Gemiddeld tussen de 450 en 500 kilo, per stuk.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:32 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
2,72m, dat is een hele unit
Gokje op 450 kilo, echt fantastisch
in 1986, toch?quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:51 schreef thabit het volgende:
Voor Uranus en Neptunus maakt het voor de volgorde geloof ik uit of je massa of volume bedoelt. Als kind was ik bezeten van space shuttles en planeten, maar moet bekennen dat ik die interesse vrij snel verloor toen de Challenger verongelukte.
Correct. Ruimtevaart was toen helemaal hip in Nederland dankzij Wubbo Ockels. Er was ook een ruimtevaarttentoonstelling in de Jaarbeurs, kan ik me nog herinneren.quote:
klopt. Space 86. Was ook Coca Cola blikje vanquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Correct. Ruimtevaart was toen helemaal hip in Nederland dankzij Wubbo Ockels. Er was ook een ruimtevaarttentoonstelling in de Jaarbeurs, kan ik me nog herinneren.
Weet je zeker live? Ik herinner me het moment doordat Frits Spits het in z'n programma bracht. Ik kan het mis hebben. Maar zoals de moord op JFK. Veel mensen denken dat rechtstreeks gezien te hebben.quote:
Stand #3372quote:
Je brengt me aan het twijfelen. Januari 1986, ik zat toen in 6 VWO. Zoals ik het me herinner was het laat in de middag, vroeg in de avond. Maar ook ik kan het mis hebben. Misschien dan in het 8 uur Journaal. Het heeft in ieder geval een diepe indruk achter gelaten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je zeker live? Ik herinner me het moment doordat Frits Spits het in z'n programma bracht. Ik kan het mis hebben. Maar zoals de moord op JFK. Veel mensen denken dat rechtstreeks gezien te hebben.
Ja zat aan de eettafel en mijn vader luisterde via radio het nieuws van 18uur. Toen hoorden we van de explosie van The Challenger.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je brengt me aan het twijfelen. Januari 1986, ik zat toen in 6 VWO. Zoals ik het me herinner was het laat in de middag, vroeg in de avond. Maar ook ik kan het mis hebben. Misschien dan in het 8 uur Journaal. Het heeft in ieder geval een diepe indruk achter gelaten.
De moord op JFK heb ik zeker niet live gezien want toen was ik nog niet geboren.
Louisiana, South Dakota en Iowa zijn de anderen :-)quote:
quote:Op zondag 24 november 2024 23:55 schreef DTF het volgende:
[..]
Louisiana, South Dakota en Iowa zijn de anderen
Stand #3372
Starflyer 1
slaveloos 1
tong80 1
FireFox1 1
Thabit 1
Opzoeknaarvrienden 1
DTF 1
pipster 1
Yesquote:
Pep en Sjors. Ik was abonnee op de Sjors. Heb toen nog meegedaan aan de wedstrijd om een nieuwe naam te verzinnen. Deze won terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:34 schreef slaveloos het volgende:
Uit welke 2 tijdschriften ontstond de Eppo?
Inderdaad. Wat had jij verzonnen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pep en Sjors. Ik was abonnee op de Sjors. Heb toen nog meegedaan aan de wedstrijd om een nieuwe naam te verzinnen. Deze won terecht.
Ha ha. Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:19 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat had jij verzonnen?
Stand #3372
Starflyer 1
slaveloos 2
tong80 2![]()
FireFox1 1
Thabit 1
Opzoeknaarvrienden 1
DTF 1
pipster 1
Klare lijnquote:Op donderdag 28 november 2024 07:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Weet ik niet meer.
Hoe noemt met de tekenstijl van o.a. Hergé en Joost Swarte?
Stand #3372quote:
Inderdaad kan daaaagen durenquote:
Titel van het nummer wordt niet genoemd in de tekstquote:Op maandag 2 december 2024 23:42 schreef DTF het volgende:
Jullie mogen doorgaan als het te lang duurt hoor
Net gehoord in de plaatselijke quiz;
Wat linkt de volgende nummers?
4 Non Blondes - What's Up?
The Bloodhound Gang - The Bad Touch
Drs P - Dodenrit
System of a Down - Chop Suey!
Stand #3372quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Titel van het nummer wordt niet genoemd in de tekst
Je mag een nieuwe vraag stellen H_Tquote:Op dinsdag 3 december 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Titel van het nummer wordt niet genoemd in de tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |