Gatver!quote:Op maandag 18 november 2024 08:56 schreef Schanu het volgende:
Oke dit geloof je niet. Vrouwlief is thuis met de zieke en appt mij net dat ze iets heel raar groots had uitgespuugd. En toen kwam de aap uit de mouw:
De 8 jarige gaf toe gisteren 'per ongeluk' een huggies doekje te hebben opgegeten. Hóé dan? Ze is 8 he![]()
Maar dat verklaart in ieder geval het vele overgeven en de enorme buikpijn die ze had. Ze knapt ook direct zienderogen op.
Die kinderen blijven mij verbazen
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neusquote:Op maandag 18 november 2024 10:16 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh nee Schanu!Gelukkig kwam hij er weer uit..
Venco, bahhh!!!
Vriendje van ons (nog geen 4) zat vorige week op de SEH met een Smartie in z'n oor
Oei toch.quote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neusIk was een jaar of 2, 3 en uitgerekend op een autoloze zondag in de jaren '70. Moest naar de seh, werden aangehouden en toen kregen mijn ouders een toestemmingsbriefje van oom agent
![]()
Maar ik kan me nog herinneren dat ik daar, op een roestvrijstalen tafel zat met een felle lamp in mn face
Waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet van koffie hou![]()
Hier ook een kind dat weer aan de puffer zit idd. Mijn moeder zei altijd dat het rond de seizoenswissels (voorjaar/najaar) vooral opspeelde bij haar, en bij mijn zoon merk ik dat ook idd. Oktober/november en maart/april meestal. De rest van het jaar vrijwel geen last.quote:Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.
B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
Het is momenteel niet het lekkerste seizoen voor longpatienten nee. Hier mag meneertje morgen weer voor een longfunctie,quote:Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.
B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
Oké, jij wintquote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef -Spring het volgende:
Schanu, wat een muts.Mss maar goed dat het niet in dr darmen terecht kwam, maar het er via dezelfde weg uitkwam als het erin ging.
Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin en op dr wang zat nog een poot.
Oke, hier moest ik van kokhalzen... brrt.quote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef -Spring het volgende:
Schanu, wat een muts.Mss maar goed dat het niet in dr darmen terecht kwam, maar het er via dezelfde weg uitkwam als het erin ging.
Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin en op dr wang zat nog een poot.
Oh help, doe mij dan dat doekje maarquote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef -Spring het volgende:
Ik zie dit voor me..quote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef -Spring het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |