abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215613573
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 23:53 schreef Troel het volgende:
The Gilded Age op hbo is ook tof
Geen HBO maar gaat wél op mn lijst :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215614291
Zij die de hele nacht met een spugend kind in de weer is geweest, groet u :O c_/

Voor de ranzige detail liefhebbers, spuugbeurt nummer 1 ging net náást de wc (meermaals, over de hele badkamervloer) en tijdens het opruimen moest ik zo kokhalzen dat ik zelf ook moest overgeven. ^O^
pi_215614472
Ach @Schanu ;( :*
If they say
pi_215614562
Oke dit geloof je niet. Vrouwlief is thuis met de zieke en appt mij net dat ze iets heel raar groots had uitgespuugd. En toen kwam de aap uit de mouw:

De 8 jarige gaf toe gisteren 'per ongeluk' een huggies doekje te hebben opgegeten. Hóé dan? Ze is 8 he :')

Maar dat verklaart in ieder geval het vele overgeven en de enorme buikpijn die ze had. Ze knapt ook direct zienderogen op.

Die kinderen blijven mij verbazen :')
pi_215614574
@Schanu hoe krijg je zoiets weg? Doekjes met fruitsmaak/geur?
pi_215614626
Whaaaa @Schanu :o Wilde ze niet naar school ofzo? ;) En die doekjes ruiken idd best wel lekker :D
Joh, kinderen doen wel vaker gekke dingen. Dochter een keer met dr hoofd tussen de verwarmingsbuizen gekomen, kijken of dat paste :') en keihard gevallen toen ze een kruk, in de badkamer :') insmeerde met zeep en daar bovenop ging staan :') Wilde weten wat er gebeurde 8)7
Jouw dochter is ook weer een ervaring rijker, moet je maar denken en doet ze nooit meer ;)
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 november 2024 @ 09:10:42 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215614629
:o
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215614673
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 08:56 schreef Schanu het volgende:
Oke dit geloof je niet. Vrouwlief is thuis met de zieke en appt mij net dat ze iets heel raar groots had uitgespuugd. En toen kwam de aap uit de mouw:

De 8 jarige gaf toe gisteren 'per ongeluk' een huggies doekje te hebben opgegeten. Hóé dan? Ze is 8 he :')

Maar dat verklaart in ieder geval het vele overgeven en de enorme buikpijn die ze had. Ze knapt ook direct zienderogen op.

Die kinderen blijven mij verbazen :')
Gatver! :D

Maar geen wonder dat ze zich zo beroerd voelde. Gelukkig niks ernstigs.

Mijn dochter had eens een ‘kruimeltje’ poep gegeten.
Ik had haar verschoond op de bank en even later komt ze terug met een enorme stink mond.
Kon ze mij uitleggen (ze was een jaar of 2), dat ze een chocolate chip stukje van zo’n koekje op de bank had gevonden. :') -O-

Blijkbaar was er tijdens het verschonen iets naast gerold. }:|
pi_215614815
Wij hebben die doekjes die de action verkoopt op 99% waterbasis. Zonder luchtje dus. Geen idee hoe ze het in haar hoofd haalde :')
pi_215614836
Mijn zoon heb ik toen hij 7 was ook betrapt op wcpapier eten… kon hij ook niet verklaren. Kinderen zijn soms gewoon raar.
pi_215614923
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.

B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
pi_215615004
Oh nee Schanu! :o Gelukkig kwam hij er weer uit..
Venco, bahhh!!! :X
Vriendje van ons (nog geen 4) zat vorige week op de SEH met een Smartie in z'n oor :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215615105
Schanu :o

Wat een verhalen allemaal. :o
pi_215615606
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:16 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh nee Schanu! :o Gelukkig kwam hij er weer uit..
Venco, bahhh!!! :X
Vriendje van ons (nog geen 4) zat vorige week op de SEH met een Smartie in z'n oor :')
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neus :') Ik was een jaar of 2, 3 en uitgerekend op een autoloze zondag in de jaren '70. Moest naar de seh, werden aangehouden en toen kregen mijn ouders een toestemmingsbriefje van oom agent :D
Maar ik kan me nog herinneren dat ik daar, op een roestvrijstalen tafel zat met een felle lamp in mn face :')
Waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet van koffie hou :+
If they say
pi_215615702
@exode, wat naar van B, eng ook zulke benauwdheid :'( Hopelijk blijft de benauwdheid nu weg!

En al die verhalen, haha, dan lijkt die van mij opeens niet zo heel raar meer. Mijn nu 6 jarige stopte als 5 jarige een paracetamol in haar neus die ik er op de SEH uit moest laten halen. Dat heeft de 8 jarige nu overigens wel overtroffen :') Maar heel normaal kindergedrag dus gelukkig :')
  maandag 18 november 2024 @ 12:08:27 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215615874
Benauwdheid is idd echt heel naar...

en omg dat doekje! Hoe bedenkt ze het? Maar ik at als kind graag vijf gulden munten, dus misschien ben ik zelf ook niet zo'n goed voorbeeld _O-

Ik. ben. moe. En dan moet de week nog zo'n beetje beginnen. 3,5 dag werken, een grote taart bakken, vullen en decoreren, 1,5 de kinderen, woe is prul echt jarig, vrijdag gaan we naar fiddler's green, de vrienden met wie we gaan slapen vervolgens bij ons en dan zaterdag het grotemensenfeest. Ik denk dat ik volgende week maandag vrij neem om te slapen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215615996
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neus :') Ik was een jaar of 2, 3 en uitgerekend op een autoloze zondag in de jaren '70. Moest naar de seh, werden aangehouden en toen kregen mijn ouders een toestemmingsbriefje van oom agent :D
Maar ik kan me nog herinneren dat ik daar, op een roestvrijstalen tafel zat met een felle lamp in mn face :')
Waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet van koffie hou :+
Oei toch.

Ik ben ooit bijna gestikt in een mentos.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_215616146
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.

B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
Hier ook een kind dat weer aan de puffer zit idd. Mijn moeder zei altijd dat het rond de seizoenswissels (voorjaar/najaar) vooral opspeelde bij haar, en bij mijn zoon merk ik dat ook idd. Oktober/november en maart/april meestal. De rest van het jaar vrijwel geen last.
pi_215616229
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:

Het is momenteel niet het lekkerste seizoen voor longpatienten nee. Hier mag meneertje morgen weer voor een longfunctie,
hij is en blijft zo vreselijk moe... dit speelt nu al 4 jaar en ik weet t echt gewoon niet meer, een kind die op zijn 8e verjaardag met een huis vol, "even boven gaat liggen" vind ik niet normaal... maar ik weet ook niet welke richting we nog op moeten zoeken...

Omg Shanu, hoe krijgt ze het uberhaupt naar binnen...
S. 2014
J. 2016
pi_215616577
Schanu, wat een muts. :D Mss maar goed dat het niet in dr darmen terecht kwam, maar het er via dezelfde weg uitkwam als het erin ging.

Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin liep en op dr wang zat nog een poot. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 19-11-2024 13:00:22 ]
pi_215616632
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef -Spring het volgende:
Schanu, wat een muts. :D Mss maar goed dat het niet in dr darmen terecht kwam, maar het er via dezelfde weg uitkwam als het erin ging.

Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin en op dr wang zat nog een poot. :X
Oké, jij wint :X
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215616664
Omg @Schanu, wel fijn dat het doekje eruit is en kind opknapt!

@gewoonmezelf87, dat klinkt niet heel normaal... Wat is normaal natuurlijk, maar zo moe hoort niet bij kinderen. :*

@-Spring een spin... :X getverderrie
Fake it till you make it...
  maandag 18 november 2024 @ 13:52:38 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215616718
quote:

Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin en op dr wang zat nog een poot. :X
Oke, hier moest ik van kokhalzen... brrt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215616748
quote:

Oh help, doe mij dan dat doekje maar :')
pi_215616968
quote:

Ik zie dit voor me..
:')
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')