Volgens mij vandaag in Antwerpenquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:23 schreef LauriLynne het volgende:
Waar de goedheiligman er bijna is en iedereen naar de kapper geweest is…
In Haaksbergen komt hij elk jaar met de stoomtrein. Hele happening!quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Verjaardagen, die zouden van mij juist afgeschaft mogen worden. Een kinderfeestje dat geen volwassene leuk vind vanwege de drukte, wat een bak geld kost en waar je een lading nieuwe troep voor terug krijgt. Bij het familiefeest ben je vooral hard aan het werk (en ook hier krijg je extra vulling voor je huis cadeau) en als iedereen weg is ben je nog een tijd troep aan het ruimen om de boel weer leefbaar te krijgen. Ik ben na m’n 12e gestopt met vieren en dat bevalt prima! Alleen verjaardagseten houden we er in, want eten moeten we toch al.
En andermans verjaardagen vind ik overigens niet veel beter. Een verjaardag in het weekend is geen positief vooruitzicht. Andere ‘echte’ feestjes overigens wel, maar dat zijn geen kringverjaardagen.
Maar gefeliciteerd Tink en Mushanga! En sterkte vandaag
Wij gaan zo voor het laatst naar een intocht. Ik heb getwijfeld over Vianen, maar ben daar nog nooit geweest, dus vond dat uiteindelijk teveel gedoe. We gaan naar een stad in de buurt vanmiddag, in onze stad komt hij niet echt aan (vanwege gebrek aan water)
Onze nieuwe tv zou vandaag ook bezorgd worden. Eerst kwam er een sms dat-ie toch niet komt vandaag, toen een vaag telefoontje over de levering (die dus niet door zou gaan). Toen we bij de bakker waren, kwam er een sms dat hij over 5 min aan de deur zou staan. Dus snel terug naar huis - zonder brood. En nu zien we via live tracking dat hij -als hij naar ons onderweg was - de afrit heeft gemist.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:48 schreef exode het volgende:
Onze nieuwe tv is vanochtend vroeg al bezorgd nu nog moed verzamelen om aan te sluiten (en de oude te ontkoppelen en van de muurbeugel te halen). Sowieso na de intocht
Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik verjaardagen al jaren geleden heb afgeschaft. Zelf vier ik vanaf mijn 8e mijn verjaardag al niet meer en toen ik doorhad dat mijn kinderen er ook helemaal geen behoefte aan hadden, hebben we die van hen ook snel afgeschaft. Alleen mijn man wil nog wel eens mensen uitnodigen op zijn verjaardag. Dat is natuurlijk ook prima dan. En als andere mensen me uitnodigen voor hun verjaardag ga ik wel. Als het voor hen nu wel belangrijk is....quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Verjaardagen, die zouden van mij juist afgeschaft mogen worden. Een kinderfeestje dat geen volwassene leuk vind vanwege de drukte, wat een bak geld kost en waar je een lading nieuwe troep voor terug krijgt. Bij het familiefeest ben je vooral hard aan het werk (en ook hier krijg je extra vulling voor je huis cadeau) en als iedereen weg is ben je nog een tijd troep aan het ruimen om de boel weer leefbaar te krijgen. Ik ben na m’n 12e gestopt met vieren en dat bevalt prima! Alleen verjaardagseten houden we er in, want eten moeten we toch al.
En andermans verjaardagen vind ik overigens niet veel beter. Een verjaardag in het weekend is geen positief vooruitzicht. Andere ‘echte’ feestjes overigens wel, maar dat zijn geen kringverjaardagen.
Maar gefeliciteerd Tink en Mushanga! En sterkte vandaag
Wij gaan zo voor het laatst naar een intocht. Ik heb getwijfeld over Vianen, maar ben daar nog nooit geweest, dus vond dat uiteindelijk teveel gedoe. We gaan naar een stad in de buurt vanmiddag, in onze stad komt hij niet echt aan (vanwege gebrek aan water)
Over niet leuk gesprokenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
Om dan meteen helemaal anti-verjaardag-vieren te worden, nee hoor. Ik voel me nog als een kind als ik jarig ben en wil mijn kind ook een speciaal gevoel geven op zo'n dag (en zijn feestje).
Vanmorgen weer een heetgebakerde voetbalwedstrijd, waardoor M. huilend de wedstrijd niet meer wilde uitvoetballen. Is nu al de 4e week op rij
Ach wat sneu, het hoort juist zo leuk te zijn (en helemaal op die leeftijd)quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
Om dan meteen helemaal anti-verjaardag-vieren te worden, nee hoor. Ik voel me nog als een kind als ik jarig ben en wil mijn kind ook een speciaal gevoel geven op zo'n dag (en zijn feestje).
Vanmorgen weer een heetgebakerde voetbalwedstrijd, waardoor M. huilend de wedstrijd niet meer wilde uitvoetballen. Is nu al de 4e week op rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |