SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En net wanneer ik weer na terug komquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgeschrikt door mijn bolk-artillerie natuurlijk!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah ok dat kan, ze hebben ook een thin and crispy bodem is wel iets lekkerderquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
He bah postte ik ook omdat je moe was![]()
En een of twee stukken vind ik dan wel lekker ... meer niet ..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vivo per leiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die mooie bolk verdiende het om in de OP te komen
en![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een speaker review te kijken naar een oude en een nieuwe versie van bepaalde speakers, en dat is net als het verschil tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet nog wel ontiegelijk veel extra meuk installeren voor Photoshop zoals brushes, fonts, filters enz.![]()
Maar dan heb je ook wat!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
Ik moet nog wel ontiegelijk veel extra meuk installeren voor Photoshop zoals brushes, fonts, filters enz.![]()
Toevalligquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
aangezien het toch weer nergens over gaat?
ik wil het even over "welke" kleur jullie hebben volgens jezelf?Do what you love, love what you do!![]()
Snotgroenquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef kree het volgende:
ik wil het even over "welke" kleur jullie hebben volgens jezelf?![]()
ik eigenlijk in blauw?quote:
het is verbazingswekkende trouwens hoe dit gewoon allemaal ok wordt gevonden met halve dag training enzo. LOL. puur uit management komt dat eigenlijk.
nouja met bakje koffie erbij en zolang ik maar geen presentatie hoef te doen, wmb ok. moes wel btw maar in groepje afgewimpeld naar andere die dat wel leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Kleur?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef kree het volgende:
ik wil het even over "welke" kleur jullie hebben volgens jezelf?♡♡♡♡![]()
jaaaaa? kijk ff naar het plaatje. er zit wat meer achter maargoed is vooral money-maker voor externe bedrijven die dit doen. .....quote:
managers geilen hierop wel trouwens en allemaal doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet welke kleur ik ben.. hoe moet ik dat weten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Testquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet welke kleur ik ben.. hoe moet ik dat weten♡♡♡♡![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:38 schreef kree het volgende:
ik wil het even over "welke" kleur jullie hebben volgens jezelf?![]()
die training volgen enzo. hahahaquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet welke kleur ik ben.. hoe moet ik dat weten
maar over het algemeen dit werd gevraagd aan technische mensen vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij moet ik een flinke jonko smoken om hier iets van te kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik eigenlijk in blauw?
het is verbazingswekkende trouwens hoe dit gewoon allemaal ok wordt gevonden met halve dag training enzo. LOL. puur uit management komt dat eigenlijk.
nouja met bakje koffie erbij en zolang ik maar geen presentatie hoef te doen, wmb ok. moes wel btw maar in groepje afgewimpeld naar andere die dat wel leuk vinden.![]()
kijk naar disc plaatje ?quote:
het idee was trouwens dat we dan beter met elkaar zouden communiceren.Do what you love, love what you do!![]()
Disc theorie wordt in alle soorten bedrijven gebruikt. Niet specifiek bedoeld v technischequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
die training volgen enzo. hahaha
maar over het algemeen dit werd gevraagd aan technische mensen vooral.♡♡♡♡![]()
Ahhhh dat plaatje! Ja zeg dat dan ook meteen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa? kijk ff naar het plaatje. er zit wat meer achter maargoed is vooral money-maker voor externe bedrijven die dit doen. .....
managers geilen hierop wel trouwens en allemaal doen.![]()
![]()
Welk plaatje?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
kijk naar disc plaatje ?
het idee was trouwens dat we dan beter met elkaar zouden communiceren.![]()
manager taal dit dan ook, tip. hier over beginnen is pro altijd?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik een flinke jonko smoken om hier iets van te kunnen maken.
het gaat niet om wat je kunt maar meer wie je kent enzo
Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat laatste sowiesoquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
manager taal dit dan ook, tip. hier over beginnen is pro altijd?
het gaat niet om wat je kunt maar meer wie je kent enzo![]()
waar maar ik vond het grappig btw en bedrijf die dat organiseerde deed het leuk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Disc theorie wordt in alle soorten bedrijven gebruikt. Niet specifiek bedoeld v technischeDo what you love, love what you do!![]()
volgens theorie begreep ik. tegenover elkaar hebben het meest gezellig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja quadrupels tegenover elkaar drinken is idd gezellig!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
volgens theorie begreep ik. tegenover elkaar hebben het meest gezellig.![]()
![]()
ben prive toch anders wel denk. meer geel/groenquote:
in werk blauwDo what you love, love what you do!![]()
Ja over de disc theoriequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee!Maar HC weet blijkbaar waar het over gaat.
Zie plaatje♡♡♡♡![]()
Ja? Ben je een pietje precies?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
ben prive toch anders wel denk. meer geel/groen
in werk blauw♡♡♡♡![]()
Ja die is nu net door een ander geplaatst, en daarna heeft hij een keer een linkje geplaatst!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja over de disc theorie
Zie plaatje![]()
![]()
die dat kwamen doen deden het btw wel leuk met toneelstukjes enzo moet ik zeggen.
niet iedereen zat er btw op te wachten.Do what you love, love what you do!![]()
I know.. was garpjequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is nu net door een ander geplaatst, en daarna heeft hij een keer een linkje geplaatst!
♡♡♡♡![]()
Snap ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:59 schreef kree het volgende:
die dat kwamen doen deden het btw wel leuk met toneelstukjes enzo moet ik zeggen.
niet iedereen zat er btw op te wachten.♡♡♡♡![]()
Ik heb het boek Omringd door idioten bijna uit inmiddels. Herken er toch wel wat dingen in
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
gehehehequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb het boek Omringd door idioten bijna uit inmiddels. Herken er toch wel wat dingen in
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Doet me aan dat "Koffie?" - "Ja, lekker!" plaatje van laatst hier denken!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
moet wel zeggen dan geel als vrouwtje erin is. niet echt inclusief enzo.
opvallend dan wel dat management of vrouw dat dan vooral zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Gele vrouwtjes zijn lekker hoor!quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:02 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen dan geel als vrouwtje erin is. niet echt inclusief enzo.
opvallend dan wel dat management of vrouw dat dan vooral zijn.![]()
![]()
Het verschilt per situatie en omgeving enzo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
ben je toch blauw wel wss? net als ik trouwens.![]()
maarre is goed dat we ff DISC hebben besproken, had lijstje namelijk met hoe je met anderen van andere kleur dan om moet gaan
Ik zie mezelf als op de ruggen van olifanten liggend die op een schildpad staan die door de ruimte zwemt.![]()
dan moet je fan zijn van Docter Seuss enzo. hahahaha gedaan musical, en later film gekeken maar snapte het toen nog niet?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
Ik zie mezelf als op de ruggen van olifanten liggend die op een schildpad staan die door de ruimte zwemt.
Bekijk deze YouTube-video
muzikale uitdaging dat wel iig.
wel nagezocht trouwens veel later, want voor spelen maakt niet uit met deze want bladmuziek enzo en spelen
maar verhaal achter wat wel grappig was, Usa vooral dat.Do what you love, love what you do!![]()
vind het wel grappig in muziek spelen enzo kan ik het altijd gelijk goed vinden met mensen.
verder ben ik wss sociaal onwijs onhandig. hahahahaha tenzij mensen me beetje kennen, daarom heb wingman nodig.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik ben weer wakker.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: