Kant en klare lasagne is een van de betere kant en klare inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2024 16:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel echt lekker
Congrats baby. Heb je een mooi kado gehad?quote:Op donderdag 21 november 2024 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vandaag is jouw dagGefeliciteerd.
Webex is de hel. Soms is MS Teams zo erg nog niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:36 schreef DrMarten het volgende:
3 uur lang cursus via Webex.
"Je deelt nu je hele scherm en niet de video, volgens mij zien we dingen die niet voor ons bedoeld zijn"
"Het geluid bij de video werkt niet"
"Hans je mond beweegt, maar je microfoon staat uit"
"Je viel even weg, kun je de vorige halve minuut nog een keer herhalen?"
Als het goed is gaan we over een tijdje over op Outlook en Teams. Maar dat gaat ook allemaal anders dan geplandquote:Op donderdag 21 november 2024 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Webex is de hel. Soms is MS Teams zo erg nog niet.
Jullie hebben geen outlook?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we over een tijdje over op Outlook en Teams. Maar dat gaat ook allemaal anders dan gepland
Genieten!quote:Op donderdag 21 november 2024 10:36 schreef DrMarten het volgende:
3 uur lang cursus via Webex.
"Je deelt nu je hele scherm en niet de video, volgens mij zien we dingen die niet voor ons bedoeld zijn"
"Het geluid bij de video werkt niet"
"Hans je mond beweegt, maar je microfoon staat uit"
"Je viel even weg, kun je de vorige halve minuut nog een keer herhalen?"
Nope. Overheid he, loopt standaard 10 jaar achter. Nu willen ze dus over naar volledig online werken en andere software, maar er zijn nogal wat probleempjesquote:Op donderdag 21 november 2024 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie hebben geen outlook?
Ik werk al ruim 5 jaar voor diverse gemeenten, die hadden altijd gewoon het hele Microsoft pakket. En in 1 gemeente daarnaast ook Webex, dat is echt kut jaquote:Op donderdag 21 november 2024 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Overheid he, loopt standaard 10 jaar achter. Nu willen ze dus over naar volledig online werken en andere software, maar er zijn nogal wat probleempjes
Dan krijg je mogelijk toch Commaquote:Op donderdag 21 november 2024 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Overheid he, loopt standaard 10 jaar achter. Nu willen ze dus over naar volledig online werken en andere software, maar er zijn nogal wat probleempjes
Geen idee wat dat is. We krijgen sowieso het hele microsoft pakket.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan krijg je mogelijk toch Commadat is echt een heel slecht programma voor je geduld
Mensen hebben echt niets aan mij als ambassadeur. Ik snap niets van het hele programma. Zoveel gedoe ook :’)quote:Op donderdag 21 november 2024 16:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan krijg je mogelijk toch Commadat is echt een heel slecht programma voor je geduld
Een airfryerquote:Op donderdag 21 november 2024 14:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Congrats baby. Heb je een mooi kado gehad?
Whaha ben jij ambassadeur ja? Ik doe niet mee aan die shitshowquote:Op donderdag 21 november 2024 16:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mensen hebben echt niets aan mij als ambassadeur. Ik snap niets van het hele programma. Zoveel gedoe ook :’)
Dat worden dus bitterballen op Sinterklaasavond.quote:
Hoi jijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik dacht dus dat het een goed idee zou zijn om met de fohn van de hond onder het bed door te blazen zodat al het stof er onderuit zou gaan. Het stof is er wel onderuit maar ik geloof niet dat dit echt een goed plan was :-
+
Wat gebeurde er? Grote stofwolk oid?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik dacht dus dat het een goed idee zou zijn om met de fohn van de hond onder het bed door te blazen zodat al het stof er onderuit zou gaan. Het stof is er wel onderuit maar ik geloof niet dat dit echt een goed plan was :-
+
Er vloog vanalles door de luchtquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Grote stofwolk oid?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
+
Wahahahaquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er vloog vanalles door de luchtheb snel de luchtfilter aangezet en de deur dichtgetrokken.. ga zo even een soepje pakken hoop dat ik daarna veilig kan stofzuigen
Das mijn leven in een gifjequote:Op vrijdag 22 november 2024 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dorp van Koekie
Maantjequote:
* TheStigsDutchCousin CotS opwarmtquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb het koud
Terwijl ik naast de kachel zit en een snuggle aan heb
Ja vreselijk. Maar binnen is het kleurrijk ❤️quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedemiddag. Is het daar ook lekker grijs en donker buiten?
Heb je lichtjes aan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Maar binnen is het kleurrijk ❤️
Arme Takkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |