Hier heeft het pakketpunt echt geen fijne openingstijden en red ik op veel dagen niet om er voor sluitingstijd te zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd een beetje aso als een koper iets na een week of langer pas ophaalt. Dan doe je je best om iets snel te versturen en duurt het alsnog een week voor je je geld krijgt.
Maar dat is toch ook prima, het ging erom dat kopers hun pakketje langer dan een week laten liggen op het afhaalpunt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:08 schreef F_r het volgende:
[..]
Hier heeft het pakketpunt echt geen fijne openingstijden en red ik op veel dagen niet om er voor sluitingstijd te zijn.
Idem voor verzenden op zondag en maandag zijn ze dicht dus als iemand iets bij mij koopt op zaterdagmiddag kan ik het op zijn vroegst dinsdag wegbrengen als ik dat qua werk niet red dan pas op woensdag.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Elleska het volgende:
Wanneer de openingstijden niet aansluiten bij je werktijden dan heb je met ophalen van een pakketje hetzelfde probleem als met afgeven.
Ik had dit ook. Vervolgens heeft ze het niet meer gestuurd. En ook geen bericht van. Sorry. Is niet meer gelukt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef eponine het volgende:
Afgelopen zondag iets gekocht, minuut later had de verkoper het verzendlabel (DPD) al aangemaakt. Dus ik dacht, dan zal ze ook wel snel versturen. Vrijdag een berichtje gestuurd met de vraag of ze het al verzonden had, omdat ik nog geen tracking update gekregen had. Gistermiddag laat stuurde ze terug het pakketje te hebben verzonden, maar ik heb nog helemaal niets qua tracking gezien. Nog nooit zo meegemaakt. Hopelijk komt het nog.
Wat vervelend!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had dit ook. Vervolgens heeft ze het niet meer gestuurd. En ook geen bericht van. Sorry. Is niet meer gelukt.
Dat dus. Het is niet altijd onwil als iemand het langer laat liggen bij het afhaalpunt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Elleska het volgende:
Wanneer de openingstijden niet aansluiten bij je werktijden dan heb je met ophalen van een pakketje hetzelfde probleem als met afgeven.
Wat een teringwijf ben je danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:57 schreef Michellee het volgende:
Ik verkoop nu al 3 jaar zonder problemen, maar ik vermoed dat er nu iets aankomt.
Ik had een jurkje verkocht. Volgende dag verstuurd, dat is nu 5 dagen geleden, het moet naar Portugal. Nu kreeg ik een berichtje "wat voor stof is het?" en "hoe valt hij op de heupen"
Dus ik stuurde terug, ik heb het al 5 dagen geleden verstuurd? Toen kreeg ik terug "dat doet er niet zo, geef antwoord"
Dus ik heb gereageerd, maar ik keek daarna naar het reviews, en blijkbaar doet ze dit vaker, bestellen en dan wachten tot mensen het versturen en dan vragen stellen en dan annuleren.
Maar wat is de samenvatting?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:26 schreef maily het volgende:
In Europa weggegooide kleding naar Bangkok en via Vinted weer terug; consument denkt duurzaam bezig te zijn
helaas premium-artikel, mag het hier niet plaatsen.
Ik zit hier bij het DPD HQ. Daar deponeer je het pakket gewoon in een grote box en wordt het ergens midden in de nacht voor het eerst gescand.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had dit ook. Vervolgens heeft ze het niet meer gestuurd. En ook geen bericht van. Sorry. Is niet meer gelukt.
Archive.isquote:
Huh nee nooit gezien?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef De_Pel het volgende:
Iemand hier bekend mee?
[ afbeelding ]
Is dit een soort veiling waar je moet opbieden? Of met 500 aasgieren gaan zitten F5-en en hopen dat je om 20:00:01 de eerste bent die klikt??
Ik weet het ook allemaal niet man, daarom hoopte ik dat iemand het zou herkennenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:30 schreef mousemicky het volgende:
En t is geen 1 april grap? (influencer i.p.v. vinted verkoper)
Ik ben m nog niet tegengekomen. Mocht t echt zijn, dan ben ik benieuwd naar wat er gebeurt als de timer afloopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |