quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:52 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
504 gateway timeouts, in het kort de pagina probeert een segment op te vragen, maar de servers die het moeten leveren roken
Mogelijk werkt hun autoscaling niet correct, en dat zou best kunnen komen door hun hyper scaler die zelf met tekorten zitten, door gebrek aan chips hebben zowel Microsoft en AWS structureel capaciteitstekort in veel datacenters.
Een stream als dit zou je met multicast zonder overbelasting heel de wereld rond kunnen pompen maar een on demand dienst werkt totaal anders.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:52 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
504 gateway timeouts, in het kort de pagina probeert een segment op te vragen, maar de servers die het moeten leveren roken
Mogelijk werkt hun autoscaling niet correct, en dat zou best kunnen komen door hun hyper scaler die zelf met tekorten zitten, door gebrek aan chips hebben zowel Microsoft en AWS structureel capaciteitstekort in veel datacenters.
Je moederquote:
Volgens mij is multicast alleen geschikt over een Intra of Extranet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een stream als dit zou je met multicast zonder overbelasting heel de wereld rond kunnen pompen maar een on demand dienst werkt totaal anders.
Ben een beetje bang voor een afmatting van Mike als hij die Jake niet in ronde 3 max neerlegt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:59 schreef raptorix het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Paul zeer ernstig gewond raakt.
Als Jake 3 ronden overleeft heeft hij het al heel knap gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor een afmatting van Mike als hij die Jake niet in ronde 3 max neerlegt.
Ja dan zouden ze het naar hun loadbalancers kunnen streamen en van daar net als een gemiddelde serie aanbieden maar dan livequote:Op zaterdag 16 november 2024 05:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is multicast alleen geschikt over een Intra of Extranet.
HTTP kun je prima cachen...ze doen duidelijk iets foutquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is multicast alleen geschikt over een Intra of Extranet.
Eerst Don Diego Poeder even aan de kant zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:02 schreef RipCity het volgende:
Als Paul deze wint mag die dan in volgende ronde tegen Mohammed Ali or regilio tuur?
Gebruik die twitch stream die werkt goedquote:
Je dacht dat ze dat niet dedenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
HTTP kun je prima cachen...ze doen duidelijk iets fout
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:01 schreef RipCity het volgende:
Hij ziet er beetje afwezig uit. Hersenschade
Welke?quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:06 schreef vul_maar_in het volgende:
die twitch is ook niks maat. lekker die Live van @:AB84 pakken
Die ligt er hier ook regelmatig huitquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/bigbrotbot
Aight thx! Team Tyson ❤quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/bigbrotbot
Garantie tot de deur
En dat is maar 1 scherm..quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:11 schreef RipCity het volgende:
Die twitch streamer moet misschien niet 95 tabs open hebben
Deze is een goeie pikquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:10 schreef raptorix het volgende:
https://x.com/i/broadcasts/1mrGmMRgyQQGy
Ik vind het nog meevallen hoe fit ie is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:14 schreef Smart_ass het volgende:
Mike Tyson gaat dit op uithoudingsvermogen niet volhouden.
Jinxquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:13 schreef SiGNe het volgende:
Stream op https://www.twitch.tv/bigbrotbot is nu wel goed.
Ik vind ‘m wel snel bewegen ja, hij heeft al heel veel klappen ontweken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind het nog meevallen hoe fit ie is.
Straks een hartaanvalquote:
Ja daar ziet het wel naar uit. En Tyson moet wat aanvallender zijn anders gaat ie dit niet volhouden.quote:
Die ander wel danquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:14 schreef Smart_ass het volgende:
Mike Tyson gaat dit op uithoudingsvermogen niet volhouden.
Hij wankelt op zijn benenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:19 schreef Smart_ass het volgende:
Tyson is vooral aan het ontwijken maar haalt maar weinig uit.
Als ie bijna verliest.....quote:
Zwaargewicht boxen is vrijwel altijd 2 rondjes leuk en daarna hangenquote:
Jake laat hem vast wel winnenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:25 schreef DeeBee het volgende:
Debiele freakshow, een 2x zo oude man klappen geven en dan nog durven juichen straks
Kan bij Tyson ook makkelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:23 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt wel zien dat JP geen pro is want hij heeft z’n armen altijd zo laag hangen.
Ik kijk via Twitch, Netflix lukte helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:26 schreef heywoodu het volgende:
Klopt het dat je alleen live kunt kijken? Ik probeer terug te spoelen maar dat lukt niet.
Duidelijk ouderdom.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:27 schreef raptorix het volgende:
Je ziet wel dat Tyson zijn vroeger wapen niet meer gebruikt, namelijk onder de tegenstander kruipen en dan voor een uppercut gaan, wat dat betreft doet Paul het slim door op afstand te blijven.
respect om zich aan een 40 miljoen contract te houden?quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:30 schreef Werkperd het volgende:
Eerlijk is eerljik, respect voor Jake Paul. Je ziet duidelijk dat hij stapje terughield en niet te hard ging.
Mike kon makkelijk K.O gaan.
2 mannen worden weer miljonair, rest heeft een kutavondquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:29 schreef Smart_ass het volgende:
Je zou hier maar veel geld voor betaald hebben zeg.
Je kan duidelijk zien dat Mike geen balans had. Benen werken niet mee. 58 jaar pik, dat is geen geintje.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
respect om zich aan een 40 miljoen contract te houden?
Ja nou twee rondes niet kunnen zien hierquote:
Echt ja?quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:33 schreef quirina het volgende:
Jake Paul was beter, maar ja ik vond Mike Tyson het ondanks zijnleeftijd nog aardig doen hoor.
Maar de ander een legend. Doet toch pijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mag het hopen. Is een twintiger.
Deze stream loopt gewoon achter vanwege het gebufferquote:
Bedankt man dat we het toch hebben kunnen zien dankzij jouquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze stream loopt gewoon achter vanwege het gebuffer
Dan jutta maar klappen vanavondquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:37 schreef quirina het volgende:
58 is gewoon bejaarden slaan. Wees er maar trots op jakey
Ik kom er net uit, ik dacht dat het vroeger zou zijn, maar ik word doorgaans uit me zelf rond 5 en 6 wakker, dus dat was meevallerquote:
Ja dat was het eerste gevecht. Die ene zat die andere het hele gevecht compleet belachelijk te makenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:48 schreef 3rr0r het volgende:
Wat was dat dan voor raar iets eerder op de avond, ene vechter zit de ander te droogneuken in de hoek van de ring?
Hey Paul gefeliciteerd! Ga maar eens lekker naar jezelf terugkijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey Paul gefeliciteerd! Ga maar eens lekker naar jezelf terugkijken.
En ja:Dankjewel schat, ja was moeilijk gevechtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey Paul gefeliciteerd! Ga maar eens lekker naar jezelf terugkijken.
En ja:huh is hij versneld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja, voor Taylor vs Serrano heb ik uiteindelijk al het andere wat hier aan stond even gepauzeerd, want dat was echt fantastisch, tijdens het showgevechtje ging het weer aan en stond het boksen meer op de achtergrondquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:47 schreef Paul het volgende:
Teruggekeken (of doorheen gespoeld) wat een saai potje
Dan moet hij eerst van de bus afkomen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Eerst Don Diego Poeder even aan de kant zetten.
Ze had ook al eens een eigen team toen ze nog met Koen was.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Paul,. Jutta gaat na dat rare Jumbo-gedoe nog wel oke maar ik vraag me af of dat gezeik überhaupt gebeurd was als JP niet in haar leven was gekomen. Het zou me ergens niet verbazen als ze uiteindelijk wel slechter gaat op het schaatsen.
Maar goed,. Zal wel mijn intense afschuw van Paul zijn die nu spreekt.
quote:De nieuwe schaatsploeg streeft naar de vorming van een nieuw soort team, een gegeven dat ook in de naam is verwerkt. “Wij zoeken in onze sponsoren echt samenwerkingen. Geen ouderwetse manier waarbij alleen een naam op een pak wordt geplakt. Nee, wij willen echt next level samenwerken,” zegt Jutta Leerdam. “Wij zijn begonnen met de ploegvorming om daarna bedrijven erbij te zoeken, in plaats van vanuit een groot bedrijf een ploeg te vormen. We zijn geen partij waar je een logo op een schaatspak kunt kopen. We willen een echt partnership aangaan met onze sponsoren.”
“Wij ontwikkelen gepersonaliseerde sponsoringprogramma’s, zodat we onze sponsoren kunnen ondersteunen om bedrijfsdoelstellingen daadwerkelijk te realiseren,” vult Joris Hoogenbosch, mede-initiatiefnemer van team NXTGEN., aan. “Andersom kijken we ook naar wat sponsoren ons als schaatsteam te bieden hebben. Worldstream is een echt techbedrijf. Ze leveren maatwerktechnologie. Ik verwacht dat zij ons met prestatieanalyses goed kunnen supporten. Op het ijs moeten we ons als team continue aanpassen aan wisselende omstandigheden. Technologie-gebaseerde prestatieanalyses kunnen daarbij helpen. We willen een situatie creëren waar beide partijen van elkaar leren en elkaar op een innovatieve manier verder helpen.”
https://www.computable.nl(...)dam-en-koen-verweij/
Ik denk dat de twee elkaar zullen bellen om elkaar te feliciteren met de stunt die miljoenen heeft opgebracht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:39 schreef Droopie het volgende:
Gefeliciteerd Mike, met je 20 miljoen.. tis je van harte gegund.
Hopelijk staat het publiek nu niet meer toe dat Jake Paul tegen mindere gasten gaat boksen en komt hij iemand tegen die hem het ziekenhuis in slaat.
In de Arena tegen Rico Verhoeven ofzo, weer niet tegen een echte bokser, maar dat ie dan van een koude kermis thuis komt.
@:johndemol ideetje ?
Jake staat al met een schep bij het graf van Ali as we speak.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:34 schreef nWo4Utrecht het volgende:
volgende tegenstander word Rocly?
Inderdaad en Mike heeft er alles aan gedaan om fit in de ring te staan. Hij was ook gewoon weer de enge, rare gast die we van vroeger kennen. Dat was echt gewoon tof.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk dat de twee elkaar zullen bellen om elkaar te feliciteren met de stunt die miljoenen heeft opgebracht.
Saúl 'Canelo' Álvarez, 5 mei is een Mexicaanse feestdag.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:34 schreef nWo4Utrecht het volgende:
volgende tegenstander word Rocly?
Ik snap er geen kut van, maar toch beter uitgelegd dan Chris Woerts.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:52 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit achter het account Dennis van Viaplay op Twitter/X @Zipportalquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:18 schreef RipCity het volgende:
“Volgens hem ligt de verantwoordelijk voor een deel ook bij de kijker zelf. ,,Want die moet zorgen voor een verbinding die de downloadsnelheid aankan. Ik heb het beste pakket, en had nergens last van. Voor de duidelijkheid: dat ontslaat Netflix niet van de plicht om de zaken beter voor elkaar te hebben’’, aldus Woerts, die niet verwacht dat mensen nu massaal hun abonnement op Netflix opzeggen. ,,Mensen mopperen en gaan weer over tot de orde van de dag. Netflix zal beseffen dat het beter moet, en als dat niet lukt zullen ze het niet meer doen.’’”
Chris woerts werkt bij social media van viaplay
https://www.ad.nl/nieuws/(...)-onwaardig~ae8b2204/
Dit! Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:48 schreef Werkperd het volgende:
Mike Tyson's trainingssessies waren veel zwaarder. De snelheid en kracht die hij in zijn trainingen tentoonstelde waren niets vergeleken bij wat hij tegen Jake liet zien. Als ik zo nu de herhaling bekijk dan zie je duidelijk dat Mike zich inhield.
Maar ja, we hebben wederom het levend bewijs gezien dat tegen ouderdom niets te doen valt. Ik ben blij dat Mike ongedeerd is en hij opnieuw ons de vibes gegeven heeft die we jaren geleden van hem kregen.
Is en blijft een legende en naar mijn mening de beste bokser die ooit geweest is.
In het kort, en misschien nog simpler, NetFlix hakt de stream in kleine partjes op (eigenlijk is dat formeel geen streamen. Die partjes worden op heel veel verschillende servers geplaatst, dit zijn erg low tech servers omdat ze geen script functionaliteit nodig heeft, het is extreem geoptimaliseerd voor 1 simpele taak, alleen het versturen van de opgevraagde partjes. Echter door de drukte kan er wellicht een omstandigheid zijn waarom dit simpele proces vastliep, ik heb zelf bijvoorbeeld wel eens meegemaakt dat niet de server ansich het probleem was, maar dat het maximale aantal connecties aan de limiet was.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van, maar toch beter uitgelegd dan Chris Woerts.
Als ik jouw bericht lees konden ze er nu niets aan doen en in de toekomst met minder data (mindere beeldkwaliteit) zo'n evenement uitzenden.
Zulke aantallen zullen ze denk ik nooit meer halen gok ik.
Bijna alsof wat losse flarden in trainingen niet representatief is voor wat iemand in een echt gevecht kan laten zienquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:48 schreef Werkperd het volgende:
Mike Tyson's trainingssessies waren veel zwaarder. De snelheid en kracht die hij in zijn trainingen tentoonstelde waren niets vergeleken bij wat hij tegen Jake liet zien. Als ik zo nu de herhaling bekijk dan zie je duidelijk dat Mike zich inhield.
Maar ja, we hebben wederom het levend bewijs gezien dat tegen ouderdom niets te doen valt. Ik ben blij dat Mike ongedeerd is en hij opnieuw ons de vibes gegeven heeft die we jaren geleden van hem kregen.
Is en blijft een legende en naar mijn mening de beste bokser die ooit geweest is.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Lennox Lewis de grootste in die tijd.
Dit is wel schnabbelen op topniveau inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk dat de twee elkaar zullen bellen om elkaar te feliciteren met de stunt die miljoenen heeft opgebracht.
UFC heeft nog een contract met McGregor en die willen dan ook weer een groot deel van de opbrengst. Het gaat nog jaren duren voordat McGregor vrij man is. Ik zie die partij dus niet gebeuren.quote:Op zondag 17 november 2024 00:52 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dit is wel schnabbelen op topniveau inderdaad.
Nu McGregor uitgedaagd die daar gezien zijn eerdere escapade tegen Mayweather ook niet vies van is en wellicht weer een leuke cheque en zo zijn er nog wel een paar.
Ik denk dat hij ook zijn grenzen wel kent. Dit moet hij natuurlijk niet tegen een Fury, Usyk of Joshua proberen, want dan wordt het boem en lampjes uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |