Nou, das wel een stuk aangenamer, Gerrit 🫣. Nu 1.4 graden hier en regen. Holladiejee. Dan toch liever ,16 hoorquote:Op woensdag 20 november 2024 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig zondag weer 15-17 graden en regen. Want daar heb je echt iets aan
De winter moet nog beginnen, dus dat doet het dan ook.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele winter net niet weer?. Hier heb je toch precies niks aan. Voor sneeuw moet het vriezen.
Nou nee, dit weer hoort bij het seizoen herfst/winter.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, das wel een stuk aangenamer, Gerrit 🫣. Nu 1.4 graden hier en regen. Holladiejee. Dan toch liever ,16 hoor
2005 daar teken ik voor,quote:Op woensdag 20 november 2024 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van mij mag er wel weer zo'n ouderwets pak sneeuw vallen zoals in 2005 of 1997.
En voor sommige regio's zijn er vast weer andere jaren, hier komen we er wat bekaaid af de laatste 19 jaar.
25 november. Ik weet het nog goed. Wat een puinhoop toenquote:Op woensdag 20 november 2024 14:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
2005 daar teken ik voor,Met de knieën in het Sneeuw hier in Fryslan. 2 weken later 20 graden.
Ik heb die nacht niet geslapen, al die bakken sneeuw met geen zuchtje wind. En toen het licht werd gelijk de deur uit met de cameraquote:Op woensdag 20 november 2024 14:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
2005 daar teken ik voor,Met de knieën in het Sneeuw hier in Fryslan. 2 weken later 20 graden.
Laten we die maar vergeten, windstil en zon....grootste drama dag die ik me kan bedenkenquote:Op woensdag 20 november 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
25 november. Ik weet het nog goed. Wat een puinhoop toen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 november 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
2 mooie situaties dat jaar iddquote:Op woensdag 20 november 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In maart 2005 lag er in het noorden een halve meter sneeuwquote:Op woensdag 20 november 2024 15:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
2 mooie situaties dat jaar iddik had het over Maart
in November 2005 was het rondom Deventer, Zutphen etc een puinhoop idd hier was het die dag zonnig
Vanaf 17u.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:59 schreef KingRoland het volgende:
Hoe erg gaat het los? Omgeving amsterdam
Ja, woon in Zutphen. Was best chaos toen. Hoogspanningskabels geknapt ookquote:Op woensdag 20 november 2024 15:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
2 mooie situaties dat jaar iddik had het over Maart
in November 2005 was het rondom Deventer, Zutphen etc een puinhoop idd hier was het die dag zonnig
Oja. Dat heeft wel even geduurd meen ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, woon in Zutphen. Was best chaos toen. Hoogspanningskabels geknapt ook
Toen hadden we in Haaksbergen ineens 3 dagen geen stroom, had ook wel watquote:Op woensdag 20 november 2024 15:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, woon in Zutphen. Was best chaos toen. Hoogspanningskabels geknapt ook
Nog even genieten, want in het weekend is het als sneeuw voor de zon weer verdwenen:quote:Op woensdag 20 november 2024 15:28 schreef FlyingEagle het volgende:
In het oosten sneeuwt het mooi door, ligt nu een mooie laag van een paar centimeter
Vanaf het weekend weer normaal weer.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog even genieten, want in het weekend is het als sneeuw voor de zon weer verdwenen:
[ afbeelding ]
Ook geen probleem mee, kan ik nog even in de tuin aan de gangquote:Op woensdag 20 november 2024 15:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog even genieten, want in het weekend is het als sneeuw voor de zon weer verdwenen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |