()
Waarom vraag je het als het antwoord je niet boeit?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja dat klopt wel idd?
vraag me zo af hoe de hier vrouwen over denken dat we dit posten?
niet dat het me boeit maarja kan me voorstellen wss♡♡♡♡![]()
Blauw geloof ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef kree het volgende:
nou ok, dat ding is gecreëerd door bedrijven die er wss goed aan verdienen, maar om er serieus op in te gaan zijn tips enzo als je elkaars kleurtje kent?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja kom maar door met die tipsquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok, dat ding is gecreëerd door bedrijven die er wss goed aan verdienen, maar om er serieus op in te gaan zijn tips enzo als je elkaars kleurtje kent?♡♡♡♡![]()
Genoeg tips nodig voor de jonko's die je moet smoken om hem te kunnen begrijpen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja kom maar door met die tips![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:59 schreef kree het volgende:
niet iedereen zat er btw op te wachten.![]()
![]()
moet je wel zeker zijn over je kleur?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja kom maar door met die tipsDo what you love, love what you do!![]()
Moet ze nu kleur bekennen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
moet je wel zeker zijn over je kleur?![]()
Geef maar tips hoe we met jou om moeten gaan danquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor de tips om met anderen om te gaan wel?♡♡♡♡![]()
Nu een Weihenstephaner Korbinian, daarna wel genoeg voor vandaagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nouja het is hetzelfde idee enzo, overal en met allen enzo, manager vinden dit vooral prachtig,. techniek personen denken wat een gedoe en gezeik weer nog genoeg werk te doen.quote:
maarja daarom ik blauw enzo. en goed maar ook in mijn vak.
buiten werktijd heb ik ander kleur trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Oh welke kleur dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is hetzelfde idee enzo, overal en met allen enzo, manager vinden dit vooral prachtig,. techniek personen denken wat een gedoe en gezeik weer nog genoeg werk te doen.
maarja daarom ik blauw enzo. en goed maar ook in mijn vak.
buiten werktijd heb ik ander kleur trouwens.♡♡♡♡![]()
Pink is his favourite crayonquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Roze natuurlijk, joehoeoeoeoeoeoe!!!!!![]()
![]()
Ja is een dubbelbock ipv weizen waar ze bekend om staanquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben meer van de Belgische, maar is het wat?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Weizen hou ik niet van!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is een dubbelbock ipv weizen waar ze bekend om staan![]()
![]()
Bolken natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En hoe moeten we met je omgaan?![]()
![]()
hahaha jij vraagt altijd zoveel? zonder zelf te antwoorden, maar maakt niet uit. gewoon doe maar normaal enzo en geintje mag enzo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En hoe moeten we met je omgaan?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind die kleuren namelijk best wel onzin. Vooral omdat de meeste mensen zichzelf niet goed kunnen inschattenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha jij vraagt altijd zoveel? zonder zelf te antwoorden, maar maakt niet uit. gewoon doe maar normaal enzo en geintje mag enzo.
♡♡♡♡![]()
En zoals je net ook wel kon lezen hadden de meesten zoiets van:quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind die kleuren namelijk best wel onzin. Vooral omdat de meeste mensen zichzelf niet goed kunnen inschatten
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Het was frisjes buiten net, van mij mag het weer zomer worden.Gozer!
![]()
nouja ik ook eigenlijk, hoewel er zit kern van waarheid in wel? voor op werk kan ik ze allemaal begrijpen wie kozen dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind die kleuren namelijk best wel onzin. Vooral omdat de meeste mensen zichzelf niet goed kunnen inschatten
maarja daarom ook prive zelf is het zo onwijs anders want zit ik meer aan creatieve kant denk als houden aan regels. tegenovergestelde dus.Do what you love, love what you do!![]()
Volgend jaar weerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Het was frisjes buiten net, van mij mag het weer zomer worden.![]()
![]()
The perks of being a good neigbourquote:Hond van buren uitlaten als ze dagje weg zijn. Brrrrr.
Lach met een schone bips![]()
Ik gaf antwoord op de vraag v kreequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En zoals je net ook wel kon lezen hadden de meesten zoiets van:
Bekijk deze YouTube-video♡♡♡♡![]()
Je aura schift dus door het spectrum heen, mijn indigokind?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook eigenlijk, hoewel er zit kern van waarheid in wel? voor op werk kan ik ze allemaal begrijpen wie kozen dan.
maarja daarom ook prive zelf is het zo onwijs anders want zit ik meer aan creatieve kant denk als houden aan regels. tegenovergestelde dus.![]()
![]()
Heeft dat beest nog wat zitten schijten of wat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The perks of being a good neigbourHond van buren uitlaten als ze dagje weg zijn. Brrrrr.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Het was frisjes buiten net, van mij mag het weer zomer worden.![]()
Gaat nig lang duren
♡♡♡♡![]()
En dus.......?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op de vraag v kree
Moet ik je negeren als je het niet rechtstreeks tegen mij persoonlijk hebt?![]()
![]()
Moet straks nog een keer met dat beest, ligt nu hier voor de kachel te snurkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft dat beest nog wat zitten schijten of wat?
Whehe!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet straks nog een keer met dat beest, ligt nu hier voor de kachel te snurken
Met af en toe een dikke ruft tussendoor zeker!![]()
![]()
Is gewoon niet leuk meer. Mis de zon, in shirt naar buiten. Veel te vroeg donker nu. bahquote:
kut Pardon bier!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kut zuipen, bier roepen en bolken!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In Thailand is het nu rond de 28 graden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is gewoon niet leuk meer. Mis de zon, in shirt naar buiten. Veel te vroeg donker nu. bah![]()
![]()
Hij heeft vandaag wel best veel leverworst gehad, hoop die ruften morgen als ik 'm terug brengquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Met af en toe een dikke ruft tussendoor zeker!
Huh?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En dus.......?
Moet ik je negeren als je het niet rechtstreeks tegen mij persoonlijk hebt?
Ik legde uit waarom ik antwoord gaf.. ik begreep wel dat meer mensen t onzin vonden..♡♡♡♡![]()
jajaja rustig aan maar? tis allemaal geen drama. wel interessant dus. om van anderen te horen?
geen drama maken he
Gast probeer je me depressief te makenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In Thailand is het nu rond de 28 graden.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag wel best veel leverworst gehad, hoop die ruften morgen als ik 'm terug breng!!!!!
![]()
![]()
SnP ikquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is gewoon niet leuk meer. Mis de zon, in shirt naar buiten. Veel te vroeg donker nu. bah♡♡♡♡![]()
Gelukkig vanavond niet met hagel, slagregens en een stukgewaaide stormparapluquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet straks nog een keer met dat beest, ligt nu hier voor de kachel te snurkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En daar haakte ik op in. Ik snap het probleem niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Ik legde uit waarom ik antwoord gaf.. ik begreep wel dat meer mensen t onzin vonden..![]()
![]()
Tjaquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:51 schreef kree het volgende:
jajaja rustig aan maar? tis allemaal geen drama. wel interessant dus. om van anderen te horen?
geen drama maken he♡♡♡♡![]()
[..]
Gast probeer je me depressief te maken![]()
![]()
![]()
[..]
Hij heeft vandaag wel best veel leverworst gehad, hoop die ruften morgen als ik 'm terug breng![]()
![]()
![]()
Ik maakte toch ook geen probleemquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar haakte ik op in. Ik snap het probleem niet.
♡♡♡♡![]()
Hooguit met een verdwaalde zwarte piet die door een KOZP-fanaticus belaagd wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig vanavond niet met hagel, slagregens en een stukgewaaide stormparaplu![]()
Ach wel leuk, altijd aanspraak als je met beest ff loopt. Allemansvriend.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig vanavond niet met hagel, slagregens en een stukgewaaide stormparapluLach met een schone bips![]()
Waarinquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja jij en ik iig denk ik hebben daar geen zin in?♡♡♡♡![]()
Nicequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In Thailand is het nu rond de 28 graden.![]()
![]()
Heb ik met Mini-ToT, en die hoeft geeneens een riem om!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach wel leuk, altijd aanspraak als je met beest ff loopt. Allemansvriend.![]()
![]()
moet wel zeggen voor zaterdag dat dit topic onwijs saai was.......
tja ik gooi er maar wat in dan enzo
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach wel leuk, altijd aanspraak als je met beest ff loopt. Allemansvriend.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze wel, die lobbes rent op iedereen af om af te lebberenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik met Mini-ToT, en die hoeft geeneens een riem om!
gelukkig wij haten elkaar ook niet, hahahaha mss dat botsen is wel grappig soms.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gadverquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze wel, die lobbes rent op iedereen af om af te lebberen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze wel, die lobbes rent op iedereen af om af te lebberen![]()
![]()
![]()
Vind t niet grappigquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig wij haten elkaar ook niet, hahahaha mss dat botsen is wel grappig soms.♡♡♡♡![]()
Smerigquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze wel, die lobbes rent op iedereen af om af te lebberen♡♡♡♡![]()
Ik heb de laatste tijd sowieso meer en meer contact met random vreemdelingen op straat, ook zonder Mini-ToT.![]()
![]()
Is het zo'n geval van 50kg, die heel leuk tegen mensen aanspringt om ze te begroeten, en daarmee mensen ten val brengtquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze wel, die lobbes rent op iedereen af om af te lebberen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik wil daar zijn, ben er niet. En dat weet @ToT daarom maakte ie die opmerking eroverquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:56 schreef aloa het volgende:
[..]
28 graden![]()
Beter dan dit hier.
Dan liever nog strenge vorst🥶
En dat de eigenaar dan nks doet en vrolijk erbi staat te kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het zo'n geval van 50kg, die heel leuk tegen mensen aanspringt om ze te begroeten, en daarmee mensen ten val brengt♡♡♡♡![]()
De homo ontmoetingsplek is niet de plek waar de meeste van ons komen ToTquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
Ik heb de laatste tijd sowieso meer en meer contact met random vreemdelingen op straat, ook zonder Mini-ToT.
Dat belooft watquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
Ik heb de laatste tijd sowieso meer en meer contact met random vreemdelingen op straat, ook zonder Mini-ToT.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik wil daar zijn, ben er niet. En dat weet @:ToT daarom maakte ie die opmerking erover![]()
![]()
Kruising Dogo Canaria (ofzo) en Rotweillerquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het zo'n geval van 50kg, die heel leuk tegen mensen aanspringt om ze te begroeten, en daarmee mensen ten val brengt
Op straat he.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De homo ontmoetingsplek is niet de plek waar de meeste van ons komen ToT
Niet in het frikandellenbos.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De homo ontmoetingsplek is niet de plek waar de meeste van ons komen ToT![]()
![]()
Owwwwwwquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Op straat he.
Niet in het frikandellenbos.Lach met een schone bips![]()
Ow, da's een flinke.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kruising Dogo Canaria (ofzo) en RotweillerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah oke.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik wil daar zijn, ben er niet. En dat weet @:ToT daarom maakte ie die opmerking erover
De tropen trekt me niet zo. Maar de temperatuur wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah oke.
De tropen trekt me niet zo. Maar de temperatuur welJe kunt er ziektes oplopen waar je nog nooit eerder van had gehoord!
![]()
![]()
Beest is echt wel lief, die wil serieus alleen maar knuffelen met iedereen.quote:Lach met een schone bips![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Druiper nog nooit iemand van gehoord?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Je kunt er ziektes oplopen waar je nog nooit eerder van had gehoord!
Van lebberende honden ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beest is echt wel lief, die wil serieus alleen maar knuffelen met iedereen.![]()
![]()
Iets met verfquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Druiper nog nooit iemand van gehoord?
@greysbones![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Druiper nog nooit iemand van gehoord?
Laatste keer had ik pijnlijk opgezwollen lymfeklieren!![]()
![]()
En je hebt er spinnen zo groot als ratten, slangen, malaria etc etcquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in zijn appelsap.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zei ik vanavond vlak voor het doorspoelen ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar heb jij je tong ingestoken dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatste keer had ik pijnlijk opgezwollen lymfeklieren!Lach met een schone bips![]()
Geen koffie deze keer?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in zijn appelsap.![]()
![]()
#DurfTeVragenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar heb jij je tong ingestoken dan?![]()
![]()
Leuk. Dat deed de onze niet zo, alleen bij bekenden. No worries dat die zomaar tegen vreemden opsprong.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beest is echt wel lief, die wil serieus alleen maar knuffelen met iedereen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Knuffelen is liefquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beest is echt wel lief, die wil serieus alleen maar knuffelen met iedereen.♡♡♡♡![]()
Nee, koffie is klaar voor vandaag. Nu aan de sap.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had een piepklein krasje op m'n achillespees gekregen door vulkaangesteente in een bos waar een mega grote gifslang op ons af kwam!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar heb jij je tong ingestoken dan?Kreng liet zich uit de boom vallen met een grote plof en had zoiets van: "LUNCH TIME!!!!"
Maar dat kleine krasje zorgde er dus voor dat ik enorm hoge koorts kreeg en me ontiegelijk ziek ging voelen.![]()
Deze heeft dus echt de neiging tegen iedereen op te springen, poten op je schouders en hele gezicht aflebberen tot je hem blijft aaienquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk. Dat deed de onze niet zo, alleen bij bekenden. No worries dat die zomaar tegen vreemden opsprong.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, koffie is klaar voor vandaag. Nu aan de sap.![]()
oehquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze heeft dus echt de neiging tegen iedereen op te springen, poten op je schouders en hele gezicht aflebberen tot je hem blijft aaien![]()
Enthousiasme is leuk, even knuffelen ook prima, maar dat gelebber hoeft niet zo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je wil ook nog een beetje kunnen ademen tijdens de begroeting?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeh![]()
Enthousiasme is leuk, even knuffelen ook prima, maar dat gelebber hoeft niet zo.![]()
![]()
Doe eensquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ik maar niet typen wat ik nu denk!♡♡♡♡![]()
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil ook nog een beetje kunnen ademen tijdens de begroeting?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Avontuurlijk reizenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Had een piepklein krasje op m'n achillespees gekregen door vulkaangesteente in een bos waar een mega grote gifslang op ons af kwam!Kreng liet zich uit de boom vallen met een grote plof en had zoiets van: "LUNCH TIME!!!!"
Maar dat kleine krasje zorgde er dus voor dat ik enorm hoge koorts kreeg en me ontiegelijk ziek ging voelen.![]()
Ik moet gewoon goed hotel hebbenVond een jungle hike van anderhalf uur naar een waterval al iets waarvan ik dacht achteraf..... Zoveel moeite voor wat water?
Het gaat niet om de destination, maar op de reis op zichzelf...quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Avontuurlijk reizen![]()
Ik moet gewoon goed hotel hebbenVond een jungle hike van anderhalf uur naar een waterval al iets waarvan ik dacht achteraf..... Zoveel moeite voor wat water?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heeft ie al van pup af aan gedaan bij iedereen, kregen ze er ook niet uit. Beest is nu 4 ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeh![]()
Enthousiasme is leuk, even knuffelen ook prima, maar dat gelebber hoeft niet zo.Lach met een schone bips![]()
nou beter dit dan dat het zo'n enge bijter is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft ie al van pup af aan gedaan bij iedereen, kregen ze er ook niet uit. Beest is nu 4 ofzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Avontuurlijk reizen![]()
Truth!
![]()
Ik ga ze allebei uit de weg.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou beter dit dan dat het zo'n enge bijter is.![]()
Maar knuffelen is toch liefquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik wil m'n postrechten hier houden!
♡♡♡♡![]()
Allebei stomquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou beter dit dan dat het zo'n enge bijter is.♡♡♡♡![]()
Helemaal niet, die staat zelfs te kwispelen voor katten want alles is leuk lijkt wel voor dat beest.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou beter dit dan dat het zo'n enge bijter is.Lach met een schone bips![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Afhankelijk van de persoon en situatie en alles!
Ik knuffel alleen met lieve mensen
♡♡♡♡![]()
Ja daarom hou ik me maar ff in!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik knuffel alleen met lieve mensen
Gewoon blijheid en liefheid nu!![]()
![]()
Oké..quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom hou ik me maar ff in!
Gewoon blijheid en liefheid nu!
Ik volg er ook niks van♡♡♡♡![]()
Zie plaatje!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké..
Ik volg er ook niks van![]()
![]()
Wat kijk jij voor films dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Die heb ik al zo vaak gezien
Cum guzzling sluts V - XXII gok ik zo!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat kijk jij voor films dan?![]()
![]()
Hier!!!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat kijk jij voor films dan?♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Cum guzzling sluts V - XXII gok ik zo!
♡♡♡♡![]()
Zou je "V - XXII" weg willen halen, daar speelde ik in mee. Wil niet graag op beeld hier.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Cum guzzling sluts V - XXII gok ik zo!Lach met een schone bips![]()
Dat zijn heel wat afleveringenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Cum guzzling sluts V - XXII gok ik zo!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je "V - XXII" weg willen halen, daar speelde ik in mee. Wil niet graag op beeld hier.![]()
![]()
![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 16-11-2024 20:19:28 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb dan ook heel wat eelt op m'n handen nu!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat afleveringen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je dat scenario al zo goed kent!Daar is dit een snapshot van!
♡♡♡♡![]()
Oh shit!quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Cum Guzzling Sluts zou wel een mooie TT zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: