Moeten nee, mag ja.quote:Op zondag 17 november 2024 19:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan zou ik met mijn ervaringen alle mannen moeten mijden?
Je krijgt ook de indruk dat door de media en social media het allemaal 10000x erger is dan wat het daadwerkelijk is. Vaak door diezelfde bronnen wordt er gedaan alsof het alleen in de westerse wereld voorkomt.quote:Op zondag 17 november 2024 22:11 schreef havanagila het volgende:
En als NL zo enorm racistisch is, is er uberhaupt 1 wraakactie geweest?
Het probleem is zeker bekend. Moslims wisten ondanks al die beveiliging nog Joodse mensen aan te vallen op de tribune. Een hoog risicowedstrijd omdat die mensen een komaf hebben waarvan de Koran aangeeft dat ze de grote vijand zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 22:41 schreef sturmpie het volgende:
Halsema heeft 't goed uitgelegd, 't was in voetbaltermen geen hoog risicowedstrijd maar ... het was dus wel 'n hoog risicowedstrijd omdat 't Israël is.
In Frankrijk moet er 1 politieagent op 5 mensen aanwezig zijn als Israël komt voetballen, het probleem is bekend.
of een labiele hersenpan!quote:Op zondag 17 november 2024 19:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deze blanke vrouw komt liever geen mannen tegen met een slecht functionerend geweten.
heel kort door de bocht ..moslims zijn een en het probleem...amen!quote:Op zondag 17 november 2024 23:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het probleem is zeker bekend. Moslims wisten ondanks al die beveiliging nog Joodse mensen aan te vallen op de tribune. Een hoog risicowedstrijd omdat die mensen een komaf hebben waarvan de Koran aangeeft dat ze de grote vijand zijn.
Wat ook onderdeel van het probleem is zijn moslims als jij die dit soort straatjihad constant lopen te verdedigen.
niet overdrijven, je mag de situatie neutraal gade slaanquote:Op zondag 17 november 2024 23:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat ook onderdeel van het probleem is zijn moslims als jij die dit soort straatjihad constant lopen te verdedigen.
dat is bekend, moslims kunnen agressief worden als 't met hun geloof te maken heeftquote:Op zondag 17 november 2024 23:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heel kort door de bocht ..moslims zijn een en het probleem...amen!
ik zie hun niet als lokale bevolkingquote:Op zondag 17 november 2024 23:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
niet overdrijven, je mag de situatie neutraal gade slaan
ik kies geen partij, ik zie alleen dat 'n voetbalclub slaags is geraakt met lokale bevolking
Te ranzig.quote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Femke trekt haar keutel in.. verrassend![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a45ff1cf/
dat moet je zelf weten, als ze in Nederland zijn geboren en ze zijn hier naar school gegaan dan zijn 't Nederlanders met misschien buitenlandse oudersquote:Op zondag 17 november 2024 23:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zie hun niet als lokale bevolking
en totaal onnederlandse ideeen en waardequote:Op zondag 17 november 2024 23:14 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat moet je zelf weten, als ze in Nederland zijn geboren en ze zijn hier naar school gegaan dan zijn 't Nederlanders met misschien buitenlandse ouders
Compleet niet ook.quote:Op zondag 17 november 2024 23:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zie hun niet als lokale bevolking
Je zult maar joods zijn en in Amsterdam wonen. Je kunt jezelf dan maar beter bewapenen want op Halsema en de radicaal-linkse Veiligheidsdriehoek hoef je niet te rekenen.quote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Femke trekt haar keutel in.. verrassend![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a45ff1cf/
Ze is een verrader.quote:Op zondag 17 november 2024 23:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je zult maar joods zijn en in Amsterdam wonen. Je kunt jezelf dan maar beter bewapenen want op Halsema en de radicaal-linkse Veiligheidsdriehoek hoef je niet te rekenen.
Je stond van de week te schreeuwen dat Israëlische fans ‘Fransen’ aanvielen met je onvolledige filmpje. Toen ik met het bericht kwam dat het andersom was heb ik je niet meer gehoord.quote:Op zondag 17 november 2024 23:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik kies geen partij, ik zie alleen dat 'n voetbalclub slaags is geraakt met lokale bevolking
Dus als een koe in een paardenstal ter wereld komt is het een paard?quote:Op zondag 17 november 2024 23:14 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat moet je zelf weten, als ze in Nederland zijn geboren en ze zijn hier naar school gegaan dan zijn 't Nederlanders met misschien buitenlandse ouders
amsterdam de mooie en gezellige stad (mijn geboorte stad) mijn mokum! verkloot door een stelletje agresieve creapsquote:Op zondag 17 november 2024 23:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je zult maar joods zijn en in Amsterdam wonen. Je kunt jezelf dan maar beter bewapenen want op Halsema en de radicaal-linkse Veiligheidsdriehoek hoef je niet te rekenen.
Tuurlijk niet. Wat verwacht je ook? Dat die antiJoden hun ongelijk toegeven dat Jodenmensen onschuldig zijn?quote:Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je stond van de week te schreeuwen dat Israëlische fans ‘Fransen’ aanvielen met je onvolledige filmpje. Toen ik met het bericht kwam dat het andersom was heb ik je niet meer gehoord.
Er is alleen niks neutraals aan, het zijn moslims die letterlijk gejaagd hebben op joden. Het zal niet de eerste keer zijn en niet de laatste. Dit soort moslims horen thuis in een woestijn met een dictator, ver weg van de beschaafde wereld.quote:Op zondag 17 november 2024 23:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Nederland is multicultureel, de tijd van klompen is al lang voorbijquote:Op zondag 17 november 2024 23:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en totaal onnederlandse ideeen en waarde
Oorlogswinter van Jan Terlouw gelezen ?quote:Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze is een verrader.
Een Jodenverrader.
Hoezo is voorbij? Op zaterdag loopt het halve dorp er hier op.quote:Op zondag 17 november 2024 23:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Nederland is multicultureel, de tijd van klompen is al lang voorbij
ik heb geen filmpje gepost, volgens mij ben je in de war, gaat alles goed daarboven in de sisha lounge brain department ?quote:Op zondag 17 november 2024 23:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je stond van de week te schreeuwen dat Israëlische fans ‘Fransen’ aanvielen met je onvolledige filmpje. Toen ik met het bericht kwam dat het andersom was heb ik je niet meer gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |