Kom ik vaak tegen in Scandinavische films/series!quote:Op zondag 17 november 2024 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel films, maar ik moet ook tussendoor naar mijn gewone werk.
Ik heb met een filmworkshop meegedaan, Thomas Vinterberg gezien en met actrice Trine Dyrholm op de foto gegaan
DIe namen zeggen mij echt helemaal niets, maar als je ze kent dan is dat natuurlijk superleuk als je daar mee op de foto kan.quote:Op zondag 17 november 2024 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel films, maar ik moet ook tussendoor naar mijn gewone werk.
Ik heb met een filmworkshop meegedaan, Thomas Vinterberg gezien en met actrice Trine Dyrholm op de foto gegaan
Hey Bosquote:Op zondag 17 november 2024 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
2 afleveringen maar dus is zo gebeurd
quote:Op zondag 17 november 2024 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kom ik vaak tegen in Scandinavische films/series!
Hopelijk snel weer naar huis.quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik leef nog maar lig nog in het ziekenhuis.
Hoi.quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Beterschap!quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Sterkte en morgen weet je meer.quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Even snel en beknopt, ik voelde mij niet lekker en had de huisartspost gebeld. Die vonden het nodig om de rijdende huisarts langs te sturen. Deze vond dat ik het beste voor onderzoek naar het ziekenhuis moest. De ziekenwagen zou er met 20 min zijn en ik had snel de tijd om het nodige te pakken (kleding en laders)
Bloed is er afgenomen en er is een mri scan gedaan, gvd wat maakt dat ding een klere herrie.
Morgen hoop ik meer te horen en ondertussen ben ik in handen van goede doch strenge verpleegsters.
Hele aardige vrouwquote:Op zondag 17 november 2024 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kom ik vaak tegen in Scandinavische films/series!
afwachten dus... maar voel je al weer wat beter?quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Even snel en beknopt, ik voelde mij niet lekker en had de huisartspost gebeld. Die vonden het nodig om de rijdende huisarts langs te sturen. Deze vond dat ik het beste voor onderzoek naar het ziekenhuis moest. De ziekenwagen zou er met 20 min zijn en ik had snel de tijd om het nodige te pakken (kleding en laders)
Bloed is er afgenomen en er is een mri scan gedaan, gvd wat maakt dat ding een klere herrie.
Morgen hoop ik meer te horen en ondertussen ben ik in handen van goede doch strenge verpleegsters.
Hopelijk blijkt het uiteindelijk mee te vallen. Veel sterkte nog!quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Hopelijk valt het mee en ben je snel weer op de beenquote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Fijn wat van je te horen. Wordt maar snel beterquote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik voel mij wel wat beter, daar wordt wel voor gezorgd.quote:Op zondag 17 november 2024 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
afwachten dus... maar voel je al weer wat beter?
medicijnen ?quote:Op zondag 17 november 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel mij wel wat beter, daar wordt wel voor gezorgd.
Ja die is mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |