Ja dat was het eerste gevecht. Die ene zat die andere het hele gevecht compleet belachelijk te makenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:48 schreef 3rr0r het volgende:
Wat was dat dan voor raar iets eerder op de avond, ene vechter zit de ander te droogneuken in de hoek van de ring?
Hey Paul gefeliciteerd! Ga maar eens lekker naar jezelf terugkijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2024 08:26:21 ]
quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey Paul gefeliciteerd! Ga maar eens lekker naar jezelf terugkijken.
En ja:Dankjewel schat, ja was moeilijk gevechtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey Paul gefeliciteerd! Ga maar eens lekker naar jezelf terugkijken.
En ja:huh is hij versneld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja, voor Taylor vs Serrano heb ik uiteindelijk al het andere wat hier aan stond even gepauzeerd, want dat was echt fantastisch, tijdens het showgevechtje ging het weer aan en stond het boksen meer op de achtergrondquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:47 schreef Paul het volgende:
Teruggekeken (of doorheen gespoeld) wat een saai potje
Dan moet hij eerst van de bus afkomen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Eerst Don Diego Poeder even aan de kant zetten.
Ze had ook al eens een eigen team toen ze nog met Koen was.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Paul,. Jutta gaat na dat rare Jumbo-gedoe nog wel oke maar ik vraag me af of dat gezeik überhaupt gebeurd was als JP niet in haar leven was gekomen. Het zou me ergens niet verbazen als ze uiteindelijk wel slechter gaat op het schaatsen.
Maar goed,. Zal wel mijn intense afschuw van Paul zijn die nu spreekt.
quote:De nieuwe schaatsploeg streeft naar de vorming van een nieuw soort team, een gegeven dat ook in de naam is verwerkt. “Wij zoeken in onze sponsoren echt samenwerkingen. Geen ouderwetse manier waarbij alleen een naam op een pak wordt geplakt. Nee, wij willen echt next level samenwerken,” zegt Jutta Leerdam. “Wij zijn begonnen met de ploegvorming om daarna bedrijven erbij te zoeken, in plaats van vanuit een groot bedrijf een ploeg te vormen. We zijn geen partij waar je een logo op een schaatspak kunt kopen. We willen een echt partnership aangaan met onze sponsoren.”
“Wij ontwikkelen gepersonaliseerde sponsoringprogramma’s, zodat we onze sponsoren kunnen ondersteunen om bedrijfsdoelstellingen daadwerkelijk te realiseren,” vult Joris Hoogenbosch, mede-initiatiefnemer van team NXTGEN., aan. “Andersom kijken we ook naar wat sponsoren ons als schaatsteam te bieden hebben. Worldstream is een echt techbedrijf. Ze leveren maatwerktechnologie. Ik verwacht dat zij ons met prestatieanalyses goed kunnen supporten. Op het ijs moeten we ons als team continue aanpassen aan wisselende omstandigheden. Technologie-gebaseerde prestatieanalyses kunnen daarbij helpen. We willen een situatie creėren waar beide partijen van elkaar leren en elkaar op een innovatieve manier verder helpen.”
https://www.computable.nl(...)dam-en-koen-verweij/
Ik denk dat de twee elkaar zullen bellen om elkaar te feliciteren met de stunt die miljoenen heeft opgebracht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:39 schreef Droopie het volgende:
Gefeliciteerd Mike, met je 20 miljoen.. tis je van harte gegund.
Hopelijk staat het publiek nu niet meer toe dat Jake Paul tegen mindere gasten gaat boksen en komt hij iemand tegen die hem het ziekenhuis in slaat.
In de Arena tegen Rico Verhoeven ofzo, weer niet tegen een echte bokser, maar dat ie dan van een koude kermis thuis komt.
@:johndemol ideetje ?
Jake staat al met een schep bij het graf van Ali as we speak.quote:Op zaterdag 16 november 2024 06:34 schreef nWo4Utrecht het volgende:
volgende tegenstander word Rocly?
Inderdaad en Mike heeft er alles aan gedaan om fit in de ring te staan. Hij was ook gewoon weer de enge, rare gast die we van vroeger kennen. Dat was echt gewoon tof.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk dat de twee elkaar zullen bellen om elkaar te feliciteren met de stunt die miljoenen heeft opgebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |