Sterkte en Beterschap!quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Bedankt allen, ik ben met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Ik kreeg net vd verpleegkundige te horen dat de bloeduitslag in orde is.
Al aan dequote:
quote:
Morguhquote:
Hopelijk heeft hij een 'schop'gekregen en zit hij weer gezond en wel thuisquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Storkte en Boterschop!
Helaas, ik werd wel lekker onder de douche geschopt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een 'schop'gekregen en zit hij weer gezond en wel thuis
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas, ik werd wel lekker onder de douche geschopt.
Ojee, hebben ze gevonden wat het nu is dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap!!quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn wel liefvoor mij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ojee, hebben ze gevonden wat het nu is dan?
Lekker laten verwennen door de zusters
Mooi zo, en nu maar snel opknappenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn wel liefvoor mij.
Beterschap eendquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb zelf Liever vogels, heb echt niets met katten.quote:
Ik wel maar ook met Birdiesquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelf Liever vogels, heb echt niets met katten.
Maar uh, heeft de arts je al uit elkaar getrokken om te kijken wat er nou wel mis is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door chufi op 16-11-2024 12:23:19 ]
Beterschap SBE!quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie verzorgt de verzorgers van de terrorparkiet?quote:
Welke wedstrijden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:09 schreef chufi het volgende:
Vanavond voetbal.. dat zal het zijn ...
Zat al vol met oranje luitjes in de trein netquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:09 schreef chufi het volgende:
Vanavond voetbal.. dat zal het zijn ...
Hey Birdiequote:
Oh doet het OV het weer ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Zat al vol met oranje luitjes in de trein net
Ja helemaal, ook donderdag had ik eigenlijk geen last. Volgende week weer her en der stakingen maar geen idee of ik daar last van ga hebbenquote:
Let even op dinsdag, geen staking, maar wel een mogelijkheid tot heel slecht weer. Mogelijkheid he.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja helemaal, ook donderdag had ik eigenlijk geen last. Volgende week weer her en der stakingen maar geen idee of ik daar last van ga hebben
Ja dan blijf ik in Amsterdam maar had het al gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let even op dinsdag, geen staking, maar wel een mogelijkheid tot heel slecht weer. Mogelijkheid he.
De ergste verwachting is windkracht 11 a 12,quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik in Amsterdam maar had het al gezien.
Wedstrijd volgende week zondag dus het moet heel beroerd zijn willen we niet het water op gaan
Whut???quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De ergste verwachting is windkracht 11 a 12,
is dat beroerd genoeg?
Laten we hopen van niet ... ik kon van de week nergens meer heen en dat waren geen eens stakingenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja helemaal, ook donderdag had ik eigenlijk geen last. Volgende week weer her en der stakingen maar geen idee of ik daar last van ga hebben
Alles rond Schiphol loopt in de soepquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet ... ik kon van de week nergens meer heen en dat waren geen eens stakingen
WKN / Zeer zware storm/orkaan mogelijk voor dinsdag in Nederlandquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Whut???
Nee 7 is wel voldoende om het af te lazen
Dat las ik ook idd ...quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles rond Schiphol loopt in de soep
Ja dat met die stormverwachtingen is hier wel altijd een beetje wat overdreven op Fokquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WKN / Zeer zware storm/orkaan mogelijk voor dinsdag in Nederland
De kans dat het 7 wordt is redelijk geloof ik
Oh, hoeft zeker niet zo erg te worden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat met die stormverwachtingen is hier wel altijd een beetje wat overdreven op Fok![]()
Maar goed het zal niet best zijn
Er kan ook nog een kabinet omvallen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt pas interessant als er meer dan een tuinstoel omvalt.
Meestal valt het in het binnenland ook wel mee, zelfs Utrecht is vaak al veel minder heftig dan Amsterdamquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, hoeft zeker niet zo erg te worden.
Maar wel iets om in de gaten te houden.
Ik moet dinsdag naar kantoor een teamdag ergens. Mocht het code oranje of rood worden wordt het in ieder geval een teamdag zonder mij. De kans dat ik dan met de NS weer terugkom is niet zo groot
Meer dan een tuinstoel, dus vet interessant.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er kan ook nog een kabinet omvallen.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er kan ook nog een kabinet omvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal ja, al heb ik het toch al een keer gehad dat er echt niets meer reed van Tilburg. Kwam op geen manier met het ov in Rotterdam. Gelukkig toen met een collega mee kunnen rijden. Vanaf Dordrecht was er wel weer iets van trein.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal valt het in het binnenland ook wel mee, zelfs Utrecht is vaak al veel minder heftig dan Amsterdam
Kippie in zoetzure saus maken met rijst erbijquote:
Hoi Dot!quote:
Ja je hebt een nieuwe bed. Hopelijk slaap je er lekker in.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dot!![]()
Was vlak na de post begonnen met m'n nieuwe bed in elkaar te zetten. Net klaar ermee
Dat had ik ook vandaag.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Kippie in zoetzure saus maken met rijst erbij
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je hebt een nieuwe bed. Hopelijk slaap je er lekker in.
Hier nog alles onder controle.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Nog geen nieuws van @:Superbadeendje ?
Mooi zo maar een diagnose ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier nog alles onder controle.
Nog steeds in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, naar die prutsers van onsquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zit Duitsland zeker te kijken ...
Uhuhquote:
Hulloquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:54 schreef chufi het volgende:
Wat nu ? Medisch issue op de bank Hongarije ...
quote:Hngaars statement: Ádám Szalai is bij kennis na medische noodsituatie in Arena
Gelukkigquote:
Goede planningquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:54 schreef engine het volgende:
Ook weekend
Net naar de kapper geweest. Nu koffie en een paar empanadas
Daar moet een piemel in.quote:
Het was onder controle, neem aan dat hij nog in het ziekenhuis ligt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:48 schreef Deisyy het volgende:
Niets meer van @:superbadeendje gehoord, heeft iemand hier contact met hem?
Misschien iemand die eens een meeting georganiseerd heeft waar hij bij was?quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat we niets meer gehoord hebben vroeg ik me af hoe het nu is en of hij weet waar de klachten vandaan komen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was onder controle, neem aan dat hij nog in het ziekenhuis ligt.
Ja maar het ging ook wel erg onverwachts dus dan heb je ook je telefoon oplader niet mee, denk ik dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat we niets meer gehoord hebben vroeg ik me af hoe het nu is en of hij weet waar de klachten vandaan komen.
Hij zal vanzelf wel weer met een berichtje komen dan.
Hij wist dat de huisarts langs zou komen , dus dan weet je dat het mogelijk not OK is , dus dan heb je een tasje met spulletjes klaar tegen die tijd .. neem ik aanquote:Op zaterdag 16 november 2024 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het ging ook wel erg onverwachts dus dan heb je ook je telefoon oplader niet mee, denk ik dan.
Al valt dat wel te ritselen ergens
Als je weet dat je gelijk naar het ziekenhuis moet wel ja. Daar ga je toch niet van uit? Plus wat jij zei klopt ook wel, in het weekend doen ze basis onderzoeken.quote:Op zondag 17 november 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wist dat de huisarts langs zou komen , dus dan weet je dat het mogelijk not OK is , dus dan heb je een tasje met spulletjes klaar tegen die tijd .. neem ik aan
Het zijn niet de moment dat je op je meest helder nadenkt helaasquote:Op zondag 17 november 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wist dat de huisarts langs zou komen , dus dan weet je dat het mogelijk not OK is , dus dan heb je een tasje met spulletjes klaar tegen die tijd .. neem ik aan
Je onz mag in onzquote:
OK... we wachten het af ... Hebben ze tegenwoordig geen oplaadsets beschikbaar voor onverwachte opnames?quote:Op zondag 17 november 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn niet de moment dat je op je meest helder nadenkt helaas
Denk sowieso wel dat er altijd wel ergens opladers liggen tegenwoordig? Hoop t tochquote:Op zondag 17 november 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... we wachten het af ... Hebben ze tegenwoordig geen oplaadsets beschikbaar voor onverwachte opnames?
Ga lekker slapen, je bent te moe.quote:Op zondag 17 november 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jouw zure reacties mogen wel gewoon nergens![]()
Ja anders mogelijk je buurman op zaal ..quote:Op zondag 17 november 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk sowieso wel dat er altijd wel ergens opladers liggen tegenwoordig? Hoop t toch
Ja precies..quote:Op zondag 17 november 2024 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders mogelijk je buurman op zaal ..
Ja ik weet het. Je post het in stereo.quote:
Ze zijn lief voor hem zei hij al. Dus als hij geen oplader bij zich heeft mag ie er vast 1 lenen van een verpleegster oidquote:Op zondag 17 november 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... we wachten het af ... Hebben ze tegenwoordig geen oplaadsets beschikbaar voor onverwachte opnames?
We wachten het maar af, hopelijk ligt ie te ronkenquote:Op zondag 17 november 2024 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn lief voor hem zei hij al. Dus als hij geen oplader bij zich heeft mag ie er vast 1 lenen van een verpleegster oid
En hij heeft gewoon gereageerd, dus de kans dat hij hem wel mee heeft is ook aanwezig.
Fijnquote:Op zondag 17 november 2024 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn lief voor hem zei hij al. Dus als hij geen oplader bij zich heeft mag ie er vast 1 lenen van een verpleegster oid
En hij heeft gewoon gereageerd, dus de kans dat hij hem wel mee heeft is ook aanwezig.
Goedemorgen Dotquote:
Hey Enginequote:
Nog altijd in Argentinië. Nog een week werken. Kijk er nu wel naar uit om klaar te zijn al heb ik het ook nog wel goed naar m'n zin.quote:Op zondag 17 november 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine![]()
Hoe is het, alweer terug of nog steeds in het buitenland?
Zo best al een poosje of niet? Gelijk heb je dat je er een paar dagen vakantie aanknoopt.quote:Op zondag 17 november 2024 06:23 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd in Argentinië. Nog een week werken. Kijk er nu wel naar uit om klaar te zijn al heb ik het ook nog wel goed naar m'n zin.
En dan nog een paar dagen vakantie. Daar heb ik ook zin in.
Ja ruim twee maanden al. Het verschilt nogal maar afgelopen week was heet. 30 tot 35 graden overdag maar ik werk 's nachts, dan is het vaak wel aangenaam eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo best al een poosje of niet? Gelijk heb je dat je er een paar dagen vakantie aanknoopt.
Hoe zijn de temperaturen daar?
Morguh Pullupquote:
Mooie opname weerquote:
O best al lang, en wat een warmte, kan je dan wel slapen overdag?quote:Op zondag 17 november 2024 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ruim twee maanden al. Het verschilt nogal maar afgelopen week was heet. 30 tot 35 graden overdag maar ik werk 's nachts, dan is het vaak wel aangenaam eigenlijk.
quote:
Ik zou er nog even blijven, begint hier nu echt winter te worden aankomende weekquote:Op zondag 17 november 2024 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ruim twee maanden al. Het verschilt nogal maar afgelopen week was heet. 30 tot 35 graden overdag maar ik werk 's nachts, dan is het vaak wel aangenaam eigenlijk.
Ja ik slaap wel natuurlijk maar echt doorslapen lukt niet.quote:Op zondag 17 november 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O best al lang, en wat een warmte, kan je dan wel slapen overdag?
Dat wordt weer wennen als je thuis komt, koud en je dag en nacht ritme weer omzetten
Daar heb ik eigenlijk best zin in. Schaatsen enzoquote:Op zondag 17 november 2024 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog even blijven, begint hier nu echt winter te worden aankomende week
Ja ja ja was het maar zo'n feest. Hollandse winter héquote:Op zondag 17 november 2024 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik slaap wel natuurlijk maar echt doorslapen lukt niet.
[..]
Daar heb ik eigenlijk best zin in. Schaatsen enzo
Dat is ze geradenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Drakinquote:
Goeiemorgenquote:
Neequote:
Hier nu ook weer over. Kon net nergens iets posten.quote:
Dat is raar, zit je mobiel?quote:Op zondag 17 november 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu ook weer over. Kon net nergens iets posten.
Nee, ik zit achter de laptopquote:
ALs je het zo bekijkt wel, maar ik vermoed dat ze op de mobiele telefoon bedoeld.quote:
Of iPadquote:Op zondag 17 november 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je het zo bekijkt wel, maar ik vermoed dat ze op de mobiele telefoon bedoeld.
Dat kan ook nog.quote:Op zondag 17 november 2024 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Of iPad
Mijn laptop is ook niet heel mobiel trouwens
Die staat op mijn bureauquote:Op zondag 17 november 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Waarom is jou laptop niet heel mobiel dan?
Ja maar is makkelijk mee te nemen toch dus enigsinds wel mobielquote:
Ga mobiel danquote:
Heb een hekel om op mijn mobiel te fok!ken. Waarom zou ik op zo klein ding gaan zitten pielen als ik een mooie laptop voor mij heb staanquote:
Omdat je dan vanuit bed kunt fokkenquote:Op zondag 17 november 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een hekel om op mijn mobiel te fok!ken. Waarom zou ik op zo klein ding gaan zitten pielen als ik een mooie laptop voor mij heb staan
Nee, ik sta eerst op zonder mijn mobiel, dan ga ik douchen, aankleden, mijn dingen doen koffie pakken en dan start ik de laptop op en ga naar Fok! niet als ik mijn ogen open heb gelijk via mobiel hier.quote:Op zondag 17 november 2024 08:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je dan vanuit bed kunt fokken
Ja, is mee te nemen, maar dat doe ik dus niet vaakquote:Op zondag 17 november 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is makkelijk mee te nemen toch dus enigsinds wel mobiel
Ik piel wat afquote:Op zondag 17 november 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een hekel om op mijn mobiel te fok!ken. Waarom zou ik op zo klein ding gaan zitten pielen als ik een mooie laptop voor mij heb staan
Ik had een pc met bureau hier in de kamer staan. Dat begon mij zo tegen te staan.quote:Op zondag 17 november 2024 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, is mee te nemen, maar dat doe ik dus niet vaak
Dat gebeurd hier ook vaak maar ik heb geen laptop.quote:Op zondag 17 november 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik sta eerst op zonder mijn mobiel, dan ga ik douchen, aankleden, mijn dingen doen koffie pakken en dan start ik de laptop op en ga naar Fok! niet als ik mijn ogen open heb gelijk via mobiel hier.
Heb er ook eentje voor werk, maar daar doe ik geen privé-dingen opquote:Op zondag 17 november 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een pc met bureau hier in de kamer staan. Dat begon mij zo tegen te staan.
Heb toen van het vrijwilligers werk een laptop gekregen omdat ik het secretariaat doe en was voor mij de mogelijkheid om dat andere uit de kamer te halen.
Ik neem hem wel mee naar vergaderingen, is handig. Ik notuleer dan gelijk op de laptop
Euhhhh Tjaquote:
Lekker een zondagje zonder pc, lang leven de mobiel.quote:Op zondag 17 november 2024 08:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier ook vaak maar ik heb geen laptop.
Het heet dan pc
En die gaat vandaag niet eens aan
O ja ik gebruik hem gewoon. Ik heb jaren mijn prive pc gebruikt voor mijn vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 17 november 2024 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
Heb er ook eentje voor werk, maar daar doe ik geen privé-dingen op
Ook mobiel gaat nauwelijks nog aanquote:Op zondag 17 november 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een zondagje zonder pc, lang leven de mobiel.
Leuke plannen voor vandaag?quote:Op zondag 17 november 2024 09:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook mobiel gaat nauwelijks nog aan
Tot later
De startmotor van je lijf kapoetquote:Op zondag 17 november 2024 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik vooral zelf traag…
FF een beetje smeren dan maarquote:
Filmfestival deze weekquote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke plannen voor vandaag?
Fijne dag Drakin, tot laterssss
Wat?quote:
O, een hele week films kijken dan?quote:
Een rock in the burning!quote:
Helloquote:
Hai Dotquote:
Ja hier alles okidokiquote:
Ja hoor alles primaquote:Op zondag 17 november 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier alles okidoki
Met jou ook?
Ik ken wel een kaascroissant, dat komt wel dichtbij zo?quote:Op zondag 17 november 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin om een goudenkaarscroissantstandaard te kopen
Is iets wat ze bij de Blokker verkopen en het is een running gag bij even tot hierquote:Op zondag 17 november 2024 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken wel een kaascroissant, dat komt wel dichtbij zo?
Ow, dat heb ik dit seizoen nog niet gezien, moet ik weer even 'bijkijken'quote:Op zondag 17 november 2024 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is iets wat ze bij de Blokker verkopen en het is een running gag bij even tot hier
Doenquote:Op zondag 17 november 2024 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik dit seizoen nog niet gezien, moet ik weer even 'bijkijken'
Veel films, maar ik moet ook tussendoor naar mijn gewone werk.quote:Op zondag 17 november 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, een hele week films kijken dan?
Kom ik vaak tegen in Scandinavische films/series!quote:Op zondag 17 november 2024 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel films, maar ik moet ook tussendoor naar mijn gewone werk.
Ik heb met een filmworkshop meegedaan, Thomas Vinterberg gezien en met actrice Trine Dyrholm op de foto gegaan
DIe namen zeggen mij echt helemaal niets, maar als je ze kent dan is dat natuurlijk superleuk als je daar mee op de foto kan.quote:Op zondag 17 november 2024 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel films, maar ik moet ook tussendoor naar mijn gewone werk.
Ik heb met een filmworkshop meegedaan, Thomas Vinterberg gezien en met actrice Trine Dyrholm op de foto gegaan
Hey Bosquote:Op zondag 17 november 2024 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
2 afleveringen maar dus is zo gebeurd
quote:Op zondag 17 november 2024 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kom ik vaak tegen in Scandinavische films/series!
Hopelijk snel weer naar huis.quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik leef nog maar lig nog in het ziekenhuis.
Hoi.quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Beterschap!quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Sterkte en morgen weet je meer.quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Even snel en beknopt, ik voelde mij niet lekker en had de huisartspost gebeld. Die vonden het nodig om de rijdende huisarts langs te sturen. Deze vond dat ik het beste voor onderzoek naar het ziekenhuis moest. De ziekenwagen zou er met 20 min zijn en ik had snel de tijd om het nodige te pakken (kleding en laders)
Bloed is er afgenomen en er is een mri scan gedaan, gvd wat maakt dat ding een klere herrie.
Morgen hoop ik meer te horen en ondertussen ben ik in handen van goede doch strenge verpleegsters.
Hele aardige vrouwquote:Op zondag 17 november 2024 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kom ik vaak tegen in Scandinavische films/series!
afwachten dus... maar voel je al weer wat beter?quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Even snel en beknopt, ik voelde mij niet lekker en had de huisartspost gebeld. Die vonden het nodig om de rijdende huisarts langs te sturen. Deze vond dat ik het beste voor onderzoek naar het ziekenhuis moest. De ziekenwagen zou er met 20 min zijn en ik had snel de tijd om het nodige te pakken (kleding en laders)
Bloed is er afgenomen en er is een mri scan gedaan, gvd wat maakt dat ding een klere herrie.
Morgen hoop ik meer te horen en ondertussen ben ik in handen van goede doch strenge verpleegsters.
Hopelijk blijkt het uiteindelijk mee te vallen. Veel sterkte nog!quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Hopelijk valt het mee en ben je snel weer op de beenquote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Fijn wat van je te horen. Wordt maar snel beterquote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik voel mij wel wat beter, daar wordt wel voor gezorgd.quote:Op zondag 17 november 2024 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
afwachten dus... maar voel je al weer wat beter?
medicijnen ?quote:Op zondag 17 november 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel mij wel wat beter, daar wordt wel voor gezorgd.
Ja die is mooiquote:
TV kijk tijdquote:
quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef chufi het volgende:
50 jaar Simplistisch Verbond nu op NPO3 met oude sketches
Werktijdquote:
T is ook daar zondag hequote:Op zondag 17 november 2024 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Werktijd
Ik had heel graag naar het voetbal gegaan vanavond.
quote:
Cool, die had nog nooit gehad,quote:
Wanneer krijg je groen dan?quote:Op maandag 18 november 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cool, die had nog nooit gehad,
wel groen en geel
Bij een fatsoenlijke sportquote:
Hebben ze zo de hele regenboog aan kaarten?quote:Op maandag 18 november 2024 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke sport
En dan bij een 'lichte' overtreding. Wegslaan van de bal of voor een vrije slag blijven staan.
kakkerquote:Op maandag 18 november 2024 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke sport
En dan bij een 'lichte' overtreding. Wegslaan van de bal of voor een vrije slag blijven staan.
Dan is die ‘fatsoenlijke sport’ een verfwinkelquote:Op maandag 18 november 2024 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze zo de hele regenboog aan kaarten?
Hey Domnivoorquote:Op maandag 18 november 2024 06:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dotteke![]()
* Domnivoor kruipt zijn bed weer in.
Ook wel eens lekkerquote:
quote:Op maandag 18 november 2024 08:26 schreef drakin het volgende:
Ik heb intussen hele rare birdies gevonden
https://www.instagram.com(...)MWdlamxrM2h2MXljNA==
quote:Op maandag 18 november 2024 08:26 schreef drakin het volgende:
Ik heb intussen hele rare birdies gevonden
https://www.instagram.com(...)MWdlamxrM2h2MXljNA==
Verdorie, had ie ook gewoon kunnen filmenquote:
Die birdies bleven echt niet zitten dan.quote:Op maandag 18 november 2024 08:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdorie, had ie ook gewoon kunnen filmen
Maar wel een goed account, even opgeslagen
Moet vanmiddag weer en hioud het in de gatenquote:Op maandag 18 november 2024 08:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weer geen treinen.. dan maar op
Ik geloof van wel, acties blijven doorgaan tot ze hun zin krijgen is de bedoelingquote:
Neuh, 3 maar, groen, geel en roodquote:Op maandag 18 november 2024 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze zo de hele regenboog aan kaarten?
En toen twijfelde ik ook al of het geen AI isquote:Op maandag 18 november 2024 08:17 schreef pullup het volgende:
Deze hebben we al eens gehad
[ afbeelding ]
Vrijdag waren er tussen 6:00 en 9:00 stakingen rond Utrecht en Amersfoort, maar daar merkten we om 11:00 niks meer van.quote:Op maandag 18 november 2024 08:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet vanmiddag weer en hioud het in de gaten
Zo ziet ie er in het echt uit deze vogelquote:Op maandag 18 november 2024 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen twijfelde ik ook al of het geen AI is
Hey SBEquote:
Weer een nacht overleefd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |