Noujaquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ze is nog jonkvrouw, zolang haar vader nog leeft.
En als ze dat wordt is ze niet gravin Eloise van Oranje maar Eloise gravin van Oranjequote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ze is nog jonkvrouw, zolang haar vader nog leeft.
Genoeg voer voor waar-of-niet-waar bij pubquizzenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nouja![]()
Leuk al die titels maar je heb er geen reet aan
Nee, Gravin Van Amsberg. Haar familienaam is Van Oranje, maar de heerlijkheid (zoals dat heet) is Amsberg. Zoals ze zelf nu ook zei verwees’jonkie’ naar haar titel ‘Jonkvrouw Van Amsberg’, via haar vader, die tenslotte de zoon is van Claus von Amsberg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En als ze dat wordt is ze niet gravin Eloise van Oranje maar Eloise gravin van Oranje
Mijn man wist het juist door alle hints, zonder haar überhaupt gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:51 schreef superniger het volgende:
Die hints van Eloise gaan echt nergens over.
Inderdaad, die waren goed te doen. Dat verslagjes maken en het oranje boek gaven het voor mij weg. Ik dacht door dat boek eigenlijk eerst nog aan een voetbalvrouw die misschien ook bekend zou zijn van eigen vlogs ofzo. Maar 'oranje' en 'vlogs' was toen eigenlijk een 1+1. 'Jonkie' en de mandarijn maakte het daarna af.quote:Op zondag 17 november 2024 14:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn man wist het juist door alle hints, zonder haar überhaupt gehoord te hebben
Mee eens. De hints van Eloise waren heel sterk. Sowieso een hele lastige om in hints te stoppen, je kan niet met Koninklijke hints gaan strooien. Het oranje voetbal boek en de mandarijnen waren top gevonden wat mij betreft. Het stuurde de meeste mensen richting een voetbalvrouw, mijzelf inclusief.quote:Op zondag 17 november 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De hints waren ook helemaal niet zo kut als men hier roept. Bovendien moet het ook niet na 1 aflevering al een weggevertje zijn.
Ik heb meer problemen met het hysterische blousje van Geerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |