Sterkte en Beterschap!quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Bedankt allen, ik ben met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Ik kreeg net vd verpleegkundige te horen dat de bloeduitslag in orde is.
Al aan dequote:
quote:
Morguhquote:
Hopelijk heeft hij een 'schop'gekregen en zit hij weer gezond en wel thuisquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Storkte en Boterschop!
Helaas, ik werd wel lekker onder de douche geschopt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een 'schop'gekregen en zit hij weer gezond en wel thuis
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas, ik werd wel lekker onder de douche geschopt.
Ojee, hebben ze gevonden wat het nu is dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap!!quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn wel liefvoor mij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ojee, hebben ze gevonden wat het nu is dan?
Lekker laten verwennen door de zusters
Mooi zo, en nu maar snel opknappenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn wel liefvoor mij.
Beterschap eendquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb zelf Liever vogels, heb echt niets met katten.quote:
Ik wel maar ook met Birdiesquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelf Liever vogels, heb echt niets met katten.
Maar uh, heeft de arts je al uit elkaar getrokken om te kijken wat er nou wel mis is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door chufi op 16-11-2024 12:23:19 ]
Beterschap SBE!quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie verzorgt de verzorgers van de terrorparkiet?quote:
Welke wedstrijden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:09 schreef chufi het volgende:
Vanavond voetbal.. dat zal het zijn ...
Zat al vol met oranje luitjes in de trein netquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:09 schreef chufi het volgende:
Vanavond voetbal.. dat zal het zijn ...
Hey Birdiequote:
Oh doet het OV het weer ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Zat al vol met oranje luitjes in de trein net
Ja helemaal, ook donderdag had ik eigenlijk geen last. Volgende week weer her en der stakingen maar geen idee of ik daar last van ga hebbenquote:
Let even op dinsdag, geen staking, maar wel een mogelijkheid tot heel slecht weer. Mogelijkheid he.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja helemaal, ook donderdag had ik eigenlijk geen last. Volgende week weer her en der stakingen maar geen idee of ik daar last van ga hebben
Ja dan blijf ik in Amsterdam maar had het al gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let even op dinsdag, geen staking, maar wel een mogelijkheid tot heel slecht weer. Mogelijkheid he.
De ergste verwachting is windkracht 11 a 12,quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan blijf ik in Amsterdam maar had het al gezien.
Wedstrijd volgende week zondag dus het moet heel beroerd zijn willen we niet het water op gaan
Whut???quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De ergste verwachting is windkracht 11 a 12,
is dat beroerd genoeg?
Laten we hopen van niet ... ik kon van de week nergens meer heen en dat waren geen eens stakingenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja helemaal, ook donderdag had ik eigenlijk geen last. Volgende week weer her en der stakingen maar geen idee of ik daar last van ga hebben
Alles rond Schiphol loopt in de soepquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet ... ik kon van de week nergens meer heen en dat waren geen eens stakingen
WKN / Zeer zware storm/orkaan mogelijk voor dinsdag in Nederlandquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Whut???
Nee 7 is wel voldoende om het af te lazen
Dat las ik ook idd ...quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles rond Schiphol loopt in de soep
Ja dat met die stormverwachtingen is hier wel altijd een beetje wat overdreven op Fokquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WKN / Zeer zware storm/orkaan mogelijk voor dinsdag in Nederland
De kans dat het 7 wordt is redelijk geloof ik
Oh, hoeft zeker niet zo erg te worden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat met die stormverwachtingen is hier wel altijd een beetje wat overdreven op Fok![]()
Maar goed het zal niet best zijn
Er kan ook nog een kabinet omvallen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt pas interessant als er meer dan een tuinstoel omvalt.
Meestal valt het in het binnenland ook wel mee, zelfs Utrecht is vaak al veel minder heftig dan Amsterdamquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, hoeft zeker niet zo erg te worden.
Maar wel iets om in de gaten te houden.
Ik moet dinsdag naar kantoor een teamdag ergens. Mocht het code oranje of rood worden wordt het in ieder geval een teamdag zonder mij. De kans dat ik dan met de NS weer terugkom is niet zo groot
Meer dan een tuinstoel, dus vet interessant.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er kan ook nog een kabinet omvallen.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er kan ook nog een kabinet omvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal ja, al heb ik het toch al een keer gehad dat er echt niets meer reed van Tilburg. Kwam op geen manier met het ov in Rotterdam. Gelukkig toen met een collega mee kunnen rijden. Vanaf Dordrecht was er wel weer iets van trein.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal valt het in het binnenland ook wel mee, zelfs Utrecht is vaak al veel minder heftig dan Amsterdam
Kippie in zoetzure saus maken met rijst erbijquote:
Hoi Dot!quote:
Ja je hebt een nieuwe bed. Hopelijk slaap je er lekker in.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dot!![]()
Was vlak na de post begonnen met m'n nieuwe bed in elkaar te zetten. Net klaar ermee
Dat had ik ook vandaag.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Kippie in zoetzure saus maken met rijst erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |