quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik dacht dus dat het een goed idee zou zijn om met de fohn van de hond onder het bed door te blazen zodat al het stof er onderuit zou gaan. Het stof is er wel onderuit maar ik geloof niet dat dit echt een goed plan was :-
+
Wat gebeurde er? Grote stofwolk oid?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik dacht dus dat het een goed idee zou zijn om met de fohn van de hond onder het bed door te blazen zodat al het stof er onderuit zou gaan. Het stof is er wel onderuit maar ik geloof niet dat dit echt een goed plan was :-
+
Er vloog vanalles door de luchtquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Grote stofwolk oid?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
+
Wahahahaquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er vloog vanalles door de luchtheb snel de luchtfilter aangezet en de deur dichtgetrokken.. ga zo even een soepje pakken hoop dat ik daarna veilig kan stofzuigen
Das mijn leven in een gifjequote:Op vrijdag 22 november 2024 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dorp van Koekie
Maantjequote:
* TheStigsDutchCousin CotS opwarmtquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb het koud
Terwijl ik naast de kachel zit en een snuggle aan heb
Ja vreselijk. Maar binnen is het kleurrijk ❤️quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedemiddag. Is het daar ook lekker grijs en donker buiten?
Heb je lichtjes aan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Maar binnen is het kleurrijk ❤️
Arme Takkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |