Saúl 'Canelo' Álvarez, 5 mei is een Mexicaanse feestdag.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:34 schreef nWo4Utrecht het volgende:
volgende tegenstander word Rocly?
Ik snap er geen kut van, maar toch beter uitgelegd dan Chris Woerts.quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:52 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
504 gateway timeouts, in het kort de pagina probeert een segment op te vragen, maar de servers die het moeten leveren roken
Mogelijk werkt hun autoscaling niet correct, en dat zou best kunnen komen door hun hyper scaler die zelf met tekorten zitten, door gebrek aan chips hebben zowel Microsoft en AWS structureel capaciteitstekort in veel datacenters.
Hij zit achter het account Dennis van Viaplay op Twitter/X @Zipportalquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:18 schreef RipCity het volgende:
“Volgens hem ligt de verantwoordelijk voor een deel ook bij de kijker zelf. ,,Want die moet zorgen voor een verbinding die de downloadsnelheid aankan. Ik heb het beste pakket, en had nergens last van. Voor de duidelijkheid: dat ontslaat Netflix niet van de plicht om de zaken beter voor elkaar te hebben’’, aldus Woerts, die niet verwacht dat mensen nu massaal hun abonnement op Netflix opzeggen. ,,Mensen mopperen en gaan weer over tot de orde van de dag. Netflix zal beseffen dat het beter moet, en als dat niet lukt zullen ze het niet meer doen.’’”
Chris woerts werkt bij social media van viaplay
https://www.ad.nl/nieuws/(...)-onwaardig~ae8b2204/
Dit! Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:48 schreef Werkperd het volgende:
Mike Tyson's trainingssessies waren veel zwaarder. De snelheid en kracht die hij in zijn trainingen tentoonstelde waren niets vergeleken bij wat hij tegen Jake liet zien. Als ik zo nu de herhaling bekijk dan zie je duidelijk dat Mike zich inhield.
Maar ja, we hebben wederom het levend bewijs gezien dat tegen ouderdom niets te doen valt. Ik ben blij dat Mike ongedeerd is en hij opnieuw ons de vibes gegeven heeft die we jaren geleden van hem kregen.
Is en blijft een legende en naar mijn mening de beste bokser die ooit geweest is.
In het kort, en misschien nog simpler, NetFlix hakt de stream in kleine partjes op (eigenlijk is dat formeel geen streamen. Die partjes worden op heel veel verschillende servers geplaatst, dit zijn erg low tech servers omdat ze geen script functionaliteit nodig heeft, het is extreem geoptimaliseerd voor 1 simpele taak, alleen het versturen van de opgevraagde partjes. Echter door de drukte kan er wellicht een omstandigheid zijn waarom dit simpele proces vastliep, ik heb zelf bijvoorbeeld wel eens meegemaakt dat niet de server ansich het probleem was, maar dat het maximale aantal connecties aan de limiet was.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van, maar toch beter uitgelegd dan Chris Woerts.
Als ik jouw bericht lees konden ze er nu niets aan doen en in de toekomst met minder data (mindere beeldkwaliteit) zo'n evenement uitzenden.
Zulke aantallen zullen ze denk ik nooit meer halen gok ik.
Bijna alsof wat losse flarden in trainingen niet representatief is voor wat iemand in een echt gevecht kan laten zienquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:48 schreef Werkperd het volgende:
Mike Tyson's trainingssessies waren veel zwaarder. De snelheid en kracht die hij in zijn trainingen tentoonstelde waren niets vergeleken bij wat hij tegen Jake liet zien. Als ik zo nu de herhaling bekijk dan zie je duidelijk dat Mike zich inhield.
Maar ja, we hebben wederom het levend bewijs gezien dat tegen ouderdom niets te doen valt. Ik ben blij dat Mike ongedeerd is en hij opnieuw ons de vibes gegeven heeft die we jaren geleden van hem kregen.
Is en blijft een legende en naar mijn mening de beste bokser die ooit geweest is.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Lennox Lewis de grootste in die tijd.
Dit is wel schnabbelen op topniveau inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk dat de twee elkaar zullen bellen om elkaar te feliciteren met de stunt die miljoenen heeft opgebracht.
UFC heeft nog een contract met McGregor en die willen dan ook weer een groot deel van de opbrengst. Het gaat nog jaren duren voordat McGregor vrij man is. Ik zie die partij dus niet gebeuren.quote:Op zondag 17 november 2024 00:52 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Dit is wel schnabbelen op topniveau inderdaad.
Nu McGregor uitgedaagd die daar gezien zijn eerdere escapade tegen Mayweather ook niet vies van is en wellicht weer een leuke cheque en zo zijn er nog wel een paar.
Ik denk dat hij ook zijn grenzen wel kent. Dit moet hij natuurlijk niet tegen een Fury, Usyk of Joshua proberen, want dan wordt het boem en lampjes uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |