Sterker nog, de Marokkanen in Amsterdam zijn volgens Halsema de slachtoffersquote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Femke trekt haar keutel in.. verrassend![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a45ff1cf/
wauw klopt.. geef het toe!! zonder agressie... ik ben voor vrede.. shalomquote:Op zondag 17 november 2024 23:54 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je moet wel 'n beetje je best doen op fok!
fok! is nederland
je quote is in de soep gelopen ?
error!!!!quote:Op zondag 17 november 2024 23:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
was te verwachten, overal waar Israël komt ontstaat 'n reactie vanuit de samenleving.
Waren ze in New York gaan voetballen dan was de boel ook ontploft met allerlei extreem linkse wappies
Correct. Het probleem zit bij de moslims en links.quote:Op zondag 17 november 2024 23:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
was te verwachten, overal waar Israël komt ontstaat 'n reactie vanuit de samenleving.
Waren ze in New York gaan voetballen dan was de boel ook ontploft met allerlei extreem linkse wappies
ja het is onze schuld dat je de waarheid niet zietquote:Op zondag 17 november 2024 23:59 schreef sturmpie het volgende:
[..]
vanwege mensen zoals jij bedoel je ?
zal hij niet aan het uitdagen zijn? is meerdere malen trol genoemdquote:Op maandag 18 november 2024 00:05 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ja het is onze schuld dat je de waarheid niet ziet
heb geen idee, er zijn echt zulke domme mensen helaas. Dat is wel te zien aan twitter.quote:Op maandag 18 november 2024 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal hij niet aan het uitdagen zijn? is meerdere malen trol genoemd
een psychiater vertelde mij: de waarheid is wat de meerderheid van de mensen vindquote:Op maandag 18 november 2024 00:05 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ja het is onze schuld dat je de waarheid niet ziet
dit hele topic is 'n trol als je 't mij vraagt, antisemitisme uitvergroten met als doel ? online ventileren ?quote:Op maandag 18 november 2024 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal hij niet aan het uitdagen zijn? is meerdere malen trol genoemd
zo dom ben ik nietquote:Op maandag 18 november 2024 00:27 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
heb geen idee, er zijn echt zulke domme mensen helaas. Dat is wel te zien aan twitter.
Denk dat die psychiater zelf ook een sessie nodig heeft...quote:Op maandag 18 november 2024 00:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
een psychiater vertelde mij: de waarheid is wat de meerderheid van de mensen vind
je hoeft geen partij te kiezen, alleen de waarheid te accepteren. Dat is het.quote:Op maandag 18 november 2024 00:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zo dom ben ik niet
lang geleden hoog gescoord op iq
ik weiger partij te kiezen, als je 't daar niet mee eens bent dan heb je er alleen jezelf mee
jij bent 'n dromer, de realiteit is dat NASA heel goed kan aantonen dat de wereld rond is.quote:Op maandag 18 november 2024 00:33 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Denk dat die psychiater zelf ook een sessie nodig heeft...
de waarheid is de waarheid, of er niemand mee eens is of niet. Als het overgrote deel van de mensen vind dat de aarde plat is maakt het dat nog niet waar.
wat een onzin..je kiest duidelijk!! dat mag.maar je praat onduidelijk en dat is verwarrendquote:Op maandag 18 november 2024 00:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zo dom ben ik niet
lang geleden hoog gescoord op iq
ik weiger partij te kiezen, als je 't daar niet mee eens bent dan heb je er alleen jezelf mee
ja en er is bewijs dat moslims hebben gejaagd op joden. Dus waarom je dat dan ineens niet accepteerd?quote:Op maandag 18 november 2024 00:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
jij bent 'n dromer, de realiteit is dat NASA heel goed kan aantonen dat de wereld rond is.
de waarheid is dat er geweld is gebruikt en dat de daders worden opgespoord, er zijn ondertussen verdachten opgepakt ...quote:Op maandag 18 november 2024 00:33 schreef kun_bbongal het volgende:
je hoeft geen partij te kiezen, alleen de waarheid te accepteren. Dat is het.
mensen die beperkt intelligent zijn raken snel in de war, misschien 'n niveau te hoog gegrepenquote:Op maandag 18 november 2024 00:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wat een onzin..je kiest duidelijk!! dat mag.maar je praat onduidelijk en dat is verwarrend
ten eerste mag je 't woord moslim buiten de situatie laten, je hoeft de situatie niet religieus te maken, denk je dat de rechter partij gaat kiezen voor 'n religie ?quote:Op maandag 18 november 2024 00:36 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ja en er is bewijs dat moslims hebben gejaagd op joden. Dus waarom je dat dan ineens niet accepteerd?
ben zeker niet in de war...maar heb mijn twijfels bij jou?quote:Op maandag 18 november 2024 00:37 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mensen die beperkt intelligent zijn raken snel in de war, misschien 'n niveau te hoog gegrepen
quote:Op maandag 18 november 2024 00:36 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de waarheid is dat er geweld is gebruikt en dat de daders worden opgespoord, er zijn ondertussen verdachten opgepakt ...
het hoe&waarom is 'n persoonlijke kwestie, 't zijn minderheden in onze samenleving. ieder individu is verantwoordelijk voor zijn/haar daden
nee de waarheid is dat er religieus geweld is gepleegd met een politieke reden.quote:Op maandag 18 november 2024 00:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ten eerste mag je 't woord moslim buiten de situatie laten, je hoeft de situatie niet religieus te maken, denk je dat de rechter partij gaat kiezen voor 'n religie ?
ohh wauw!!quote:Op maandag 18 november 2024 00:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ten eerste mag je 't woord moslim buiten de situatie laten, je hoeft de situatie niet religieus te maken, denk je dat de rechter partij gaat kiezen voor 'n religie ?
begrijpelijk, ik heb wajong, ik mankeer ietsquote:Op maandag 18 november 2024 00:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ben zeker niet in de war...maar heb mijn twijfels bij jou?
oke sorry voor jou,maar dat is duidelijkquote:Op maandag 18 november 2024 00:41 schreef sturmpie het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb wajong, ik mankeer iets
er is 'n woordje gevallen, gaan we daar de rest van 't jaar moeilijk over doen ? niet overdrijven, je maakt van 'n mug 'n olifant, buitenlandse hooligans zijn slaags geraakt met lokale jongeren, het stelt in principe niks voorquote:Op maandag 18 november 2024 00:40 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
[..]
nee de waarheid is dat er religieus geweld is gepleegd met een politieke reden.
De daders en slachtoffers zijn 2 duidelijke groepen. Moslims en joden, dat is op religie gebaseerd en dat is de waarheid.
Het is met voorbedachte rade gedaan.
Dat is net als zeggen dat de crusades geen religieuze redenen hadquote:Op maandag 18 november 2024 00:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
er is 'n woordje gevallen, gaan we daar de rest van 't jaar moeilijk over doen ? niet overdrijven, je maakt van 'n mug 'n olifant, buitenlandse hooligans zijn slaags geraakt met lokale jongeren, het stelt in principe niks voor
voor religieuze mensen kan de situatie gevoelig liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |