Sterker nog, de Marokkanen in Amsterdam zijn volgens Halsema de slachtoffersquote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Femke trekt haar keutel in.. verrassend![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a45ff1cf/
wauw klopt.. geef het toe!! zonder agressie... ik ben voor vrede.. shalomquote:Op zondag 17 november 2024 23:54 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je moet wel 'n beetje je best doen op fok!
fok! is nederland
je quote is in de soep gelopen ?
error!!!!quote:Op zondag 17 november 2024 23:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
was te verwachten, overal waar Israël komt ontstaat 'n reactie vanuit de samenleving.
Waren ze in New York gaan voetballen dan was de boel ook ontploft met allerlei extreem linkse wappies
Correct. Het probleem zit bij de moslims en links.quote:Op zondag 17 november 2024 23:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
was te verwachten, overal waar Israël komt ontstaat 'n reactie vanuit de samenleving.
Waren ze in New York gaan voetballen dan was de boel ook ontploft met allerlei extreem linkse wappies
ja het is onze schuld dat je de waarheid niet zietquote:Op zondag 17 november 2024 23:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
vanwege mensen zoals jij bedoel je ?
zal hij niet aan het uitdagen zijn? is meerdere malen trol genoemdquote:Op maandag 18 november 2024 00:05 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ja het is onze schuld dat je de waarheid niet ziet
heb geen idee, er zijn echt zulke domme mensen helaas. Dat is wel te zien aan twitter.quote:Op maandag 18 november 2024 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal hij niet aan het uitdagen zijn? is meerdere malen trol genoemd
een psychiater vertelde mij: de waarheid is wat de meerderheid van de mensen vindquote:Op maandag 18 november 2024 00:05 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ja het is onze schuld dat je de waarheid niet ziet
dit hele topic is 'n trol als je 't mij vraagt, antisemitisme uitvergroten met als doel ? online ventileren ?quote:Op maandag 18 november 2024 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal hij niet aan het uitdagen zijn? is meerdere malen trol genoemd
zo dom ben ik nietquote:Op maandag 18 november 2024 00:27 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
heb geen idee, er zijn echt zulke domme mensen helaas. Dat is wel te zien aan twitter.
Denk dat die psychiater zelf ook een sessie nodig heeft...quote:Op maandag 18 november 2024 00:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
een psychiater vertelde mij: de waarheid is wat de meerderheid van de mensen vind
je hoeft geen partij te kiezen, alleen de waarheid te accepteren. Dat is het.quote:Op maandag 18 november 2024 00:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zo dom ben ik niet
lang geleden hoog gescoord op iq
ik weiger partij te kiezen, als je 't daar niet mee eens bent dan heb je er alleen jezelf mee
jij bent 'n dromer, de realiteit is dat NASA heel goed kan aantonen dat de wereld rond is.quote:Op maandag 18 november 2024 00:33 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Denk dat die psychiater zelf ook een sessie nodig heeft...
de waarheid is de waarheid, of er niemand mee eens is of niet. Als het overgrote deel van de mensen vind dat de aarde plat is maakt het dat nog niet waar.
wat een onzin..je kiest duidelijk!! dat mag.maar je praat onduidelijk en dat is verwarrendquote:Op maandag 18 november 2024 00:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zo dom ben ik niet
lang geleden hoog gescoord op iq
ik weiger partij te kiezen, als je 't daar niet mee eens bent dan heb je er alleen jezelf mee
ja en er is bewijs dat moslims hebben gejaagd op joden. Dus waarom je dat dan ineens niet accepteerd?quote:Op maandag 18 november 2024 00:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
jij bent 'n dromer, de realiteit is dat NASA heel goed kan aantonen dat de wereld rond is.
de waarheid is dat er geweld is gebruikt en dat de daders worden opgespoord, er zijn ondertussen verdachten opgepakt ...quote:Op maandag 18 november 2024 00:33 schreef kun_bbongal het volgende:
je hoeft geen partij te kiezen, alleen de waarheid te accepteren. Dat is het.
mensen die beperkt intelligent zijn raken snel in de war, misschien 'n niveau te hoog gegrepenquote:Op maandag 18 november 2024 00:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wat een onzin..je kiest duidelijk!! dat mag.maar je praat onduidelijk en dat is verwarrend
ten eerste mag je 't woord moslim buiten de situatie laten, je hoeft de situatie niet religieus te maken, denk je dat de rechter partij gaat kiezen voor 'n religie ?quote:Op maandag 18 november 2024 00:36 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ja en er is bewijs dat moslims hebben gejaagd op joden. Dus waarom je dat dan ineens niet accepteerd?
ben zeker niet in de war...maar heb mijn twijfels bij jou?quote:Op maandag 18 november 2024 00:37 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mensen die beperkt intelligent zijn raken snel in de war, misschien 'n niveau te hoog gegrepen
quote:Op maandag 18 november 2024 00:36 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de waarheid is dat er geweld is gebruikt en dat de daders worden opgespoord, er zijn ondertussen verdachten opgepakt ...
het hoe&waarom is 'n persoonlijke kwestie, 't zijn minderheden in onze samenleving. ieder individu is verantwoordelijk voor zijn/haar daden
nee de waarheid is dat er religieus geweld is gepleegd met een politieke reden.quote:Op maandag 18 november 2024 00:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ten eerste mag je 't woord moslim buiten de situatie laten, je hoeft de situatie niet religieus te maken, denk je dat de rechter partij gaat kiezen voor 'n religie ?
ohh wauw!!quote:Op maandag 18 november 2024 00:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ten eerste mag je 't woord moslim buiten de situatie laten, je hoeft de situatie niet religieus te maken, denk je dat de rechter partij gaat kiezen voor 'n religie ?
begrijpelijk, ik heb wajong, ik mankeer ietsquote:Op maandag 18 november 2024 00:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ben zeker niet in de war...maar heb mijn twijfels bij jou?
oke sorry voor jou,maar dat is duidelijkquote:Op maandag 18 november 2024 00:41 schreef sturmpie het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb wajong, ik mankeer iets
er is 'n woordje gevallen, gaan we daar de rest van 't jaar moeilijk over doen ? niet overdrijven, je maakt van 'n mug 'n olifant, buitenlandse hooligans zijn slaags geraakt met lokale jongeren, het stelt in principe niks voorquote:Op maandag 18 november 2024 00:40 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
[..]
nee de waarheid is dat er religieus geweld is gepleegd met een politieke reden.
De daders en slachtoffers zijn 2 duidelijke groepen. Moslims en joden, dat is op religie gebaseerd en dat is de waarheid.
Het is met voorbedachte rade gedaan.
Dat is net als zeggen dat de crusades geen religieuze redenen hadquote:Op maandag 18 november 2024 00:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
er is 'n woordje gevallen, gaan we daar de rest van 't jaar moeilijk over doen ? niet overdrijven, je maakt van 'n mug 'n olifant, buitenlandse hooligans zijn slaags geraakt met lokale jongeren, het stelt in principe niks voor
voor religieuze mensen kan de situatie gevoelig liggen
nu ben je zeker aan het trollen...quote:Op maandag 18 november 2024 00:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
er is 'n woordje gevallen, gaan we daar de rest van 't jaar moeilijk over doen ? niet overdrijven, je maakt van 'n mug 'n olifant, buitenlandse hooligans zijn slaags geraakt met lokale jongeren, het stelt in principe niks voor
En de tientallen jaren van straatterreur van Marokkanen. En de leraren die al tientallen jaren niet kunnen spreken over de holocaust?quote:Op maandag 18 november 2024 00:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Dat is ie al een paar dagen.quote:Op maandag 18 november 2024 01:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nu ben je zeker aan het trollen...
Femke is drukker met het minimaliseren van de uitwerking van het probleem dan met het daadwerkelijke probleem op te lossen. Typisch links gedrag.quote:Op maandag 18 november 2024 07:06 schreef Cuendillar het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)paganda-ingezet.html
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema baalt dat ze het woord "pogrom" zei op de persconferentie over het geweld in Amsterdam vorige week. "Het werd daarna heel politiek, eigenlijk als propaganda gebruikt, om te discrimineren. Zo heb ik het niet bedoeld."
Spuug anders de joden nog weer even in het gezicht.
Tijd om te gaan, Femke. Goedschiks of kwaadschiks.
DE oplossing is om te beginnen met het erkennen dat onder Marokkanen en moslims een diep antisemitisch sentiment leeft. Zonder hiermee te beginnen hebben verdere oplossingen geen zin. Links zal moeten bewegen want anders voorspel ik een burgeroorlog. Rechts Nederland pikt het niet langer dat links zijn stomme kop in het zand blijft steken.quote:Op maandag 18 november 2024 07:32 schreef opgebaarde het volgende:
Na twintig jaar ben ik er aan toe. Hoe ziet die oplossing eruit?
Of ligt die oplossing al die tijd recht onder mijn neus en is de oplossing het schreeuwen van 'links kijkt weg'
Halsema is de slechtste en gevaarlijkste burgemeester die Nederland ooit heeft gekend. Ze is incompetent en vind het prima dat joden zich onveilig voelen in haar stad omdat ze van mening is dat pro-palestijnse en andere linkse demonstranten hun antisemitische boodschappen gewoon mogen blijven uiten.quote:Op maandag 18 november 2024 07:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Femke is drukker met het minimaliseren van de uitwerking van het probleem dan met het daadwerkelijke probleem op te lossen. Typisch links gedrag.
Als je goed leest trekt ze hem ook niet in omdat de feiten anders zijn geworden, maar omdat ze de gevolgen, namelijk hoe het afstraalt op de Marokkaanse gemeenschap en dat dit gebruikt kan worden als politiek instrument, niet wil.quote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Femke trekt haar keutel in.. verrassend![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a45ff1cf/
Je hebt blijkbaar Timmerfrans bij Sven Kockelmann niet gezien. Noch eerdere uitspraken van Halsema gelezen of gehoord.quote:Op maandag 18 november 2024 07:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
DE oplossing is om te beginnen met het erkennen dat onder Marokkanen en moslims een diep antisemitisch sentiment leeft. Zonder hiermee te beginnen hebben verdere oplossingen geen zin. Links zal moeten bewegen want anders voorspel ik een burgeroorlog. Rechts Nederland pikt het niet langer dat links zijn stomme kop in het zand blijft steken.
Halsema kennende had ze eigenlijk in plaats van “pogrom” “heropvoeding” willen zeggen.quote:Op maandag 18 november 2024 07:06 schreef Cuendillar het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)paganda-ingezet.html
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema baalt dat ze het woord "pogrom" zei op de persconferentie over het geweld in Amsterdam vorige week. "Het werd daarna heel politiek, eigenlijk als propaganda gebruikt, om te discrimineren. Zo heb ik het niet bedoeld."
Spuug anders de joden nog weer even in het gezicht.
Tijd om te gaan, Femke. Goedschiks of kwaadschiks.
Nou, inderdaad. Belachelijk. Ik vond dat ze die persconferentie prima deed, maar dit is allemaal weer zo slap.quote:Op maandag 18 november 2024 08:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als je goed leest trekt ze hem ook niet in omdat de feiten anders zijn geworden, maar omdat ze de gevolgen, namelijk hoe het afstraalt op de Marokkaanse gemeenschap en dat dit gebruikt kan worden als politiek instrument, niet wil.
Ze bedoelt 'een volstrekt begrijpelijke reactie op de genocide in Gaza'.quote:Op maandag 18 november 2024 08:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Halsema kennende had ze eigenlijk in plaats van “pogrom” “heropvoeding” willen zeggen.
Dat zegt ze helemaal niet. Je bent er gewoon wat bij aan het fantaseren.quote:Op maandag 18 november 2024 07:57 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Halsema is de slechtste en gevaarlijkste burgemeester die Nederland ooit heeft gekend. Ze is incompetent en vind het prima dat joden zich onveilig voelen in haar stad omdat ze van mening is dat pro-palestijnse en andere linkse demonstranten hun antisemitische boodschappen gewoon mogen blijven uiten.
Nee, ze heeft dit niet gezegd. Maar haar beleid leidt tot dezelfde uitkomst van antisemitisme. Zij is daarom de slechtste en meest gevaarlijke burgemeester ooit.quote:Op maandag 18 november 2024 08:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zegt ze helemaal niet. Je bent er gewoon wat bij aan het fantaseren.
Nogmaals. Wat is de oplossing dan wel? Wat is wel goed beleid?quote:Op maandag 18 november 2024 08:33 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft dit niet gezegd. Maar haar beleid leidt tot dezelfde uitkomst van antisemitisme. Zij is daarom de slechtste en meest gevaarlijke burgemeester ooit.
Erkenning en benoeming van het (de) proble(e)m(en) is nog maar het begin, want we hadden dit allang opgelost moeten hebben.quote:Op maandag 18 november 2024 07:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
DE oplossing is om te beginnen met het erkennen dat onder Marokkanen en moslims een diep antisemitisch sentiment leeft. Zonder hiermee te beginnen hebben verdere oplossingen geen zin. Links zal moeten bewegen want anders voorspel ik een burgeroorlog. Rechts Nederland pikt het niet langer dat links zijn stomme kop in het zand blijft steken.
Uiteraard, want het gaat mij er alleen om dat de gehate islam wordt aangepakt.quote:Op maandag 18 november 2024 08:52 schreef opgebaarde het volgende:
^ en dus antisemitisch links er mee weg laten komen
Ik vind heropvoeding niet zo'n geweldige constructie. Beter gaan we het onderwijs grondig hervormen zodat kinderen niet hun hele leven in hun zuil gedwongen kunnen worden waar feiten optioneel zijn of niet benoemd mogen worden omdat dit beledigend zou zijn maar waar ze kritisch leren denken.quote:Op maandag 18 november 2024 08:50 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Erkenning en benoeming van het (de) proble(e)m(en) is nog maar het begin, want we hadden dit allang opgelost moeten hebben.
Er was een tijd dat je deze mensen had kunnen bijbrengen dat het islamitisch antisemitisme hier not done is, maar nu gaat dat niet meer werken. Ze zullen "zionistische propaganda!!!" krijsen, ze zullen huilen en vingerwijzen, ze zullen alles en iedereen de schuld geven behalve zichzelf.
Bovendien doet een groot deel van links Nederland met ze mee...!
Daarom zul je ze moeten heropvoeden. En dat geldt voor een groot deel van de islamitische culturen binnen Nederland. Vergelijk het met de Duitsers na de Tweede Wereldoorlog.
En dat deel dat niet wil? Daarvan neem je dan het paspoort af en schop je de grens over.
"Maar links heeft nooit geregeerd!1einz"quote:Op maandag 18 november 2024 07:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Femke is drukker met het minimaliseren van de uitwerking van het probleem dan met het daadwerkelijke probleem op te lossen. Typisch links gedrag.
Europa zal als collectief de Islam moet inbinden. Strenge regelgevingen, extra controles op berichtgevingen in moskeeën met als gevolg tot sluiten. Geen extra moskeeën meer openen. Geen islamitische scholen meer. Alles wat mogelijk is om het zo onaantrekkelijk mogelijk te maken om in Europa te wonen als niet gematigde Moslim. De Islam moet gewoon drastisch op de schop.quote:Op maandag 18 november 2024 08:50 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Erkenning en benoeming van het (de) proble(e)m(en) is nog maar het begin, want we hadden dit allang opgelost moeten hebben.
Er was een tijd dat je deze mensen had kunnen bijbrengen dat het islamitisch antisemitisme hier not done is, maar nu gaat dat niet meer werken. Ze zullen "zionistische propaganda!!!" krijsen, ze zullen huilen en vingerwijzen, ze zullen alles en iedereen de schuld geven behalve zichzelf.
Bovendien doet een groot deel van links Nederland met ze mee...!
Daarom zul je ze moeten heropvoeden. En dat geldt voor een groot deel van de islamitische culturen binnen Nederland. Vergelijk het met de Duitsers na de Tweede Wereldoorlog.
En dat deel dat niet wil? Daarvan neem je dan het paspoort af en schop je de grens over.
Zie post #283quote:Op maandag 18 november 2024 08:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat is de oplossing dan wel? Wat is wel goed beleid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |